abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:02:24 #101
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_197792238
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 07:56 schreef josja het volgende:

[..]

[..]

Nee. Nu even niet. Ik mag toch hopen dat er een of ander godswonder gebeurd is als ik terugkom en er 6 topics vol goed nieuws staan.
Je reageert op mensen die geen fuck om jou geven, maar jouw reactie als een aanleiding zagen om een paar slogans belachelijk te maken om hun frustratie te uiten. Dus ja, het is hier zeker geen therapieclub. Het beste dat je kan doen is afstand nemen en je te focussen op je eigen welzijn.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:03:29 #102
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197792244
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2021 07:59 schreef Noek het volgende:
Daarom moeten we de routekaart snel doorlopen
Als die routekaart even snel gaat als het vaccineren dan gaan we in mei 1 stap omlaag.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197792248
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Als die routekaart even snel gaat als het vaccineren dan gaan we in mei 1 stap omlaag.
Nog even volhouden dus.
En dan kunnen we weer leuke dingen doen aldus de Jonge.
Dat voelt zo vernederend want dan kun je de balans op gaan maken van de schade die is geleden.
Go hard or go home
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:05:30 #104
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197792252
Steeds minder mensen steunen het beleid, is inmiddels minder dan de helft. Onder jongeren zelfs maar een derde, maar onder 50+-ers is de steun voor alle beperkende maatregelen ruim drie kwart.

We doen dit samen!
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:07:05 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197792263
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 07:30 schreef josja het volgende:
Ik weet dat het hier geen therapie clubje is, maar hoe blijven jullie in godsnaam zo rustig en nuchter onder deze shit? Ik twijfel tussen me dramatisch van het balkon werpen of me volgooien met drank en pillen, met I wanna be sedated op repeat. Na gisteravond is het laatste restje hoop wel weggeslagen -O- iemand nog iets opbeurends voor vandaag? Beetje goed nieuws ofzo?
Ik was mijn handen stuk

We doen dit samen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:08:09 #106
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_197792267
quote:
Ik weet dat het hier geen therapie clubje is, maar hoe blijven jullie in godsnaam zo rustig en nuchter onder deze shit? Ik twijfel tussen me dramatisch van het balkon werpen of me volgooien met drank en pillen, met I wanna be sedated op repeat. Na gisteravond is het laatste restje hoop wel weggeslagen -O- iemand nog iets opbeurends voor vandaag? Beetje goed nieuws ofzo?
Het goede nieuws is: achter de wolken schijnt de zon. Na regen komt zonneschijn ☀️

Stay safe!
pi_197792287
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik was mijn handen stuk

We doen dit samen
Ook nog andere lichaamsdelen?

Check deze grap @Zipportal
pi_197792302
Tijdje hier niet geweest, even een fok break gehad. Maar wat en negatieve sfeer hangt hier. En op basis van de routekaart idd terecht. Maar laat ik er dan maar weer eens een hersenspinsel tegenaan gooien.

1. De routekaart is uitermate streng. DIe gaan ze gewoon versoepelen zodra de verkiezingen eraan komen, beter dan andserom voor de coalitie. Tot nu toe is nog geen enkele routekaart gehandhaaft. Dus geen paniek.

2. Nog 6 weken en dan is het ongeveer wel lente. De zon wordt nu al sterker. UV licht breekt het virus wat meer af. Iets om op te hopen

3. De spaanse griep had hetzelfde verloop. Het zou dan snel minder moeten worden einde van deze winter.

4. Het EMA onderzoekt nu medicijnen. Wat ik erover gehoord heb ziet dat er goed uit. Hebben we geen vaccin meer nodig. Wordt je ziek, neem je het medciijn, even herstellen en klaar. Ook dan zouden we snel weer open kunnen.

5. Je ziet wat de inentingen in Israel al voor elkaar krijgen. Dat duurt hier wel wat langer natuurlijk, maar in combinatie met de lente moeten we daar toch ook snel resultaten van kunnen zien (maart-april)

6. Als de UK variant zo besmettelijk is (en blijft), waarom gaat het in de UK dan nu zo snel naar beneden. Of is deze UK variant een hele korte golf? Is het the last dance en roeit het zichzelf daarna uit?

Al met al is het voor iedereen een zware tijd. Toch blijf ik hoop houden op een relatief snelle en goede afloop.
pi_197792310
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 07:41 schreef Noek het volgende:
Ik was eigenlijk van FOK! af en toen begon Corona en nu is FOK! wéér mn hobby en dat is echt om te janken.
Oh, dus daardoor roken de servers |:) @Zipportal
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:16:34 #110
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197792317
Ik moet vaker zeiken over iets in dit topic, want dan wordt het snel opgelost. Zoonlief (en zijn groepsgenootjes, hele terrein) wordt vandaag geprikt. Weer honderden shots erbij op de teller *O*

Tevens moest ik een beetje meewarig lachen over het artikel waarin nu wel 2 miljoen vaccinaties per week worden beloofd in Q2. Wat moet De Jonge gedacht hebben? "Ik kon die eerste planningen al niet waarmaken, ik gooi gewoon een miljoen erbij op in mijn beloften?"

Hoop dat ie het waarmaakt hoor, maar eerst zien dan geloven.
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:22:26 #111
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_197792348
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:14 schreef aartstyle het volgende:
1. De routekaart is uitermate streng. DIe gaan ze gewoon versoepelen zodra de verkiezingen eraan komen, beter dan andserom voor de coalitie. Tot nu toe is nog geen enkele routekaart gehandhaaft. Dus geen paniek.
De verkiezingen zijn al over 1,5 maand. Dus dit lijkt me niet realistisch
quote:
2. Nog 6 weken en dan is het ongeveer wel lente. De zon wordt nu al sterker. UV licht breekt het virus wat meer af. Iets om op te hopen
De seizoensinvloeden zijn uitermate zwak is vorig jaar ook gebleken.
quote:
3. De spaanse griep had hetzelfde verloop. Het zou dan snel minder moeten worden einde van deze winter.
De Spaanse griep kon sneller om zich heen grijpen waardoor er sneller groepsimmuniteit ontstond, met meer doden tot gevolg.
quote:
4. Het EMA onderzoekt nu medicijnen. Wat ik erover gehoord heb ziet dat er goed uit. Hebben we geen vaccin meer nodig. Wordt je ziek, neem je het medciijn, even herstellen en klaar. Ook dan zouden we snel weer open kunnen.
Ons behandelregime is inmiddels al een stuk beter dan in het begin en zorgt ervoor dat mensen relatief sneller uit het ziekenhuis ontslagen worden. Alleen de totale bezetting is en blijft een probleem.
quote:
5. Je ziet wat de inentingen in Israel al voor elkaar krijgen. Dat duurt hier wel wat langer natuurlijk, maar in combinatie met de lente moeten we daar toch ook snel resultaten van kunnen zien (maart-april)
Israël heeft de voorraad vaccins op orde, wij (nog) niet.
quote:
6. Als de UK variant zo besmettelijk is (en blijft), waarom gaat het in de UK dan nu zo snel naar beneden. Of is deze UK variant een hele korte golf? Is het the last dance en roeit het zichzelf daarna uit?
UK heeft een strengere lockdown.
quote:
Al met al is het voor iedereen een zware tijd. Toch blijf ik hoop houden op een relatief snelle en goede afloop.
Amen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_197792354
https://www.gva.be/cnt/dm(...)etter&utm_source=gva

41 besmettingen in rusthuis in Kapellen na eerste vaccinatieronde
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:23:57 #113
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197792363
quote:
Dat laatste! Misschien een leuke actie i.p.v. klappen voor de zorg: met zijn allen Ramonesen voor onszelf met een boombox op straat vanaf tweeëneenhalve minuut voor negen (zo lang duurt dat nummertje, voor de leken onder ons).

En zonder lollig te doen: het goede nieuws is dat het weer uiteindelijk bij gaat trekken en het dan vanzelf hoe dan ook beter gaat worden, tegen die tijd er meer prikken ingejast gaan worden, er mooie sporttoernooien aankomen en we dus massaal hysterisch vrolijk alles in kunnen gaan halen straks. In de tussentijd: blijven bewegen, al is het wandelen elke dag en zoek iets om op te focussen, iets waarin je vanuit huis beter kunt worden. Cursus Fins, pushups, instrument spelen...iets wat je leuk vindt. Alcohol en pillen breken af en je wilt iets dat je opbouwt.
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:25:45 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197792377
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:23 schreef tesssssssss het volgende:

Milde symptomen ipv half dood tot dood. Top voor de toch
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:26:58 #115
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197792389
quote:

Prima nieuws dit toch?

A) Pas twee weken na de eerste prik
B) Nog geen booster gehad
C) Het vaccin beschermt niet tegen besmetting maar tegen ziek worden dus helemaal niet raar dat mensen alsnog besmet raken
D) Dan nog heeft 96% procent dermate milde symptomen dat ze niet naar het ziekenhuis hoeven. Wat dus het hoofddoel is van die vaccins.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:29:03 #116
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_197792401
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:16 schreef Qarrad het volgende:
Ik moet vaker zeiken over iets in dit topic, want dan wordt het snel opgelost. Zoonlief (en zijn groepsgenootjes, hele terrein) wordt vandaag geprikt. Weer honderden shots erbij op de teller *O*

Tevens moest ik een beetje meewarig lachen over het artikel waarin nu wel 2 miljoen vaccinaties per week worden beloofd in Q2. Wat moet De Jonge gedacht hebben? "Ik kon die eerste planningen al niet waarmaken, ik gooi gewoon een miljoen erbij op in mijn beloften?"

Hoop dat ie het waarmaakt hoor, maar eerst zien dan geloven.
Prikken is ook niet zo moeilijk, als je rekent 10 prikken per uur per prikker, lijkt me te doen. Dan is dat 200.000 uur per week. Je hebt 12.500 huisartsen en >185.000 verpleegkundigen. Als een kwart van die groep een half dagje gaat prikken kun je het makkelijk aan.

Moet je de spullen wel op de juiste plek op het juiste moment hebben
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:29:05 #117
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197792402
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:23 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dat laatste! Misschien een leuke actie i.p.v. klappen voor de zorg: met zijn allen Ramonesen voor onszelf met een boombox op straat vanaf tweeëneenhalve minuut voor negen (zo lang duurt dat nummertje, voor de leken onder ons).

En zonder lollig te doen: het goede nieuws is dat het weer uiteindelijk bij gaat trekken en het dan vanzelf hoe dan ook beter gaat worden, tegen die tijd er meer prikken ingejast gaan worden, er mooie sporttoernooien aankomen en we dus massaal hysterisch vrolijk alles in kunnen gaan halen straks. In de tussentijd: blijven bewegen, al is het wandelen elke dag en zoek iets om op te focussen, iets waarin je vanuit huis beter kunt worden. Cursus Fins, pushups, instrument spelen...iets wat je leuk vindt. Alcohol en pillen breken af en je wilt iets dat je opbouwt.
Zat meer aan deze van ze te denken :+

Ik geloof dat bij mij hier de solidariteit en huidige logica accepteren en steunen wel op is. Kantelpunt is bereikt
Niet iedereen hoeft zo maar door van me maar de balans is compléét zoek nu
pi_197792406
quote:

quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Milde symptomen ipv half dood tot dood. Top voor de toch
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:26 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Prima nieuws dit toch?

A) Pas twee weken na de eerste prik
B) Nog geen booster gehad
C) Het vaccin beschermt niet tegen besmetting maar tegen ziek worden
D) Dan nog heeft 96% procent dermate milde symptomen dat ze niet naar het ziekenhuis hoeven.
Grappig hoe dit werkt want het komt binnen als een "OEF en een BIEM" En dan is het juist positief wel?
Go hard or go home
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:30:38 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197792410
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:29 schreef Noek het volgende:

[..]

[..]

[..]

Grappig hoe dit werkt want het komt binnen als een "OEF en een BIEM" En dan is het juist positief wel?
Media zijn gewoon zwaar zwakbegaafd tegenwoordig
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:32:08 #120
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197792418
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 07:41 schreef Noek het volgende:
Ik was eigenlijk van FOK! af en toen begon Corona en nu is FOK! wéér mn hobby en dat is echt om te janken.
Herkenbaar, de duizenden uren die ik op Fok! doorgebracht heb had ik ook beter kunnen besteden. Nu is het deze reeks, daarvoor was het "Amerikaanse politiek" in POL (sinds de verkiezing van Trump) en in 2014 het "Crisis Oekraine" topic in NWS (als meth1745)...
are we infinite or am I alone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')