Want?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De maatschappelijke onderbouwing is allang niet meer van toepassing.
Indirect, of niet meer mensen naar kantoor gaan als de scholen open gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Wist niet dat er nog vragen werden beantwoord. Even weer ingeschakeld, stelde die net ook de vraag over het thuiswerken?
Zoals ik zei, ik wil een routekaart voor wanneer de routekaart geupdate wordt...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:03 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ah oké, dus deze routekaart is inderdaad bedoeld voor de huidige situatie (Britse variant, mogelijke 3e golf, weinig gevaccineerd) en niet als algemene exitstrategie.
Nou ja als ik dit artikel zo lees is die routekaart voorlopig niet zo spannend. Zolang er drie of meer regio's in 'Ernstig' of 'Zeer ernstig' zitten, zit je gewoon nog vast aan de landelijke maatregelen. Je ziet nu ook op het dashboard heel Nederland op 'Zeer ernstig' terwijl dat in heel wat regio's niet meer aan de orde is.
Dus je bent zo nog een maand of twee verder voordat je ook maar iets met deze routekaart kunt. En dan zijn er vast wel weer redenen om hem te updaten. Dus die routekaart kan ook weer worden bijgezet in het Routekaartenmuseum.
Ditquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bruls is de perfecte ironie. Zelf baggervet zijn en dan over de volksgezondheid gaan.
Het was toch wel duidleijk dat ik hem dus wel gezien had.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:04 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)rt-coronamaatregelen
Zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bewaar dit maar als quote: de verkiezingen zullen ze gaan uitstellen. Mark my words.
Kon makkelijk een voorspelling zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het was toch wel duidleijk dat ik hem dus wel gezien had.
Net als die van Belgiëquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bruls is de perfecte ironie. Zelf baggervet zijn en dan over de volksgezondheid gaan.
Dit inderdaad, en zich overal maar mee bemoeien. Zoals een landelijk vuurwerkverbod, daar gaat die gek niet over.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de nieuwe routekaart wordt nog niet rekening gehouden met een volledige terugkeer naar normaal. Sterker nog, de Britse variant van het coronavirus houdt ons voorlopig nog in zijn greep. Dus is een landelijke terugkeer naar een lichtere fase de komende tijd niet aan de orde.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:04 schreef Dimachaerus het volgende:
SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN SAMEN
Ik ben de tel kwijt, heeft iemand anders geteld hoe vaak De Jonge zei dat hij verder geupdate zal worden later, en dat er minder en uiteindelijk geen maatregelen nodig zijn als meer mensen gevaccineerd zijn?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het was toch wel duidleijk dat ik hem dus wel gezien had.
SAMEN zolang de kindergodjes zich maar te buiten mogen gaan met het elkaar besmetten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Alleen SAMEN krijgen we corona onder controle.
Welke burgemeester van Belgie heb jij het nu over?quote:
Ik hoor al half uur alleen geluid, geen beeld, wat voor lichaamstaal dan? XDquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lichaamstaal van Hugo als Rutte spreekt is toch wel statement van de persco.
Het ging mij om de extra maatregel over Alcohol...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:03 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ah oké, dus deze routekaart is inderdaad bedoeld voor de huidige situatie (Britse variant, mogelijke 3e golf, weinig gevaccineerd) en niet als algemene exitstrategie.
Nou ja als ik dit artikel zo lees is die routekaart voorlopig niet zo spannend. Zolang er drie of meer regio's in 'Ernstig' of 'Zeer ernstig' zitten, zit je gewoon nog vast aan de landelijke maatregelen. Je ziet nu ook op het dashboard heel Nederland op 'Zeer ernstig' terwijl dat in heel wat regio's niet meer aan de orde is.
Dus je bent zo nog een maand of twee verder voordat je ook maar iets met deze routekaart kunt. En dan zijn er vast wel weer redenen om hem te updaten. Dus die routekaart kan ook weer worden bijgezet in het Routekaartenmuseum.
Ik kan ook gewoon een bestelling ophalen bij de praxis, dus dat verschil is echt beperkt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:43 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik kan hier in Duitsland nog gewoon naar de dierenwinkel om dierenvoer te halen, of een bestelling ophalen bij de bouwmarkt of Ikea mocht ik dat willen. De Nederlandse lockdown is een stuk strenger.
Verzint het AD dat of...? is dat in de persco zo gezegd. had leuk geweest als dat gewoon op de site van rijksoverheid had gestaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)-weergeven~afebadae/
Lekker toch? De grens voor ‘niet anders kan’ wordt wel vager als er bijna geen besmettingen zijn, maar mensen kunnen nog steeds thuiswerkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:05 schreef DireStraits7 het volgende:
Zelfs bij "Waakzaam" nog Werk thuis, tenzij het niet anders kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |