SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes meer
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.#WeesGeenWhales
Ik vraag me oprecht af waarom iemand uit de board van Pfizer tijd vrij zou maken voor hem, of was het een aandeelhoudersmeeting? Als het een één op één call is: Klinkt als fakenews.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:39 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Hij had het van hem. Hij gaf door wat die vent van pfizer tegen hem zei. Pfizer zei het dus.
Gelukkig dat ik dan niet de titel aanpaste, dan was ik te laat geweestquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:44 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik was 'm net aan het openen. Echt waar.
Overal nog wel. Eén scholenkoepel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:45 schreef THEFXR het volgende:
loopt lekker, scholen mogen open, gelijk overal weerstand
als er een gaat, volgt de rest ookquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:46 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Overal nog wel. Eén scholenkoepel.
Ik denk niet dat hij daarover zou liegen, waarom zou hij?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af waarom iemand uit de board van Pfizer tijd vrij zou maken voor hem, of was het een aandeelhoudersmeeting? Als het een één op één call is: Klinkt als fakenews.
Ach, maandag zal het grootste deel van het land toch sneeuwvrij krijgen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:45 schreef THEFXR het volgende:
loopt lekker, scholen mogen open, gelijk overal weerstand
Volgens mij is het tijd om even een goede animefilm te kijken voor jou.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:48 schreef eragon2890 het volgende:
En verdacht: die Sywert-dinges likede die tweet. Ik ken hem verder niet, maar ik haat hem nu al. Ik ga echt niet elk jaar 2-3 maanden dit circus accepteren, ik wil weer LEVEN straks!
Nou, omdat ik toevallig gister een call heb gehad met een boardmember van AstraZeneca, en die zei dat volgend jaar alles gewoon normaal is en dat Covid-19 een ding uit het verleden is. Insights:quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daarover zou liegen, waarom zou hij?
Vent, maak je eens niet zo druk om dit soort onrealistische scenario's. Alsof we ons vanwege een vervelende situatie nu de rest van ons leven regelmatig in lockdown blijven gaan omdat het voor de griep zo handig uitkomt...quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:48 schreef eragon2890 het volgende:
https://ibb.co/9GG52Py
BTW, natuurlijk kwam de eerste idioot die zei dat het voor de griep ook goed is elke winter 1,5m afstand te houden en mondkapjes te doen ook al binnen. Zei screenshot.
En verdacht: die Sywert-dinges likede die tweet. Ik ken hem verder niet, maar ik haat hem nu al. Ik ga echt niet elk jaar 2-3 maanden dit circus accepteren, ik wil weer LEVEN straks!
Ik hoop dat dat Sywert-gebeuren ook niét iemand belangrijks is verder of iets te verdelen heeft? Yikes!
Toch nog even een vraagje, hoe zit het met de verhouding Britse variant/Chinese variant in bijvoorbeeld London?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens mij is het tijd om even een goede animefilm te kijken voor jou.
Waarschijnlijk alleen het noorden, in het subtropische zuiden wordt het nog net geen rokjesdag.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:49 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ach, maandag zal het grootste deel van het land toch sneeuwvrij krijgen.
Hij heeft het over 1,5m en mondkapjes, niet lockdown, wat ik net zo erg vind..quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vent, maak je eens niet zo druk om dit soort onrealistische scenario's. Alsof we ons vanwege een vervelende situatie nu de rest van ons leven regelmatig in lockdown blijven gaan omdat het voor de griep zo handig uitkomt...
Die Sywert zit achter hulptroepen.nu, dus mondkapjes en sneltests. Als er iemand op deze planeet is die niet wil dat je terug naar normaal gaat is hij het wel, dan is hij zijn hele verdienmodel kwijt. Laat het lekker links liggen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:48 schreef eragon2890 het volgende:
https://ibb.co/9GG52Py
BTW, natuurlijk kwam de eerste idioot die zei dat het voor de griep ook goed is elke winter 1,5m afstand te houden en mondkapjes te doen ook al binnen. Zei screenshot.
Ik hoop dat dat Sywert-gebeuren ook niét iemand belangrijks is verder of iets te verdelen heeft? Yikes!
't Is natuurlijk wel een verschil of een anonieme FOK!ker wat roept of iemand die hoe je het wendt of keert een redelijk grote Nederlandse speler is qua PBM.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nou, omdat ik toevallig gister een call heb gehad met een boardmember van AstraZeneca, en die zei dat volgend jaar alles gewoon normaal is en dat Covid-19 een ding uit het verleden is. Insights:
- Vaccinaties lossen de problemen op
- Einde.
ik WIL attack on titan kijken al een uur, maar hoe krijg ik dit uit m'n hoofd?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens mij is het tijd om even een goede animefilm te kijken voor jou.
Waarom? Hij is net zo'n grote autoriteit op epidemiologie als ik ben.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
't Is natuurlijk wel een verschil of een anonieme FOK!ker wat roept of iemand die hoe je het wendt of keert een redelijk grote Nederlandse speler is qua PBM.
Aha, meer marketing van de verschroeide aarde dus. Godskolere.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die Sywert zit achter hulptroepen.nu, dus mondkapjes en sneltests. Als er iemand op deze planeet is die niet wil dat je terug naar normaal gaat is hij het wel, dan is hij zijn hele verdienmodel kwijt. Laat het lekker links liggen.
En ze leefden nog lang en gelukkig...quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nou, omdat ik toevallig gister een call heb gehad met een boardmember van AstraZeneca, en die zei dat volgend jaar alles gewoon normaal is en dat Covid-19 een ding uit het verleden is. Insights:
- Vaccinaties lossen de problemen op
- Einde.
Gaat ook niet gebeuren. Lekker elke winter allerlei instellingen verbouwen zodat je afstand kunt houden en we geen griep krijgen, jaja.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:52 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Hij heeft het over 1,5m en mondkapjes, niet lockdown, wat ik net zo erg vind..
Geen idee. Je kunt hier wat gemodelleerde schattingen vinden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:52 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Toch nog even een vraagje, hoe zit het met de verhouding Britse variant/Chinese variant in bijvoorbeeld London?
De kans dat hij daadwerkelijk met iemand van Pfizer gepraat heeft schat ik echter een factor duizend keer zo waarschijnlijk dan dat jij dat hebt gedaan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Waarom? Hij is net zo'n grote autoriteit op epidemiologie als ik ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |