SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
van rijden wel?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben sowieso geen fan van parkeren.
Als ik achteruit inparkeer moet ik me langs de buitenspiegels wurmenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:48 schreef LTVDK het volgende:
Sowieso is het voor mijn parkeerplek een stuk handiger om achteruit in te parkeren omdat ik anders in de bosjes moet uitstappen
Die vouwen zich gewoon automatisch op als de deur op slot gaatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik achteruit inparkeer moet ik me langs de buitenspiegels wurmenKan die van mij wel inklappen, maar toch. Ik moet op dieet.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik achteruit inparkeer moet ik me langs de buitenspiegels wurmenKan die van mij wel inklappen, maar toch. Ik moet op dieet.
Zit daar net bitterbal met een Arabisch kromzwaard, zul je net zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:48 schreef LTVDK het volgende:
Sowieso is het voor mijn parkeerplek een stuk handiger om achteruit in te parkeren omdat ik anders in de bosjes moet uitstappen
Hoe zo niet is zo gebeurtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben sowieso geen fan van parkeren.
Ja daarom, zekere voor het onzekere nemen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit daar net bitterbal met een Arabisch kromzwaard, zul je net zien.
Ogen dicht en gas gevenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe zo niet is zo gebeurt
Zo luxe is m'n gebakje niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vouwen zich gewoon automatisch op als de deur op slot gaat
De een kan parkeren, de ander kan Nederlands.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe zo niet is zo gebeurt
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De een kan parkeren, de ander kan Nederlands.
Jij begonquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dit is onvriendelijk zeg
Moet lachenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo rotquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo rot
Joh . ik kan er ook om lachen , vooral omdat ik dyslexie hebquote:
Okequote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Joh . ik kan er ook om lachen , vooral omdat ik dyslexie heb
Ik kan bij beide af en toe wel wat hulp gebruiken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spellingcontrole tijdens het inparkerenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan bij beide af en toe wel wat hulp gebruiken.
Nou ja, biepjes en camera's en shit. Maar die heb ik niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spellingcontrole tijdens het inparkeren
In plaats van piepjes of een camera komt Clippy opeens in beeldquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spellingcontrole tijdens het inparkeren
Haat.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In plaats van piepjes of een camera komt Clippy opeens in beeld
Biepjes vind ik toch wel handig. Zeker bij de auto van mn werk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, biepjes en camera's en shit. Maar die heb ik niet.
Werk.quote:
Nu heb je het toch gezegd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Werk.
Maar dat durf ik eigenlijk nooit zo goed te zeggen, want zo houdt het werk op en dan heb ik er spijt van.
'Hey, it looks like you're parking a car'quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In plaats van piepjes of een camera komt Clippy opeens in beeld
quote:
Oeh, ja, paaseitjes kopen straksquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Paaseitjes met pralinésmaak. Niet echt lekker
De Hema heeft al paaseitjes binnen staan. Ik kon niet zien of die met pindakaas ertussen stonden. Anders moet ik even een tegeltje door de ruit tikken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Jumbo heeft witte paaseitjes met framboossmaak en die zijn zo lekker.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.jumbo.com/jum(...)g-melk-200g/213722ZKquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Hema heeft al paaseitjes binnen staan. Ik kon niet zien of die met pindakaas ertussen stonden. Anders moet ik even een tegeltje door de ruit tikken.
Die van de Hema zijn lekkerderquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/jum(...)g-melk-200g/213722ZK
Maar voorlopig gaat de hema niet openquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van de Hema zijn lekkerder
Maar bij gebrek aan beter toch weer eens naar de Jumbo, meteen cola kokos enzo meenemen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar voorlopig gaat de hema niet open
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Hema heeft al paaseitjes binnen staan. Ik kon niet zien of die met pindakaas ertussen stonden. Anders moet ik even een tegeltje door de ruit tikken.
Bioscoop heb ik ook wel weer keertje zin in ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:16 schreef Karzai het volgende:
ik de kroeg het theater, bioscoop en paradiso
Is die openquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:16 schreef Amarantha het volgende:
Binnenkort bij de Jamin paaseitjes halen.
Ik Boedapest.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:16 schreef Karzai het volgende:
ik de kroeg het theater, bioscoop en paradiso
Oke goed verhaal.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:17 schreef UitStraling het volgende:
Neefje van me heeft een kunstwerk gemaakt om mensen de overvolle bossen uit te jagen "ga naar huis want door jou besta ik"
Tering.quote:
Ik wil geen rare smaakjes maar ze hebben echt 50 smaken ofzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tering.
Ik had daar vorig jaar een puntzak gevuld met debiele paaseitjes. Zure matten en watermeloen en pizza enzo.
Is het toch veel te koud voor.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek in een softijsje met chocodip van Jamin
Ik moest ze gewoon even proeven. Die van de pizza was onwijs vies, leek wel alsof er ui in zat. Die met meloen was verrassend lekker.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil geen rare smaakjes maar ze hebben echt 50 smaken ofzo.
hey kerelquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:17 schreef UitStraling het volgende:
Neefje van me heeft een kunstwerk gemaakt om mensen de overvolle bossen uit te jagen "ga naar huis want door jou besta ik"
Wat voor kunstwerk?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:17 schreef UitStraling het volgende:
hoe is het moppie?quote:
zo dat is een mooiequote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Terug van ommetje. 6376 steps vandaag NU ALrecord voor dit jaar. Maar mijn knie is nog herstellende. Anyway, saucijzebroodje verdiend dus
![]()
En de postbode was ook (eindelijk) weer eens lief voor meMaar liefst 6 van de 20 onderweg zijnde stukken binnen
Leukste was een oud (ca. 1880 - 1900) verzamelkaartje
![]()
[ afbeelding ]
Ik voel me blijGoed moment om solliciatiegesprekvragen te gaan voorbereiden
Verder heb ik alle productiviteit van de dag er al op zitten. Alleen dit nog even.
"Vertel eens wat over jezelf?"
"Wat zijn je grootste minpunten?"
Dat soort kutzooi.
Meteen een mooi klusje voor jullie trouwens. Wat zijn mijn grootste minpunten?Mag ook per DM
je hebt te weinig empathiequote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Terug van ommetje. 6376 steps vandaag NU ALrecord voor dit jaar. Maar mijn knie is nog herstellende. Anyway, saucijzebroodje verdiend dus
![]()
En de postbode was ook (eindelijk) weer eens lief voor meMaar liefst 6 van de 20 onderweg zijnde stukken binnen
![]()
[ afbeelding ]
Verder heb ik alle productiviteit van de dag er al op zitten. Alleen dit nog even.
Dat soort kutzooi.
Meteen een mooi klusje voor jullie trouwens. Wat zijn mijn grootste minpunten?Mag ook per DM
Je minpunten zijn natuurlijk een pluspunt in disguisequote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat soort kutzooi.
Misschien dat je soms best heftig of bozig kunt reageren?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat soort kutzooi.
Haha ja, zoals een vriendin van me eens zei: 'je moet eens grenzen aangeven!' en vervolgens denderde ze eroverheen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je minpunten zijn natuurlijk een pluspunt in disguise![]()
Ik zeg hier altijd dat ik wat te direct kan zijn als Nederlander. En dan zeggen mensen altijd dat ze dat juist verfrissend vinden. (Totdat je te direct tegen hun bent uiteraard, maar daar komen ze pas achter als ik al aangenomen ben)
Dit wil ik straks best beantwoorden voor je.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat soort kutzooi.
De vraag die ik altijd stelde toen ik sollicitatiegesprekken afnam: wat vind je compleet ruk aan ons bedrijf?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit wil ik straks best beantwoorden voor je.
Maar eigenlijk moet je elk sollicitatiegesprek zelf in handen nemen en vragen ook als ongeschikt of standaard bestempelen, of pareren met ja heb je ook nog originele vragen of zit je mijn tijd te verdoen?
Zelf het gesprek overpakken en aansturen op sterkpunten, je wil de ICT weer in, prima, dan heb ik maar een vraag voor je; Wat is het grootste probleem wat je ooit opgelost hebt? Mag zowel qua werk zijn als privé en hoeft niet technisch te zijn, hoe heb je dat opgelost en zou je het zo weer doen?
Ik denk dat je hier in de SC van mensen die veel meeposten op zich wel een aardig idee krijgt van iemand z'n persoonlijkheid, want het lijkt me niet dat iemand continu z'n persoonlijkheid kan verbergen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het lastig bepalen online, of iets een minpunt van iemand is.
Oh ja, ik moet ook wat "rare vragen" voorbereiden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De vraag die ik altijd stelde toen ik sollicitatiegesprekken afnam: wat vind je compleet ruk aan ons bedrijf?
Ik ben hier veel lomper dan in het echtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier in de SC van mensen die veel meeposten op zich wel een aardig idee krijgt van iemand z'n persoonlijkheid, want het lijkt me niet dat iemand continu z'n persoonlijkheid kan verbergen.
Je ziet hier bijvoorbeeld ook goed wie een confrontatie niet uit de weg gaat en wie de boel weer een beetje probeert te lijmen als het dreigt te ontsporen. En wie lomp is en niet
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier in de SC van mensen die veel meeposten op zich wel een aardig idee krijgt van iemand z'n persoonlijkheid, want het lijkt me niet dat iemand continu z'n persoonlijkheid kan verbergen.
Je ziet hier bijvoorbeeld ook goed wie een confrontatie niet uit de weg gaat en wie de boel weer een beetje probeert te lijmen als het dreigt te ontsporen. En wie lomp is en niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |