Tijd dat we massaal schijt gaan krijgen aan die dikkerdjes van 50+quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet slecht voor zo'n boomergriepje
Zie de 'niet voor het gepeupel'-versie: https://www.rijksoverheid(...)estuurdersversie.pdfquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En bij welke aantallen zijn we waakzaam? 40-45 op de IC?
dit jaar gewoon vuurwerk.....er ligt 3+ miljoen kilo klaar in de bunkersquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Net zoals met vuurwerk, een jarenlange doorn in het oog van veel politici weer vakkundig en zonder al te veel weerstand opgelost. Scheelt een hoop rottigheid en politie inzet. Iedere jongere om 12 uur in bed, een droom voor ze.
Ziekelijk is hetquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Net zoals met vuurwerk, een jarenlange doorn in het oog van veel politici weer vakkundig en zonder al te veel weerstand opgelost. Scheelt een hoop rottigheid en politie inzet. Iedere jongere om 12 uur in bed, een droom voor ze.
Minder dan 64 ziekenhuisopname per weekquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hou je vastquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
voor altijd waakzaamquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wil ook iets in de fik zetten!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:40 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
En terecht.
Je zal toch godver zo'n bedrijf hebben en dit als uitzicht hebben pfff
Waakzaam:quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zal productie net zo snel gaan voor de EU, zonder dat we maanden in lockdown zitten te wachten op de (tijdelijke) verlossing?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:36 schreef zalkc het volgende:
[..]
Mazzeltje is wel dat de mRNA vaccins op relatief korte termijn zijn aan te passen, had ik begrepen.
Je was toch een fok user?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Doneren aan een goed doel? Ongetwijfeld, geen ervaring mee.
Ja ik ookquote:
op welke datum zaten we vorig jaar daarop ?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:41 schreef groenen het volgende:
[..]
Minder dan 64 ziekenhuisopname per week
Is dit serieus?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:41 schreef groenen het volgende:
[..]
Minder dan 64 ziekenhuisopname per week
Ze zijn echt de greep op de realiteit volledig kwijt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou je vast
Waakzaam is minder dan 3 IC opnames per dag
Landelijk
Minder dan 4 ziekenhuisopnames (incl IC) per 1 miljoen per week zelf, dus minder dan 68 opnames per week, totaal.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou je vast
Waakzaam is minder dan 3 IC opnames per dag
Landelijk
De teringquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Waakzaam:
- Minder dan 35 tests per 100.000 inwoners per week
- Minder dan 4 opnames (incl IC) per 1 miljoen inwoners per week
In 2025 ofzo mag je dus eindelijk weer 8 mensen thuis ontvangen. Ik kijk er weer naar uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze zijn echt de greep op de realiteit volledig kwijt.
Hugo is totaal ongeschikt voor zijn functie maar ik kan ergens nog wel sympathie voor de man opbrengen. Rutte is zoals we hem al jaren kennen: visieloos.
Die zat op een beleidsministerie en nu opeens midden in een pandemie. Ik benijd hem niet, heb ook wel wat medelijden met 'mquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hugo is totaal ongeschikt voor zijn functie maar ik kan ergens nog wel sympathie voor de man opbrengen.
En wurmt zich (ten koste van anderen) weer lekker naar een volgend premierschapquote:Rutte is zoals we hem al jaren kennen: visieloos.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:44 schreef June. het volgende:
Ik maak me inmiddels meer zorgen over de enorme economische gevolgen van dit alles. En ja, ik werk in de zorg. Ik hoef die vaccinatie (nog) niet. En de logica waarom 90 plussers worden gevaccineerd snap ik helemaal niets van. Gemiddelde levensverwachting is los van corona een half jaar
En dan voila, een nieuwe routekaartquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
In 2025 ofzo mag je dus eindelijk weer 8 mensen thuis ontvangen. Ik kijk er weer naar uit.
Opleiding/scholing van de jeugd kapotquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:44 schreef June. het volgende:
Ik maak me inmiddels meer zorgen over de enorme economische gevolgen van dit alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |