SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ja dat is gewoon lekkerquote:
Ja, en zo koud dat een van mijn autos niet wil startenquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon lekkerGeen sneeuw, geen regen, geen ijzel of gezeik. Gewoon zonnetje
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Al begreep ik er verder weinig van. Maar hij moet zich toch hebben afgevraagd waar al die viewers vandaan kwamen.
BALLABALLLEBAL... JE LEEFTquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja dat weet ik nietJa deze jongen, we gaan het zien. ga er niet met heel veel verwachtingen naar toe.
Ik las dat hij een aantrekkelijke lach heeft? En ach, je kan hem als hij echt leuk is altijd meeverhuizen naar Rotterdam, dan hoef je ook niet naar Duindorp.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja dat weet ik nietJa deze jongen, we gaan het zien. ga er niet met heel veel verwachtingen naar toe.
Lol geen idee, die van mij ligt stof te happen al maanden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:03 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat dit ook lukken op een vingerpiano of hoe zo'n ding ook heet?
Kalimba. Vast wel, het lijkt op Liesje-notatiequote:Op woensdag 3 februari 2021 18:03 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat dit ook lukken op een vingerpiano of hoe zo'n ding ook heet?
Ja dat is bij deze denk ik. Weet niet of je dat kent maar iemand heeft een bepaalde blik of twinkeling en dan smelt je zo weg.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las dat hij een aantrekkelijke lach heeft? En ach, je kan hem als hij echt leuk is altijd meeverhuizen naar Rotterdam, dan hoef je ook niet naar Duindorp.
ik speel er ook zelden meer opquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol geen idee, die van mij ligt stof te happen al maanden.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is bij deze denk ik. Weet niet of je dat kent maar iemand heeft een bepaalde blik of twinkeling en dan smelt je zo weg.
Ja... heb ik elke keer weer als ik mijn engel ziequote:Op woensdag 3 februari 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is bij deze denk ik. Weet niet of je dat kent maar iemand heeft een bepaalde blik of twinkeling en dan smelt je zo weg.
awwwquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja... heb ik elke keer weer als ik mijn engel zie
Dat heb ik ook nog steeds bij Gergiquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog steeds bij Gergi
nope... haar kuiltjes in haar wangen en die glinstering in die donkerbruine oogjes...quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awww![]()
Denk je dat dat ooit weg gaat dat gevoel?
Ik moet ook weer eens wat meer gaan cubenquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:07 schreef liesje1979 het volgende:
Al flink wat hobby's versleten afgelopen jaar.
Naai die nou maar een keer een bloedende arie, vind ze veel prettiger.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja... heb ik elke keer weer als ik mijn engel zie
Das liefquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nope... haar kuiltjes in haar wangen en die glinstering in die donkerbruine oogjes...
Blijft... Ze is gewoon zo mooi.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naai die nou maar een keer een bloedende arie, vind ze veel prettiger.
Ga je Porsche poetsen joh midliferquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naai die nou maar een keer een bloedende arie, vind ze veel prettiger.
Al die walgelijk verliefde mensen hier, bah het lijkt wel Sodon en Gomorra hierquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je Porsche poetsen joh midlifer
Shit betraptquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik vraag me wel eens af of US gewoon eigenlijk nooit seks heeft en die frustratie op dit topic botviert.
Nu nog een hartslag.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nope... haar kuiltjes in haar wangen en die glinstering in die donkerbruine oogjes...
Blijft... Ze is gewoon zo mooi.
Schiet het al een beetje op met de profielschetsen?quote:
Druk dagje achter de rug en moet zo nog bij iemand eten en verliefd zijn, misschien straks.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schiet het al een beetje op met de profielschetsen?
Je had 48 uur gezegd dus je hebt nog even zodat je het niet hoeft af te raffelen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Druk dagje achter de rug en moet zo nog bij iemand eten en verliefd zijn, misschien straks.
Wat gaat die doen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had 48 uur gezegd dus je hebt nog even zodat je het niet hoeft af te raffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |