Betere dinsdag op woensdag verschil dan voorgaande weken en bijna 700 minder week op weekquote:
Was de bedoeling maar is per ongeluk gratis viral gegaan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:15 schreef Questular het volgende:
[..]
En is de Britse variant dan een DLC?
The only way is the way downquote:
20 te weinig juist.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
15 teveel. Jammer
@:onlogisch @:caland
Het hangt aan elkaar van niet lopende zinnen en incorrecte interpunctie.quote:
Echt he. De stijging zet door en neemt ZELFS toe!quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:16 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
700 minder dan vorige week
En die Coronamelder maar negatief en negatief
Iemand dat gifje met die tank?quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
Mooi, ik neem aan dat bepaalde establissementen ten behoeve van een zogenaamd natje en droogje nu weer geopend kunnen worden.
Wie moeten er dan aanschuiven bij al die nutteloze talkshows?quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:13 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Van Dissel, Gommers, Kuipers, Osterhaus..... Allemaal mensen die ik totaal niet ga missen na deze crisis
Ik vind het voor onze dochter ook echt heel belangrijk. Als enig kind heeft ze in de dagelijkse gang van zaken geen andere kinderen om zich heen, en dus vinden wij juist het contact op school en de sportclubs heel belangrijk. Voetbaltraining is deze week ook al twee keer afgelast wegens slechte velden door het weer. Als ze dan niet expliciet afspreekt met een vriendin, ziet ze zo een hele week geen andere kinderen. Dat vind ik echt niet gezond, en zelf mist ze dat ook heel erg.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kan het me inbeelden, maar ik heb het idee dat mn dochter het wel mist om naar de opvang te gaan, of beter gezegd andere kinderen te zien. Dat weegt voor mij wel heel zwaar mee.
Voor mij zou het ook zo'n beetje de enige manier zijn om besmet te raken, maar tot nu toe is dat allemaal goed gegaan *knocks on wood*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |