Tegenwoordig zal dat wel weer discriministisch zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
We hadden vroeger een fotozaak in het dorp met een witte en een zwarte eigenaar. Die zaak heette Black & White.
Sterke naam wel.
ah je bent niet meer viesmadquote:
Ik denk dat ik daar nog niet op moet klikken.quote:
Ik heb mijn eerste stereoinstallatie in jouw dorp gekochtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ookDie in mijn dorp staat er ook tussen, die plek staat ook al 15 jaar een heel ander gebouw
Morgen je ontbijt dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk appelcake gemaakt. Moet hij ruim een uur in de oven. En dan nog afkoelen.
Kloptquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar nog niet op moet klikken.
Denk dat ik al weet waar, gelijk daar bij de eerste winkel in het dorp wat een soort mini V&D wasquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste stereoinstallatie in jouw dorp gekocht
Nopequote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik al weet waar, gelijk daar bij de eerste winkel in het dorp wat een soort mini V&D was
Ben nu wel gelijk in een nostalgische buiquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:56 schreef CherryLips het volgende:
Muil verbrand aan hete appelcake. Derde keer vandaag.
zwaar levenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:56 schreef CherryLips het volgende:
Muil verbrand aan hete appelcake. Derde keer vandaag.
Ik heb het toch niet weggegooid gek. Zit alleen op blaren te kauwen nu.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:08 schreef Karzai het volgende:
jezus christus kindertjes in afrika doen een moord voor een handje rijst!
morgrn vrijquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
te moe om te slapen
wordt een klotedag morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |