SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 1 december tot en met maandag 7 december
Totaal: 41.116:
Wijziging t.o.v. week ervoor: + 22,7%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 8 december tot en met maandag 14 december
Totaal: 58.065
Wijziging t.o.v. week ervoor: + 41,2%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 15 december tot en met maandag 21 december
Totaal: 79.328
Wijziging t.o.v. week ervoor: + 36,6%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 22 december tot en met maandag 28 december:
Totaal: 69.865
Wijziging t.o.v. week ervoor: - 11,9%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 29 december tot en met maandag 4 januari
Totaal: 57.738
Wijziging t.o.v. week ervoor: - 17,4%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 5 januari tot en met maandag 11 januari:
Totaal: 50.999
Wijziging t.o.v. week ervoor: - 11,7%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 12 tot en met maandag 18 januari:
Totaal: 39.562
Wijziging t.o.v. week ervoor: - 22,4%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.totaal: 39.562
Besmettingcijfers dinsdag 19 tot en met maandag 25 januari:
Wijziging t.o.v. week ervoor: - 9,7%
dinsdag: 4.272
woensdag: 5.615
donderdag: 5.774
vrijdag: 5.744
zaterdag: 5.414
zondag: 4.891
maandag: 4.017
totaal: 35.727
Besmettingcijfers dinsdag 26 januari tot en met 1 februari:
Wijziging t.o.v. week ervoor: - 19,5%
dinsdag: 3.917
woensdag: 4.726
donderdag: 4.669
vrijdag: 4.392
zaterdag: 4.173
zondag: 3.700
maandag: 3.188
totaal: 28.768
Besmettingcijfers dinsdag 2 februari tot en met 8 februari:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervoor: -11,4%
dinsdag: 3.561
woensdag: 4.013
donderdag: 4.196
vrijdag:
zaterdag:
zondag:
maandag:
totaal: 27.463 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)![]()
Helaas zal diverse media dit niet zo brengen. Die zullen het melden als de derde dag op rij dat de positieve tests cijfers stijgen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:17 schreef GereDathan het volgende:
4193. Een hele lichte stijging (180) ten opzichte van gisteren. Amper noemenswaardig. We zitten duidelijk op een plateau rond de 4000 op dit moment.
Dat we gewoon nog dalen ten opzichte van vorige week zal helaas nauwelijks benoemt worden![]()
Ik ben er ook bang vanquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:27 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Helaas zal diverse media dit niet zo brengen. Die zullen het melden als de derde dag op rij dat de positieve tests cijfers stijgen.
Dat we gewoon nog dalen ten opzichte van vorige week zal helaas nauwelijks benoemt worden![]()
![]()
Ja want anders kunnen ze volgende week niet melden dat de levensgevaarlijke Britse variant er isquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:27 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Helaas zal diverse media dit niet zo brengen. Die zullen het melden als de derde dag op rij dat de positieve tests cijfers stijgen.
![]()
Zullen we vast afscheid van elkaar nemen? Volgende week zullen we allemaal ten onder gaan als het aan de media ligt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja want anders kunnen ze volgende week niet melden dat de levensgevaarlijke Britse variant er is![]()
![]()
Inderdaad en toch weer 500 minder dan vorige week donderdag.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:17 schreef GereDathan het volgende:
4193. Een hele lichte stijging (180) ten opzichte van gisteren. Amper noemenswaardig. We zitten duidelijk op een plateau rond de 4000 op dit moment.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'![]()
Ik lees al enige tijd mee en wilde graag als eerste post dit bericht van Volkskrant live blog delen:
Live
15:31
Aantal besmettingen in Nederland blijft fors dalen
Het aantal besmettingen blijft in Nederland in een flink tempo dalen, een eventuele kentering door de opmars van de Britse variant is nog niet zichtbaar. De komende twee weken zou de opmars van deze nieuwe variant zichtbaar moeten worden.
Sinds vorige week is het aantal nieuwe coronabesmettingen met 19 procent afgenomen naar 27.178. Een week eerder was de afname op weekbasis nog 10 procent. In heel Nederland zijn deze week 156 besmettingen per 100 duizend inwoners gemeld, vorige week donderdag was dit aantal 192.![]()
ik denk dat we nog een stukje kunnen zakken, maar dat we uiteindelijk een x aantal weken rond de 20k per week positief geteste personen zullen noteren. vaccins en mooier weer gaan het dan verder omlaag brengen, maar tot eind april heb ik er een hard hoofd over in. maar we zitten nog onder het gemiddelde van vorige week, dus het is gewoon positief de aantallen die nu gemeld worden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:27 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dat we gewoon nog dalen ten opzichte van vorige week zal helaas nauwelijks benoemt wordenehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik![]()
Mijn voorspelling is dat we dalen naar een niveau van 2000-2500 per dag, totdat de vaccins en betere weer invloed gaan uitoefenen. Voor mijn gevoel zitten we met de huidige +/- 4000 nog niet op de bodem.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:45 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
ik denk dat we nog een stukje kunnen zakken, maar dat we uiteindelijk een x aantal weken rond de 20k per week positief geteste personen zullen noteren. vaccins en mooier weer gaan het dan verder omlaag brengen, maar tot eind april heb ik er een hard hoofd over in. maar we zitten nog onder het gemiddelde van vorige week, dus het is gewoon positief de aantallen die nu gemeld worden.![]()
Welkom en bedankt voor deze positieve post!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:42 schreef Optimist76 het volgende:
Ik lees al enige tijd mee en wilde graag als eerste post dit bericht van Volkskrant live blog delen:
Live
15:31
Aantal besmettingen in Nederland blijft fors dalen
Het aantal besmettingen blijft in Nederland in een flink tempo dalen, een eventuele kentering door de opmars van de Britse variant is nog niet zichtbaar. De komende twee weken zou de opmars van deze nieuwe variant zichtbaar moeten worden.
Sinds vorige week is het aantal nieuwe coronabesmettingen met 19 procent afgenomen naar 27.178. Een week eerder was de afname op weekbasis nog 10 procent. In heel Nederland zijn deze week 156 besmettingen per 100 duizend inwoners gemeld, vorige week donderdag was dit aantal 192.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja want anders kunnen ze volgende week niet melden dat de levensgevaarlijke Britse variant er is
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Hoe snel verwacht je dat die daling gaat?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Mijn voorspelling is dat we dalen naar een niveau van 2000-2500 per dag, totdat de vaccins en betere weer invloed gaan uitoefenen. Voor mijn gevoel zitten we met de huidige +/- 4000 nog niet op de bodem.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Je weet dat dit het positiviteitstopic is hè?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:40 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zullen we vast afscheid van elkaar nemen? Volgende week zullen we allemaal ten onder gaan als het aan de media ligt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat mag ik hopen met zo'n usernamequote:Op donderdag 4 februari 2021 15:56 schreef Optimist76 het volgende:
Dank je wel!! Jullie hebben mij veel steun gegeven de afgelopen maanden met jullie positiviteit!![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je weet dat dit het positiviteitstopic is hè?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dag of 14 - 20 denk ik, vanaf vandaag.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe snel verwacht je dat die daling gaat?![]()
4246 nieuwe besmettingen, gemiddelde daling blijft stevig - https://nos.nl/l/2367307quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:27 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dat we gewoon nog dalen ten opzichte van vorige week zal helaas nauwelijks benoemt worden
Gelukkig blijft ook de NOS nu ook positief!![]()
Da's eh... positief.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:57 schreef DikDikkie het volgende:
[..]
4246 nieuwe besmettingen, gemiddelde daling blijft stevig - https://nos.nl/l/2367307
Gelukkig blijft ook de NOS nu ook positief![b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
NICE heeft er nu 597 op de ic liggen, ben zeer benieuwd hoe dit de komende dagen verder gaat. Zo te zien nogal wat mensen ontslagen en niet veel nieuwe opnames.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
In deze update staan de vaccinaties tegen het coronavirus die door de GGD'en, ziekenhuizen en langdurige zorginstellingen zijn gezet. Het RIVM publiceert het totaal aantal gevaccineerden tegen het coronavirus in Nederland op het Dashboard coronavirus.
GGD'enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZiekenhuizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Langdurige zorginstellingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet schrikken @CherryLips en @Shaar12! Dit is een positief grafiekje!
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.![]()
Top die updates steeds, thanx!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:08 schreef MyTiredFeet het volgende:
In deze update staan de vaccinaties tegen het coronavirus die door de GGD'en, ziekenhuizen en langdurige zorginstellingen zijn gezet. Het RIVM publiceert het totaal aantal gevaccineerden tegen het coronavirus in Nederland op het Dashboard coronavirus.
Niet schrikken @:CherryLips en @:Shaar12! Dit is een positief grafiekje!
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'![]()
Iets wat we hier al sinds het begin van het-jaar-wat-niet-genoemd-mag-worden, ze manipuleren bewust de berichtgeving zodat alles enger wordt.quote:
Edit: en dan bedoel ik dus de media als het AD en de Telegraaf en niet Geenstijl.
Overigens is de laatste stukje van de Volkskrant wel heel treffend, die beginnen nu ook aan te geven dat de Britse variant er helemaal niet toe doet.
We worden nu alweer weken, zo niet maanden, bang gemaakt met die Britse en ZA variant die zóóóóóó besmettelijk is. Maar in de cijfers zien we dat alles behalve terug.
[ Bericht 4% gewijzigd door GereDathan op 05-02-2021 09:12:31 ]![]()
https://www.nu.nl/coronav(...)ng-coronavaccin.html
Dat de EU maar snel mag volgen. Dit kan de vaccinantiesnelheid behoorlijk omhoog helpen
Edit: @MyTiredFeet, bedankt voor de overzichten, ziet er top uit!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: