abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197805928
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:30 schreef chratnox het volgende:

[..]

Rustig nou even kerel. Je hebt Moderna, AstraZeneca, Pfizer, Janssen en weet ik veel welke vaccins nog meer straks, daar heeft Pfizer niets over te zeggen.

Als de vaccinatiebereidheid te laag is gaat de overheid aan de slag met verplichtingen, zij willen die shit niet door laten etteren, dat kan gewoonweg niet.

En nogmaals, Sywiert heeft er al een paar keer schreeuwend naast gezeten, zolang je het niet woord voor woord van Pfizer zelf hoort is dat niet wat hij gezegd heeft. En als hij het wel gezegd heeft is het ook niet relevant, want hij maakt het beleid niet. Niet direct en ook niet indirect.
Ik ben niet in paniek, met in de winter alleen dat en daarbuiten zou ik nog best kunnen leven, ik waardeer deze "marketing van de verschroeide aarde" gewoon niet. Dit is toch godgeklaagd?? Gewoon chantage!
#WeesGeenWhales
pi_197805937
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:46 schreef Discombobulate het volgende:
Bovendien maken ze zich ook niet zo druk in het VK over hun eigen mutatie verneem ik van vrienden die daar wonen.
Oh, oké. Ik zal even aan het OMT doorgeven dat jouw vrienden dat zeggen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_197805945
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:31 schreef mir1986 het volgende:

[..]

@:da_sandman
Ik was niet heel serieus, eigenlijk.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 3 februari 2021 @ 22:33:43 #279
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197805949
Ah. Ab weer 3k rijker vanavond.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197805956
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:55 schreef chratnox het volgende:

[..]

Maar het staat er ook niet niet.

Zonder gekheid, dat is waar 't vaak mis gaat. Doordat er bijvoorbeeld niet staat dat bioscopen weer open zijn, is de conclusie dat bioscopen dicht zijn. Of doordat er geen niveau onder waakzaam is houdt het nooit op.

Dat is hoe al die discussies lopen :-)
De discussies lopen vooral zo, doordat men de eigen vooringenomen mening projecteert op berichten i.p.v. andersom. Zie ik ook het aangrijpen van iedere expert die de Britse variant downplayt.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_197805958
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:31 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ik ben niet in paniek, met in de winter alleen dat en daarbuiten zou ik nog best kunnen leven, ik waardeer deze "marketing van de verschroeide aarde" gewoon niet. Dit is toch godgeklaagd?? Gewoon chantage!
Nee, we kennen de context niet. Misschien was er een vraag van iemand in de richting van: "Maar wat kan een reden zijn dat het virus niet weg gaat?"

en zijn antwoord: "Te lage vaccinatiegraad, dus misschien wel te lage vaccinatiebereidheid?

En dan nog een vraag: "Oke.. Maar wat moeten we dan? We kunnen toch niet ieder jaar zo'n lockdown als deze hebben?

zijn antwoord: "Nee, maar dan kun je nadenken over een paar maanden minder vliegen en meer remote werken om de verspreiding te minimaliseren."

De context wordt eruit gehaald, en het bericht zonder context wordt nu aangenomen als waarheid.
pi_197805975
quote:
[ twitter ]
Interessant. Zou het uitdoven?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197805977
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:34 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

De discussies lopen vooral zo, doordat men de eigen vooringenomen mening projecteert op berichten i.p.v. andersom. Zie ik ook het aangrijpen van iedere expert die de Britse variant downplayt.
Was dat een steekje onder water omdat ik twijfel over de Britse variant? :P
pi_197805978
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Heb je een linkje naar de tweet?
HIer: https://twitter.com/breejerd/status/1357032279621664768

Genot.
#WeesGeenWhales
pi_197805987
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:34 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dan heb ik een vraag, wat is de verhouding Britse variant/Chinese variant in bijvoorbeeld London?
pi_197805988
quote:
[ twitter ]
Daily Mail, een tweet van een account die Fight for freedom #anti-woke heet. Het is soms ook gewoon een keuze om bepaald bronnen te geloven.
pi_197805990
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:31 schreef chratnox het volgende:

[..]

'De tandjes' is een beschaafdere manier om te zeggen: "de tering hey" ;)
Bij deze geliked.

Gadverdamme...
#WeesGeenWhales
pi_197805994
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:00 schreef Sfeermaker het volgende:
Vanavond in op 1 "ab osterhaus over hoe bang we moeten zijn voor een derde golf" :')
Sluit al die Osterhausen, Gommersen en Kuipersen op in een huis, maak ze wijs dat het om de nieuwste mutatie van 'big brother' gaat en gooi de sleutel weg.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_197806010
quote:
Oh wacht. Het was niet die dude van Pfizer die het zei, het was Sywert zelf?!

Dat is net zo hard een marketingtruc he. Die kerel wil mondmaskers verkopen bij 't leven, dus die heeft er alle belang bij dat een mondmaskerplicht zo lang mogelijk blijft. Dat is gegarandeerd kassa voor 'm.
pi_197806013
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:25 schreef chratnox het volgende:

[..]

Het hoeft geen onzin te zijn, maar het is niet meer dan de mening van iemand van Pfizer, welke door Sywiert op Twitter gezet is. Sywiert heeft er al vaker volledig naast gezeten, met zijn "er zijn meer dan 200.000 tests per week die commercieel gedaan worden"

De mening van iemand van Pfizer over hoe hij denkt dat het kan werken heeft totaal geen waarde. Bij mij op mijn werk zegt de directie ook dat we na de pandemie minder gaan reizen en meer remote werk doen. Dat is toch niet heel relevant?
Eigenlijk ben ik bang dat deze hersenspinsels klakkeloos worden overgenomen door virologen en het kabinet. We zitten tenslotte in een technocratie.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197806021
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:36 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Bij deze geliked.

Gadverdamme...
Bedankt. Het zal mijn score zeer goed doen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197806022
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:36 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Daily Mail, een tweet van een account die Fight for freedom #anti-woke heet. Het is soms ook gewoon een keuze om bepaald bronnen te geloven.
Wat is er mis met daily mail?
pi_197806025
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:36 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dan heb ik een vraag, wat is de verhouding Britse variant/Chinese variant in bijvoorbeeld London?
Wel beetje bekend :

wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197806044
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:34 schreef chratnox het volgende:

[..]

Nee, we kennen de context niet. Misschien was er een vraag van iemand in de richting van: "Maar wat kan een reden zijn dat het virus niet weg gaat?"

en zijn antwoord: "Te lage vaccinatiegraad, dus misschien wel te lage vaccinatiebereidheid?

En dan nog een vraag: "Oke.. Maar wat moeten we dan? We kunnen toch niet ieder jaar zo'n lockdown als deze hebben?

zijn antwoord: "Nee, maar dan kun je nadenken over een paar maanden minder vliegen en meer remote werken om de verspreiding te minimaliseren."

De context wordt eruit gehaald, en het bericht zonder context wordt nu aangenomen als waarheid.
En minder mensen zien etc. DAt is dus ook een paar maanden geen nachtclubs, evenementen, concerten, festivals, alles op 1.5, dus verliesdraaiend, maxima aantal om thuis je verjaardag te vieren, etc.

Die 1,5m sloopt alles wat het leven leuk maakt en de hele economie. Ik kán er mee leven 2-3 maanden per jaar als de overige 3 seizoenen de oude vrijheid maar weer terug komt, maar blij wordt ik er niet van.
#WeesGeenWhales
pi_197806048
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:37 schreef chratnox het volgende:

[..]

Oh wacht. Het was niet die dude van Pfizer die het zei, het was Sywert zelf?!

Dat is net zo hard een marketingtruc he. Die kerel wil mondmaskers verkopen bij 't leven, dus die heeft er alle belang bij dat een mondmaskerplicht zo lang mogelijk blijft. Dat is gegarandeerd kassa voor 'm.
Hij had het van hem. Hij gaf door wat die vent van pfizer tegen hem zei. Pfizer zei het dus.
#WeesGeenWhales
pi_197806050
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:37 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Wel beetje bekend :

[ afbeelding ]
Op basis daarvan hadden we daar toch allang weer een stijging van het aantal besmettingen verwacht?
pi_197806053
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:37 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Daily Mail is een sensationele tabloidkrant. De Telegraaf in het kwadraat.
pi_197806054
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Bedankt. Het zal mijn score zeer goed doen.
Nog een dan :P
#WeesGeenWhales
pi_197806057
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:37 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Wat niet?

Daily fail...
#WeesGeenWhales
pi_197806068
quote:
[ twitter ]
Het klinkt bijna alsof ze teleurgesteld zijn :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')