SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ja dat is gewoon lekkerquote:
Ja, en zo koud dat een van mijn autos niet wil startenquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon lekkerGeen sneeuw, geen regen, geen ijzel of gezeik. Gewoon zonnetje
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Al begreep ik er verder weinig van. Maar hij moet zich toch hebben afgevraagd waar al die viewers vandaan kwamen.
BALLABALLLEBAL... JE LEEFTquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja dat weet ik nietJa deze jongen, we gaan het zien. ga er niet met heel veel verwachtingen naar toe.
Ik las dat hij een aantrekkelijke lach heeft? En ach, je kan hem als hij echt leuk is altijd meeverhuizen naar Rotterdam, dan hoef je ook niet naar Duindorp.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja dat weet ik nietJa deze jongen, we gaan het zien. ga er niet met heel veel verwachtingen naar toe.
Lol geen idee, die van mij ligt stof te happen al maanden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:03 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat dit ook lukken op een vingerpiano of hoe zo'n ding ook heet?
Kalimba. Vast wel, het lijkt op Liesje-notatiequote:Op woensdag 3 februari 2021 18:03 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat dit ook lukken op een vingerpiano of hoe zo'n ding ook heet?
Ja dat is bij deze denk ik. Weet niet of je dat kent maar iemand heeft een bepaalde blik of twinkeling en dan smelt je zo weg.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las dat hij een aantrekkelijke lach heeft? En ach, je kan hem als hij echt leuk is altijd meeverhuizen naar Rotterdam, dan hoef je ook niet naar Duindorp.
ik speel er ook zelden meer opquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol geen idee, die van mij ligt stof te happen al maanden.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is bij deze denk ik. Weet niet of je dat kent maar iemand heeft een bepaalde blik of twinkeling en dan smelt je zo weg.
Ja... heb ik elke keer weer als ik mijn engel ziequote:Op woensdag 3 februari 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is bij deze denk ik. Weet niet of je dat kent maar iemand heeft een bepaalde blik of twinkeling en dan smelt je zo weg.
awwwquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja... heb ik elke keer weer als ik mijn engel zie
Dat heb ik ook nog steeds bij Gergiquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog steeds bij Gergi
nope... haar kuiltjes in haar wangen en die glinstering in die donkerbruine oogjes...quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awww![]()
Denk je dat dat ooit weg gaat dat gevoel?
Ik moet ook weer eens wat meer gaan cubenquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:07 schreef liesje1979 het volgende:
Al flink wat hobby's versleten afgelopen jaar.
Naai die nou maar een keer een bloedende arie, vind ze veel prettiger.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja... heb ik elke keer weer als ik mijn engel zie
Das liefquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nope... haar kuiltjes in haar wangen en die glinstering in die donkerbruine oogjes...
Blijft... Ze is gewoon zo mooi.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naai die nou maar een keer een bloedende arie, vind ze veel prettiger.
Ga je Porsche poetsen joh midliferquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naai die nou maar een keer een bloedende arie, vind ze veel prettiger.
Al die walgelijk verliefde mensen hier, bah het lijkt wel Sodon en Gomorra hierquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je Porsche poetsen joh midlifer
Shit betraptquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik vraag me wel eens af of US gewoon eigenlijk nooit seks heeft en die frustratie op dit topic botviert.
Nu nog een hartslag.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nope... haar kuiltjes in haar wangen en die glinstering in die donkerbruine oogjes...
Blijft... Ze is gewoon zo mooi.
Schiet het al een beetje op met de profielschetsen?quote:
Druk dagje achter de rug en moet zo nog bij iemand eten en verliefd zijn, misschien straks.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schiet het al een beetje op met de profielschetsen?
Je had 48 uur gezegd dus je hebt nog even zodat je het niet hoeft af te raffelen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Druk dagje achter de rug en moet zo nog bij iemand eten en verliefd zijn, misschien straks.
Wat gaat die doen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had 48 uur gezegd dus je hebt nog even zodat je het niet hoeft af te raffelen.
Ik heb dat hele eerste seizoen in nog geen 2 dagen gekekenquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je van creepy stalker, kidnap en moord praktijken houdt wel
Een accurate profielschets van ons allen hier makenquote:
oh ben benieuwdquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een accurate profielschets van ons allen hier maken
Oh, hier mag je hem dan best wel even aan houden inderdaadquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een accurate profielschets van ons allen hier maken
Heeft hij z'n crib al laten zien en heb ik het gemist?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
Citizen moet ook nog iemand nomineren voor sc cribs
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier in de SC van mensen die veel meeposten op zich wel een aardig idee krijgt van iemand z'n persoonlijkheid, want het lijkt me niet dat iemand continu z'n persoonlijkheid kan verbergen.
Je ziet hier bijvoorbeeld ook goed wie een confrontatie niet uit de weg gaat en wie de boel weer een beetje probeert te lijmen als het dreigt te ontsporen. En wie lomp is en niet
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zijn klaar binnen nu en 48 uur, voor eenieder.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok, dan verwacht ik ze dus uiterlijk 04-02-2021 18:26:22.
jaquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft hij z'n crib al laten zien en heb ik het gemist?
Achja, ik wacht ook al jaren op zijn reisverslag van Tokyo, dus verwacht niet teveel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:25 schreef LTVDK het volgende:
Even voor de volledigheid:
[..]
[..]
[..]
[..]
Misschien eens een keertje contact opnemen met zijn begeleider.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, ik wacht ook al jaren op zijn reisverslag van Tokyo, dus verwacht niet teveel.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega zei vandaag dat hij even iets tegen me aan wilde houden![]()
Ik heb vriendelijk bedankt.
Ik ga zo tv kijken, wees niet bangquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vandaag allemaal energievampieren om mij heen.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vandaag allemaal energievampieren om mij heen.
Alles beter dan reclame van Heinekenquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
gadverdamme. blarenpleisters tegen puistjes op tv![]()
"Is wel gepost geweest hoor, je moet wel een beetje opletten!"quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, ik wacht ook al jaren op zijn reisverslag van Tokyo, dus verwacht niet teveel.
Oh is dat het ja.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Is wel gepost geweest hoor, je moet wel een beetje opletten!"
ftfyquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alles beter dan reclame van Heineken waterontharders
z'n voorhuidquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega zei vandaag dat hij even iets tegen me aan wilde houden![]()
Ik heb vriendelijk bedankt.
en dan met een velg foto af komen die je waarschijnlijk in het voorbij gaan heel snel genomen hebt vanonder je arm zodat niemand ziet dat je andermans auto fotografeert.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Is wel gepost geweest hoor, je moet wel een beetje opletten!"
Waarvan akte.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Pizza was lekker. De mozarella droop langs mijn kin![]()
![]()
mozzakakke?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Pizza was lekker. De mozarella droop langs mijn kin![]()
![]()
Friet kennen we niet hier in Drenthe.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is friet.
ahahahahahahahahahhahahahahaha
een calzone?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het zo’n gevuld ding was, was je zeker weer begonnen over Siswet?
Oh ja...quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Friet kennen we niet hier in Drenthe.
👍🏻😂quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja...
Uhm...
Jamoieemaarappelstaafies eem.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
Opvallend wel dat jullie 90% van de tijd over die slapmakende dame beginnen en het mij in de schoenen proberen te schuiven
We hebben het al een tijd niet over haar gehad.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
Opvallend wel dat jullie 90% van de tijd over die slapmakende dame beginnen en het mij in de schoenen proberen te schuiven
Zij was toch juist degene die schoenen er in schoof?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
ik ben niet bekend met haar volledige repertoire (en capaciteiten)quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zij was toch juist degene die schoenen er in schoof?
Wie sowieso?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
We hebben het al een tijd niet over haar gehad.
Dacht dat die het assortiment van een gemiddelde V&D er in probeerde te stoppen toch?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben niet bekend met haar volledige repertoire (en capaciteiten)
Bijna geen enkele serie. Vikings deel 1 was wel wat.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niks voor mannen, vrouwenprut.
Onder het bureau van de CEO ipv COO?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:00 schreef Solotovski het volgende:
Als t goed is, gaat deze boy vanaf next maand promotie maken
Dat betekent dus de beste plek op kantoor
Eet smakelijkquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Druk dagje achter de rug en moet zo nog bij iemand eten en verliefd zijn, misschien straks.
DJ op het invalidentoiletquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onder het bureau van de CEO ipv COO?
Coo?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onder het bureau van de CEO ipv COO?
wat doe je/wat ga je doen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:00 schreef Solotovski het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:00 schreef Solotovski het volgende:
hahaha dit geeft me als je het op deze manier schrijft echt zo een foute MI als je dat in het licht van rangen op een schip zietquote:
Dat mag je hopelijk binnenkort zeggenquote:
Dan kan je deze gebruikenquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat mag je hopelijk binnenkort zeggen
Bij Frantic op de bootquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hahaha dit geeft me als je het op deze manier schrijft echt zo een foute MI als je dat in het licht van rangen op een schip ziet
Chief knows it allquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij Frantic op de boot
[ afbeelding ]
DGA?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Kreeg vandaag mail van iemand met piepklein bedrijfje die alles zelf doet voor een marginale ¤50,- p/u. En die noemt zich DGA.
kwam net een stukje voorbij tijdens het zappen. Heb eigenlijk nog nooit een volledige aflevering modern family gezienquote:
De Grote Alleskunner. Het is US denk ikquote:
Ik vind dat echt heerlijk vermakelijk als je even met verstand op nul tv wil kijken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kwam net een stukje voorbij tijdens het zappen. Heb eigenlijk nog nooit een volledige aflevering modern family gezien
Dan is 50 p/u wel cheapquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Grote Alleskunner. Het is US denk ik
TBBT en HIMYM zijn ook zoquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heerlijk vermakelijk als je even met verstand op nul tv wil kijken.
Dat had ik vanmiddag, toen heb ik het debat over de GGD-lek aangezet, tijd vloog voorbij en geloof dat ze in 2 uur tijd geen stap verder zijn gekomen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heerlijk vermakelijk als je even met verstand op nul tv wil kijken.
Whehehequote:Op woensdag 3 februari 2021 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Directeur Groot Aandeelhouder.
dan ben je om 02:00 alweer wakker?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:28 schreef Makrelis het volgende:
Ik ga vandaag weer lekker vroeg naar bed. Ik denk met een half uur al.
Ja even, en dan verderslapen tot iets na vieren.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ben je om 02:00 alweer wakker?
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:35 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja even, en dan verderslapen tot iets na vieren.
alweer?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
highway 1 is kapot
https://edition.cnn.com/2(...)apse-trnd/index.html
Recent laatste seizoen gekeken, helaas is mijn Modern Family avontuur voorbij. 💔quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kwam net een stukje voorbij tijdens het zappen. Heb eigenlijk nog nooit een volledige aflevering modern family gezien
Ben bezig met seizoen 4 van 24quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk Harry Potter deel vijf terwijl ik ondertussen de buurman piano hoor pingelen door de film heen.
ahquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Recent laatste seizoen gekeken, helaas is mijn Modern Family avontuur voorbij. 💔
Vorige week al toch?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
highway 1 is kapot
https://edition.cnn.com/2(...)apse-trnd/index.html
oh geen idee, zie het net pas voorbij komenquote:
https://blog.scssoft.com/2018/06/operation-big-sur-starting.htmlquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drie dagen geleden ook al inderdaad
Gewoon opnieuw beginnenquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Recent laatste seizoen gekeken, helaas is mijn Modern Family avontuur voorbij. 💔
Laatste keer in de VS nog overheen geredenquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh geen idee, zie het net pas voorbij komen
had de afgelopen dagen wel andere dingen aan mn hoofd
laatste keer VS was volgens mij Tampa, aangevallen door een pelikaanquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste keer in de VS nog overheen gereden
Ja flikkert bijna elk jaar wel een stuk van in de oceaan, niet heel verwonderlijk gezien de locatie zo pal aan de kustquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:46 schreef mschol het volgende:
[..]
https://blog.scssoft.com/2018/06/operation-big-sur-starting.html
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:46 schreef mschol het volgende:
[..]
https://blog.scssoft.com/2018/06/operation-big-sur-starting.html
Ik heb maar weinig beestjes gezien de laatste keer, maar dat was in november dus de meeste beestjes zullen dan druk bezig zijn met wintervoorbereidingenquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
laatste keer VS was volgens mij Tampa, aangevallen door een pelikaan
Dat stuk dat nu is weggespoeld is ook helemaal niet zo boeiend om te rijden, vooral drukquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja zo'n dramatisch jankverhaal op NU.nl
"Ikonische kustsnelweg in zee gespoeld"
Ten eerste is het maar gewoon een tweebaans weggetje en ten tweede is niet de hele weg van honderden kilometers maar één stuk van nog geen 20 meter weg gespoeld. NOU NOU
Het zal zo zijnquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat stuk dat nu is weggespoeld is ook helemaal niet zo boeiend om te rijden, vooral drukHet stuk ten noorden van San Francisco richting Point Reyes is vele malen mooier en leuker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]Zulke dingen zeggen mij niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zonde wel, mooi land qua natuurquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal zo zijnIk denk niet dat ik daar ooit ga komen van m'n leven.
zo denken wij ook over biljetjesquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja zo'n dramatisch jankverhaal op NU.nl
"Ikonische kustsnelweg in zee gespoeld"
Ten eerste is het maar gewoon een tweebaans weggetje en ten tweede is niet de hele weg van honderden kilometers maar één stuk van nog geen 20 meter weg gespoeld. NOU NOU
Geen BBQ'en-met-Fles-op-een-Californisch-strand filmpje?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal zo zijnIk denk niet dat ik daar ooit ga komen van m'n leven.
Oh no she didn't!quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo denken wij ook over biljetjes
Ik weet niet wat de bedoeling is maar ik ga nog niet flippen. Even beter je best doen hoorquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo denken wij ook over biljetjes
Voorlopig nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen BBQ'en-met-Fles-op-een-Californisch-strand filmpje?
'even flippen'quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de bedoeling is maar ik ga nog niet flippen. Even beter je best doen hoor
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heheheheh hehehehehe heheheheh mWUAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHHA
Ik heb er nog eentje over.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de bedoeling is maar ik ga nog niet flippen. Even beter je best doen hoor
Die appelcake is inmiddels toch wel afgekoeldquote:
Dr_Fleeshquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen BBQ'en-met-Fles-op-een-Californisch-strand filmpje?
Ja! Dat was ooit nogeens op een KSC-BBQ bij één van die sjappies in de Achterhoek ooitquote:
Dus hij hoeft er niet af?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:17 schreef FranticDJ het volgende:
kan m'n ringvinger weer voor 95% bewegenmooi
Huehuequote:
Bij Trevlandquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Dat was ooit nogeens op een KSC-BBQ bij één van die sjappies in de Achterhoek ooit
huehuehuequote:Op woensdag 3 februari 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar misschien net op een verkeerde manier getild ofzo, had vorige week ook precies zo'n vinger na met zware dingen te zeulen.
Is die al uit dan?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
Binnenkort ff the boys seizoen 2 beginnen
4k galore
Hij heeft het antwoord vast al gepost, moet je maar oplettenquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is die al uit dan?
Dat vroeg ik je laatst ook al trouwens
quote:
Geilquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
m'n cougar kapster belde vanmiddag weer om de afspraak te verzetten
Goedenavond schatje.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:09 schreef UitStraling het volgende:
Zoooooo, nog nieuwtjes gemist hier?
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*pakt handboeien en klikt Liesje aan het bed vast.
Jouw bed is al bezet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*pakt handboeien en klikt Liesje aan het bed vast.
ik ben hierquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh
ik zag de quest liggen
en die moest ik meenemen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geef even een seintje als je die profielen post
yipquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie ook al brief gehad van belastingdienst dat je aangifte moet doen?
Aangifte waarvan?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
Nee, gelukkig nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
heb je nou de blues?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
Aandelen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
zelfs al een voorlopige binnen (en betaald)
Rijke boi enzo
Voorschot 2021 al betaaldquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Rijke boi enzo
kan vanaf 1 maart toch pasquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Rijke boi enzo
wie?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stoppen met roken dan anders spaar je voor Friemeltje Poelebeer zijn gaatjes.
1 hele euro jongenquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
was wel aardig, als ik meteen betaalde ipv in termijnen ging er welgeteld een paar euro van het bedrag af.
Fantastisch
Nee. Wel een mailtje dat ik in mijn MijnOverheid Berichtenbox moest kijken en daar stond een bericht met een bijlage en daar stond dan weer een brief etc.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
echt he, en dan dus nog box 3 erboven op...quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Belasting betalen over geld dat je nog moet verdienen
ik kan pas vanaf 1 maart aangifte doenquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
was wel aardig, als ik meteen betaalde ipv in termijnen ging er welgeteld een paar euro van het bedrag af.
Fantastisch
ja aangifte... maar in december hebben ze reeds voorlopige aanslagen verstuurd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik kan pas vanaf 1 maart aangifte doen
Ja datquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Wel een mailtje dat ik in mijn MijnOverheid Berichtenbox moest kijken en daar stond een bericht met een bijlage en daar stond dan weer een brief etc.
"Leuker kunnen we het niet maken,..... "
niks gehadquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja aangifte... maar in december hebben ze reeds voorlopige aanslagen verstuurd.
Hahaha ja, en dan na 3 keer inloggen een brief dat de aangifte voor 1 mei binnen moet zijn net als ieder jaar.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Wel een mailtje dat ik in mijn MijnOverheid Berichtenbox moest kijken en daar stond een bericht met een bijlage en daar stond dan weer een brief etc.
"Leuker kunnen we het niet maken,..... "
zo zo zo... meneer heeft een shoarmatent ergens waar 'broodjes gebakken' worden zeker...quote:
niet eens op gelet...quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja voor beide aanslagen, dus in totaal twee euro.
Nog nooitquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik krijg altijd geld terug van de Belastingdienst
Ja moet je niet vertrouwen die dienstquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
OH EN:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)opige-aanslag-corona
kreeg vorig jaar 3.5k terug ofzoquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik krijg altijd geld terug van de Belastingdienst
even afschriften bekeken..quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, nu hebben we allemaal de blauwe enveloppen blues ahahahaha
zullen we in vis gaan beleggen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moet je niet vertrouwen die dienst
Ja klopt. Maar goed, ik weet het nu gewoon nog niet wat het gaat worden. Dusjah, ik laat het maar even zoquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
OH EN:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)opige-aanslag-corona
Mooi hè.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even afschriften bekeken..
is inderdaad 1 euro
...
...
...
of zullen we ze slaan met visquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zullen we in vis gaan beleggen?
komt allemaal goed maatquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar goed, ik weet het nu gewoon nog niet wat het gaat worden. Dusjah, ik laat het maar even zo
ja ik doe ook zo min mogelijk met voorschotten enzo.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het helpt als je het hele jaar geen HRA terugkrijgt.
Trouwen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is toch een reep jumbo melk
Gewoon zuinig...quote:
Dan nog.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het helpt als je het hele jaar geen HRA terugkrijgt.
Ik las dat goud waardevaster isquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon zuinig...
Vertrouw deze maatschappij voor geen meter. Beter geld hebben.
Heb afspraak met financieel adviseur... goud, vastgoed... iets mee doen enzo.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las dat goud waardevaster is
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las dat goud waardevaster is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |