SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
van rijden wel?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben sowieso geen fan van parkeren.
Als ik achteruit inparkeer moet ik me langs de buitenspiegels wurmenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:48 schreef LTVDK het volgende:
Sowieso is het voor mijn parkeerplek een stuk handiger om achteruit in te parkeren omdat ik anders in de bosjes moet uitstappen
Die vouwen zich gewoon automatisch op als de deur op slot gaatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik achteruit inparkeer moet ik me langs de buitenspiegels wurmenKan die van mij wel inklappen, maar toch. Ik moet op dieet.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik achteruit inparkeer moet ik me langs de buitenspiegels wurmenKan die van mij wel inklappen, maar toch. Ik moet op dieet.
Zit daar net bitterbal met een Arabisch kromzwaard, zul je net zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:48 schreef LTVDK het volgende:
Sowieso is het voor mijn parkeerplek een stuk handiger om achteruit in te parkeren omdat ik anders in de bosjes moet uitstappen
Hoe zo niet is zo gebeurtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben sowieso geen fan van parkeren.
Ja daarom, zekere voor het onzekere nemen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit daar net bitterbal met een Arabisch kromzwaard, zul je net zien.
Ogen dicht en gas gevenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe zo niet is zo gebeurt
Zo luxe is m'n gebakje niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vouwen zich gewoon automatisch op als de deur op slot gaat
De een kan parkeren, de ander kan Nederlands.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe zo niet is zo gebeurt
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De een kan parkeren, de ander kan Nederlands.
Jij begonquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dit is onvriendelijk zeg
Moet lachenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo rotquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo rot
Joh . ik kan er ook om lachen , vooral omdat ik dyslexie hebquote:
Okequote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Joh . ik kan er ook om lachen , vooral omdat ik dyslexie heb
Ik kan bij beide af en toe wel wat hulp gebruiken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spellingcontrole tijdens het inparkerenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan bij beide af en toe wel wat hulp gebruiken.
Nou ja, biepjes en camera's en shit. Maar die heb ik niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spellingcontrole tijdens het inparkeren
In plaats van piepjes of een camera komt Clippy opeens in beeldquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spellingcontrole tijdens het inparkeren
Haat.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In plaats van piepjes of een camera komt Clippy opeens in beeld
Biepjes vind ik toch wel handig. Zeker bij de auto van mn werk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, biepjes en camera's en shit. Maar die heb ik niet.
Werk.quote:
Nu heb je het toch gezegd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Werk.
Maar dat durf ik eigenlijk nooit zo goed te zeggen, want zo houdt het werk op en dan heb ik er spijt van.
'Hey, it looks like you're parking a car'quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In plaats van piepjes of een camera komt Clippy opeens in beeld
quote:
Oeh, ja, paaseitjes kopen straksquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Paaseitjes met pralinésmaak. Niet echt lekker
De Hema heeft al paaseitjes binnen staan. Ik kon niet zien of die met pindakaas ertussen stonden. Anders moet ik even een tegeltje door de ruit tikken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Jumbo heeft witte paaseitjes met framboossmaak en die zijn zo lekker.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.jumbo.com/jum(...)g-melk-200g/213722ZKquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Hema heeft al paaseitjes binnen staan. Ik kon niet zien of die met pindakaas ertussen stonden. Anders moet ik even een tegeltje door de ruit tikken.
Die van de Hema zijn lekkerderquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/jum(...)g-melk-200g/213722ZK
Maar voorlopig gaat de hema niet openquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van de Hema zijn lekkerder
Maar bij gebrek aan beter toch weer eens naar de Jumbo, meteen cola kokos enzo meenemen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar voorlopig gaat de hema niet open
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Hema heeft al paaseitjes binnen staan. Ik kon niet zien of die met pindakaas ertussen stonden. Anders moet ik even een tegeltje door de ruit tikken.
Bioscoop heb ik ook wel weer keertje zin in ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:16 schreef Karzai het volgende:
ik de kroeg het theater, bioscoop en paradiso
Is die openquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:16 schreef Amarantha het volgende:
Binnenkort bij de Jamin paaseitjes halen.
Ik Boedapest.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:16 schreef Karzai het volgende:
ik de kroeg het theater, bioscoop en paradiso
Oke goed verhaal.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:17 schreef UitStraling het volgende:
Neefje van me heeft een kunstwerk gemaakt om mensen de overvolle bossen uit te jagen "ga naar huis want door jou besta ik"
Tering.quote:
Ik wil geen rare smaakjes maar ze hebben echt 50 smaken ofzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tering.
Ik had daar vorig jaar een puntzak gevuld met debiele paaseitjes. Zure matten en watermeloen en pizza enzo.
Is het toch veel te koud voor.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek in een softijsje met chocodip van Jamin
Ik moest ze gewoon even proeven. Die van de pizza was onwijs vies, leek wel alsof er ui in zat. Die met meloen was verrassend lekker.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil geen rare smaakjes maar ze hebben echt 50 smaken ofzo.
hey kerelquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:17 schreef UitStraling het volgende:
Neefje van me heeft een kunstwerk gemaakt om mensen de overvolle bossen uit te jagen "ga naar huis want door jou besta ik"
Wat voor kunstwerk?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:17 schreef UitStraling het volgende:
hoe is het moppie?quote:
zo dat is een mooiequote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Terug van ommetje. 6376 steps vandaag NU ALrecord voor dit jaar. Maar mijn knie is nog herstellende. Anyway, saucijzebroodje verdiend dus
![]()
En de postbode was ook (eindelijk) weer eens lief voor meMaar liefst 6 van de 20 onderweg zijnde stukken binnen
Leukste was een oud (ca. 1880 - 1900) verzamelkaartje
![]()
[ afbeelding ]
Ik voel me blijGoed moment om solliciatiegesprekvragen te gaan voorbereiden
Verder heb ik alle productiviteit van de dag er al op zitten. Alleen dit nog even.
"Vertel eens wat over jezelf?"
"Wat zijn je grootste minpunten?"
Dat soort kutzooi.
Meteen een mooi klusje voor jullie trouwens. Wat zijn mijn grootste minpunten?Mag ook per DM
je hebt te weinig empathiequote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Terug van ommetje. 6376 steps vandaag NU ALrecord voor dit jaar. Maar mijn knie is nog herstellende. Anyway, saucijzebroodje verdiend dus
![]()
En de postbode was ook (eindelijk) weer eens lief voor meMaar liefst 6 van de 20 onderweg zijnde stukken binnen
![]()
[ afbeelding ]
Verder heb ik alle productiviteit van de dag er al op zitten. Alleen dit nog even.
Dat soort kutzooi.
Meteen een mooi klusje voor jullie trouwens. Wat zijn mijn grootste minpunten?Mag ook per DM
Je minpunten zijn natuurlijk een pluspunt in disguisequote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat soort kutzooi.
Misschien dat je soms best heftig of bozig kunt reageren?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat soort kutzooi.
Haha ja, zoals een vriendin van me eens zei: 'je moet eens grenzen aangeven!' en vervolgens denderde ze eroverheen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je minpunten zijn natuurlijk een pluspunt in disguise![]()
Ik zeg hier altijd dat ik wat te direct kan zijn als Nederlander. En dan zeggen mensen altijd dat ze dat juist verfrissend vinden. (Totdat je te direct tegen hun bent uiteraard, maar daar komen ze pas achter als ik al aangenomen ben)
Dit wil ik straks best beantwoorden voor je.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat soort kutzooi.
De vraag die ik altijd stelde toen ik sollicitatiegesprekken afnam: wat vind je compleet ruk aan ons bedrijf?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit wil ik straks best beantwoorden voor je.
Maar eigenlijk moet je elk sollicitatiegesprek zelf in handen nemen en vragen ook als ongeschikt of standaard bestempelen, of pareren met ja heb je ook nog originele vragen of zit je mijn tijd te verdoen?
Zelf het gesprek overpakken en aansturen op sterkpunten, je wil de ICT weer in, prima, dan heb ik maar een vraag voor je; Wat is het grootste probleem wat je ooit opgelost hebt? Mag zowel qua werk zijn als privé en hoeft niet technisch te zijn, hoe heb je dat opgelost en zou je het zo weer doen?
Ik denk dat je hier in de SC van mensen die veel meeposten op zich wel een aardig idee krijgt van iemand z'n persoonlijkheid, want het lijkt me niet dat iemand continu z'n persoonlijkheid kan verbergen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het lastig bepalen online, of iets een minpunt van iemand is.
Oh ja, ik moet ook wat "rare vragen" voorbereiden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De vraag die ik altijd stelde toen ik sollicitatiegesprekken afnam: wat vind je compleet ruk aan ons bedrijf?
Ik ben hier veel lomper dan in het echtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier in de SC van mensen die veel meeposten op zich wel een aardig idee krijgt van iemand z'n persoonlijkheid, want het lijkt me niet dat iemand continu z'n persoonlijkheid kan verbergen.
Je ziet hier bijvoorbeeld ook goed wie een confrontatie niet uit de weg gaat en wie de boel weer een beetje probeert te lijmen als het dreigt te ontsporen. En wie lomp is en niet
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier in de SC van mensen die veel meeposten op zich wel een aardig idee krijgt van iemand z'n persoonlijkheid, want het lijkt me niet dat iemand continu z'n persoonlijkheid kan verbergen.
Je ziet hier bijvoorbeeld ook goed wie een confrontatie niet uit de weg gaat en wie de boel weer een beetje probeert te lijmen als het dreigt te ontsporen. En wie lomp is en niet
BEDOEL JE DAAR SOMS WAT MEE HUHquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
"Nog niks, maar na de eerste week hoogstwaarschijnlijk de IT afdeling"quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De vraag die ik altijd stelde toen ik sollicitatiegesprekken afnam: wat vind je compleet ruk aan ons bedrijf?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Nog niks, maar na de eerste week hoogstwaarschijnlijk de IT afdeling"
Op zich wel goed, ik moet me ook weer voorbereiden op sollicitatiesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet ook wat "rare vragen" voorbereiden.
Nou dit gaat wat worden hoor jong0ns. Een baantje zoeken met Fles
Even lekker van de leg afbrengen, ja dat kan ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heequote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Nog niks, maar na de eerste week hoogstwaarschijnlijk de IT afdeling"
Ja, je moet een beetje door het vernislaagje zien heen te prikken bij mensen. Daarom vond ik die gesprekken altijd wel tof om te doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even lekker van de leg afbrengen, ja dat kan ook.
Ik heb wel eens aan een duidelijk zwaar homofiele man gevraagd of hij homofiel was en waarom hij het over zijn partner had in het gesprek in plaats van zijn man.
Of aan een Pool of hij wel eens asperges had gestoken
Ik mag er binnenkort weer twee doen, heerlijk en ik zorg echt wel dat zo'n gesprek de kandidaat een leven lang bijblijftquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je moet een beetje door het vernislaagje zien heen te prikken bij mensen. Daarom vond ik die gesprekken altijd wel tof om te doen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even lekker van de leg afbrengen, ja dat kan ook.
Ik heb wel eens aan een duidelijk zwaar homofiele man gevraagd of hij homofiel was en waarom hij het over zijn partner had in het gesprek in plaats van zijn man.
Of aan een Pool of hij wel eens asperges had gestoken
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mag er binnenkort weer twee doen, heerlijk en ik zorg echt wel dat zo'n gesprek de kandidaat een leven lang bijblijft
Ik ben een kat uit de boom kijker in het begin.. Maar daarna ben ik gewoon zoals hierquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je moet een beetje door het vernislaagje zien heen te prikken bij mensen. Daarom vond ik die gesprekken altijd wel tof om te doen.
Of een homofiele Pool.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pool gespot.
Of een homofiel.
Misschien beidequote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pool gespot.
Of een homofiel.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pool gespot.
Of een homofiel.
Zullen we oefenen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mag er binnenkort weer twee doen, heerlijk en ik zorg echt wel dat zo'n gesprek de kandidaat een leven lang bijblijft
Poolse flikkerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pool gespot.
Of een homofiel.
duudjequote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben een kat uit de boom kijker in het begin.. Maar daarna ben ik gewoon zoals hierSarcastisch, klagen, oversharing van persoonlijke dingen dit dat..
Homofiele Pool?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pool gespot.
Of een homofiel.
dan eerder poolse pot he ben meisjequote:
ik heb niet eens een pakquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik probeer altijd mezelf te zijn. Daarom trek ik ook nooit een pak aan naar een sollicitatiegesprek.
Laat dat nou net de bedoeling zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat als je door US z'n gesprek komt, je elk gesprek aankan
Ik ook, maar krijg dat verlegene en kat uit de boom kijken in het begin er toch niet echt uit. Maar misschien is dat maar beter ook, dan gedraag ik me tenminste nog fatsoenlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik probeer altijd mezelf te zijn. Daarom trek ik ook nooit een pak aan naar een sollicitatiegesprek.
Met een felle lamp in hun gezicht schijnen en af en toe overschakelen op Duits.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik zaag mensen compleet door, halverwege beginnen ze meestal te piepen of ze een glaasje water mogen, NEE.
Is dat niet de norm dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een felle lamp in hun gezicht schijnen en af en toe overschakelen op Duits.
Terwijl je hier toch altijd best netjes bentquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar krijg dat verlegene en kat uit de boom kijken in het begin er toch niet echt uit. Maar misschien is dat maar beter ook, dan gedraag ik me tenminste nog fatsoenlijk
misschien is dat alleen een online personagequote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl je hier toch altijd best netjes bent
Degenen die opstaan, me de middelvinger geven en een glas water gaan pakken met een glimlach zou ik wellicht nog wel kunnen gebruiken, geen zin en tijd in grijze muizen of breekbare vlinders.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik tegen overgestelde ik kom binnen en ja val met deur in huisquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar krijg dat verlegene en kat uit de boom kijken in het begin er toch niet echt uit. Maar misschien is dat maar beter ook, dan gedraag ik me tenminste nog fatsoenlijk
"Mag ik wat water?"quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed genoegquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn wel wat gewend. Mijn collega's zijn geen Nederlanders en al helemaal geen FOK!kers hequote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
en dat ze dan duits terug beginnen te schreeuwenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Mag ik wat water?"
"NEIN!! SAG MIR WAS ES ANTWORT AUF MEINE FRAGE IST VERDAMMT NOCH MAL AN ZU!!"
Jou valt dat net zo goed opquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik haalde altijd goede cijfers voor begrijpend lezen hoor
Dat Nederlander in het buitenland is wel een beetje een ding...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn wel wat gewend. Mijn collega's zijn geen Nederlanders en al helemaal geen FOK!kers he
nog zatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:51 schreef shiitake het volgende:
[..]
Tegenwoordig loopt toch niemand meer in pak?
Dat is waarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn wel wat gewend. Mijn collega's zijn geen Nederlanders en al helemaal geen FOK!kers he
Sukkeltjes met een MBA die denken dat ze belangrijk zijn nog wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:51 schreef shiitake het volgende:
[..]
Heb het idee dat sommige van mijn collega's in KLB zitten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij ons wel. Ja, nu even niet dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:51 schreef shiitake het volgende:
[..]
Jawel, ik loop in mijn joggingpakquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:51 schreef shiitake het volgende:
[..]
ik heb er 3quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:51 schreef shiitake het volgende:
[..]
Solotovski is je manager.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb het idee dat sommige van mijn collega's in KLB zitten.
Met stropdas?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons wel. Ja, nu even niet dan.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb het idee dat sommige van mijn collega's in KLB zitten.
Onze directheid blijft grappig, ik trap wel eens fysiek de deuren open als ik langs een gezapige vergadering kom en ga er dan stil voor twee minuten bijzitten (nou ja ging dan)quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat Nederlander in het buitenland is wel een beetje een ding...
SUPER TOLL TOCHquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Getver, ik kan een tof boek over de Lijkwade van Turijn alleen gratis downloaden in het Duits.
Ik heb nog wel eens gezien dat een collega een uitbrander kreeg omdat hij op vrijdag in zijn spijkerbroek op kantoor verscheen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook ja. Toch wel standaard nog in bepaalde bedrijven.
gewoon met google lens lezenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Getver, ik kan een tof boek over de Lijkwade van Turijn alleen gratis downloaden in het Duits.
Ik ook, mijn collega kwam eens op sportschoenen en kreeg even op z'n flikker. Maar dat was omdat hij door een blessure geen andere schoenen meer aankreegquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens gezien dat een collega een uitbrander kreeg omdat hij op vrijdag in zijn spijkerbroek op kantoor verscheen.
Ben je over?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een hoop dozen uitpakken enzoBen de bout af
Ik werk bij een financiële dienstverlener. Maar gelukkig hoeft niet iedereen in pak. Ik draag gewoon wat ik zelf wil.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:57 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oké. Ik dacht dat tegenwoordig niet meer zo nodig was.
DASS SCHMUTZIGE LEIGENTUCH VON TURIN.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch net wat minder leeswaardig
Borat zwembroek?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werk bij een financiële dienstverlener. Maar gelukkig hoeft niet iedereen in pak. Ik draag gewoon wat ik zelf wil.
Zat gisteravond naar een podcast te luisteren. Blijft fascinerendquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DASS SCHMUTZIGE LEIGENTUCH VON TURIN.
een duitse?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat gisteravond naar een podcast te luisteren. Blijft fascinerend
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen, vooral als je veel met klanten om gaat en orders moet binnenslepen. Maar ik dacht dat het tegenwoordig wel wat losser was.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werk bij een financiële dienstverlener. Maar gelukkig hoeft niet iedereen in pak. Ik draag gewoon wat ik zelf wil.
That’s the spirit!quote:
nee vrijdag, moeders is nog aan 't schoonmaken en ik moet nog even wat lampjes fixen. heb alle HUE weggehaald, maar bleken toch 3 halogeen spotjes gesneuveld te zijn. (van 2 wist ik 't al voor verhuis want zo had ik de hut gekocht)quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Heb je de sleutel al overgedragen?
Netjes, de eigenaar van mijn vorige huis had de moeite niet genomen om alles een beetje schoon op te leveren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee vrijdag, moeders is nog aan 't schoonmaken en ik moet nog even wat lampjes fixen. heb alle HUE weggehaald, maar bleken toch 3 halogeen spotjes gesneuveld te zijn. (van 2 wist ik 't al voor verhuis want zo had ik de hut gekocht)
rustig dagje voor @bitterbalquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 01-02-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 105 UitStraling
02 097 Citizen.Erased
03 087 Lospedrosa
04 071 Ygritte
05 064 bitterbal
06 063 gianni61
07 062 Budapestenaar
08 048 LTVDK
09 046 Dr_Flash
10 040 CherryLips
11 038 Karzai
12 034 dud0r
12 034 Amarantha
14 030 kwiwi
14 030 EttovanBelgie
16 025 IJsdraakje
17 022 FranticDJ
18 014 Bomenverzameling
19 013 Koen66
20 010 Haags
21 008 Muck
22 007 mschol
22 007 Jacquelinehasselbaink
24 004 shiitake
24 004 liesje1979
26 003 Makrelis
27 002 Solotovski
27 002 crv
29 001 engine
klik hier voor meer stats
deze ook nog maar even afwikkelen voor de formaliteit
ik laat de hut beter achter dan dat ik 'm aangetroffen hebquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Netjes, de eigenaar van mijn vorige huis had de moeite niet genomen om alles een beetje schoon op te leveren.
Ja, je lijkt me ook niet het type om je huisje smerig op te leveren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik laat de hut beter achter dan dat ik 'm aangetroffen heb
Jezusdoekboek?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik parkeer moeiteloos in de nauwste gaten.
Lijkt meer op een fiets om dikke wijven mee te nemen uit de kroegquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:41 schreef FranticDJ het volgende:
De fuck
[ afbeelding ]
Autoambulance van de toekomst?
'die dorste de loopplank niet op..'quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lijkt meer op een fiets om dikke wijven mee te nemen uit de kroeg
Hoe gaat het met jouw scoot mobiel ?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed hoor, vorige week de winterbandjes erop gezet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw scoot mobiel ?
Zit mijn hart vol dikke wijven?quote:
Netjesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed hoor, vorige week de winterbandjes erop gezet.
[..]
Zit mijn hart vol dikke wijven?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:49 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thesun.co.uk/(...)dead-nhs-hero-covid/![]()
Sláinte Mhathquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Eén glaasje genoeg? [ afbeelding ]
Niks.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Netjes![]()
Wat is er mis met dikke mensen ?![]()
Dan moet je wel een heel groot hart hebben...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niks.
Maar ik wist niet dat ze in m'n hart zaten
Lekker warm douchen als je thuiskomt dan. Heerlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:08 schreef LTVDK het volgende:
Beetje jammer weer dit, ga je een rondje lopen, begint het zonnetje te schijnen en denk je ik doe wel een wat langer rondje. Gaat het natuurlijk opeens volle bak regenen precies op de plek waar 0 beschutting is
Ja heb ik net ook gelijk gedaanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker warm douchen als je thuiskomt dan. Heerlijk
Wanner kunnen we de persoonlijkheidsomschrijvingen van ons verwachten?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koud douchen Kwiwi. Dat is tegenwoordig helemaal hot.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker warm douchen als je thuiskomt dan. Heerlijk
Nee das cold.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koud douchen Kwiwi. Dat is tegenwoordig helemaal hot.
Of chillquote:
Oeh wie is lomp?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kan ik ook wel schrijven?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wanner kunnen we de persoonlijkheidsomschrijvingen van ons verwachten?
Vriend van je?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:16 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie dit bericht al gelezen 👀
https://nos.nl/artikel/23(...)ankrijk-gegooid.html
Ja maar zou ze graag een beetje realistisch willen zien.quote:
Wie is hier nu de snackbar ja?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar zou ze graag een beetje realistisch willen zien.
Gohquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:18 schreef bitterbal het volgende:
ik heb hier al 3 dagen ruzie met een vlieg
Aan de andere kant ben ik ook wel benieuwd waar een beschrijving door kwiwi en door jou op zal verschillen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie is hier nu de snackbar ja?
oh hmm jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die woonde in dat Polenbed natuurlijk.
De mijne is vrij positief hoor want zo ben ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan de andere kant ben ik ook wel benieuwd waar een beschrijving door kwiwi en door jou op zal verschillen.
Hoe laat kunnen we de verslagen verwachten?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mijne is vrij positief hoor want zo ben ik.
Ze zijn klaar binnen nu en 48 uur, voor eenieder.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe laat kunnen we de verslagen verwachten?
Krijg de tyfusquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet hoe je het goed kunt maken.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mweh allemaal weer niet boeiend :p
Wel salaris gehad
Ja nou netquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BALBALBALLEBAL WE HEBBEN HET OVERLEEFD
Ok, dan verwacht ik ze dus uiterlijk 04-02-2021 18:26:22.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zijn klaar binnen nu en 48 uur, voor eenieder.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil ze allemaal met een vis slaan
Valt nog 'mee', had eigenlijk 35 jaar in de goelag verwachtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:25 schreef bitterbal het volgende:
omg. Navalny moet 3.5 jaar de cel in
'stofzuigen'quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer stofzuigen hier?
Lunch (bacon en eitjes en hagelslag) en reiskosten inbegrepen.
aww dat is wel liefquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer stofzuigen hier?
Lunch (bacon en eitjes en hagelslag) en reiskosten inbegrepen.
Dat is al een aardig stukjequote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:33 schreef kwiwi het volgende:
Zo, crosstrainer staat nu in de huiskamer, dan gebruik ik 'm tenminste. Eerste 10km zit er weer op
Goed bezig Zwespriquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:33 schreef kwiwi het volgende:
Zo, crosstrainer staat nu in de huiskamer, dan gebruik ik 'm tenminste. Eerste 10km zit er weer op
Hier staat de hometrainert in de slaapkamer zodat ik tegelijk een beetje tv kan kijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:33 schreef kwiwi het volgende:
Dan luister ik liever dit:quote:
in de categorie vage indianendeuntjes moet ik altijd aan deze denken:quote:
ook goed, wat jij wilquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan luister ik liever dit:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gooi eens wat blues in deze bloedloze chat
ben geen metal fan, dat geschreeuwquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan luister ik liever dit:
deze is wel chillquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in de categorie vage indianendeuntjes moet ik altijd aan deze denken:
quote:I don't want to set the world on fire
I just want to start a flame in your heart
In my heart I have but one desire
And that one is you
No other will do
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |