We krijgen ook nog de Highlander-variant straks, die is onsterfelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Een mutatie van de Britse mutatie.
[..]
Gebed zonder einde.
https://joop.bnnvara.nl/n(...)eerde-corona-mutatie
Dat er minder testen zijn afgenomen kan natuurlijk van meerdere dingen afhangen. Minder mensen met klachten, of haken er toch mensen af na het GGD lek. Denk dat de ziekenhuiscijfers de beste indicator blijft.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dat sombert niet zo lekker.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Gebed zonder einde.
ik neem aan dat we de grenzen nu wel keihard dicht hebben staan en voor de echt noodzakelijke reizen een verplichte quarantaine ?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Gebed zonder einde.
Voor 11 mogelijke besmettingen van een mogelijke mutant van een mogelijk besmettelijkere variant van de huidige variant?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik neem aan dat we de grenzen nu wel keihard dicht hebben staan en voor de echt noodzakelijke reizen een verplichte quarantaine ?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik neem aan dat we de grenzen nu wel keihard dicht hebben staan en voor de echt noodzakelijke reizen een verplichte quarantaine ?
en die kruipen de laatste dagen weer omhoog....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat er minder testen zijn afgenomen kan natuurlijk van meerdere dingen afhangen. Minder mensen met klachten, of haken er toch mensen af na het GGD lek. Denk dat de ziekenhuiscijfers de beste indicator blijft.
Dat is altijd op maandag en dinsdag hequote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en die kruipen de laatste dagen weer omhoog....
Een variant die er mogelijk voor gaat zorgen dat het vaccin minder goed werkt. Dan gaan lockdown maatregelen dus nog veel langer duren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voor 11 mogelijke besmettingen van een mogelijke mutant van een mogelijk besmettelijkere variant van de huidige variant?
We kunnen hier straks wel mee ophouden en de consecuenties maar gaanaccepteren, we winnen het niet van moeder natuur.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Gebed zonder einde.
ik krijg een deja-vu met vorig jaar rond deze tijdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voor 11 mogelijke besmettingen van een mogelijke mutant van een mogelijk besmettelijkere variant van de huidige variant?
Ff samengevat.quote:
Dalen al weken gestaag maar traagquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en die kruipen de laatste dagen weer omhoog....
Ik zal het P woord maar niet gebruiken verder.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik krijg een deja-vu met vorig jaar rond deze tijd
Ja, alleen is de daling er zo goed als uit en is de opname deze week hoger dan vorige week.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is altijd op maandag en dinsdag he
Dat is toch wel logisch? Anders krijg je ineens hele rare afwijkingen in dat cijfer. Dat cijfer is sturingsinformatie, als je er dat soort populatietesten in gaat verwerken verlies je een stuk sturingsinformatie.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel grappig dat het RIVM het percentage positieve testen weergeeft zonder de gemeente Lansingerland. Want daar was teveel getest..
afgelopen week ook ?quote:
Exact.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We kunnen hier straks wel mee ophouden en de consecuenties maar gaanaccepteren, we winnen het niet van moeder natuur.
Denk je echt dat Rutte en de Jonge dat zelf beheren..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:48 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze tweets kwamen precies dezelfde seconde online, accounts waarschijnlijk beheert door dezelfde mensen of niet?
Had eerder verwacht uit hun partij of eigen ministerie.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Denk je echt dat Rutte en de Jonge dat zelf beheren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |