quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we op stap samen
Boeit me echt erg veel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Geef toe, de onderste is veel knapper
Een vriezer vol vreten en een Porsche. Wat moet de mensheid daarmeequote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:36 schreef Karzai het volgende:
geef mij een miljoentje daar doe ik hele goede dingen mee voor de menselijkheid en kap met die onzin
lekker etenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een vriezer vol vreten en een Porsche. Wat moet de mensheid daarmee
Haha je noemt haar mooiquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb al wat lekkers, ik kijk niet meer naar andere mooie vrouwen, schiet me dood
Tijdens een wandeldate.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
wanener heeft uitstraling dat gedaan dan?
Geen idee waar het nu over gaatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier word ik helemaal foxwild van.
Zijn er bij jou ook dingen die niet het mooiste, beste, duurste etc etc zijnquote:
Nee bah.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn er bij jou ook dingen die niet het mooiste, beste, duurste etc etc zijn
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn er bij jou ook dingen die niet het mooiste, beste, duurste etc etc zijn
Eeeeuhm eeuhm eeuhm, dat weet ik niets eens eigenlijk, uniek uiterlijk wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met wie kan ik haar vergelijken? Even voor mijn beeldvorming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |