We zitten nu op 1 tot 2%quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Op 1 september laat niemand zich meer opnieuw in een lockdown duwen, ook al zou dan pas 0,03% van de Nederlandse bevolking gevaccineerd zijn. (wat gezien het huidige vaccinatiebeleid een erg ambitieus percentage is)
Dit wordt gewoon een niet al te gevaarlijk seizoensvirusje over een tijd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:19 schreef byah het volgende:
Ik vraag me inmiddels serieus af of we er op deze manier ooit echt vanaf gaan komen.
We zitten al op 2%.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Op 1 september laat niemand zich meer opnieuw in een lockdown duwen, ook al zou dan pas 0,03% van de Nederlandse bevolking gevaccineerd zijn. (wat gezien het huidige vaccinatiebeleid een erg ambitieus percentage is)
Oh had je dat hier gelezen? Dan is de bron een onderbuikgevoel van iemandquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:17 schreef zalkc het volgende:
[..]
geen idee, maar ik heb geen zin om in de diarree van gisteravond het terug te gaan zoeken. De post's kwamen sneller binnen dan dat ik kon lezen.
Toen hadden we nog geen vaccinaties he.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:22 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ok werd in december ook gezegd
Mijn ouders hebben helemaal geen last van die avondklok. Die gaan gewoon overdag op bezoek bij mensen. Ik niet, want dan ben ik aan het werk.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja hier bij mijn omgeving ook.
Vooral de avondklok valt zwaar bij mensen, zeker als ze die dan weer gaan verlengen.
En met 250k per week (waar De Jonge het gisteravond over had) duurt het maar 16 maanden om de hele bevolking te vaccineren.quote:
Ik ken echt niemand die serieus een probleem heeft met die avondklok.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja hier bij mijn omgeving ook.
Vooral de avondklok valt zwaar bij mensen, zeker als ze die dan weer gaan verlengen.
Ik mag wel hopen dat er achter de schermen goede plannen zijn om de boel op te rekken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:24 schreef Simmertje het volgende:
Voor mij is 1 april wel het breekpunt hoor mentaal, ik moet dan toch echt wel iets van perspectief zien. Hopelijk gaat het vaccineren in kwartaal 2 als een malle los. Gelukkig wel steeds meer berichten dat de leveringen langzaam wel opgang komen. Nu de GGD nog..
Het kwam uit een tweet en van meerdere users. Dat het quatsch is geloof ik direct, maar ik wil het ook graag weten als er wel wat aan de hand is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:23 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Oh had je dat hier gelezen? Dan is de bron een onderbuikgevoel van iemand
Mijn breekpunt was een paar weken geleden, toen we in het midden van een dalende lijn ineens de maatregelen gingen verzwaren. En gisteren nog een keer, toen ze bekendmaakten dat we dit schooljaar voor de niet-examenleerlingen eigenlijk wel kunnen afschrijven.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:24 schreef Simmertje het volgende:
Voor mij is 1 april wel het breekpunt hoor mentaal, ik moet dan toch echt wel iets van perspectief zien. Hopelijk gaat het vaccineren in kwartaal 2 als een malle los. Gelukkig wel steeds meer berichten dat de leveringen langzaam wel opgang komen. Nu de GGD nog..
16 maart is voor mij de eindhalte.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:24 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind die avondklok best lastig, omdat het het lastig maakt om ook eens bij mijn vriendin op bezoek te gaan ipv andersom.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die serieus een probleem heeft met die avondklok.
Vind je ook wel een beetje een zachtgekookt ei als gemiddeld drie uur per dag verplicht binnen zitten je zwaar valt.
Ja, die avondklok valt in dit jaargetijde nog wel mee.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die serieus een probleem heeft met die avondklok.
Vind je ook wel een beetje een zachtgekookt ei als gemiddeld drie uur per dag verplicht binnen zitten je zwaar valt.
Ja vertel dat de overheid. Die ziet het nog niet niet als de heilige graal.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die geloven dat de avondklok helpt
Wie doet datquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die geloven dat de avondklok helpt
Lekker ook als je vorig jaar in het jaar voor je eindexamenjaar zat. Dan is dat jaar verneukt en nu wordt je eindexamenjaar ook nog verneukt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mijn breekpunt was een paar weken geleden, toen we in het midden van een dalende lijn ineens de maatregelen gingen verzwaren. En gisteren nog een keer, toen ze bekendmaakten dat we dit schooljaar voor de niet-examenleerlingen eigenlijk wel kunnen afschrijven.
Valt toch best wel mee? We zitten met een hoop landen in de 2.X%. We halen het nog redelijk bij denk ik hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:27 schreef _serial_ het volgende:
Hier word je toch moedeloos van :
[ afbeelding ]
De kroeg- en restauranteigenaren zullen er dan ook ongetwijfeld klaar mee zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel benieuwd wat jullie allemaal gaan doen als jullie er klaar mee zijn. Naar de dichte kroeg? Voor het dichte poortje bij 't voetballen staan? Picknicken voor de deur van een restaurant?
Moet je per se iets rebels doen als je er wel stilletjes aan genoeg van hebt?quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel benieuwd wat jullie allemaal gaan doen als jullie er klaar mee zijn. Naar de dichte kroeg? Voor het dichte poortje bij 't voetballen staan? Picknicken voor de deur van een restaurant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |