Ze denkt Matt te kennenquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Julie zegt vanwaar ken ik jou?
Ben bang van wel. Even momentje voor tv met die lichten.quote:
Ja, die Mattquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Julie zegt vanwaar ken ik jou?
Nick eet brood met chocopastaquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Nick eet brood met chocopastaDat was het wel.
dat hadden ze al gedaan volgens mijquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:30 schreef danilel het volgende:
ik denk dat ze allemaal apart gevraagd wordt welke bewoner ze in het huis willen hebben
dus eigenlijk nomineren maar dan andersom
quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:27 schreef mario390 het volgende:
nu thomas exklusive
alle venten daar zijn toch langer dann liese?
Zit je voor Jan lul 5-10 dagen in quarantainequote:Op woensdag 3 februari 2021 20:30 schreef danilel het volgende:
ik denk dat ze allemaal apart gevraagd wordt welke bewoner ze in het huis willen hebben
dus eigenlijk nomineren maar dan andersom
jowiquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:31 schreef Jockari het volgende:
Wie heeft het haar van Naomi verkloot ?
En misschien het laatste broodje....vanmorgen zei Michel dat hij nog net een broodje voor morgen kon maken. Het lijkt me stug dat deze nog van vanmorgen was.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Nick eet brood met chocopastaDat was het wel.
Bedankt en tot ziensquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit je voor Jan lul 5-10 dagen in quarantaine
Iemand met een stijl tang.. Julie of Liese denk ik .. weet het niet meerquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:31 schreef Jockari het volgende:
Ze wou het stijl dit keer, maar nu zie je dat Jowi hakkerig knipt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:31 schreef Jockari het volgende:
Liesequote:Op woensdag 3 februari 2021 20:31 schreef Jockari het volgende:
Dan voel je je toch best genaaidquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Bedankt en tot ziens
Liese is de langste zij is 1.97quote:
Behoorlijkquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan voel je je toch best genaaid
Volgens mij zijn ze weer bijna door de voorraad heen. Nick heeft eerder ook al groentjes aangevraagd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
En misschien het laatste broodje....vanmorgen zei Michel dat hij nog net een broodje voor morgen kon maken. Het lijkt me stug dat deze nog van vanmorgen was.
Als ze kleiner was geweest, was ze een tonnetje geweest.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Liese is de langste zij is 1.97
Heuh ? Ik kom je daar bij...quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
man man langer van lichaam hoorquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik denk Naomi , Liese en thomas de eerste bewoners
quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
bijnaquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ze kleiner was geweest, was ze een tonnetje geweest.
Die indruk heb ik al vanaf dag 1;)quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg de indruk dat de bewoners zichzelf ook stierlijk vervelen
volgens mij was het een grapje om te doen alsof na het verhaal van thomas dat ze in de slaapkamer dachten te zien dat er mensen achter de spiegel waren.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:35 schreef suzi1 het volgende:
naomi zag er toch 5 mensen door die spiegel aan t eind van de tafel tegen de muur?
ze vroeg of ze brood mee wilden nemen
Dat is toch het hele ding van Big Brotherquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg de indruk dat de bewoners zichzelf ook stierlijk vervelen
Timon en poembaquote:
Een tattoo-artist met epilepsie is nooit grappigquote:
Dacht ik ook al, maar iemand hier meende dat dat vanmiddag al was gebeurt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:39 schreef Benny het volgende:
Een voor een naar de dagboekkamer.
Oftewel... Stemming over de nieuwe bewoners
Dit is toch een speciale stijl....daar moet je van houden of niet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet hoe het mogelijk is je tattoo zo te laten verkloten.
Ja, is openlijk over gesprokenquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wat duurt dat lang voor er nieuwe bijkomen. Weten ze van elkaar wie ze willen houden ?
Gewoon een kneus die niet wist wat hij wou en daar toen nog een keer overheen heeft laten kleuren. Resultaat zwarte vlek.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb ik niks van meegekregenquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:40 schreef danilel het volgende:
[..]
Dacht ik ook al, maar iemand hier meende dat dat vanmiddag al was gebeurt.
BB die het omroept niet duidelijk genoeg voor je?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:42 schreef freaky40 het volgende:
Als ze naar de DBK zouden moeten zou dat van te voren wel duidelijk gemaakt moeten worden. Als de nominaties plaatsvinden wordt dat ook aangekondigd door BB. Ze weten immers b.v. ook niet tussen hoeveel nieuwe inwoners ze moeten kiezen.
Hij heeft het niet omgeroepen...quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
BB die het omroept niet duidelijk genoeg voor je?
Het was eerst een draak, maar nu....quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is toch een speciale stijl....daar moet je van houden of niet.
Je hebt het niet gehoordquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft het niet omgeroepen...
quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:43 schreef suzi1 het volgende:
echt verschikkelijk poppetje. zwart met kwaaie bek en een speer in zn handen
[ afbeelding ]
Eerst de lampen zoals bij nominaties en daarna is Michel naar de DBK geroepenquote:
Ok.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Eerst de lampen zoals bij nominaties en daarna is Michel naar de DBK geroepen
Maar in plaats van rood kleurden ze Blauw/paarsquote:
Michel. Op deze foto is een beetje de draak te zien die het eerst was:quote:
Lijkt op een Manga figuur.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:43 schreef suzi1 het volgende:
echt verschikkelijk poppetje. zwart met kwaaie bek en een speer in zn handen
[ afbeelding ]
Michel.quote:
Hij had die tattoo al op zijn 18e. Was een draak of zoiets. Heeft er iets anders van laten maken. Waren niet veel opties.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon een kneus die niet wist wat hij wou en daar toen nog een keer overheen heeft laten kleuren. Resultaat zwarte vlek.
Ik wil echt eens zien hoe dat werktquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:48 schreef greysbones het volgende:
Heeft er nu een stagiaire per ongeluk op de verkeerde knop gedrukt straks..
Dat zei ik toch?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij had die tattoo al op zijn 18e. Was een draak of zoiets. Heeft er iets anders van laten maken. Waren niet veel opties.
rozequote:Op woensdag 3 februari 2021 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar in plaats van rood kleurden ze Blauw/paars
Ff mailen... vragen of je een rondleiding kunt krijgen .. of als Peter weer eens life gaat op insta kun je het vragenquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil echt eens zien hoe dat werktDat er dan werkelijk zo'n paneel is met allemaal knopjes: "Check of de deur van de voorraadkamer gesloten is" en een knopje" het is tijd voor een batterijwissel. En nog een knopje met namen van alle bewoners
En dan een knopje met alle lichtjes en de instellingen
In Utopia mocht een FOKker ooit de regiekamer in.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil echt eens zien hoe dat werktDat er dan werkelijk zo'n paneel is met allemaal knopjes: "Check of de deur van de voorraadkamer gesloten is" en een knopje" het is tijd voor een batterijwissel. En nog een knopje met namen van alle bewoners
En dan een knopje met alle lichtjes en de instellingen
En wie heeft hij/zij koffie laten drinken achter?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Utopia mocht een FOKker ooit de regiekamer in.
[ afbeelding ]
Zie post #87, daar zie je redelijk hoe het eerst was.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij had die tattoo al op zijn 18e. Was een draak of zoiets. Heeft er iets anders van laten maken. Waren niet veel opties.
Ja, want van verveling krijg je sneller irritatie wat uiteindelijk resulteert in nog meer irritaties met een eventuele flinke ruzie als vervolg en we willen natuurlijk wel vermaakt wordenquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat is toch het hele ding van Big Brother
jammiequote:Op woensdag 3 februari 2021 20:38 schreef danilel het volgende:
Voor @:aggie46 [ afbeelding ][ afbeelding ]
ja en die draak die hij eerst had was mooiquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik probeer zijn username te herinneren.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
En wie heeft hij/zij koffie laten drinken achter?
Hoezo....?? Waren die meiden daarom zo aan het lachen.?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:48 schreef greysbones het volgende:
Heeft er nu een stagiaire per ongeluk op de verkeerde knop gedrukt straks..
(Lavenderrquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, want van verveling krijg je sneller irritatie wat uiteindelijk resulteert in ruzie met een eventuele flinke ruzie en we willen natuurlijk wel vermaakt worden
It was you..quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik probeer zijn username te herinneren.
Ik niet hoor, wel aan meer opdrachten en onverwachte dingen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zijn nu precies 9 lammetjes in het huis
Wel apart dit. We wilden allemaal de hottubmafia weg, zijn ze weg, verlangen we weer naar bewoners die de boel op stelten zetten
Nee bedoelde de lampen uit en sfeer verlichting aan ...quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoezo....?? Waren die meiden daarom zo aan het lachen.?
een vrouwe gezicht gemaakt vanuit de draak in trash polka stijlquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het was eerst een draak, maar nu....
Oh ok.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee bedoelde de lampen uit en sfeer verlichting aan ...
Ja meer opdrachten meer bezig zijn, minder gehangquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik niet hoor, wel aan meer opdrachten en onverwachte dingen.
Die ex bewoners hadden ook niks op stelten gezet. Ze hadden vooral meer gezeurd tegen elkaar. Van confrontaties kwam het maar zelden. Ben nog altijd blij dat ze weg zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zijn nu precies 9 lammetjes in het huis
Wel apart dit. We wilden allemaal de hottubmafia weg, zijn ze weg, verlangen we weer naar bewoners die de boel op stelten zetten
nou die heeft het echt gedaan ookquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
pffff , krijgt Liese nu overal de schuld van ?
Goede capquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:59 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
altijd al geweten dat ze 't achter de ellebogen had.. hier 't bewijs!
quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:59 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
altijd al geweten dat ze 't achter de ellebogen had.. hier 't bewijs!
Wat heeft ze gedaan? Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou die heeft het echt gedaan ook
Precies, vaak was het ook allemaal teveel en hadden er geen zin in.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Die ex bewoners hadden ook niks op stelten gezet. Ze hadden vooral meer gezeurd tegen elkaar. Van confrontaties kwam het maar zelden. Ben nog altijd blij dat ze weg zijn.
naomi der haar gestyledquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan? Wat heb ik gemist?
Oh ja.. die heeft Naomi coupe stopcontact gegevenquote:
Van iedereen die er weg is mis ik Ziko en Rene achteraf nog het meest. Rene gewoon omdat ik dat wel een leuke kerel vond. Ziko omdat ik denk dat de rest daar echt geirriteerd van zou raken na een tijd met zijn drukke en aanwezige gedoe.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Precies, vaak was het ook allemaal teveel en hadden er geen zin in.
mag iemand wel over beginnen daar in huisquote:
De tattoo van Michel.quote:
thanks...tinder me suf vanavondquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Michel. Op deze foto is een beetje de draak te zien die het eerst was:
https://www.facebook.com/(...)8830769847553&type=3
die foto hoort nog bij een post van iemand , die zei, dat Jill achter de deur van de sauna zatquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ech nie.. Jill in de sauna? Of Liese?
Julie gestemd. Heb d'r nog niks zien toevoegen. Met als enige uitzondering het optreden met Naomi. Voor de rest... WIE?!quote:
Zat te denken aan vanmiddag dat Jill en Thomas dachten dat er iemand achter de spiegel zatquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
die foto hoort nog bij een post van iemand , die zei, dat Jill achter de deur van de sauna zat
Ik ook Julie.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:10 schreef Benny het volgende:
J
[..]
Julie gestemd. Heb d'r nog niks zien toevoegen. Met als enige uitzondering het optreden met Naomi. Voor de rest... WIE?!
Maar dan geen Koken met Nick meerquote:
Dan waren de streams meteen op zwart gegaan.. dan hadden we het allemaal niet gehoord.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat had BB gedaan als werkelijk iedereen die koffer uit de gameroom kwam en dat iedereen naar huis ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar in een spoiler volgende keerquote:
Heb ook Zoey gestemd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:11 schreef engine het volgende:
Ik heb Zoey gestemd. Maar had ook Michel kunnen zijn.
Tis nog steeds chaosquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:15 schreef aswesleep het volgende:
Hebben ze nu nog altijd geen schema kunnen bedenken dat klopt.
hahahahaquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:08 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
thanks...tinder me suf vanavond
Liesequote:Op woensdag 3 februari 2021 21:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag er nog wel een inwoner bij
quote:
En Naomi pleaseeequote:
Ze mist Jowi en heeft geen 'klik' met Michel, daarom is ze ook minder bij Liese en Julie die wel de 'klik' hebben gevonden. Of zoiets.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:19 schreef Whuzz het volgende:
Zoey voelt zich alleen, zegt ze tegen Naomi.
Naomi zecht voornamelijk: aaaaah, ooooh, ach, aaah.
Ben benieuwd hoe lang het duurt met Michel en Juliequote:Op woensdag 3 februari 2021 21:21 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ze mist Jowi en heeft geen 'klik' met Michel, daarom is ze ook minder bij Liese en Julie die wel de 'klik' hebben gevonden. Of zoiets.
Die is wel behoeftig ja.. was gisteren ook heel duidelijkquote:
Jill helemaal flabbergasted dat Thomas weet dat het bij een kip cloaca heet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kippengesprek tussen Jill en Thomas
Geef dat kind eens wat kippen BB
bijna volle maan zekerquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is wel behoeftig ja.. was gisteren ook heel duidelijk
Berig.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill helemaal flabbergasted dat Thomas weet dat het bij een kip cloaca heet.![]()
Vergis je niet.. denk dat echt heeeeel veel mensen dat niet weten..
De helft van de vegans noemt een ei ook de ongesteldheid van de kip
"woooooooooww, hoe weet je dat?!?!"
(is algemene kennis lijkt mij)
Had zo een travo kunnen zijn.quote:
Jaaa, we willen Sabine-taferelenquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kippengesprek tussen Jill en Thomas
Geef dat kind eens wat kippen BB
Nee de eieren voor Jaap-taferelenquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jaaa, we willen Sabine-taferelen
EEJ! GODVERDOMME! Kutkip!
Ik gok een fiets zonder zadel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Lievelingssssssssssssssssssss voewrtuiggggggggggg(schetterstem erbij denken, Naomi).
Was er iets van context? Huismeester?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:32 schreef Benny het volgende:
Via de Big Brother website kan gestemd wie je favoriete bewoner is.
Stemmen:
[NL] https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
[BE] https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
U houd het scherp bij.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:32 schreef Benny het volgende:
Stemmen:
Dit willen de users graag zien. Saaie bewoners in plaats van ettterbakken. Dit is hun straf.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:31 schreef quirina het volgende:
De big Brother van vroeger was leuker.
Deze big Brother is k..
gestemd op beide sites dank jequote:Op woensdag 3 februari 2021 21:32 schreef Benny het volgende:
Via de Big Brother website kan gestemd worden wie je favoriete bewoner is.
Stemmen:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:32 schreef Benny het volgende:
Stemmen:
Geen context. Zal wel iets van een spel zijn morgenochtend of iets in de liveshow morgenquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:32 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Was er iets van context? Huismeester?
Oktoberfest.quote:
Dat is bijna opbieden tegen elkaar wie het meeste heeft laten doen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:35 schreef aswesleep het volgende:
De dames zijn wel open over plastische chirurgie.
Op?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:35 schreef engine het volgende:
Nu kun je dus ook maar tot 8 uur morgenvroeg stemmen.
Thomas haar dus aan het playen met zijn brains.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill helemaal flabbergasted dat Thomas weet dat het bij een kip cloaca heet.![]()
J: "woooooooooww, hoe weet je dat?!?!"
T: "omdat ik een slimme gast ben"
(is algemene kennis lijkt mij)
Wie je favoriete bewoner is.quote:
Hij gaat er wel prat op.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
michel structuur gevonden in het leger denk ik
Hij lult als een psychiater en hij heeft alles meegemaakt, wat de ander ook meegemaakt heeft.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:42 schreef aswesleep het volgende:
We leren vandaag dat Michel niet van het contact onderhouden is.
Ik kan daar heel slecht tegen.quote:
Nou dat dus. Iedere keer als iemand iets belangrijks over zichzelf verteld moet hij een groter verhaal vertellen. Flikker op.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij lult als een psychiater en hij heeft alles meegemaakt, wat de ander ook meegemaakt heeft.
Was jou dus ook opgevallen. Blaaskaak is hetquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Nou dat dus. Iedere keer als iemand iets belangrijks over zichzelf verteld moet hij een groter verhaal vertellen. Flikker op.
Heeft ze wel een punt. Je leert vrij vroeg dat de maatschappij hard is, en dat niet alles zo vanzelfsprekend is, als je dachtquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:41 schreef Keep_on_Track het volgende:
Hm. Dat is nieuw voor mij.
Het is voor je ontwikkeling goed wanneer je ouders uit elkaar gaan. Dan leer je hoe je moet zijn zonder een relatie, want anders leer je dat niet en wil je alleen maar in een relatie zijn, en dat is niet altijd goed.
Zowiaanse redenatie.
Zo. Zijn we klaar? Kan ik in de sauna. Hop, weg, gesprek klaar.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:42 schreef aswesleep het volgende:
We leren vandaag dat Michel niet van het contact onderhouden is.
Tja wanneer ben je een goede moederquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:45 schreef Keep_on_Track het volgende:
Zoey weet van zichzelf dat zij een goede moeder zal zijn.
Hm.
Kan ik niet over oordelen,want ik ben geen moeder.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tja wanneer ben je een goede moeder
Als je precies zo doet als mijn moeder doetquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
geen punt. ouders hier niet gescheiden en ik ben graag alleen en wil absoluut geen relatie.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:46 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Heeft ze wel een punt. Je leert vrij vroeg dat de maatschappij hard is, en dat niet alles zo vanzelfsprekend is, als je dacht
Ja Duhhhh als je niks gedaan hebt aan je lichaam dan hoor je er niet bij he.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:35 schreef aswesleep het volgende:
De dames zijn wel open over plastische chirurgie.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen,want ik ben geen moeder.
Volgens mij valt dat ook te leren als je ouders gewoon bij elkaar blijven. Ik snap ook wel dat het je bepaalde vaardigheden eerder of meer aanlevert, maar om het nu daarom als een soort verplicht onderdeel van je opvoeding te maken...quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:46 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Heeft ze wel een punt. Je leert vrij vroeg dat de maatschappij hard is, en dat niet alles zo vanzelfsprekend is, als je dacht
Oeiquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Als je precies zo doet als mijn moeder doet
Voornamelijk het van te voren zeker weten is vrij knap...quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze waren kapot moe ja.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hadden een hele dag niets te doen konden ze de speeddate niet in de namiddag doen
Dat iddquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:50 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Voornamelijk het van te voren zeker weten is vrij knap...
Tenzij we iets nog niet weten
en stinkboeren van de hamburgersquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:51 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
heb je die koters van zoey op bezoek, laten ze de hele tijd scheten
quote:
Dat valt nog best mee danquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:51 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
heb je die koters van zoey op bezoek, laten ze de hele tijd scheten
In Friesland niet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:53 schreef mario390 het volgende:
is op stream 1 en 2 nu en halfe ur dat selfde?
living years, i have a dream agnetha met de kids,quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:56 schreef engine het volgende:
Welk lied maakt je emotioneel en waarom?![]()
hebben ze het daar nu over?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is bijna opbieden tegen elkaar wie het meeste heeft laten doen.
Ja, met wat paardjes...voor de fun vertelde ze laatst.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Papa Liese heeft dus fruitplantages
Een half uur geleden wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet in ander topic, dat weet ik. verplaats maar als het moet
Heb je een link?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
living years, i have a dream agnetha met de kids,
Heerlijk nummer.....quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:59 schreef FOKoffieleut het volgende:
wie bedoel je pat
jongensgroep uit engeland
vliegt zo weg in een clip
robbie williams?
harry styles
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:59 schreef suzi1 het volgende:
voor wie nog niet had gelezen in bn de stem over daanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet in ander topic, dat weet ik. verplaats maar als het moet![]()
Ze loopt zelf weg. Lekker jezelf voor lul zetten daan
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Gaat toch nergens over? de luisteraars hebben gestemd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:01 schreef IkFok het volgende:
rollecoaster op 1 in de top 2000 is een schande zegt pat
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:59 schreef suzi1 het volgende:
voor wie nog niet had gelezen in bn de stem over daanIk kan geen Media topic vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet in ander topic, dat weet ik. verplaats maar als het moet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Gewoon hierquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan geen Media topic vinden.
Er zijn best wel veel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon hier![]()
Teveel topics om dat allemaal bij te gaan houden hoor.
ik weet het ook niet. maar dat stukje wat ik gequote had was nieuw voor mijquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan geen Media topic vinden.
Ik gok een een soort Slam FM?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:07 schreef aswesleep het volgende:
Luistercijfers van GeelFm gaan de lucht in hoor, met deze plug.
de stem dus BB zelf ?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:03 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ze loopt zelf weg. Lekker jezelf voor lul zetten daan
Thanks ,ik ook nog niet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik weet het ook niet. maar dat stukje wat ik gequote had was nieuw voor mij
quote:
hahhhhaha aha okquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:11 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee dat is de gewoon de naam van die krant of wat het ook is. BN de stem.
Amai.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:13 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Nee, heel lokale zender in de Kempen.
Welke?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:13 schreef suzi1 het volgende:
nou met een beetje geluk brengt de avond in bb ook niks dus kan ik wel een serie gaan kijken
Ik omdat het altijd over totaal niks gaat.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:17 schreef mario390 het volgende:
hoezo kommentiert bijna
niemand met wat de
meiden spreken??
Ken ik niet maar als ik google vraag denk ik niet dat ik het wil kennen. Maar enjoyquote:
Die Mädchen diskutieren nichts Interessantes, nur Liese zählt die Anzahl der Haare auf ihrem Kopfquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:17 schreef mario390 het volgende:
hoezo kommentiert bijna
niemand met wat de
meiden spreken??
haha bedankt. heb even ook niks anders waar ik wat inzie. maar heb goede afleiding nodig en dat geeft bb niet echtquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ken ik niet maar als ik google vraag denk ik niet dat ik het wil kennen. Maar enjoy
ja bestmmt hoor dat klopt niet de telt niet dr harenquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:19 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
Die Mädchen diskutieren nichts Interessantes, nur Liese zählt die Anzahl der Haare auf ihrem Kopf
Doe jij een verslag dan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bestmmt hoor dat klopt niet de telt niet dr haren
Lek je?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:24 schreef FOKoffieleut het volgende:
ik rijg een parelketting van geluksmomentjes...
michel ff in beeld in boxer
Is goed !!???quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ken ik niet maar als ik google vraag denk ik niet dat ik het wil kennen. Maar enjoy
Lekker toch.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:26 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
in me privetub heeft niemand dat in de gaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |