Ijdeltuiterij is het, al die virologen en zorghotemetoten die persé bij al die talkshows moeten aanschuiven. Ze zijn ongetwijfeld heel erg vakbekwaam, maar het zijn ook maar gewoon mensen met allerlei menselijke karaktereigenschappen. Ik zie qua aandachtsgeilheid eerlijk gezegd geen verschil met de Gordons en Roelvinken van dit land...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kuipers is nu de berekening aan het uitleggen bij Op1 trouwens. Tot nu toe komt ie er niet heel goed uit
Hou eens op met dat gejank, ze hebben niks te willen. Als er niks meer aan de hand is gaat alles weer terug naar vanouds, met wat wijze lessen hoop ik. Of denk je dat de NL overheid machtig genoeg is om een corona angst in stand te houden als het wereldwijd voor de rest voorbij isquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dit ja, ze weten dondersgoed dat we niet teruggaan naar normaal, alleen durven ze dit niet hardop te zeggen. Alleen via slinkse trucjes.
Ze willen niet terug naar normaal.
Nee, dat gebeurt de rest van de dag.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ok prima, maar wordt er ook gepraat over de inhoudelijke kritiek die er binnenkomt? Want dat is ook nogal wat.
Er worden door Soros-gesponsorde politici babykonijntjes aan Moloch geofferd?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:57 schreef Grems het volgende:
Haha prachtig dat niet meer benoemd mag worden dat de wappies keer op keer gelijk blijken te hebben![]()
Of kwam dat vanwege de gif?quote:
Ok, maar twee weken terug was het gemiddelde aantal besmettingen veel hoger. Misschien denk ik verkeerd maar als de verhouding inmiddels omgedraaid is zou je toch ook nu al weer een stijging verwachting?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:58 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af waar de 66% op slaat. Is dat het aantal dat NU besmet wordt? Want dan zie je het effect van die 66% pas over 2 weken.
Maw: we kijken nu naar de verhouding van 2 weken terug, toen de verhouding nog 33:66 was.
Correct. Maar volgens goede traditie komt die stijging 'over twee weken'.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ok, maar twee weken terug was het gemiddelde aantal besmettingen veel hoger. Misschien denk ik verkeerd maar als de verhouding inmiddels omgedraaid is zou je toch ook nu al weer een stijging verwachting?
Dat verwachten ze dus ook de komende tijd. Daarom wordt de lockdown verlengd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ok, maar twee weken terug was het gemiddelde aantal besmettingen veel hoger. Misschien denk ik verkeerd maar als de verhouding inmiddels omgedraaid is zou je toch ook nu al weer een stijging verwachting?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:33 schreef capricia het volgende:
Zo zo. Gedwongen isolatie.
[..]
https://www.officielebekendmakingen.nl/stcrt-2021-4662.html
Mee eensquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
Hou eens op met dat gejank, ze hebben niks te willen. Als er niks meer aan de hand is gaat alles weer terug naar vanouds, met wat wijze lessen hoop ik. Of denk je dat de NL overheid machtig genoeg is om een corona angst in stand te houden als het wereldwijd voor de rest voorbij is
Meh, ik vind de kritiek op De Jonge bijna altijd te overdreven of misplaatst, maar dat er zeker kritische noten te plaatsen zijn bij zijn optreden mag niet vergeten worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt de rest van de dag.
Omdat het een reactie op een verwijderde post is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:01 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ook reacties op die post (waar dus geen gifje in staat) zijn weg gehaald.
Niet per se, dat hangt volledig af van waar je begint.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Maar ik heb het over nu. Als de verhouding van besmettingen gisteren en vandaag al 66:33 is dan is een daling niet logisch.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat verwachten ze dus ook de komende tijd. Daarom wordt de lockdown verlengd.
Als het toch meevalt, gaat de avondklok eraf.
Lijkt me een schatting van het percentage dat positief test. Al sluit ik niet uit dat ze een model hebben om een besmettingen te simuleren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:58 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af waar de 66% op slaat. Is dat het aantal dat NU besmet wordt? Want dan zie je het effect van die 66% pas over 2 weken.
Maw: we kijken nu naar de verhouding van 2 weken terug, toen de verhouding nog 33:66 was.
Ik zeg toch letterlijk dat ze ook het fouten maken benoemden?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Meh, ik vind de kritiek op De Jonge bijna altijd te overdreven of misplaatst, maar dat er zeker kritische noten te plaatsen zijn bij zijn optreden mag niet vergeten worden.
Volgens het RIVM was afgelopen week 66% van de totale besmettingen de Britse variant. Oftewel, van de 28.000 besmettingen was ~18000 de Britse variant. Dat zou dus inhouden dat de 'oude' variant nog maximaal 10000 is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:58 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
In dat programma? Je zie de rest van de dag dus ik ging daar van uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zeg toch letterlijk dat ze ook zijn fouten benoemden?
Helaas, dit is het nieuwe normaal, je zal ermee moeten leren leven.quote:
Ik denk dat je maar af moet wachten hoe de pet van de bevelhebbers staatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:03 schreef Mammietje het volgende:
Hebben we daar eigenlijk al een routekaart voor?
Nee, pas als aan vrijwel niet te behalen doelstellingen voldaan wordt mag het leven terug naar omstandigheden die voor maart 2020 buiten Noord-Korea ondenkbaar warenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er worden door Soros-gesponsorde politici babykonijntjes aan Moloch geofferd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |