Denk dat je die oude gewoon kan opmaken. Ik heb standaard hoge dosis foliumzuur ook in mn gewone multi zitten (wel een speciale ivm maag), mar foliumzuur plas je teveel gewoon van uit (en veel mensen hebben het sowieso tekort net als D3)quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:59 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Oh, ik heb nog wel een vraag trouwens.
Ik ben vandaag bloed wezen prikken om alle waardes te bepalen. Ik denk eigenlijk dat het allemaal oké is, maar even afwachten.
De verloskundige zei de vorige keer dat ik met foliumzuur mocht stoppen na 11 weken zwangerschap, dus twee weken terug (toen was ik 11.3) ben ik gestopt na de goede termijnecho. Hier zat echter ook vitamine D3 bij, maar ik dacht dat het met name om de foliumzuur ging.
Dit heb ik gisteren ook aangegeven bij de tweede afspraak. Deze verloskundige (twee verschillende dames) zei dat ik de tabletjes ook gewoon door kon slikken, juist omdat er ook vitamine D3 bij zit en foliumzuur blijven slikken ook geen probleem is. Ik hoefde in ieder geval geen aparte vitamine D te kopen, ik kon gewoon het potje met foliumzuur en D3 opmaken.
Nu weet ik echter niet meer wat ik het beste kan doen. 🤪 Die tabletjes gewoon weer pakken of eerst even afwachten wat mijn bloedwaardes zijn en nadien in actie komen met bijslikken van vitamines als het nodig is?
Een gestage 3 maar wie weetquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:18 schreef Framblij89 het volgende:
Ja zou het gewoon opmaken komkommerschijfje! Het kan geen kwaad iig![]()
Ik zit op 3cm trouwens, zou het dan??
Gratis? Of heb je wel al weeen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:18 schreef Framblij89 het volgende:
Ja zou het gewoon opmaken komkommerschijfje! Het kan geen kwaad iig![]()
Vast wel toch!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:18 schreef Framblij89 het volgende:
Gisteravond heel veel krampen gehad, kwamen ook om de 7 minuten.. en nu alles wegquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:24 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Een gestage 3 maar wie weet. Hoe voel je je verder?
Er gebeurt in elk geval iets! Misschien ben je dan nu naar 4 gegaan....quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:04 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Gisteravond heel veel krampen gehad, kwamen ook om de 7 minuten.. en nu alles wegbuiten wat menstruatiepijn in m’n onderrug. strippoging heeft dus niet gewerkt
![]()
De verloskundige begon opeens tijdens het strippen keihard te lachen, voelde ze zijn vingertjes. Ik nog een grap maken dat je nu geen handen mag schudden maar dat kwartje viel niet![]()
En gefeliciteerd Sicillia!!Wat opeens en heftig inderdaad!
Zit ik straks opeens op 6cm ofzoquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:27 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Er gebeurt in elk geval iets! Misschien ben je dan nu naar 4 gegaan....![]()
Ik moest lachen.![]()
Je hebt nog 1,5 dag! Kom op kleine .... !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |