SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was het nu wel of niet de bedoeling deze goed te laten landen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zal wel bij landing wezen net als SN8
Naja dat was bij de vorige ook de bedoelingquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was het nu wel of niet de bedoeling deze goed te laten landen?
Die borsten zijn al weg hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou bij Zimra eerder die puist op haar voorhoofd uitknijpen dan vol te gaan voor haar borsten.
Ging nog sneller dan een orgasme van een amoebequote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
Ik had die stream van LabPadre open staan, daar kon je de 'landing' mooi zien....
Nee. We hebben niet helemaal zelfde smaak qua vrouwen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Geef toe, de onderste is veel knapper
Zo komen we nooit nergens hè.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:36 schreef Karzai het volgende:
geef mij een miljoentje daar doe ik hele goede dingen mee voor de menselijkheid en kap met die onzin
Mooi, dan kunnen we op stap samenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. We hebben niet helemaal zelfde smaak qua vrouwen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we op stap samen
Boeit me echt erg veel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Geef toe, de onderste is veel knapper
Een vriezer vol vreten en een Porsche. Wat moet de mensheid daarmeequote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:36 schreef Karzai het volgende:
geef mij een miljoentje daar doe ik hele goede dingen mee voor de menselijkheid en kap met die onzin
lekker etenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een vriezer vol vreten en een Porsche. Wat moet de mensheid daarmee
Haha je noemt haar mooiquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb al wat lekkers, ik kijk niet meer naar andere mooie vrouwen, schiet me dood
Tijdens een wandeldate.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
wanener heeft uitstraling dat gedaan dan?
Geen idee waar het nu over gaatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier word ik helemaal foxwild van.
Zijn er bij jou ook dingen die niet het mooiste, beste, duurste etc etc zijnquote:
Nee bah.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn er bij jou ook dingen die niet het mooiste, beste, duurste etc etc zijn
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn er bij jou ook dingen die niet het mooiste, beste, duurste etc etc zijn
Eeeeuhm eeuhm eeuhm, dat weet ik niets eens eigenlijk, uniek uiterlijk wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met wie kan ik haar vergelijken? Even voor mijn beeldvorming.
Jij moet echt alle afleveringen van Peter Gilles kijken.quote:
Je zal wel niet dewandeldate.nl bedoelenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hue hue hue
ga 't wiki linkje niet plakken
maar wanneer was dit allemaal dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeuhm eeuhm eeuhm, dat weet ik niets eens eigenlijk, uniek uiterlijk wel.
Gaat me ook om de persoonlijkheid US!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zal wel niet dewandeldate.nl bedoelen
https://nl.wikipedia.org/wiki/Prostituantquote:Een prostituant is iemand die geld betaalt om seksuele handelingen te verrichten met een prostituee. In de volksmond wordt diegene hoerenloper genoemd, terwijl de prostituanten zichzelf wandelaars noemen.[1]
Al een tijdje, hoef jullie niet alles te vertellen toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar wanneer was dit allemaal dan?
Is ze bij jou uit de buurt?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
uhm jawelquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al een tijdje, hoef jullie niet alles te vertellen toch?
Je mist een hoop als je bij S&S achter de balie zit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar wanneer was dit allemaal dan?
dat blijktquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mist een hoop als je bij S&S achter de balie zit.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is ze bij jou uit de buurt?
Draagt ze een hoofddeksel?
Heeft ze rood haar?
Jij gaat helemaal niet met ballie op wandeldatequote:
Wel leukquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Het kwam ook uit het niets.
Zo ineens: ik ben vertieft.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal niet met ballie op wandeldate
Lief, artistiek, verrassend, humor, sterk, Vesuvius, zachtaardig, getalenteerd, zwoel. kwetsbaar, nog een keer lief, bedwelmend, sociaal, grappig, flapuit, aardig, intelligent, levenslustig, hunkerende, muzikaal en mooi, zo'n vrouw waar je naar de Maan voor kruipt en terug met een rode roos in de mondquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat me ook om de persoonlijkheid US!
Krijg er een beetje buikpijn van. Weet niet of het verliefdheid is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lief, artistiek, verrassend, humor, sterk, Vesuvius, zachtaardig, getalenteerd, zwoel. kwetsbaar, nog een keer lief, bedwelmend, sociaal, grappig, flapuit, aardig, intelligent, levenslustig, hunkerende, muzikaal en mooi, zo'n vrouw waar je naar de Maan voor kruipt en terug met een rode roos in de mond
Dit klinkt nog zoetsappiger dan een Knuffelrock cdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lief, artistiek, verrassend, humor, sterk, Vesuvius, zachtaardig, getalenteerd, zwoel. kwetsbaar, nog een keer lief, bedwelmend, sociaal, grappig, flapuit, aardig, intelligent, levenslustig, hunkerende, muzikaal en mooi, zo'n vrouw waar je naar de Maan voor kruipt en terug met een rode roos in de mond
zo zo. Je hebt het te pakkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben.ik wat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
B
[..]
Ben jij het?![]()
*Klapt laatste plaatje om.
Erg de moeite waardquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Challenger: The Final Flight staat ook op Netflix; die moet ik ook nog eens kijken.
Wel mooi dit hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga toch weg. Je kunt alles of denk je dat de politie je sekskamer bestormd selfies maakt en dat post Op Twitter?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel mooi dit hoor.
Het is wel beetje een stomme tijd om elkaar te leren kenneneigenlijk wil je elkaar allerlei mooie dingen laten zien en met elkaar delen, maar je kunt niet zo gek veel.
Oh jawel. Als hij ervoor gaat is er maar 1.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geloof je dat er echt maar 1 is?
Als je alleen maar aan je eigen piemel denkt is dit waar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga toch weg. Je kunt alles of denk je dat de politie je sekskamer bestormd selfies maakt en dat post Op Twitter?
Ik kreeg er K-Ci & JoJo vibes bijquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt nog zoetsappiger dan een Knuffelrock cd
Ik ga toch niet aan andermans piemel denken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je alleen maar aan je eigen piemel denkt is dit waar.
Meh. Heb al best wat dingen door moeten strepen anders. Vlak voor de eerste lockdown leerde ik mijn vriendin kennen dus het duurde een paar maanden voordat we eens echt uiteten konden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga toch weg. Je kunt alles of denk je dat de politie je sekskamer bestormd selfies maakt en dat post Op Twitter?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga toch niet aan andermans piemel denken.
Knuffelrock 10quote:
Ja nou dat klopt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meh. Heb al best wat dingen door moeten strepen anders. Vlak voor de eerste lockdown leerde ik mijn vriendin kennen dus het duurde een paar maanden voordat we eens echt uiteten konden.
De vakantie die ik voor ogen had ging niet door; en daarna was het ook vrij karig met wat er allemaal kon. Heb wel een boekje aan vouchers om nog ooit in te leveren.
Als je alleen maar aan je eigen piemel denkt is dit waar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou dat klopt.
Maar die vakantie was je eigen twijfel want in de midzomer kon je overal probleemloos heen.
Niet teveel naar ons duo luisteren en je eigen plan trekken.
Overal? Buiten Europa ging niet hoor, nog steeds niet maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou dat klopt.
Maar die vakantie was je eigen twijfel want in de midzomer kon je overal probleemloos heen.
Niet teveel naar ons duo luisteren en je eigen plan trekken.
Denk jij nou ook eens aan jezelf, een ander doet het ook niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je alleen maar aan je eigen piemel denkt is dit waar.
Ik kreeg eergisteren een mooi compliment; een middag met jou samen voelt echt als een minivakantie.quote:
Ik kreeg er K-Ci & JoJo vibes bijquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt nog zoetsappiger dan een Knuffelrock cd
Europa first!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Overal? Buiten Europa ging niet hoor, nog steeds niet maar dat terzijde.
heeft iemand een teiltje?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg eergisteren een mooi compliment; een middag met jou samen voelt echt als een minivakantie.
Even zoeken of ik nog een analyse kan vinden van de mensen die die cd's kopen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kreeg er K-Ci & JoJo vibes bij![]()
[..]
Die cd's bestaan gewoon nog steeds![]()
Ja maar ik wil naar de VS.quote:
Nee is niet helemaal waar, ik heb ook nog voor andere mensen te zorgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk jij nou ook eens aan jezelf, een ander doet het ook niet.
Alsof dat genoeg isquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt 10 hotels in Duitsland afgewerkt.
Toen was je ook zo vrolijk.
Ook zo vrolijk?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt 10 hotels in Duitsland afgewerkt.
Toen was je ook zo vrolijk.
Ramt 6 valse wolven van mijn dochters en stort zich op preut.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee is niet helemaal waar, ik heb ook nog voor ander mensen te zorgen.
Jij gaat toch ook niet op de preut als er zes valse wolven om je dochters hen staan of wat?
Ik had in ieder geval knuffelrock 3... dus n=1 pubermeisjes met gierende hormonenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even zoeken of ik nog een analyse kan vinden van de mensen die die cd's kopen.
neequote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeggen ze nooit over jou zeker?
bahbah s echt ietsvan van die korte pittiige kapsels op fb zeggen als ze ene klacht plaatsenquote:
Raak je aan gewendquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die naar dode geiten ruiken
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg eergisteren een mooi compliment; een middag met jou samen voelt echt als een minivakantie.
Hmm, ik ben in de winter doorgaans wel vrolijk, maar ik mis mijn tripjes. En Boedapest.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent zomers vrolijker jah.
Ik ben nu ook niet zo vrolijk hoor
we hebben wel 1 hotel als je een keer op vakantie wilt komen naar onsquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:05 schreef shiitake het volgende:
Foqueville klinkt toch ook wel een beetje als een leuk vakantieoord.
De illusie van houdt ons van de straat he....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:05 schreef shiitake het volgende:
En we hebben een natuurpark met blije fantenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:05 schreef shiitake het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:05 schreef shiitake het volgende:
Ze is toch geen Poolse champignon?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben wel 1 hotel als je een keer op vakantie wilt komen naar ons
Wicked Game staat eropquote:
Ik ook met jouquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een keer weer een hele dag naar de sauna....
Ik zou rond de kerst 2 dagen gaanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
Nee maar we hebben niks andersquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is toch geen Poolse champignon?
Dacht even dat we heel veel onbekende users in de top 100 haddenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wicked Game staat erop![]()
1-1 Roxette– It Must Have Been Love 4:17
1-2 Richard Marx– Angelia 5:13
1-3 Maria McKee– Show Me Heaven 3:44
1-4 Alias (13)– More Than Words Can Say 3:50
1-5 Paula Abdul– Rush Rush 4:53
1-6 Stevie B– Because I Love You (The Postman Song) 3:46
1-7 Elton John– Candle In The Wind 3:47
1-8 Elaine Paige & Barbara Dickson– I Know Him So Well 4:13
1-9 Bette Midler– From A Distance 4:34
1-10 Bonfire– You Make Me Feel 4:39
1-11 Heart– Alone 3:36
1-12 Foreigner– I Don't Want To Live Without You 4:49
1-13 Europe (2)– Open Your Heart 4:03
1-14 Céline Dion– Where Does My Heart Beat Now 4:30
1-15 Linda Ronstadt– Don't Know Much
Featuring – Aaron Neville
3:30
1-16 Chris Isaak– Wicked Game 4:46
1-17 The Moody Blues– Nights In White Satin 4:26
1-18 The Righteous Brothers– Unchained Melody 3:34
2-1 a-ha– Crying In The Rain 4:22
2-2 Phil Collins– Another Day In Paradise 5:20
2-3 Gloria Estefan– Cuts Both Ways 3:12
2-4 Scorpions– Always Somewhere 4:55
2-5 Boston– Amanda 4:12
2-6 Mariah Carey– Love Takes Time 3:46
2-7 Roxy Music– Jealous Guy 6:08
2-8 Mike & The Mechanics– You Are The One 3:36
2-9 Vaya Con Dios– What's A Woman 3:50
2-10 Chris Rea– Heaven 4:09
2-11 Lionel Richie– Say You, Say Me 4:00
2-12 Peabo Bryson & Roberta Flack– Tonight, I Celebrate My Love 3:26
2-13 Timmy T– One More Try 3:28
2-14 Alannah Myles– Lover Of Mine 4:31
2-15 Loverboy– Heaven In Your Eyes 4:01
2-16 Michael Bolton– That's What Love Is All About 3:55
2-17 Bonnie Bianco– Miss You So 4:49
2-18 Simply Red– Ev'ry Time We Say Goodbye 3:22
Ik ken ze alleen maar van in de cd-winkels, maar toen kocht ik ruigere muziekquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had in ieder geval knuffelrock 3... dus n=1 pubermeisjes met gierende hormonen
is het ook, vriendelijke mensen die elkaar iets gunnen en helpen en een gebbetje makenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:05 schreef shiitake het volgende:
Dit is de complete playlist van Flesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht even dat we heel veel onbekende users in de top 100 hadden
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En we hebben een natuurpark met blije fanten
Ik ben al aan het pakken....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben wel 1 hotel als je een keer op vakantie wilt komen naar ons
Smurfenhouse.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken ze alleen maar van in de cd-winkels, maar toen kocht ik ruigere muziek
Nee deze:quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wicked Game staat erop![]()
1-1 Roxette– It Must Have Been Love 4:17
1-2 Richard Marx– Angelia 5:13
1-3 Maria McKee– Show Me Heaven 3:44
1-4 Alias (13)– More Than Words Can Say 3:50
1-5 Paula Abdul– Rush Rush 4:53
1-6 Stevie B– Because I Love You (The Postman Song) 3:46
1-7 Elton John– Candle In The Wind 3:47
1-8 Elaine Paige & Barbara Dickson– I Know Him So Well 4:13
1-9 Bette Midler– From A Distance 4:34
1-10 Bonfire– You Make Me Feel 4:39
1-11 Heart– Alone 3:36
1-12 Foreigner– I Don't Want To Live Without You 4:49
1-13 Europe (2)– Open Your Heart 4:03
1-14 Céline Dion– Where Does My Heart Beat Now 4:30
1-15 Linda Ronstadt– Don't Know Much
3:30
1-16 Chris Isaak– Wicked Game 4:46
1-17 The Moody Blues– Nights In White Satin 4:26
1-18 The Righteous Brothers– Unchained Melody 3:34
2-1 a-ha– Crying In The Rain 4:22
2-2 Phil Collins– Another Day In Paradise 5:20
2-3 Gloria Estefan– Cuts Both Ways 3:12
2-4 Scorpions– Always Somewhere 4:55
2-5 Boston– Amanda 4:12
2-6 Mariah Carey– Love Takes Time 3:46
2-7 Roxy Music– Jealous Guy 6:08
2-8 Mike & The Mechanics– You Are The One 3:36
2-9 Vaya Con Dios– What's A Woman 3:50
2-10 Chris Rea– Heaven 4:09
2-11 Lionel Richie– Say You, Say Me 4:00
2-12 Peabo Bryson & Roberta Flack– Tonight, I Celebrate My Love 3:26
2-13 Timmy T– One More Try 3:28
2-14 Alannah Myles– Lover Of Mine 4:31
2-15 Loverboy– Heaven In Your Eyes 4:01
2-16 Michael Bolton– That's What Love Is All About 3:55
2-17 Bonnie Bianco– Miss You So 4:49
2-18 Simply Red– Ev'ry Time We Say Goodbye 3:22
Elke dag hier in Foqueville voelt als vakantiequote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:05 schreef shiitake het volgende:
Tuurlijk. Ik ook, ging vaak weg. Dit is niet mijn wereld.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik ben in de winter doorgaans wel vrolijk, maar ik mis mijn tripjes. En Boedapest.
Ja wie gaat het runnen dan? Of als airb&b?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, misschien kunnen we het burgemeestershuis openen voor gasten?
Zelfs mijn perineum wordt hier zacht van.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee deze:
Mariah Carey - Without You (3:32)
Jon Secada - Angel (4:12)
Bruce Springsteen - Human Touch (4:17)
The Police - Every Breath You Take (3:45)
Annie Lennox - Why (4:56)
Haddaway - I Miss You (3:40)
Shanice - Saving Forever for You (4:30)
Shai - If I Ever Fall in Love (3:12)
Jim Diamond - I Should Have Known Better (4:08)
Guns N' Roses - Don't Cry (4:33)
Aerosmith - Cryin' (4:34)
Air Supply - Making Love (Out of Nothing at All) (3:28)
Marillion - Kayleigh (4:07)
Peter Cetera - The Next Time I Fall (3:41)
Toto - I'll Be over You (3:25)
George Michael - Praying for Time (4:39)
Cher - Just Like Jesse James (4:07)
The Heights - How Do You Talk to an Angel? (3:35)
Eros Ramazotti - Un' Altra Te (4:40)
Oleta Adams - I Just Had to Hear Your Voice (3:40)
Roxette - Crash! Boom! Bang! (4:30)
Kirstin Hersh - Your Ghost (3:18)
Mr. Big - Wild World (3:30)
Shakespear's Sister - Stay (3:45)
René Klijn - Mr. Blue (3:50)
Paul Young - Now I Know What Made Otis Blue (3:42)
Timmy T - One More Try (3:31)
Regina Belle - A Whole New World (Aladdin's Theme) (4:06)
Bruce Hornsby & The Range - The Way It Is (4:57)
Michael Bolton - Soul of My Soul (4:46)
John Michael Montgomery - I Swear (4:22)
Clannad - Theme from Harry's Game (2:30)
Mr. Mister - Broken Wings (5:27)
Celine Dion - When I Fall in Love (4:22)
Sheena Easton - Follow My Rainbow (4:54)
ZZ Top - Rough Boy (3:53)
Richard Marx - Now & Forever (3:35)
Europe - Carrie (4:30)
Maar dan mogen we niet praten en dan moeten we stil zijn fluisteren en ontspannen. Ik denk dat dat lastig isquote:
Verschrikkelijke kutmuziek ditquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is de complete playlist van Fles
Zullen we samen, neem wel een extra ijsbad tussendoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
Ja dat is ook zo.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De illusie van houdt ons van de straat he....
Niet zo zwak lullen hè, adapt or die as weakling.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ook, ging vaak weg. Dit is niet mijn wereld.
Pension Foquevillequote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wie gaat het runnen dan? Of als airb&b?
Dan nog blijft t top complimentquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was van zomaar een vriendin hoor.
Ik ook in 1993quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs mijn perineum wordt hier zacht van.
De rest van de klas had Normaal meegenomen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Knuffelrock, daar hebben we vroeger iemand zo bij gepest toen we bij muziekles onze favo cd moesten meenemen.
Volgens mij wordt het dan een fok-uitje, US wil ook meequote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zullen we samen, neem wel een extra ijsbad tussendoor.
Ja hallo, ik probeer Buda op te beuren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet zo zwak lullen hè, adapt or die as weakling.
Die had ik wel op een cassettebandje gekregen, maar vond ik toen al te kinderachtigquote:
Metallica, beastieboys, dat werk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De rest van de klas had Normaal meegenomen?
Ik heb niet heel veel talenten maar cockblocken kan ik als de bestequote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het dan een fok-uitje, US wil ook mee
Nou ja laat gaan. Doen we!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het dan een fok-uitje, US wil ook mee
We gaan niet naar de swaffelhoeve overigensquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel talenten maar cockblocken kan ik als de beste
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hallo, ik probeer Buda op te beuren.
Onze burgervader, dat blijft hij voor altijd.gvd
Ik weet het niet meer. Vast iets beschamends.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik wel op een cassettebandje gekregen, maar vond ik toen al te kinderachtig
Dit was de eerste cd die ik ooit kocht![]()
Mental Theo ken ik, die is best nerd, die wilde vroeger altijd meisjes kussen die hem niet wilden kussen omdat hij zo'n groot lelijk hoofd had en altijd naar oud zweet rook.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik wel op een cassettebandje gekregen, maar vond ik toen al te kinderachtig
Dit was de eerste cd die ik ooit kocht![]()
Mijn eerste cassettebandje was Bert en Ernie vieren kerstfeest. Van Sinterklaas gekregenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Vast iets beschamends.
Nee tuurlijk niet. Hallo.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We gaan niet naar de swaffelhoeve overigensDus no need
Lijkt er wel opquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is de complete playlist van Fles
Theo is een beetje een gladjakker, Ramon (Charly) is de echte baas qua productiequote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental Theo ken ik, die is best nerd, die wilde vroeger altijd meisjes kussen die hem niet wilden kussen omdat hij zo'n groot lelijk hoofd had en altijd naar oud zweet rook.
Ik een bandje met sprookjesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn eerste cassettebandje was Bert en Ernie vieren kerstfeest. Van Sinterklaas gekregen![]()
Alles valt te regelenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Hallo.
Maar kun je wat meer vrouwen aantrekken ergens, misschien een hockeyteam ofzo
oh van mij Michael Jackson met thriller, samen met een Sony gettoblaster. Ik was denk ik 8 ofzo en weer dat nog steeds.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn eerste cassettebandje was Bert en Ernie vieren kerstfeest. Van Sinterklaas gekregen![]()
Lecturama kindersprookjes *ping*quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik een bandje met sprookjesEn eentje met afleveringen van Pipi Langkous.
toch..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Theo is een beetje een gladjakker, Ramon (Charly) is de echte baas qua productie
Had mijn Your Smile single trouwens wel in jouw oude dorp gekochtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn eerste prettige tintelingen kreeg ik van Bianca de muis.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die had ik ookquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
O
[..]
oh van mij Michael Jackson met thriller, samen met een Sony gettoblaster. Ik was denk ik 8 ofzo en weer dat nog steeds.
Nee kan daar echt weinig meequote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
t
[..]
toch..
https://soundcloud.com/dj(...)ental-theo-elf-refix
andere kant van dwaze Theo
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Was ooit Sinterklaas.
Mijn vader had ik al avonden niet gezien.
Op Sinterklaas avond stond er een enorm fleischman treintjes baan voor de deur. Helemaal ingericht met kleine boompjes, lantarenpalen en weet ik wat.
Spul naar binnengehaald. Komt mijn kleine jaloerse broertje die net kon lopen ineens aan en trapt alles kapot.![]()
Die ginger CE
Het waren niet de vlotste mensen zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee kan daar echt weinig meeRamon was o.a. verantwoordelijk voor de Bitte ein Beat! serie, Starsplash en Deepack. Dus ook verantwoordelijk voor de beste hardstyle plaat ooit
22:22quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, jullie weten zeker wel wat voor tijd het inmiddels is?
Ik weet alleen nog de CD-winkel die vroeger in het rijtje zat waar nu de Hema zit. Maar zou niet eens meer weten wat de naam van die zaak wasquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had mijn Your Smile single trouwens wel in jouw oude dorp gekochtweet alleen niet meer hoe dat heette, daar is nu die bouwplaats waar vroeger de Mikro Elektro zat.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik ga het bed vast verwarmen
Ik was verliefd op Pipiquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste prettige tintelingen kreeg ik van Bianca de muis.
Kan ook zijn dat het daar was hoor, mijn moeder parkeerde daar altijd bij dat parkeerterreintje bij de Mikro dus dat zit in mijn geheugenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog de CD-winkel die vroeger in het rijtje zat waar nu de Hema zit. Maar zou niet eens meer weten wat de naam van die zaak was
Ik nog niet. Tijd voor een drankje?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, jullie weten zeker wel wat voor tijd het inmiddels is?
laat alweer ja, slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik ga het bed vast verwarmen
Voor mijn huisgenoot hierquote:
💋quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het daar was hoor, mijn moeder parkeerde daar altijd bij dat parkeerterreintje bij de Mikro dus dat zit in mijn geheugen
Sorry.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Was ooit Sinterklaas.
Mijn vader had ik al avonden niet gezien.
Op Sinterklaas avond stond er een enorm fleischman treintjes baan voor de deur. Helemaal ingericht met kleine boompjes, lantarenpalen en weet ik wat.
Spul naar binnengehaald. Komt mijn kleine jaloerse broertje die net kon lopen ineens aan en trapt alles kapot.![]()
Die ginger CE
Ja ik wil het ook weten nu ... zo irritant dat internet in die tijd nog nauwelijks wat voorstelde en die zaak waarschijnlijk al weg was voordat het wat werdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat zal het wel zijn. Ik parkeerde daar ook altijd, of tegenover bakker Van den Put.
Die cd-winkel had volgens mij een Franse naam, maar ik kan er niet opkomen.:{
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik wil het ook weten nu ... zo irritant dat internet in die tijd nog nauwelijks wat voorstelde en die zaak waarschijnlijk al weg was voordat het wat werd
Die ene waar nog een tijdje die fotozaak zat die ook cd's verkocht was volgens mij net als in mijn dorp TPC. Die waar nu ongeveer de HEMA zit was een Music Store zie ikquote:
Wie?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Het meisje waar ik als jochie verliefd op was ben ik nu ook weer
O ja, die fotozaak had je ook nog.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ene waar nog een tijdje die fotozaak zat die ook cd's verkocht was volgens mij net als in mijn dorp TPC. Die waar nu ongeveer de HEMA zit was een Music Store zie ik
Zie dat die al in 2010 weg was want faillietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, die fotozaak had je ook nog.
Klopt, maar voordat het Music Store werd, heette die zaak anders.
Zo kwam ik graag bij de plaatselijke boekhandel omdat daar een leuk meisje werktequote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
Hier in de stad zat de muziekzaak van Pieter van Os en zijn dochter had grote borsten en groene ogen dus ik heb echt veel CD's gekocht daar toen
Le Disquequote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, die fotozaak had je ook nog.
Klopt, maar voordat het Music Store werd, heette die zaak anders.
Yahooquote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo kwam ik graag bij de plaatselijke boekhandel omdat daar een leuk meisje werkte
TRquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat een ontzettende blanke muzieksmaak alhier
Ja ik ookquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Scheelt me weer een hoop gepieker. Kan er slecht tegen als ik dit soort dingen niet te weten kom
Tegenwoordig zal dat wel weer discriministisch zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
We hadden vroeger een fotozaak in het dorp met een witte en een zwarte eigenaar. Die zaak heette Black & White.
Sterke naam wel.
ah je bent niet meer viesmadquote:
Ik denk dat ik daar nog niet op moet klikken.quote:
Ik heb mijn eerste stereoinstallatie in jouw dorp gekochtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ookDie in mijn dorp staat er ook tussen, die plek staat ook al 15 jaar een heel ander gebouw
Morgen je ontbijt dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk appelcake gemaakt. Moet hij ruim een uur in de oven. En dan nog afkoelen.
Kloptquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar nog niet op moet klikken.
Denk dat ik al weet waar, gelijk daar bij de eerste winkel in het dorp wat een soort mini V&D wasquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste stereoinstallatie in jouw dorp gekocht
Nopequote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik al weet waar, gelijk daar bij de eerste winkel in het dorp wat een soort mini V&D was
Ben nu wel gelijk in een nostalgische buiquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:56 schreef CherryLips het volgende:
Muil verbrand aan hete appelcake. Derde keer vandaag.
zwaar levenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:56 schreef CherryLips het volgende:
Muil verbrand aan hete appelcake. Derde keer vandaag.
Ik heb het toch niet weggegooid gek. Zit alleen op blaren te kauwen nu.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:08 schreef Karzai het volgende:
jezus christus kindertjes in afrika doen een moord voor een handje rijst!
morgrn vrijquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
te moe om te slapen
wordt een klotedag morgen
y *blub* e *blub* s *blub*quote:Op woensdag 3 februari 2021 07:08 schreef kwiwi het volgende:
Is Nederland vannacht opgeslokt door de Noordzee en ben ik hier nu alleen over met Fogel en crv?
die ligt nog in bedquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar is de positieve bal gebleven?
Stukjes fruit hebben vaak maar weinig slaap nodigquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:22 schreef Koen66 het volgende:
@:kwiwi hoe lang ben jij al wel niet wakker?
Sinds 5u, zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:22 schreef Koen66 het volgende:
@:kwiwi hoe lang ben jij al wel niet wakker?
als ik weer naar de zaak moet en het is druk op de weg dan wordt het ook zo rond 5:00-5:30quote:
Die is overleden aan coronaquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:29 schreef Koen66 het volgende:
en nog een tijdje @:justin_case, geen idee wat daarmee gebeurd is
Zo zie je dat corona niet altijd slecht is..quote:
sneu wel, maar het is wat het is, ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 3 februari 2021 07:34 schreef kwiwi het volgende:
Nog maar 3 dagen, dan weer weekendIk leef van weekend tot weekend
is dat niet wat wel allemaal doen :pquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:34 schreef kwiwi het volgende:
Dit weekend weer flink het beest uithangen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 07:34 schreef kwiwi het volgende:
Moet jij straks niet gewoon werken in het weekend?quote:Op woensdag 3 februari 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat niet wat wel allemaal doen :p
Meh, hopelijk niet meer als ik een nieuwe baan vind. Deze was leuk in het begin, klein team, maar we zijn te hard gegroeid en nu is het allemaal politieke spelletjes en competitie tussen collega'squote:Op woensdag 3 februari 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat niet wat wel allemaal doen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |