Want?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De maatschappelijke onderbouwing is allang niet meer van toepassing.
Indirect, of niet meer mensen naar kantoor gaan als de scholen open gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Wist niet dat er nog vragen werden beantwoord. Even weer ingeschakeld, stelde die net ook de vraag over het thuiswerken?
Zoals ik zei, ik wil een routekaart voor wanneer de routekaart geupdate wordt...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:03 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ah oké, dus deze routekaart is inderdaad bedoeld voor de huidige situatie (Britse variant, mogelijke 3e golf, weinig gevaccineerd) en niet als algemene exitstrategie.
Nou ja als ik dit artikel zo lees is die routekaart voorlopig niet zo spannend. Zolang er drie of meer regio's in 'Ernstig' of 'Zeer ernstig' zitten, zit je gewoon nog vast aan de landelijke maatregelen. Je ziet nu ook op het dashboard heel Nederland op 'Zeer ernstig' terwijl dat in heel wat regio's niet meer aan de orde is.
Dus je bent zo nog een maand of twee verder voordat je ook maar iets met deze routekaart kunt. En dan zijn er vast wel weer redenen om hem te updaten. Dus die routekaart kan ook weer worden bijgezet in het Routekaartenmuseum.
Ditquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bruls is de perfecte ironie. Zelf baggervet zijn en dan over de volksgezondheid gaan.
Het was toch wel duidleijk dat ik hem dus wel gezien had.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:04 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)rt-coronamaatregelen
Zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bewaar dit maar als quote: de verkiezingen zullen ze gaan uitstellen. Mark my words.
Kon makkelijk een voorspelling zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het was toch wel duidleijk dat ik hem dus wel gezien had.
Net als die van Belgiëquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bruls is de perfecte ironie. Zelf baggervet zijn en dan over de volksgezondheid gaan.
Dit inderdaad, en zich overal maar mee bemoeien. Zoals een landelijk vuurwerkverbod, daar gaat die gek niet over.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de nieuwe routekaart wordt nog niet rekening gehouden met een volledige terugkeer naar normaal. Sterker nog, de Britse variant van het coronavirus houdt ons voorlopig nog in zijn greep. Dus is een landelijke terugkeer naar een lichtere fase de komende tijd niet aan de orde.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:04 schreef Dimachaerus het volgende:
SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN
Ik ben de tel kwijt, heeft iemand anders geteld hoe vaak De Jonge zei dat hij verder geupdate zal worden later, en dat er minder en uiteindelijk geen maatregelen nodig zijn als meer mensen gevaccineerd zijn?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het was toch wel duidleijk dat ik hem dus wel gezien had.
SAMEN zolang de kindergodjes zich maar te buiten mogen gaan met het elkaar besmetten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Alleen SAMEN krijgen we corona onder controle.
Welke burgemeester van Belgie heb jij het nu over?quote:
Ik hoor al half uur alleen geluid, geen beeld, wat voor lichaamstaal dan? XDquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lichaamstaal van Hugo als Rutte spreekt is toch wel statement van de persco.
Het ging mij om de extra maatregel over Alcohol...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:03 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ah oké, dus deze routekaart is inderdaad bedoeld voor de huidige situatie (Britse variant, mogelijke 3e golf, weinig gevaccineerd) en niet als algemene exitstrategie.
Nou ja als ik dit artikel zo lees is die routekaart voorlopig niet zo spannend. Zolang er drie of meer regio's in 'Ernstig' of 'Zeer ernstig' zitten, zit je gewoon nog vast aan de landelijke maatregelen. Je ziet nu ook op het dashboard heel Nederland op 'Zeer ernstig' terwijl dat in heel wat regio's niet meer aan de orde is.
Dus je bent zo nog een maand of twee verder voordat je ook maar iets met deze routekaart kunt. En dan zijn er vast wel weer redenen om hem te updaten. Dus die routekaart kan ook weer worden bijgezet in het Routekaartenmuseum.
Ik kan ook gewoon een bestelling ophalen bij de praxis, dus dat verschil is echt beperkt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:43 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik kan hier in Duitsland nog gewoon naar de dierenwinkel om dierenvoer te halen, of een bestelling ophalen bij de bouwmarkt of Ikea mocht ik dat willen. De Nederlandse lockdown is een stuk strenger.
Verzint het AD dat of...? is dat in de persco zo gezegd. had leuk geweest als dat gewoon op de site van rijksoverheid had gestaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)-weergeven~afebadae/
Lekker toch? De grens voor ‘niet anders kan’ wordt wel vager als er bijna geen besmettingen zijn, maar mensen kunnen nog steeds thuiswerkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:05 schreef DireStraits7 het volgende:
Zelfs bij "Waakzaam" nog Werk thuis, tenzij het niet anders kan.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:07 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ik ben de tel kwijt, heeft iemand anders geteld hoe vaak De Jonge zei dat hij verder geupdate zal worden later, en dat er minder en uiteindelijk geen maatregelen nodig zijn als meer mensen gevaccineerd zijn?
Letterlijk NIETS vanavond gaf het idee dat het nooit meer normaal wordt...
De bestuurlijke versie is leuker: https://www.rijksoverheid(...)estuurdersversie.pdfquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:05 schreef DireStraits7 het volgende:
Frappant is dat er niets onder zit. Zero infection policy, eigenlijk. (Alleen zit de R vast boven de 1 met niveau waakzaam)quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:05 schreef DireStraits7 het volgende:
In de zin van?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lichaamstaal van Hugo als Rutte spreekt is toch wel statement van de persco.
Lamyae Aharouayquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hé, NRC heeft wel een kwaliteitsjournalist gestuurd
Is niet gezegd, ze hebben gesproken met het ministerie voor Volksgezondheid.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Verzint het AD dat of...? is dat in de persco zo gezegd. had leuk geweest als dat gewoon op de site van rijksoverheid had gestaan.
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:07 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb het gevoel dat het een puinhoop gaat worden met het openen en quarantainebeleid wat betreft scholen.
Die minister, de Blok ofzo. Was wel het toppunt paar jaar terug. Daar had bruls een normaal bmi bij.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welke burgemeester van Belgie heb jij het nu over?
Bruls gaat niet over volksgezondheid, he? Bruls is burgemeester.
Hoe is het mogelijk dat zoveel mensen missen dat hij 123,456,789 keer gezegd heeft dat de routekaart nog tig keer geupdate gaat worden en dat als risicogroepen gevaccineerd zijn maatregelen weg kunnen en letterlijk dat als iedereen gevaccineerd is dat het normale leven dan weer kan? D:quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Frappant is dat er niets onder zit. Zero infection policy, eigenlijk. (Alleen zit de R vast boven de 1 met niveau waakzaam)
Het is ook gewoon niet werkbaar met al die mitsen en maren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik ook.
Het is een goed recept voor een ramp.
Ouders die elkaar verwijten zullen maken, liegen over eventuele besmetting en klassen die nog meer achter gaan lopen (want uit het online ritme).
Maggie de Blockquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Die minister, de Blok ofzo. Was wel het toppunt paar jaar terug. Daar had bruls een normaal bmi bij.
Bruls is geen minister en ook niet verantwoordelijk voor gezondheidszorg.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Die minister, de Blok ofzo. Was wel het toppunt paar jaar terug. Daar had bruls een normaal bmi bij.
Wat is niet gezegd? Dat er voorlopig geen lichter regime komt? Dat is toch wel gezegd, als eerste, door te zeggen dat de lockdown tot 2 maart wordt verlengd?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is niet gezegd, ze hebben gesproken met het ministerie voor Volksgezondheid.
Nee die quote.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:11 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Wat is niet gezegd? Dat er voorlopig geen lichter regime komt? Dat is toch wel gezegd, als eerste, door te zeggen dat de lockdown tot 2 maart wordt verlengd?
KNUFFELEN!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:10 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat zoveel mensen missen dat hij 123,456,789 keer gezegd heeft dat de routekaart nog tig keer geupdate gaat worden en dat als risicogroepen gevaccineerd zijn maatregelen weg kunnen en letterlijk dat als iedereen gevaccineerd is dat het normale leven dan weer kan? D:
Als er genoeg mensen gevaccineerd zijn zodat het virus niet langer een probleem vormt gaat die kaart de prullenbak in.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Frappant is dat er niets onder zit. Zero infection policy, eigenlijk. (Alleen zit de R vast boven de 1 met niveau waakzaam)
Geen enkele die kan regeren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik mis in de pleuriskaart ook het kopje gewoon normaal, dat betekend dus de hele zomer maximaal 8 man over de vloer... mits bijna alle regio’s in waakzaam zitten.
Man man man... we hebben nog een lange weg te gaan zo, welke partij pleurt als eerste die routekaart overboord? Die krijgt mijn stem.
Precies hetzelfde. 3 weken terug corona gehad dus geheel immuunquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:11 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben er zo klaar mee dat ik echt geneigd bent om een dikke middelvinger richtig de overheid te geven en lekker een feestje te gaan vieren met 20 mensen. Hebben meer mensen dit gevoel? Waar de fok moet je nou je ongenoegen kwijt, waar reageer je op af? Werken, sporten, drinken helpt niet. Het blijft maar onafgebroken zo doorgaan terwijl bovendien we veel sneller hadden kunnen vaccineren. Ik neig er echt toe een complete ommezwaai te maken en te denken van iedereen kan me wat. Natuurlijk weet ik hartstikke goed dat dit niet de bedoeling is, maar toch is de neiging sterk aanwezig.
Tonnetje Elias?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Maar wil je nou eigenlijk, open of niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:11 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon niet werkbaar met al die mitsen en maren.
Dat is ook weer zoiets ja. Ouders hebben er totaal geen belang bij om eerlijk te zijn over een besmetting omdat ze dan zelf weer thuis kunnen zitten. Er hangt alleen maar ellende aan deze versoepeling.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik ook.
Het is een goed recept voor een ramp.
Ouders die elkaar verwijten zullen maken, liegen over eventuele besmetting en klassen die nog meer achter gaan lopen (want uit het online ritme).
Ik heb nu hetzelfde gevoelquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:11 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben er zo klaar mee dat ik echt geneigd bent om een dikke middelvinger richtig de overheid te geven en lekker een feestje te gaan vieren met 20 mensen. Hebben meer mensen dit gevoel? Waar de fok moet je nou je ongenoegen kwijt, waar reageer je op af? Werken, sporten, drinken helpt niet. Het blijft maar onafgebroken zo doorgaan terwijl bovendien we veel sneller hadden kunnen vaccineren. Ik neig er echt toe een complete ommezwaai te maken en te denken van iedereen kan me wat. Natuurlijk weet ik hartstikke goed dat dit niet de bedoeling is, maar toch is de neiging sterk aanwezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |