quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:56 schreef CherryLips het volgende:
Muil verbrand aan hete appelcake. Derde keer vandaag.
zwaar levenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:56 schreef CherryLips het volgende:
Muil verbrand aan hete appelcake. Derde keer vandaag.
Ik heb het toch niet weggegooid gek. Zit alleen op blaren te kauwen nu.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:08 schreef Karzai het volgende:
jezus christus kindertjes in afrika doen een moord voor een handje rijst!
morgrn vrijquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
te moe om te slapen
wordt een klotedag morgen
y *blub* e *blub* s *blub*quote:Op woensdag 3 februari 2021 07:08 schreef kwiwi het volgende:
Is Nederland vannacht opgeslokt door de Noordzee en ben ik hier nu alleen over met Fogel en crv?
die ligt nog in bedquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar is de positieve bal gebleven?
Stukjes fruit hebben vaak maar weinig slaap nodigquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:22 schreef Koen66 het volgende:
@:kwiwi hoe lang ben jij al wel niet wakker?
Sinds 5u, zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:22 schreef Koen66 het volgende:
@:kwiwi hoe lang ben jij al wel niet wakker?
als ik weer naar de zaak moet en het is druk op de weg dan wordt het ook zo rond 5:00-5:30quote:
Die is overleden aan coronaquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:29 schreef Koen66 het volgende:
en nog een tijdje @:justin_case, geen idee wat daarmee gebeurd is
Zo zie je dat corona niet altijd slecht is..quote:
sneu wel, maar het is wat het is, ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 3 februari 2021 07:34 schreef kwiwi het volgende:
Nog maar 3 dagen, dan weer weekendIk leef van weekend tot weekend
is dat niet wat wel allemaal doen :pquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:34 schreef kwiwi het volgende:
Dit weekend weer flink het beest uithangen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 07:34 schreef kwiwi het volgende:
Moet jij straks niet gewoon werken in het weekend?quote:Op woensdag 3 februari 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat niet wat wel allemaal doen :p
Meh, hopelijk niet meer als ik een nieuwe baan vind. Deze was leuk in het begin, klein team, maar we zijn te hard gegroeid en nu is het allemaal politieke spelletjes en competitie tussen collega'squote:Op woensdag 3 februari 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat niet wat wel allemaal doen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |