Nou dat klopt wel ja. De gasten die dit opgehyped hebben en iedereen opgeroepen hebben vooral te holden hebben allang gecashed over de rug van de dommerds die erin getrapt zijnquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als dit een troll is dan is het hele WSB forum een troll.
Die zijn te vroeg uitgestapt, heb even snel analyse gemaakt, je MOET juist nu bijkopen, check het momentum!quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou dat klopt wel ja. De gasten die dit opgehyped hebben en iedereen opgeroepen hebben vooral te holden hebben allang gecashed over de rug van de dommerds die erin getrapt zijn
Nou dan ga ik morgen maar alles verkopen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je nu geen positie zou hebben, ook geen winst of verlies, zou je dan instappen?
Als het antwoord nee is moet je uitstappen want het maakt niet uit wat in hetbverleden gebeurd is.
Verkopen, en snel zilver kopen!quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou dan ga ik morgen maar alles verkopen.
De schade is maar een paar honderd euro, dus valt relatief gezien erg mee.
Ja toch. Mogelijk stijgt het nog naar 200 hoor! Maar het risico weegt niet op tegen de winstkansquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik koop voorlopig niet zoveel meer. 90% staat nog steeds cash waarvan de helft in 10-jarige deposito'squote:
Oei oei, zul je net zien dat ie morgen een jump naar 5K maakt, ze zijn nu mensen op Reddit aan hett bang maken om de prijs te drukken!quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja toch. Mogelijk stijgt het nog naar 200 hoor! Maar het risico weegt niet op tegen de winstkans
Hehe ik heb voor 200 gekocht om te kijken wat het ging doen. Gegokt en verloren maar gelukkig peanuts. Ik ga er in ieder geval niet meer vanuit.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat zal denk ik er veel nog van weerhouden: "wat als", net als gokkers met dat ene laatste gokje "wat als"quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oei oei, zul je net zien dat ie morgen een jump naar 5K maakt, ze zijn nu mensen op Reddit aan hett bang maken om de prijs te drukken!
ach, je kan iig zeggen dat je er bij wasquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:34 schreef boskameel het volgende:
[..]
Hehe ik heb voor 200 gekocht om te kijken wat het ging doen. Gegokt en verloren maar gelukkig peanuts. Ik ga er in ieder geval niet meer vanuit.
Gelukkig ook bitcoin en die staat wel lekker.
Wat is er met de SEC? Kan zo snel niets vinden in dat topic?quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Laatste update van DFV, vanaf nu houdt hij zich gedeisd ivm SEC onderzoek
https://www.reddit.com/r/(...)heads_up_gonna_back/
Zo'n staatje kan ik ook wel maken, zelfs voor ¤10 miljoen. Gaat om de laatste kolom.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:26 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)iting_to_get_filled/
$950K Buy order waiting to get filled!
[ afbeelding ]
Naar mijn weten alleen aan de koers, en aan je vermogen om aan de betaalverplichting te voldoen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:09 schreef raptorix het volgende:
Kan iemand trouwens uitleggen hoe dat zit met die short posities, is dat ook gebonden aan een datum, of alleen aan een koers?
Is het niet. Iig niet vanuit de waarde van het bedrijf.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom zou dat aandeel volgens jou 1000 dollar waard zijn?
Waarom lees jij dingen die ik niet zegquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom zou dat aandeel volgens jou 1000 dollar waard zijn?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:54 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-gamestop-geen-spijt
quote:Aan verkopen heeft Robin niet gedacht. "Ik ben er heilig van overtuigd dat die aandelen straks weer gigantisch gaan stijgen en dat ik er tienduizenden euro's mee ga verdienen."
Zielig wel, volgens mij dacht hij echt dat hij nog binnen ging lopen...quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:54 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-gamestop-geen-spijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |