PSV > Unitedquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:08 schreef hhh38 het volgende:
Ze hebben de 10 niet gehaald. Matig, slecht
Hij is ziek. Hopelijk geen COVID.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:53 schreef Wicky15 het volgende:
Het heeft er alle schijn van dat Alisson vanavond niet bij de selectie zit wegens een blessure. Wat is die blessuregevoelig zeg, ongekend.
Dier ligt op de grond en probeert al liggende de bal weg te tikken maar raakt het been van een Chelsea spelerquote:
Wat een dom dier.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dier ligt op de grond en probeert al liggende de bal weg te tikken maar raakt het been van een Chelsea speler
Speelt volgens mij met een verdediger meer, kan Ziyech z'n plek kosten. 532/352 ipv 442/433quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tüchel lijkt niet echt een fan te zijn inderdaad
3421*quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:16 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Speelt volgens mij met een verdediger meer, kan Ziyech z'n plek kosten. 532/352 ipv 442/433
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef Bolasie het volgende:
Na Messi is Ward-Prowse de beste vrije trapnemer ter wereld.
Nee. Daarbij neemt hij de strafschoppen niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet gezien, was het weer een penalty voor ManU?
Nouja hij heeft met Scholes gespeeld tochquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Diss naar degene die mid stond in zijn tijden?
Die was toen toch al gestopt? Volgens mij stond Rooney toen vaak achter hem.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja hij heeft met Scholes gespeeld toch
Dan had je denk ik weinig te klagen
Mijn geheugen is op vlakken anders dan Feyenoord niet heel best moet ik eerlijk toegeven.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die was toen toch al gestopt? Volgens mij stond Rooney toen vaak achter hem.
Op wikipedia zie ik dat in het beste seizoen van van Persie Carrick, Cleverley, Valencia, Kagawa en Young de middenvelders waren met de meeste wedstrijdenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die was toen toch al gestopt? Volgens mij stond Rooney toen vaak achter hem.
Dan begrijp ik die opmerking welquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op wikipedia zie ik dat in het beste seizoen van van Persie Carrick, Cleverley, Valencia, Kagawa en Young de middenvelders waren met de meeste wedstrijden![]()
(Scholes en ook Giggs speelde toen nog wel wat wedstrijden trouwens)
Wytze noemde volgens mij die namen op...quote:Op zondag 7 februari 2021 17:29 schreef tja77 het volgende:
Godver, neem zo’n van Gaal tegen zichzelf in bescherming aub.
Wat een onsamenhangend gelul.
Blessure van van Dijk en Matip zorgen voor nieuwe kansen voor Stones (of was het nou Jones).
Nee, van Gaal wilde Stones ook bij Man. Utd. zei hij.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wytze noemde volgens mij die namen op...
Zal deze trainer jou eens helemaal volspuiten?quote:Op zondag 7 februari 2021 17:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, van Gaal wilde Stones ook bij Man. Utd. zei hij.
Vervolgens noemde hij de blessures bij Liverpool op, en zei dat daardoor Stones weer kansen kreeg na een mislukte beginperiode.
Echt, die man wordt langzaam maar zeker steeds senieler.
Nou nee dank je.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zal deze trainer jou eens helemaal volspuiten?
Dan ben je doorgaans niet de recente topaankoop.quote:
Nouja, soms zie je clubs best rare dingen doen met hun recente topaankoopquote:Op zondag 7 februari 2021 18:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan ben je doorgaans niet de recente topaankoop.
Hij moet niet zo wenen iddquote:Op zondag 7 februari 2021 18:18 schreef Caland het volgende:
Bij Louis was het ook wel eens 0-0 bij rust.
Hardop gelachen. Bedankt.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:41 schreef Caland het volgende:
Als ik zo de teams van Klopp en Guardiola zie spelen dan doet me dat echt ontzettend denken aan de speelstijl van het PSV onder Roger Schmidt.
@:ggmm
Benieuwd waar Klopp weer de schuld aan gaat geven. Lauwe thee, geen fans, zon, wind, regen.quote:
Iedereen mist zowat geregeld penalties bij City, Sterling, De Bruyne, Kun; het maakt allemaal niet uit. Acht goals in zijn laatste 11 Premier League wedstrijden is niet slecht voor onze Duitse vriend.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
die pingel was anders wel ranzig slecht
Dan heb je een regelwijziging gemist enkele jaren geleden alweer.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:52 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Als je hem geeft snap ik inderdaad niet waarom het geen rood is.
Ik dacht dat het bij een tackle geen rood meer zou zijn, maar vasthouden toch wel? Maar dan heb ik het misquote:Op zondag 7 februari 2021 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je een regelwijziging gemist enkele jaren geleden alweer.
Nee hoor. Scoringskans dus rood.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar David Luiz kreeg recent voor nagenoeg hetzelfde ook rood.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zullen dit hebben beoordeeld als duel om de bal, valt wat van te zeggen.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maar David Luiz kreeg recent voor nagenoeg hetzelfde ook rood.
Terecht.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maar David Luiz kreeg recent voor nagenoeg hetzelfde ook rood.
quote:Het gaat slechts om een kleine spelregelwijziging. Een opzettelijke handsbal, duwen, vasthouden of een tackle zonder intentie om de bal te spelen, waarbij een scoringskans ontnomen wordt in het strafschopgebied, dienen nog altijd bestraft te worden met een rode kaart. Alleen een tackle mét intentie om de bal te spelen of onopzettelijk hands zullen voortaan met een gele kaart worden bestraft.
Intentie om de bal te spelenquote:Op zondag 7 februari 2021 18:58 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij een tackle geen rood meer zou zijn, maar vasthouden toch wel? Maar dan heb ik het mis
Ja, op basis hiervan zou je dus ook hier rood voor kunnen geven. Het is allemaal wat lastiger dan gedacht.quote:
Doorgebroken speler lijkt me..scoringskans ontnomen.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:52 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Als je hem geeft snap ik inderdaad niet waarom het geen rood is.
Verloren seizoen wanneer die neppe kutclub kampioen wordtquote:Op zondag 7 februari 2021 19:04 schreef Bolasie het volgende:
FOK! feliciteert Manchester City met het Premier League 2020/21 kampioenschap.
Mist al een mand of 5 een half elftalquote:Op zondag 7 februari 2021 19:07 schreef Pedroso het volgende:
Act van Klopp werkt niet meer, op naar de volgende klus.
En dan fan van PSV zijnquote:Op zondag 7 februari 2021 19:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verloren seizoen wanneer die neppe kutclub kampioen wordt
Ik vind het sowieso een verloren seizoen. Kijk veel minder voetbal dan andere jaren.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verloren seizoen wanneer die neppe kutclub kampioen wordt
Helaas , Klopp kan geen FM editor aanzettenquote:Op zondag 7 februari 2021 19:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mist al een mand of 5 een half elftal
Moet ie maar uit een ander mandje tappen.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mist al een mand of 5 een half elftal
quote:Op zondag 7 februari 2021 19:07 schreef Pedroso het volgende:
Act van Klopp werkt niet meer, op naar de volgende klus.
Nee joh.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:10 schreef Bolasie het volgende:
Foden maakt Engeland komende zomer Europees kampioen.
Als Deschamps Koundé netjes opstelt, wordt het gewoon Frankrijk.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:10 schreef Bolasie het volgende:
Foden maakt Engeland komende zomer Europees kampioen.
In de finale tegen Frankrijk stuurt Mason in de laatste minuut Phil weg die 'm recht in de kruising schiet. Na de wedstrijd worden alle lokale blondines door beide heren veelvuldig ondergespoten. God Save the Queen.quote:
Portugal heeft ook weer een paar leuke spelers in de top, knap voor zo'n klein land. Doen ook mee voor de titel.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Deschamps Koundé netjes opstelt, wordt het gewoon Frankrijk.
Greenwood mag niet meedoen?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
In de finale tegen Frankrijk stuurt Mason in de laatste minuut Phil weg die 'm recht in de kruising schiet. Na de wedstrijd worden alle lokale blondines door beide heren veelvuldig ondergespoten. God Save the Queen.
Ik zie dat wel liever dan het boekhoudvoetbal van Deschamps, ja.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Portugal heeft ook weer een paar leuke spelers in de top, knap voor zo'n klein land. Doen ook mee voor de titel.
Want? Dat hij de laatste keer door Gareth niet is opgeroepen wil niet zeggen dat dat komende zomer ook zo zal zijn.quote:
hihihhihiquote:Op zondag 7 februari 2021 19:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
In de finale tegen Frankrijk stuurt Mason in de laatste minuut Phil weg die 'm recht in de kruising schiet. Na de wedstrijd worden alle lokale blondines door beide heren veelvuldig ondergespoten. God Save the Queen.
?lquote:Op zondag 7 februari 2021 19:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan fan van PSV zijn
Vind ik leuk
Jaloerse Feyenoorder die het niet kan hebben dat en provincieclub uit Eindhoven al een jaar of 40 de baas is over het “grote” Feyenoordquote:
PSV wordt wel een stuk beter gerund dan Feyenoord ja, maar je slaat zoals gewoonlijk weer louter onzin uit.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jaloerse Feyenoorder die het niet kan hebben dat en provincieclub uit Eindhoven al een jaar of 40 de baas is over het “grote” Feyenoord
Als PSV over dezelfde middelen zou beschikken als ajax/feyenoord (achterban etc), was het een Europese grootmacht. ajax doet het oke, feyenoord moet zich idd kapot schamen.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
PSV wordt wel een stuk beter gerund dan Feyenoord ja, maar je slaat zoals gewoonlijk weer louter onzin uit.
Toch bijzonder. Blijf je best doen, misschien maak je ooit een goed punt!
Jamie Vardy's having a partyquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:06 schreef Wicky15 het volgende:
Dit gaat Leicester gewoon 1-0 winnen he
Ali komt er wel als een idioot aan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:10 schreef Zorro het volgende:
Al valt die Tabak ook een groot deel hiervan aan te rekenen.
Overtreding bij de vrije trap en gaf de bal simpel weg bij de tweede goal.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:16 schreef PSVCL het volgende:
Thiago terugsturen naar Duitsland
De Rosario van Liverpool
VAR genot en hersenschade bij Alisson.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:20 schreef Tagliano het volgende:
Ik was de afgelopen tien minuten even douchen
Kan iemand me uitleggen wat er gebeurd is?
Keepers zijn keepers hequote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:22 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
VAR genot en hersenschade bij Alisson.
Wordt nog spannend tegen Leipzigquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:24 schreef Wicky15 het volgende:
Er was helemaal niks aan de hand tot aan de 1-1. Daarna helemaal de weg kwijt. Vertrouwen helemaal weg.
Lijkt me dat Leipzig op het moment de favoriet is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wordt nog spannend tegen Leipzig
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:16 schreef PSVCL het volgende:
Thiago terugsturen naar Duitsland
De Rosario van Liverpool
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
Ghehehe, die 3-0. Davinson wordt even vermorzeld.
Dit ja. De scheids krijgt nog meer ballen dan Donnyquote:Op zondag 14 februari 2021 16:40 schreef PowerLoungen het volgende:
En ze slaan hem weer expres over . Je zou bijna denken dat ze Donny totaal niet serieus nemen
Ziyech moet daar gewoon weg. Zelfs als ze een zware tijd hebben, dan wat? dan wordt hij elke keer rond de 60e minuut ingebracht. Dit Chelsea zal op een later moment beseffen dat ze Ziyech toch nodig hebben.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:32 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Mendy; Azpilicueta, Zouma, Rudiger; James, Kante, Kovacic, Alonso; Mount, Abraham, Werner
Einde tijdperk Chilwell en Ziyech.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |