Met zulke eisen kom je nooit in waakzaam.quote:
qua geld kan er nog een 2e epidemie volgen voordat het ons dagelijks leven echt gaat raken. Het kost kapitalen, maar we kunnen het als land nog goed lijden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:44 schreef June. het volgende:
Ik maak me inmiddels meer zorgen over de enorme economische gevolgen van dit alles. En ja, ik werk in de zorg. Ik hoef die vaccinatie (nog) niet. En de logica waarom 90 plussers worden gevaccineerd snap ik helemaal niets van. Gemiddelde levensverwachting is los van corona een half jaar
daar zaten we vorig jaar half juni opquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Minder dan 4 ziekenhuisopnames (incl IC) per 1 miljoen per week zelf, dus minder dan 68 opnames per week, totaal.
Ja lachen als een boer met kiespijn. Wie bedenkt zoiets?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef YourCaptor het volgende:
[..]![]()
het klinkt als een slechte grap, maar zo gaat dit echt.
Voor een virus wat nooit meer weg gaat, schei uit manquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou je vast
Waakzaam is minder dan 3 IC opnames per dag
Landelijk
Dan zitten we dus op waakzaam.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
daar zaten we vorig jaar half juni op
Onze leidersquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:48 schreef June. het volgende:
[..]
Ja lachen als een boer met kiespijn. Wie bedenkt zoiets?
quote:
We moeten er nog maar eens een overlegje aan wagen zie ikquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar een echte zolderkamerstrijder heeft geen Wajong, die heeft WW of zit in de ziektewet.
Eigenlijk ben ik het wel eens met @Predator40 in juli is het klaar, of het virus weg is of nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:51 schreef Caland het volgende:
Ik snap het ook niet
Je maakt dus een routekaart waarin je perspectief wil bieden maar daarin wordt geen enkele exitstrategie vermeldt en de lichtste vorm van maatregelen zijn zo ongeveer de strengste van 2020
Communicatiegoden bij de overheid zeg. Misschien kunnen ze weer stukjes gaan schrijven over ratels bij voetbalwedstrijden
Nee, dan heb ik een virtuele heisessie. Ik denk dat ik vrijdag wel wat tijd heb voor een bila.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
We moeten er nog maar eens een overlegje aan wagen zie ik
Donderdag een bilaatje?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:51 schreef Caland het volgende:
Ik snap het ook niet
Je maakt dus een routekaart waarin je perspectief wil bieden maar daarin wordt geen enkele exitstrategie vermeldt en de lichtste vorm van maatregelen zijn zo ongeveer de strengste van 2020
Communicatiegoden bij de overheid zeg. Misschien kunnen ze weer stukjes gaan schrijven over ratels bij voetbalwedstrijden
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:49 schreef leolinedance het volgende:
Wat vinden we van het geboden perspectief?
Alsof de tijden nog niet ingewikkeld genoeg zijn, ben ik het ook nog eens met Claudia de Breij. Wat gebeurt er allemaal?quote:
Nu je het zegt, dat dat nog eens zou gebeurenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof de tijden nog niet ingewikkeld genoeg zijn, ben ik het ook nog eens met Claudia de Breij. Wat gebeurt er allemaal?
Precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof de tijden nog niet ingewikkeld genoeg zijn, ben ik het ook nog eens met Claudia de Breij. Wat gebeurt er allemaal?
Zo ingewikkeld is het toch allemaal niet? Ze verwachten weer een opleving, dus ze verlengen de lockdown. Wel versoepelen ze een paar dingen om het leed wat te verzachten: basisscholen open, winkels open voor afhaal. En wellicht gaat ook de avondklok er nog af.quote:
quote:Artikel 1
Het Universitair Medisch Centrum Groningen wordt aangewezen als ziekenhuis waar gedwongen isolatie van (vermoedelijke) patiënten met covid-19 (geïnfecteerd met SARS-CoV-2-virus) plaatsvindt als bedoeld in artikel 31 Wpg.
quote:TOELICHTING
Vanwege de uitbraak van Covid-19 is het nodig een ziekenhuis aan te wijzen waar patiënten kunnen worden geïsoleerd die (vermoedelijk) besmet zijn met deze infectieziekte en die niet vrijwillig meewerken aan isolatie. Na overleg met het Universitair Medisch Centrum Groningen (onderdeel Beatrixoord) is dat ziekenhuis bereid om enkele patiënten op te nemen die, in overeenstemming met advies van de GGD en het RIVM, niet thuis in isolatie kunnen blijven. Een besluit tot opname in UMCG wordt uitsluitend genomen na samenspraak tussen RIVM en UMCG. De aanwijzing geschiedt op grond van artikel 34 van de Wet publieke gezondheid.
R Britse variant is 1,5 van de R oude variant. Die laatste is nu 0,85 dus de R van de Britse variant is nu ongeveer 1,28 met tweederde van het totaal positief geteste personen inderdaad.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:01 schreef Fukushima het volgende:
Rutte zei:
R = 0,85 van de 'oude' variant
R britse variant is x 1,3 (Toch?) of was het een R0 van 1,3?
66% = britse variant
besmettingen vandaag +/-3500
dan gaat het dus snel stijgen binnenkort....
[ afbeelding ]
Die gaat er met geen mogelijkheid af tenzij er een wonder ontstaat deze weekquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
En wellicht gaat ook de avondklok er nog af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |