SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ja dat is gewoon lekkerquote:
Ja, en zo koud dat een van mijn autos niet wil startenquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon lekkerGeen sneeuw, geen regen, geen ijzel of gezeik. Gewoon zonnetje
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Al begreep ik er verder weinig van. Maar hij moet zich toch hebben afgevraagd waar al die viewers vandaan kwamen.
BALLABALLLEBAL... JE LEEFTquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja dat weet ik nietJa deze jongen, we gaan het zien. ga er niet met heel veel verwachtingen naar toe.
Ik las dat hij een aantrekkelijke lach heeft? En ach, je kan hem als hij echt leuk is altijd meeverhuizen naar Rotterdam, dan hoef je ook niet naar Duindorp.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja dat weet ik nietJa deze jongen, we gaan het zien. ga er niet met heel veel verwachtingen naar toe.
Lol geen idee, die van mij ligt stof te happen al maanden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:03 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat dit ook lukken op een vingerpiano of hoe zo'n ding ook heet?
Kalimba. Vast wel, het lijkt op Liesje-notatiequote:Op woensdag 3 februari 2021 18:03 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat dit ook lukken op een vingerpiano of hoe zo'n ding ook heet?
Ja dat is bij deze denk ik. Weet niet of je dat kent maar iemand heeft een bepaalde blik of twinkeling en dan smelt je zo weg.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las dat hij een aantrekkelijke lach heeft? En ach, je kan hem als hij echt leuk is altijd meeverhuizen naar Rotterdam, dan hoef je ook niet naar Duindorp.
ik speel er ook zelden meer opquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol geen idee, die van mij ligt stof te happen al maanden.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is bij deze denk ik. Weet niet of je dat kent maar iemand heeft een bepaalde blik of twinkeling en dan smelt je zo weg.
Ja... heb ik elke keer weer als ik mijn engel ziequote:Op woensdag 3 februari 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is bij deze denk ik. Weet niet of je dat kent maar iemand heeft een bepaalde blik of twinkeling en dan smelt je zo weg.
awwwquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja... heb ik elke keer weer als ik mijn engel zie
Dat heb ik ook nog steeds bij Gergiquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |