Maar kinderen stemmen niet, en ouders wel. En die vinden het fijn (>50%).quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik ook.
Het is een goed recept voor een ramp.
Ouders die elkaar verwijten zullen maken, liegen over eventuele besmetting en klassen die nog meer achter gaan lopen (want uit het online ritme).
Lekker voor wat? Ik vind thuiswerken helemaal niet lekker. Ja, voor een dagje in de week, of een paar dagen. Niet een heel jaar... Maar goed, ik ben allang weer deels naar kantoor. Dat is het beleid dat je creëert als je geen enkel vooruitzicht biedt aan kantoorpersoneel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Lekker toch? De grens voor ‘niet anders kan’ wordt wel vager als er bijna geen besmettingen zijn, maar mensen kunnen nog steeds thuiswerken
Kinderen kunnen weer naar school. Dat is geen ellende.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat is ook weer zoiets ja. Ouders hebben er totaal geen belang bij om eerlijk te zijn over een besmetting omdat ze dan zelf weer thuis kunnen zitten. Er hangt alleen maar ellende aan deze versoepeling.
Ik ben al aan het werk op school (examenklassen). Die regels zoals die nu zijn opgesteld werken niet, net zoals dit niet gaat werken. Voor mijn mening, lees mijn eerdere post maar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:12 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Maar wil je nou eigenlijk, open of niet?
Bij mij helpt FOK!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:11 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben er zo klaar mee dat ik echt geneigd bent om een dikke middelvinger richtig de overheid te geven en lekker een feestje te gaan vieren met 20 mensen. Hebben meer mensen dit gevoel? Waar de fok moet je nou je ongenoegen kwijt, waar reageer je op af? Werken, sporten, drinken helpt niet. Het blijft maar onafgebroken zo doorgaan terwijl bovendien we veel sneller hadden kunnen vaccineren. Ik neig er echt toe een complete ommezwaai te maken en te denken van iedereen kan me wat. Natuurlijk weet ik hartstikke goed dat dit niet de bedoeling is, maar toch is de neiging sterk aanwezig.
Zolang je een eventuele besmetting achterhoudt wel ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:13 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Kinderen kunnen weer naar school. Dat is geen ellende.
Omdat beslissingen genomen worden op basis van niks.quote:
Per dag. Excl. < 12 jaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:09 schreef Vasilevski het volgende:
Mag je met je mondkap om je bek weer gezellig naar teambuilding, brainstormsessies, heidagen en weet ik wat niet meer. Maar niet meer dan 8 mensen op bezoek!
MAAARquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik mis in de pleuriskaart ook het kopje gewoon normaal, dit betekend dus de hele zomer maximaal 8 man over de vloer... mits bijna alle regio’s in waakzaam zitten.
Man man man... we hebben nog een lange weg te gaan zo, welke partij pleurt als eerste die routekaart overboord? Die krijgt mijn stem.
Wantquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:12 schreef JosMert het volgende:
[..]
Precies hetzelfde. 3 weken terug corona gehad dus geheel immuunHet was een griepje voor me.
Dus dan ga je alles toch anders bekijken
Dus je hebt liever scholen dicht.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:13 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Ik ben al aan het werk op school (examenklassen). Die regels zoals die nu zijn opgesteld werken niet, net zoals dit niet gaat werken. Voor mijn mening, lees mijn eerdere post maar.
Op basis van maatschappelijk belang.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat beslissingen genomen worden op basis van niks.
Dit dus. Dank je.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Als er genoeg mensen gevaccineerd zijn zodat het virus niet langer een probleem vormt gaat die kaart de prullenbak in.
Ja? Desalniettemin ironisch gezien zijn rol in deze crisis die vooral mensen zoals hij raakt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bruls is geen minister en ook niet verantwoordelijk voor gezondheidszorg.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:15 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dus je hebt liever scholen dicht.
ik snap er geen reet van maargoed....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bij mij helpt FOK!Daar kan ik prima mijn ongenoegen kwijt. Daarnaast helpt het dat ik nog best een aantal dingen wél kan doen; dingen die ik sowieso erg leuk vind.
Maar ik vind ook dat ze nu aan het kloten zijn hoor. Keihard.
Wéér een routekaart. Die ook nog eens aangepast kan worden, dus eigenlijk zijn het gewoon wat doedels van hem. Morgen wijken ze er alweer van afHeerlijk die voorspelbaarheid hier in NL
![]()
''De derde golf is onvermijdelijk!!!!''.
DUS de scholen gaan open! Ook al zijn er zorgen!
BAM.
Logica
Staart voor zich uit in de leegte als Rutte spreekt. Lijkt heel afwezig. Geen energie. Wat dikker geworden. Beetje angstig ookquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:07 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ik hoor al half uur alleen geluid, geen beeld, wat voor lichaamstaal dan? XD
Feit is dat buiten de ouderen die risico’s hebben op gevolgen voor corona gewoon gezonder moeten leven. Meeste ic patienten hebben obesitas.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Want
De mensen voor wie het een griepje is zijn het probleem niet
Zo lang je geen oude man bent is de kans groot dat het voor jou een griepje is
Bron ?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat beslissingen genomen worden op basis van niks.
Avondklok zorgt juist voor meer besmettingen, scholen open ook.
Ik doe met je mee. Nog een maand niet werken ik ben het spuugzat. Lig nog net niet in bed met de fles. Begin morgen maar eens obstinaat met de jacht naar een thuiskapper.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:11 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben er zo klaar mee dat ik echt geneigd bent om een dikke middelvinger richtig de overheid te geven en lekker een feestje te gaan vieren met 20 mensen. Hebben meer mensen dit gevoel? Waar de fok moet je nou je ongenoegen kwijt, waar reageer je op af? Werken, sporten, drinken helpt niet. Het blijft maar onafgebroken zo doorgaan terwijl bovendien we veel sneller hadden kunnen vaccineren. Ik neig er echt toe een complete ommezwaai te maken en te denken van iedereen kan me wat. Natuurlijk weet ik hartstikke goed dat dit niet de bedoeling is, maar toch is de neiging sterk aanwezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |