abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197806348
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:58 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

De kans dat hij daadwerkelijk met iemand van Pfizer gepraat heeft schat ik echter een factor duizend keer zo waarschijnlijk dan dat jij dat hebt gedaan. ;)
Iemand die er kennelijk, zie wat ik linkte, ee andere mening op na houd godzijdank dan de CEO...
#WeesGeenWhales
pi_197806362
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Gaat ook niet gebeuren. Lekker elke winter allerlei instellingen verbouwen zodat je afstand kunt houden en we geen griep krijgen, jaja.
Die Wybren is dus een niemand begrijp ik? Mooi. Want er zijn vast genoeg halve gare gladiolen in dit land die dat roepen, maar daar hoeven we niets steeds voor te panikeren...

Maar ik dacht dat hij een belangrijke expert was met invloed op beleid? Nee? Zat hij ook niet in het red team?

:/
#WeesGeenWhales
pi_197806366
Maar mochten de scholen niet open willen/durven dan weet ik wel een sector die dagelijks werkt aan de volksgezondheid, die heel graag open wil. Hoeven niet eens eerst een vaccin. We got this!
Go hard or go home
pi_197806381
Zo'n bestuurslid van Pfizer geeft natuurlijk ook maar één mening. Wel een mening van iemand die veel in de melk te brokken heeft dus in die zin interessant. En natuurlijk Swiebertje die er vast wel zijn draai aan geeft zodat mensen tot in lengte van dagen medische maskertjes via hem gaan kopen.

Mensen die er zo in staan gaan zeker nog wel hun greep naar de macht doen naarmate Covid als gezondheidscrisis verdwijnt en alleen nog overblijft als seizoensgriepje.

Enige wat je daar als individu aan kunt doen is je niet gek laten maken maar wel realistisch zijn over het feit dat zulke mensen bestaan. En als het eenmaal zo ver is dat corona geen crisis meer is: deze mensen bedanken voor hun suggestie maar beleefd afwijzen en gewoon weer je medemens als medemens behandelen in plaats van als vector voor besmetting.
pi_197806386
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:57 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Geen idee. Je kunt hier wat gemodelleerde schattingen vinden. ;)

https://www.ons.gov.uk/pe(...)h-the-new-uk-variant
Daar lijkt de verhouding tussen Brits/Chinees juist af te nemen in London, als ik het goed zie. Hoe zou dat kunnen?
pi_197806394
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:01 schreef Noek het volgende:
Maar mochten de scholen niet open willen/durven dan weet ik wel een sector die dagelijks werkt aan de volksgezondheid, die heel graag open wil. Hoeven niet eens eerst een vaccin. We got this!
Ja vind ik ook.

Open die horeca!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197806409
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:01 schreef Noek het volgende:
?
#WeesGeenWhales
pi_197806419
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:02 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Daar lijkt de verhouding tussen Brits/Chinees juist af te nemen in London, als ik het goed zie. Hoe zou dat kunnen?
Lastig te zeggen. Sowieso stijgt ook het aantal 'niet-identificeerbare' varianten.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_197806424
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:00 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Die Wybren is dus een niemand begrijp ik? Mooi. Want er zijn vast genoeg halve gare gladiolen in dit land die dat roepen, maar daar hoeven we niets steeds voor te panikeren...

Maar ik dacht dat hij een belangrijke expert was met invloed op beleid? Nee? Zat hij ook niet in het red team?

Weet ik veel waar hij van is, lijkt me ook niet zo van belang zolang hij niet in een of andere vorm bij het beleid betrokken is.

Oh, en dat Red Team mag sowieso wel eens de schijnwerpers uitgeduwd worden. Die lui zouden nog bang zijn voor een verkeersongeval terwijl je stilstaat in de garage en zelf vroemvroem-geluidjes maakt...
pi_197806427
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:58 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

De kans dat hij daadwerkelijk met iemand van Pfizer gepraat heeft schat ik echter een factor duizend keer zo waarschijnlijk dan dat jij dat hebt gedaan. ;)
Een factor duizend? :( Ik heb echt IT werk voor AZ gedaan, dus heb echt mensen in die wereld gesproken, telt dat? Niet hierover en al flink wat jaren terug, maar dat is niet relevant :P

Nee maar zonder gekheid, als jij een één op één call hebt met een bestuurder van een beursgenoteerd bedrijf mag je niets publiceren, daar teken je voor. Indien je dat wel mag, moet dat vooraf gecheckt worden. Ik geloof er helemaal niets van dat Pfizer het oké zou vinden dat dit gedeeld wordt, dus de enige manier waarop dit zou kunnen is dat het een off the record gesprek is met iemand die hij op persoonlijke titel kent bijvoorbeeld.

Of het was niet één op één en een gewone aandeelhouderscall, maar ook daar wordt dit soort shit normaal niet besproken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2021 23:06:50 ]
pi_197806432
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:02 schreef Vasilevski het volgende:
Zo'n bestuurslid van Pfizer geeft natuurlijk ook maar één mening. Wel een mening van iemand die veel in de melk te brokken heeft dus in die zin interessant. En natuurlijk Swiebertje die er vast wel zijn draai aan geeft zodat mensen tot in lengte van dagen medische maskertjes via hem gaan kopen.

Mensen die er zo in staan gaan zeker nog wel hun greep naar de macht doen naarmate Covid als gezondheidscrisis verdwijnt en alleen nog overblijft als seizoensgriepje.

Enige wat je daar als individu aan kunt doen is je niet gek laten maken maar wel realistisch zijn over het feit dat zulke mensen bestaan. En als het eenmaal zo ver is dat corona geen crisis meer is: deze mensen bedanken voor hun suggestie maar beleefd afwijzen en gewoon weer je medemens als medemens behandelen in plaats van als vector voor besmetting.
Maar die Swiebertje is dus niet een belangrijke expert ofzo? Ik dacht dus dat hij in red team zat... maar hij probeert dus gewoon prut te verkopen? lekker dan!

En ja dat laatste ja, medemens... daar kijk ik zo naar uit!
#WeesGeenWhales
pi_197806445
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:05 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Lastig te zeggen. Sowieso stijgt ook het aantal 'niet-identificeerbare' varianten.
Maar het aantal besmettingen blijft dalen. Je zou toch zeggen dat na het omslagpunt dat niet het geval zou kunnen zijn?
pi_197806446
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:00 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

"We"?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_197806453
Hier trouwens wat gebundelde onderzoeksresultaten uit een advies van SAGE (Britse OMT) van 2 weken terug:

Die 1.35/1.36 ligt opvallend dicht bij de schattingen van het RIVM en uit Denemarken.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_197806454
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:05 schreef chratnox het volgende:

[..]

Een factor duizend? :( Ik heb echt IT werk voor AZ gedaan, dus heb echt mensen in die wereld gesproken, telt dat? Niet hierover en al flink wat jaren terug, maar dat is niet relevant :P

Nee maar zonder gekheid, als jij een één op één call hebt met een bestuurder beursgenoteerd bedrijf mag je niets publiceren, daar teken je voor. Indien je dat wel mag, moet dat vooraf gecheckt worden. Ik geloof er helemaal niets van dat Pfizer het oké zou vinden dat dit gedeeld wordt, dus de enige manier waarop dit zou kunnen is dat het een off the record gesprek is met iemand die hij op persoonlijke titel kent bijvoorbeeld.

Of het was niet één op één en een gewone aandeelhouderscall, maar ook daar wordt dit soort shit normaal niet besproken.
En daarnaast: het gaat dus 100% direct tegenovergesteld tegen de mening van de CEO 4 dagen terug in: https://www.bloomberg.com(...)er-ceo-albert-bourla

Gek als dat zou mogen idd op titel.
#WeesGeenWhales
pi_197806457
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:06 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

"We"?
Koninklijk meervoud, gewoon laten gaan ;)
pi_197806466
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:05 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? UK sequenced heel veel samples, hoezo niet-identificeerbaar?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_197806467
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:06 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

"We"?
Ik bedoel natuurlijk "ik", maar dan zeg je wel vaker we in zo'n zin.

... Nederlands is eigenlijk een gekke taal. Dit voelde gewoon natuurlijk tot je dit typte.. hmm...
#WeesGeenWhales
pi_197806474
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:07 schreef chratnox het volgende:

[..]

Koninklijk meervoud, gewoon laten gaan ;)
Alsjeblieft niet zeg... :P
#WeesGeenWhales
pi_197806477
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:07 schreef DireStraits7 het volgende:
Hier trouwens wat gebundelde onderzoeksresultaten uit een advies van SAGE (Britse OMT) van 2 weken terug:
[ afbeelding ]

Die 1.35/1.36 ligt opvallend dicht bij de schattingen van het RIVM en uit Denemarken.
Welke 1.35 bedoel je? Dit gaat over het overlijdensrisico toch? Daar heeft RIVM toch niet veel over gezegd?
pi_197806481
quote:
[ afbeelding ]

Maar hoe kunnen dan de besmettingen dalen? Als het de dominante variant is.
pi_197806491
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:06 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Maar het aantal besmettingen blijft dalen. Je zou toch zeggen dat na het omslagpunt dat niet het geval zou kunnen zijn?
Het omslagpunt in het VK lag al veel eerder. Die was bv. in december al dominant in Londen.
pi_197806499
quote:
[ afbeelding ]

Nvm
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_197806504
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:10 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Het omslagpunt in het VK lag al veel eerder. Die was bv. in december al dominant in Londen.
Ok, maar dan zou je toch een verdere stijging verwachting?
pi_197806514
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:50 schreef chratnox het volgende:

[..]

Nou, omdat ik toevallig gister een call heb gehad met een boardmember van AstraZeneca, en die zei dat volgend jaar alles gewoon normaal is en dat Covid-19 een ding uit het verleden is. Insights:
- Vaccinaties lossen de problemen op
- Einde.
_O- _O-
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')