abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:02:24 #101
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_197792238
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 07:56 schreef josja het volgende:

[..]

[..]

Nee. Nu even niet. Ik mag toch hopen dat er een of ander godswonder gebeurd is als ik terugkom en er 6 topics vol goed nieuws staan.
Je reageert op mensen die geen fuck om jou geven, maar jouw reactie als een aanleiding zagen om een paar slogans belachelijk te maken om hun frustratie te uiten. Dus ja, het is hier zeker geen therapieclub. Het beste dat je kan doen is afstand nemen en je te focussen op je eigen welzijn.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:03:29 #102
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197792244
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2021 07:59 schreef Noek het volgende:
Daarom moeten we de routekaart snel doorlopen
Als die routekaart even snel gaat als het vaccineren dan gaan we in mei 1 stap omlaag.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197792248
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Als die routekaart even snel gaat als het vaccineren dan gaan we in mei 1 stap omlaag.
Nog even volhouden dus.
En dan kunnen we weer leuke dingen doen aldus de Jonge.
Dat voelt zo vernederend want dan kun je de balans op gaan maken van de schade die is geleden.
Go hard or go home
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:05:30 #104
346939 Janneke141
pi_197792252
Steeds minder mensen steunen het beleid, is inmiddels minder dan de helft. Onder jongeren zelfs maar een derde, maar onder 50+-ers is de steun voor alle beperkende maatregelen ruim drie kwart.

We doen dit samen!
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:07:05 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197792263
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 07:30 schreef josja het volgende:
Ik weet dat het hier geen therapie clubje is, maar hoe blijven jullie in godsnaam zo rustig en nuchter onder deze shit? Ik twijfel tussen me dramatisch van het balkon werpen of me volgooien met drank en pillen, met I wanna be sedated op repeat. Na gisteravond is het laatste restje hoop wel weggeslagen -O- iemand nog iets opbeurends voor vandaag? Beetje goed nieuws ofzo?
Ik was mijn handen stuk

We doen dit samen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:08:09 #106
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_197792267
quote:
Ik weet dat het hier geen therapie clubje is, maar hoe blijven jullie in godsnaam zo rustig en nuchter onder deze shit? Ik twijfel tussen me dramatisch van het balkon werpen of me volgooien met drank en pillen, met I wanna be sedated op repeat. Na gisteravond is het laatste restje hoop wel weggeslagen -O- iemand nog iets opbeurends voor vandaag? Beetje goed nieuws ofzo?
Het goede nieuws is: achter de wolken schijnt de zon. Na regen komt zonneschijn ☀️

Stay safe!
pi_197792287
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik was mijn handen stuk

We doen dit samen
Ook nog andere lichaamsdelen?

Check deze grap @Zipportal
pi_197792302
Tijdje hier niet geweest, even een fok break gehad. Maar wat en negatieve sfeer hangt hier. En op basis van de routekaart idd terecht. Maar laat ik er dan maar weer eens een hersenspinsel tegenaan gooien.

1. De routekaart is uitermate streng. DIe gaan ze gewoon versoepelen zodra de verkiezingen eraan komen, beter dan andserom voor de coalitie. Tot nu toe is nog geen enkele routekaart gehandhaaft. Dus geen paniek.

2. Nog 6 weken en dan is het ongeveer wel lente. De zon wordt nu al sterker. UV licht breekt het virus wat meer af. Iets om op te hopen

3. De spaanse griep had hetzelfde verloop. Het zou dan snel minder moeten worden einde van deze winter.

4. Het EMA onderzoekt nu medicijnen. Wat ik erover gehoord heb ziet dat er goed uit. Hebben we geen vaccin meer nodig. Wordt je ziek, neem je het medciijn, even herstellen en klaar. Ook dan zouden we snel weer open kunnen.

5. Je ziet wat de inentingen in Israel al voor elkaar krijgen. Dat duurt hier wel wat langer natuurlijk, maar in combinatie met de lente moeten we daar toch ook snel resultaten van kunnen zien (maart-april)

6. Als de UK variant zo besmettelijk is (en blijft), waarom gaat het in de UK dan nu zo snel naar beneden. Of is deze UK variant een hele korte golf? Is het the last dance en roeit het zichzelf daarna uit?

Al met al is het voor iedereen een zware tijd. Toch blijf ik hoop houden op een relatief snelle en goede afloop.
pi_197792310
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 07:41 schreef Noek het volgende:
Ik was eigenlijk van FOK! af en toen begon Corona en nu is FOK! wéér mn hobby en dat is echt om te janken.
Oh, dus daardoor roken de servers |:) @Zipportal
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:16:34 #110
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197792317
Ik moet vaker zeiken over iets in dit topic, want dan wordt het snel opgelost. Zoonlief (en zijn groepsgenootjes, hele terrein) wordt vandaag geprikt. Weer honderden shots erbij op de teller *O*

Tevens moest ik een beetje meewarig lachen over het artikel waarin nu wel 2 miljoen vaccinaties per week worden beloofd in Q2. Wat moet De Jonge gedacht hebben? "Ik kon die eerste planningen al niet waarmaken, ik gooi gewoon een miljoen erbij op in mijn beloften?"

Hoop dat ie het waarmaakt hoor, maar eerst zien dan geloven.
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:22:26 #111
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_197792348
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:14 schreef aartstyle het volgende:
1. De routekaart is uitermate streng. DIe gaan ze gewoon versoepelen zodra de verkiezingen eraan komen, beter dan andserom voor de coalitie. Tot nu toe is nog geen enkele routekaart gehandhaaft. Dus geen paniek.
De verkiezingen zijn al over 1,5 maand. Dus dit lijkt me niet realistisch
quote:
2. Nog 6 weken en dan is het ongeveer wel lente. De zon wordt nu al sterker. UV licht breekt het virus wat meer af. Iets om op te hopen
De seizoensinvloeden zijn uitermate zwak is vorig jaar ook gebleken.
quote:
3. De spaanse griep had hetzelfde verloop. Het zou dan snel minder moeten worden einde van deze winter.
De Spaanse griep kon sneller om zich heen grijpen waardoor er sneller groepsimmuniteit ontstond, met meer doden tot gevolg.
quote:
4. Het EMA onderzoekt nu medicijnen. Wat ik erover gehoord heb ziet dat er goed uit. Hebben we geen vaccin meer nodig. Wordt je ziek, neem je het medciijn, even herstellen en klaar. Ook dan zouden we snel weer open kunnen.
Ons behandelregime is inmiddels al een stuk beter dan in het begin en zorgt ervoor dat mensen relatief sneller uit het ziekenhuis ontslagen worden. Alleen de totale bezetting is en blijft een probleem.
quote:
5. Je ziet wat de inentingen in Israel al voor elkaar krijgen. Dat duurt hier wel wat langer natuurlijk, maar in combinatie met de lente moeten we daar toch ook snel resultaten van kunnen zien (maart-april)
Israël heeft de voorraad vaccins op orde, wij (nog) niet.
quote:
6. Als de UK variant zo besmettelijk is (en blijft), waarom gaat het in de UK dan nu zo snel naar beneden. Of is deze UK variant een hele korte golf? Is het the last dance en roeit het zichzelf daarna uit?
UK heeft een strengere lockdown.
quote:
Al met al is het voor iedereen een zware tijd. Toch blijf ik hoop houden op een relatief snelle en goede afloop.
Amen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_197792354
https://www.gva.be/cnt/dm(...)etter&utm_source=gva

41 besmettingen in rusthuis in Kapellen na eerste vaccinatieronde
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:23:57 #113
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197792363
quote:
Dat laatste! Misschien een leuke actie i.p.v. klappen voor de zorg: met zijn allen Ramonesen voor onszelf met een boombox op straat vanaf tweeëneenhalve minuut voor negen (zo lang duurt dat nummertje, voor de leken onder ons).

En zonder lollig te doen: het goede nieuws is dat het weer uiteindelijk bij gaat trekken en het dan vanzelf hoe dan ook beter gaat worden, tegen die tijd er meer prikken ingejast gaan worden, er mooie sporttoernooien aankomen en we dus massaal hysterisch vrolijk alles in kunnen gaan halen straks. In de tussentijd: blijven bewegen, al is het wandelen elke dag en zoek iets om op te focussen, iets waarin je vanuit huis beter kunt worden. Cursus Fins, pushups, instrument spelen...iets wat je leuk vindt. Alcohol en pillen breken af en je wilt iets dat je opbouwt.
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:25:45 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197792377
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:23 schreef tesssssssss het volgende:

Milde symptomen ipv half dood tot dood. Top voor de toch
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:26:58 #115
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197792389
quote:

Prima nieuws dit toch?

A) Pas twee weken na de eerste prik
B) Nog geen booster gehad
C) Het vaccin beschermt niet tegen besmetting maar tegen ziek worden dus helemaal niet raar dat mensen alsnog besmet raken
D) Dan nog heeft 96% procent dermate milde symptomen dat ze niet naar het ziekenhuis hoeven. Wat dus het hoofddoel is van die vaccins.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:29:03 #116
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_197792401
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:16 schreef Qarrad het volgende:
Ik moet vaker zeiken over iets in dit topic, want dan wordt het snel opgelost. Zoonlief (en zijn groepsgenootjes, hele terrein) wordt vandaag geprikt. Weer honderden shots erbij op de teller *O*

Tevens moest ik een beetje meewarig lachen over het artikel waarin nu wel 2 miljoen vaccinaties per week worden beloofd in Q2. Wat moet De Jonge gedacht hebben? "Ik kon die eerste planningen al niet waarmaken, ik gooi gewoon een miljoen erbij op in mijn beloften?"

Hoop dat ie het waarmaakt hoor, maar eerst zien dan geloven.
Prikken is ook niet zo moeilijk, als je rekent 10 prikken per uur per prikker, lijkt me te doen. Dan is dat 200.000 uur per week. Je hebt 12.500 huisartsen en >185.000 verpleegkundigen. Als een kwart van die groep een half dagje gaat prikken kun je het makkelijk aan.

Moet je de spullen wel op de juiste plek op het juiste moment hebben
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:29:05 #117
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197792402
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:23 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dat laatste! Misschien een leuke actie i.p.v. klappen voor de zorg: met zijn allen Ramonesen voor onszelf met een boombox op straat vanaf tweeëneenhalve minuut voor negen (zo lang duurt dat nummertje, voor de leken onder ons).

En zonder lollig te doen: het goede nieuws is dat het weer uiteindelijk bij gaat trekken en het dan vanzelf hoe dan ook beter gaat worden, tegen die tijd er meer prikken ingejast gaan worden, er mooie sporttoernooien aankomen en we dus massaal hysterisch vrolijk alles in kunnen gaan halen straks. In de tussentijd: blijven bewegen, al is het wandelen elke dag en zoek iets om op te focussen, iets waarin je vanuit huis beter kunt worden. Cursus Fins, pushups, instrument spelen...iets wat je leuk vindt. Alcohol en pillen breken af en je wilt iets dat je opbouwt.
Zat meer aan deze van ze te denken :+

Ik geloof dat bij mij hier de solidariteit en huidige logica accepteren en steunen wel op is. Kantelpunt is bereikt
Niet iedereen hoeft zo maar door van me maar de balans is compléét zoek nu
pi_197792406
quote:

quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Milde symptomen ipv half dood tot dood. Top voor de toch
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:26 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Prima nieuws dit toch?

C) Het vaccin beschermt niet tegen besmetting maar tegen ziek worden
D) Dan nog heeft 96% procent dermate milde symptomen dat ze niet naar het ziekenhuis hoeven.
Grappig hoe dit werkt want het komt binnen als een "OEF en een BIEM" En dan is het juist positief wel?
Go hard or go home
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:30:38 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197792410
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:29 schreef Noek het volgende:

[..]

[..]

[..]

Grappig hoe dit werkt want het komt binnen als een "OEF en een BIEM" En dan is het juist positief wel?
Media zijn gewoon zwaar zwakbegaafd tegenwoordig
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:32:08 #120
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197792418
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 07:41 schreef Noek het volgende:
Ik was eigenlijk van FOK! af en toen begon Corona en nu is FOK! wéér mn hobby en dat is echt om te janken.
Herkenbaar, de duizenden uren die ik op Fok! doorgebracht heb had ik ook beter kunnen besteden. Nu is het deze reeks, daarvoor was het "Amerikaanse politiek" in POL (sinds de verkiezing van Trump) en in 2014 het "Crisis Oekraine" topic in NWS (als meth1745)...
are we infinite or am I alone
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:33:19 #121
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197792424
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:32 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Herkenbaar, de duizenden uren die ik op Fok! doorgebracht heb had ik ook beter kunnen besteden. Nu is het deze reeks, daarvoor was het "Amerikaanse politiek" in POL (sinds de verkiezing van Trump) en in 2014 het "Crisis Oekraine" topic in NWS (als meth1745)...
Check

Maar goed, daarentegen doe je hier wel ook echt wijdverbreid kennis op en ik heb zat eigenaardige vriendschappen opgedaan via Fok die ik koester *; :D
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:35:55 #122
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197792448
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:29 schreef Noek het volgende:

[..]

[..]

[..]

Het komt vooral door een misconceptie bij veel mensen en de media dat de vaccins bedoelt zijn om besmettingen te voorkomen. Dat is niet zo, al lijkt het ondertussen op dat ze dat wel enigszins doen.

Die effectiviteitscijfers uit de trials zijn gebaseerd op hoeveel mensen geen klachten krijgen, niet op hoeveel mensen niet besmet raken.

Daarnaast is het überhaupt een flut bericht omdat het veel te kort op de prik zit en er nog niet eens een booster is gegeven. Ja, dan is er nog helemaal niet voldoende afweer natuurlijk.

Enig “nieuwswaardige” is dat ze nu langer moeten wachten op de tweede prik. Dat is wel sneu maar niet onoverkomelijk ofzo.

Maar zoals altijd; slecht nieuws verkoopt veel beter dan goed nieuws dus probeer kritisch te blijven op wat je leest ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:37:33 #124
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197792472
quote:
Geliked en subscribed en notifications aangezet joee
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:46:19 #125
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_197792552
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:26 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Prima nieuws dit toch?

C) Het vaccin beschermt niet tegen besmetting maar tegen ziek worden dus helemaal niet raar dat mensen alsnog besmet raken
D) Dan nog heeft 96% procent dermate milde symptomen dat ze niet naar het ziekenhuis hoeven. Wat dus het hoofddoel is van die vaccins.
Precies, en als ze na die 2 weken positief zijn getest, betekent dit feitelijk dat een grote groep na circa één week na de vaccinatie al besmet is geraakt.
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:46:52 #126
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_197792560
quote:
Ik weet dat het hier geen therapie clubje is,
En toch is het hier *wel* iets van een therapieclubje. Er is ergens wel een stukje eensgezindheid, en omdat gedeelde smart halve smart helpt het hier om af en toe even lekker te ventileren.

Maar na een persco is het altijd wat negatiever. Heb er zelf ook veel last van. zeker na het zien van die rouwkaart voor horeca- en evenementondernemers.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_197792585
twitter

We blijven de rest van ons leven op niveau 3. Jippie.
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:51:08 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197792600
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]

acute luchtwegaandoeningen (tegenwoordig: corona)

.....

Kritisch zijn, prima, maar dit is BNW/domheid
pi_197792611
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:51 schreef Molo het volgende:

[..]

.....

Alles is corona.
pi_197792624
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:51 schreef Molo het volgende:

[..]

.....

Kijk welke naam er als eerste getagd wordt in de tweet, dan weet je genoeg
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:53:19 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197792629
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:52 schreef chratnox het volgende:

[..]

Kijk welke naam er als eerste getagd wordt in de tweet, dan weet je genoeg
Yep!

Tijd voor koffie
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 3 februari 2021 @ 08:56:33 #132
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_197792649
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Yep!

Tijd voor koffie
Goed idee :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:58:02 #133
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197792662
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]

Probleem is dat de huidige strategie lijkt dat COVID-19 volledig moet verdwijnen, ipv dat we leren ermee om te gaan qua vaccins en medicatie.

COVID volledig uitbannen is natuurlijk onhaalbaar en ook helemaal niet nodig.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_197792671
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:05 schreef Janneke141 het volgende:
Steeds minder mensen steunen het beleid, is inmiddels minder dan de helft. Onder jongeren zelfs maar een derde, maar onder 50+-ers is de steun voor alle beperkende maatregelen ruim drie kwart.

We doen dit samen!
Ik geef het nog tot de zomer, dan is iedereen klaar met lockdown, avondklok, bezoekverbod en mutatiepaniek. Het zou me ook niet verbazen wanneer uiteindelijk een steeds hoger aantal huisartsen, specialisten enz. zich tegen de maatregelen gaat keren wanneer niet corona-patienten met de bosjes tegelijk om beginnen te vallen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 3 februari 2021 @ 09:01:14 #135
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_197792692
Ik zag gisteravond een heleboel ruis langskomen over dat het vaccineren in Israël niet zou helpen, naast dat het nog veels te vroeg is, beperkt aantal 2e prikken, pas goede bescherming na een aantal weken na een prik. En dat ze pas eind december zijn begonnen en het wel een wonder zou zijn als het een maand later al tot groepsimmuniteit zou leiden. Zit er ook nog een kern van zorg in de berichten uit Israël?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_197792703
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:59 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik geef het nog tot de zomer, dan is iedereen klaar met lockdown, avondklok, bezoekverbod en mutatiepaniek. Het zou me ook niet verbazen wanneer uiteindelijk een steeds hoger aantal huisartsen, specialisten enz. zich tegen de maatregelen gaat keren wanneer niet corona-patienten met de bosjes tegelijk om beginnen te vallen.
Vandaag waren er pushberichten over een daling in het aantal kankerpatiënten, dat er voor het eerst in 30 jaar minder mensen met kanker gevonden waren oid. Daarvan werd al gezegd: Dit komt door corona, omdat het bevolkingsonderzoek gestopt is en omdat mensen niet naar het ziekenhuis komen.

Ik ben bang dat het moment dat het klaar is sneller komt dan verwacht.
  woensdag 3 februari 2021 @ 09:04:44 #137
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_197792727
quote:

[..]

Zoals eerder gesteld, 1 juli is het klaar. Met of zonder Corona
pi_197792741
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 09:01 schreef zalkc het volgende:
Ik zag gisteravond een heleboel ruis langskomen over dat het vaccineren in Israël niet zou helpen, naast dat het nog veels te vroeg is, beperkt aantal 2e prikken, pas goede bescherming na een aantal weken na een prik. En dat ze pas eind december zijn begonnen en het wel een wonder zou zijn als het een maand later al tot groepsimmuniteit zou leiden. Zit er ook nog een kern van zorg in de berichten uit Israël?
Op welke data is dit gebaseerd? Ik lees juist vooral positieve berichten uit Israël. Het aantal ziekenhuisopnames neemt af en er zijn vrijwel geen besmettingen onder gevaccineerde mensen.
  woensdag 3 februari 2021 @ 09:07:02 #139
75556 erkel
back from Dagestan
pi_197792756
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:05 schreef Janneke141 het volgende:

We doen dit samen!
Heb je ook een bron?
Weisst
  woensdag 3 februari 2021 @ 09:07:14 #140
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197792758
quote:

[..]

Ja, ik merk ook in mijn omgeving bij veel mensen dat de koek nu echt bijna op is. De muren komen op je af en de frustraties groeien over ons rampzalige vaccinatietempo.
  woensdag 3 februari 2021 @ 09:11:12 #141
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_197792809
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 09:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ja, ik merk ook in mijn omgeving bij veel mensen dat de koek nu echt bijna op is. De muren komen op je af en de frustraties groeien over ons rampzalige vaccinatietempo.
Ik heb er nog 6.
En dan is bij mij de koek ook op.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197792852
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 09:04 schreef zalkc het volgende:

[..]

Zoals eerder gesteld, 1 juli is het klaar. Met of zonder Corona
Ik denk 1 mei en 1 september begint het weer
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 3 februari 2021 @ 09:17:37 #143
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_197792880
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 09:05 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Op welke data is dit gebaseerd? Ik lees juist vooral positieve berichten uit Israël. Het aantal ziekenhuisopnames neemt af en er zijn vrijwel geen besmettingen onder gevaccineerde mensen.
geen idee, maar ik heb geen zin om in de diarree van gisteravond het terug te gaan zoeken. De post's kwamen sneller binnen dan dat ik kon lezen.
pi_197792901
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 22:16 schreef chratnox het volgende:

[..]

@:_serial_ zie jij een afvlakking in de dagcijfers van afgelopen week? De meldingen per meldingsdatum zegmaar.

Aantal besmettingen zonder de laatste 5 momenteel:

16-1-2021 5340
17-1-2021 5622
18-1-2021 4822
19-1-2021 4335
20-1-2021 5615
21-1-2021 5875
22-1-2021 5791
23-1-2021 5487
24-1-2021 4924
25-1-2021 4129
26-1-2021 3997
27-1-2021 4774
28-1-2021 4740

Als je naar de woensdagen en donderdagen kijkt zie je nog steeds een daling.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197792904
Ik vraag me inmiddels serieus af of we er op deze manier ooit echt vanaf gaan komen.
pi_197792912
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Media zijn gewoon zwaar zwakbegaafd tegenwoordig
Wat is er niet juist aan dat artikel?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197792922
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 09:15 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ik denk 1 mei en 1 september begint het weer
Op 1 september laat niemand zich meer opnieuw in een lockdown duwen, ook al zou dan pas 0,03% van de Nederlandse bevolking gevaccineerd zijn. (wat gezien het huidige vaccinatiebeleid een erg ambitieus percentage is)
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_197792939
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 09:21 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Op 1 september last niemand zich meer opnieuw in een lockdown duwen, ook al zou dan pas 0,03% van de Nederlandse bevolking gevaccineerd zijn. (wat gezien het huidige vaccinatiebeleid een erg ambitieus percentage is)
Ok werd in december ook gezegd
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197792942
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 09:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ja hier bij mijn omgeving ook.

Vooral de avondklok valt zwaar bij mensen, zeker als ze die dan weer gaan verlengen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 3 februari 2021 @ 09:23:07 #150
346939 Janneke141
pi_197792946
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 09:07 schreef erkel het volgende:

[..]

Heb je ook een bron?
Radionieuws van 8 uur. Ik heb nu geen tijd om een verifieerbare bron te zoeken, sorry. Maar ik zuig het niet uit mijn duim, als ik lieg dan lieg ik in commissie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')