Dan moeten de vaccins wel (blijven) werken tegen de vele mutaties die ongetwijfeld gaan komen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Eind van het jaar zullen we er al heel anders voor staan qua vaccinaties. Zo niet dan hebben ze het vaccinatie proces dus nog meer verneukt en dan verliezen ze het draagvlak vanzelf.
Geen enkele reden om ervan uit te gaan dat 2022 nog een jaar word met strenge maatregelen. Kan hoor, maar ik denk het niet. Of dat nou komt door vaccinaties of door gebrek aan draagvlak/mensen die het zat zijn.
bij 0quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Net terug van sporten. Heb ik wat gemist? Gaan de kroegen weer open?
Zo nee, bij welk aantal wel?
kroegen staan nog niet op de routekaart......quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Niet, kroegen waren onderdeel van het oude normaal.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Wij van het FOMT zijn een kerk begonnen die zetelt in een kroegquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Mazzeltje is wel dat de mRNA vaccins op relatief korte termijn zijn aan te passen, had ik begrepen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dan moeten de vaccins wel (blijven) werken tegen de vele mutaties die ongetwijfeld gaan komen.
Oh hebben we een nieuwe routekaartquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kroegen staan nog niet op de routekaart......
Nooit meer. Zelfs als er nagenoeg niemand meer op de IC ligt moet je voor 23.00u de kroeg in zijn en gaat die om 00:00u dicht.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Can't blame em, had hetzelfde gedaanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:27 schreef halfway het volgende:
4 brandmeldingen bij 1 cafe in Nijmegen, tja dat krijg je na zo'n persconferentie
Uitzichtloos.
waarom die focus op dat zweten van jou?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Wij van het FOMT zijn een kerk begonnen die zetelt in een kroeg
Dansen, zuipen en zwetend menselijk contact is wel een eis
Ok, laat maar, niet genoeg fokkers die dat sociaal emotioneel aankunnen vrees ik
Als voorzitter van het FOMT steun ik dit idee. Als we nu een crowdfunding beginnen op de frontpage hebben we zo rond 2037 voldoende budget om de kroeg te kopen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok, laat maar, niet genoeg fokkers die dat sociaal emotioneel aankunnen vrees ik
niet slecht voor zo'n boomergriepjequote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit meer. Zelfs als er nagenoeg niemand meer op de IC ligt moet je voor 23.00u de kroeg in zijn en gaat die om 00:00u dicht.
Het nieuwe normaal.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh hebben we een nieuwe routekaart![]()
Deed ik een Eragontje?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom die focus op dat zweten van jou?
https://www.rijksoverheid(...)rt-coronamaatregelenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan dat ook vanuit je Wajong?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als voorzitter van het FOMT steun ik dit idee. Als we nu een crowdfunding beginnen op de frontpage hebben we zo rond 2037 voldoende budget om de kroeg te kopen.
Het alternatief is dat we tozo aanvragen, maar dat kan gezien worden als fraude. Of mensen laten doneren aan de kerk. Voordeel is dat het belastingaftrekbaar is!
Kroegen worden nu platgebrand lees ik net. Heb je toch niks meer aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kroegen staan nog niet op de routekaart......
Lees en huiverquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Net zoals met vuurwerk, een jarenlange doorn in het oog van veel politici weer vakkundig en zonder al te veel weerstand opgelost. Scheelt een hoop rottigheid en politie inzet. Iedere jongere om 12 uur in bed, een droom voor ze.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit meer. Zelfs als er nagenoeg niemand meer op de IC ligt moet je voor 23.00u de kroeg in zijn en gaat die om 00:00u dicht.
Het nieuwe normaal.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, uiterst links is ‘waakzaam’
Count me in!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
En terecht.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:39 schreef ZarB het volgende:
[..]
Kroegen worden nu platgebrand lees ik net. Heb je toch niks meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |