abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 februari 2021 @ 22:26:22 #26
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_197805827
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:19 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Als dit een troll is dan is het hele WSB forum een troll.
Nou dat klopt wel ja. De gasten die dit opgehyped hebben en iedereen opgeroepen hebben vooral te holden hebben allang gecashed over de rug van de dommerds die erin getrapt zijn
Laffe huichelaar
pi_197805857
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou dat klopt wel ja. De gasten die dit opgehyped hebben en iedereen opgeroepen hebben vooral te holden hebben allang gecashed over de rug van de dommerds die erin getrapt zijn
Die zijn te vroeg uitgestapt, heb even snel analyse gemaakt, je MOET juist nu bijkopen, check het momentum!

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197805893
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als je nu geen positie zou hebben, ook geen winst of verlies, zou je dan instappen?

Als het antwoord nee is moet je uitstappen want het maakt niet uit wat in hetbverleden gebeurd is.
Nou dan ga ik morgen maar alles verkopen.
De schade is maar een paar honderd euro, dus valt relatief gezien erg mee.
pindazakje
pi_197805907
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:29 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Verkopen, en snel zilver kopen!
  woensdag 3 februari 2021 @ 22:31:02 #30
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_197805912
quote:

[..]

Ja toch. Mogelijk stijgt het nog naar 200 hoor! Maar het risico weegt niet op tegen de winstkans
The End Times are wild
pi_197805946
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:30 schreef raptorix het volgende:

[..]

Verkopen, en snel zilver kopen!
Ik koop voorlopig niet zoveel meer. 90% staat nog steeds cash waarvan de helft in 10-jarige deposito's :')
pindazakje
pi_197805948
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja toch. Mogelijk stijgt het nog naar 200 hoor! Maar het risico weegt niet op tegen de winstkans
Oei oei, zul je net zien dat ie morgen een jump naar 5K maakt, ze zijn nu mensen op Reddit aan hett bang maken om de prijs te drukken!
pi_197805960
quote:

[..]

Hehe ik heb voor 200 gekocht om te kijken wat het ging doen. Gegokt en verloren maar gelukkig peanuts. Ik ga er in ieder geval niet meer vanuit.

Gelukkig ook bitcoin en die staat wel lekker.
pi_197806326
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

Oei oei, zul je net zien dat ie morgen een jump naar 5K maakt, ze zijn nu mensen op Reddit aan hett bang maken om de prijs te drukken!
Dat zal denk ik er veel nog van weerhouden: "wat als", net als gokkers met dat ene laatste gokje "wat als"
pi_197806354
quote:
99s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:34 schreef boskameel het volgende:

[..]

Hehe ik heb voor 200 gekocht om te kijken wat het ging doen. Gegokt en verloren maar gelukkig peanuts. Ik ga er in ieder geval niet meer vanuit.

Gelukkig ook bitcoin en die staat wel lekker.
ach, je kan iig zeggen dat je er bij was

woensdag 3 februari 2021 @ 23:16:15 #36
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 3 februari 2021 @ 23:26:17 #37
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197806677
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Laatste update van DFV, vanaf nu houdt hij zich gedeisd ivm SEC onderzoek
https://www.reddit.com/r/(...)heads_up_gonna_back/
Wat is er met de SEC? Kan zo snel niets vinden in dat topic?
pi_197806680
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:26 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)iting_to_get_filled/

$950K Buy order waiting to get filled!
[ afbeelding ]
Zo'n staatje kan ik ook wel maken, zelfs voor ¤10 miljoen. Gaat om de laatste kolom.
  donderdag 4 februari 2021 @ 02:46:27 #40
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197807570
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:09 schreef raptorix het volgende:
Kan iemand trouwens uitleggen hoe dat zit met die short posities, is dat ook gebonden aan een datum, of alleen aan een koers?
Naar mijn weten alleen aan de koers, en aan je vermogen om aan de betaalverplichting te voldoen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_197807576
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:41 schreef raptorix het volgende:

[..]

Waarom zou dat aandeel volgens jou 1000 dollar waard zijn?
Is het niet. Iig niet vanuit de waarde van het bedrijf.

Het zou alleen zoveel waard kunnen zijn vanuit een vraag-aanbod optiek, wanneer shorters hun posities moeten sluiten (en dus de door hun geleende aandelen terug moeten kopen en geven), en de bezitters van de aandelen geen zin hebben om het voor minder dan 1000 dollar aan ze te verkopen. Maar dat heeft dus niet veel meer met de waarde van Gamestop te maken.
pi_197807584
Al lijkt het er wel op dat Gamestop aardige plannen heeft om er weer wat van te maken en daar de juiste mensen voor aantrekt, dus op zich zou het best kunnen dat je er niet een al te grote buil aan valt wanneer je nu (lees, @90$) voor langere termijn in bent gestapt.

Maar het short squeeze scenario? Nah, gaat hem denk ik niet meer worden. Sure, die hedgefunds zullen nog wel met een deel van die zeer laag afgesloten shorts zitten, maar ze hebben tijdens de piek ook voor miljoenen bij geshort, en daar zullen ze waarschijnlijk nu ook flink winst op maken. En dan waren er tijdens de piek ook nog die vele $800 call options, wat ze in staat gesteld zou hebben om max $800 te betalen om weer aandelen (terug) te kopen.
pi_197807617
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:41 schreef raptorix het volgende:

[..]

Waarom zou dat aandeel volgens jou 1000 dollar waard zijn?
Waarom lees jij dingen die ik niet zeg :?
  donderdag 4 februari 2021 @ 08:03:55 #46
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197808098
https://www.reddit.com/user/SmartMoney19/

The joke is on you and WSB. I can't wait till you guys see the new short interest numbers and realize you've been fighting amongst yourselves for over a week now 🤣🤣

Your own sub members are the ones selling shares and dropping the price, and your own mods are selling you all out to be a part of a Netflix movie 😆

I truly hope you enjoy bag holding your shares you bought at peak high & are content with a cost basis that you'll never recover to in your grandchildren's life time 🤡

I know something you don't, I work at Fidelity, I'm an insider. I've already seen the short interest numbers, they aren't what you think. Well below 50% as of Monday. Despite all that "solid DD" you guys blindly follow over there. You are all going to get burned so badly it's not even funny. The hedge funds played you guys, but the truth is, you all played yourselves even worse.

===========================
Being stubborn and holding stock in a company that isn't as fundamentally sound as they like to project isn't going to win this battle for them. They are using any comparison they can to cling on to their herd mentality confirmation bias. They won the battle but lost the war. They would have been wise to take the gains at the peak, waited for the shorts to reload, and then go long again with their increased buying power. That would have won it for them.

It's very apparent the artificial spike in PM's yesterday was done by Melvin and the proceeds were used to continue ladder attacks now that WSB's buying power has been exhausted. The saddest part to me is that they could have made life-changing money for themselves and their families, instead, they chose to be stubborn and will likely end up lifetime GME bag holders that will never get back to cost basis in their lifetime
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 februari 2021 @ 08:42:51 #47
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197808416
quote:
quote:
Aan verkopen heeft Robin niet gedacht. "Ik ben er heilig van overtuigd dat die aandelen straks weer gigantisch gaan stijgen en dat ik er tienduizenden euro's mee ga verdienen."
_O- ;(

Jammer dat mensen zó bizar in een tunnel kunnen zitten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_197808584
quote:
Zielig wel, volgens mij dacht hij echt dat hij nog binnen ging lopen...

Stage 1: denial
pi_197809137
Heb dit de afgelopen week ook enigszins zitten volgen, maar ben verder totaal niet thuis in deze wereld :). Waar ik dus wel benieuwd naar ben: Waarom kocht men nu massaal juist deze specifieke stock? En hoe groot is de kans dat het wederom gaat pieken? Ik las in die subreddit dus ook al dat sommigen er nog echt in lijken te geloven, maar afgaande op de reacties hier, en ook artikelen die ik her en der had gelezen, is dit dus vrij onwaarschijnlijk?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2021 09:42:31 ]
pi_197809151
Gisteren wel weer gestegen, ben benieuwd of wij vandaag toch de -$70 gaan aan tikkie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')