en die andere Benny?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:21 schreef Benny het volgende:
#3 "Ik kan een luisterend oor bieden voor als jullie het even zwaar hebben of als jullie gewoon even lekker willen kletsen"
#4 "Ik houd van een feestje, van spelletjes en natuurlijk ook van Brabantse worstenbroodjes"
#5 "Ik been sfeermaker en ik ben niet dominant. Mijn vader is geboren in Belgie en mijn moeder is geboren in Nederland. Dus dat zit wel goed"
nog niet ontcijfertquote:
Handig die overzichtjes want regelmatig mis ik wat info!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:21 schreef Benny het volgende:
#3 "Ik kan een luisterend oor bieden voor als jullie het even zwaar hebben of als jullie gewoon even lekker willen kletsen"
#4 "Ik houd van een feestje, van spelletjes en natuurlijk ook van Brabantse worstenbroodjes"
#5 "Ik been sfeermaker en ik ben niet dominant. Mijn vader is geboren in Belgie en mijn moeder is geboren in Nederland. Dus dat zit wel goed"
20cm Brabants Worstenbrood?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:21 schreef Benny het volgende:
Ik hou het hier ook bij:quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:23 schreef Sangha het volgende:
[..]
Handig die overzichtjes want regelmatig mis ik wat info!
ff pagina opnieuw ladenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Stream 1 wil bij mij niet laden.
Stream 2 is een lege woonkamer.
Ik zat de hele dag zo te genieten van dansende mensjes
Thanx, goed bezig, heb het gelezen!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik hou het hier ook bij:
BB / De 5 nieuwe bewoners
5 en 2 Nederlanders.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoeveel belgen zitten er nu in 4 toch?
Ja precies, gaat ook gebeuren denk ik!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dan mogen er wel meer Nederlanders bij
Mwa denk het ook welquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:30 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja precies, gaat ook gebeuren denk ik!
Bloedirritant inderdaad, bord voor de kop. Je kunt wel aanvoelen dat ze dan 100% voor de Belg was gegaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:28 schreef Ang3l het volgende:
"Maar waar zijn de Belgen?!"
Ja Julie, en dan nog beweren dat t niemand iets uitmaakt of t Vlaams of Nederlands is.
quote:
Klopt, foutje van mij!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:31 schreef KnalPoenani het volgende:
7 Belgen toch nu? En 2 Nederlanders?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh nou gooi er dan alleen maar Nederlanders in dan
Misschien in de live uitzending pas?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:33 schreef aswesleep het volgende:
Morgen de foto's er bij op de schermen en donderdag allemaal het huis in.
Daniëlle had hem al bipolair genoemdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
#1 "Met mij kan je lachen, huilen, dansen, maar ook een diepgaand gesprek voeren"
Ik dacht Liese ook "zingen" te horen benoemen daarbij. Maar weet het niet zeker. Had jij ook teruggespoeld?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
#1 "Met mij kan je lachen, huilen, gek doen, dansen, maar ook een diepgaand gesprek voeren"
Ja ... het ging heel snelquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik dacht Liese ook "zingen" te horen benoemen daarbij. Maar weet het niet zeker. Had jij ook teruggespoeld?
Nog een keer geluisterd, geen zingen. Ah .. en Pat zei het daarna rustig.quote:
Daarentegen, mensen die zeggen dat ze normaal zijn vertrouw ik ook nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:38 schreef Yolk het volgende:
Mensen die zelf zeggen dat ze gek doen, krijg ik rillingen van. "Ik ben zó'n gek mens"
Dat zit in de was geloof ikquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:41 schreef Clasientje het volgende:
Wat een kort jurkje heeft Zoey aan zeg ze kan niet zo goed in haar ondergoed rond lopen.
Voor Jill?quote:
Dit is meneer van 51quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
#1 "Met mij kan je lachen, huilen, gek doen, dansen, maar ook een diepgaand gesprek voeren"
Nee, dit is de make-up artist van 25quote:
Welke is van meneer 51?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dit is de make-up artist van 25
#2quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Welke is van meneer 51?
Dat is nummer 2.. is nog geen complete quote vanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Welke is van meneer 51?
ik vond dat ze er wat h..rig bij liep ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:41 schreef Clasientje het volgende:
Wat een kort jurkje heeft Zoey aan zeg ze kan niet zo goed in haar ondergoed rond lopen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:47 schreef D. het volgende:
Je kunt wel zien waar Michel het heeft afgekeken
[ afbeelding ]
Ok omdat ik Jill wel zag dansenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Stonden er geen 2 te dansen denk ik.
is ¤250 van het prijsbedrag van ¤5000 eraf.
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:00 schreef Tourniquet het volgende:
Extra opdracht:
Dansers die nu op de dansvloer staan binnen 1 minuut een roze of blauw shirt aan. Jullie mogen de dansvloer niet verlaten.
FTFYquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:01 schreef Joyce-43 het volgende:
BB mag wel even zeggen dat ze niet zo mogen gillen als hij praat
Zo te zien een komen en gaanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:02 schreef kleinzusje het volgende:
Hebben ze een rooster ? Wie wanneer danst ?
kom je niet uit Noord Holland denk ik ?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:59 schreef Tourniquet het volgende:
Jill zingt dit letterlijk mee, ik hoor dit nummer echt voor het eerst.
Klopt, Zuid-Holland.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kom je niet uit Noord Holland denk ik ?
Met commentaar van Michel en José.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk zend BB de Jenga finale uit
Kzou zeggen tegen Thomas trek iets lichter aan zoals een T-shirtquote:
Wat een achterlijk nummer ook. Alleen zodat ze nog maar wat kan schudden in beeld. Bah.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:10 schreef Blackprinces het volgende:
Tuurlijk zoey weer![]()
Geef pat nou ook eens wat
Ben je er ook achter met met nieuwe mededeling holden ze het hardstquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:10 schreef engine het volgende:
K4 neemt alle beslissingen ondertussen zonder te overleggen
Hou me op de hoogte, geen beelden hier.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welgekomen bij de jenga finale met commentaar van Capuchon_jongen
Julie, Jill en Michel zijn er ook net achter.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ben je er ook achter met met nieuwe mededeling holden ze het hardst
quote:
Hopelijk gaan de nieuwelingen daar wat aan doenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:10 schreef engine het volgende:
O hoorde je datquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:12 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Julie, Jill en Michel zijn er ook net achter.
welke beslissingen? (was even absint)quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:10 schreef engine het volgende:
Proost!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
welke beslissingen? (was even absint)
Ze mochten een verzoeknummer aanvragen van BBquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
welke beslissingen? (was even absint)
zoek hem opquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:16 schreef Benny het volgende:
Ronny Retro![]()
Staat hij al in de trending lijst op Spotify?
Ok tenminste opgevallenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:15 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Het was iets als: wij staan hier te dansen en zij (Zoey en Liese) kiezen het nummer
Wanneer stond het op 50K?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het youtube filmpje is van 50k views naar 120k views gegaan
Ronny retro
Wanneer hij die schilderij wedstrijd won en het filmpje in bb huis te zien was.quote:
Ah, week 1 ongeveer dusquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wanneer hij die schilderij wedstrijd won en het filmpje in bb huis te zien was.
Trailer Trash.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:22 schreef Sestra666 het volgende:
zoey met haar pakje en dan domme sloffen eronder
Och dacht dat het 120k was.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:22 schreef D. het volgende:
Ik zie 'n trouwens op maar 107K staan. Waar kijk jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het is meer dan mijn filmpjequote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Och dacht dat het 120k was.
Maar dan nog 57k views extra in een maand tijd en het filmpje staat er al op sinds december 2019
ronny ?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:24 schreef suzi1 het volgende:
dus tot nu zijn naomi en jill de beste dansers. op een gedeelde 2e plaats thomas en ronny
Ik vind het allemaal een beetje tegenvallenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:24 schreef suzi1 het volgende:
dus tot nu zijn naomi en jill de beste dansers. op een gedeelde 2e plaats thomas en ronny
Patje gewonnen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moesten ze geen BB sticker plakken op het Jenga logo
22.30 of 23.00quote:
het hele huis ruikt intussen naar Congolese vistaco'squote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:41 schreef Clasientje het volgende:
Wel degelijk tot 22:00quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, excuses voor de foute info
Gelukkig had ik me ingedekt met mijn 'geloof ik'
handbedieningquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:31 schreef NickTheBomb het volgende:
En wat is er met die disco bol? Ik zie hen daar regelmatig iets aan doen.
net zoals haar tieten beweegt haar kont ook niet omdat die ook plastic isquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:11 schreef Joyce-43 het volgende:
toch zoals ik het nu zie kan Zoey toch ook niet echt twerken der kont bewoog nu net totaal niet
De vlaamse meiden kenden het wel, maar heb de indruk dat Jill dit niet kendequote:
Dacht nieuwe bewonerquote:
ok ik dacht 13.00quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel degelijk tot 22:00
Ze moeten 10 uur dansen.
Ze zijn gestart om klokslag 12:00
dat lijkt me een juiste indrukquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De vlaamse meiden kenden het wel, maar heb de indruk dat Jill dit niet kende
Koken met Nickquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ondertussen stream 2:
Koken met nick
Hans draait zich om in zijn gr...ow, wachtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:33 schreef Yolk het volgende:
Jill probeert mee te zingen met een nummer dat ze niet kent, om Hans de Booij niet te kwetsen
ik dacht t zelfdequote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:36 schreef D. het volgende:
Jammer, weer nietszeggende muziek
Nouja, dan zet ik zelf wel wat op
Ben je ook aan het marathon dansen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:36 schreef D. het volgende:
Jammer, weer nietszeggende muziek
Nouja, dan zet ik zelf wel wat op
om een luisterend oor te zijn voor iedereenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:36 schreef Tourniquet het volgende:
@:Benny
Quote van de #2 was te zien op stream 2, maar kon niet cappen
"Ik vind het gewoon leuk m een luisterend oor te zijn voor iedereen. Ik vind het leuk om te weten wat iemand zijn beweegredenen zijn waar je vandaan komt, waarom je dingen doet"quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:36 schreef Tourniquet het volgende:
@:Benny
Quote van de #2 was te zien op stream 2, maar kon niet cappen
Ja geen slipje aanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:38 schreef 20100 het volgende:
Patje maakt wat mental pictures van Zoey om straks in het toilet een fapje te plegen
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ben je ook aan het marathon dansen?
Bij 5 moet er ook staan "maar ben ook geen muurbloempje ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:40 schreef Benny het volgende:
Alle quotes op de schermen compleet:
#1 "Met mij kan je lachen, huilen en dansen, maar ook een diepgaand gesprek voeren"
#2 "Ik vind het gewoon leuk m een luisterend oor te zijn voor iedereen. Ik vind het leuk om te weten wat iemand zijn beweegredenen zijn waar je vandaan komt, waarom je dingen doet"
Die heeft eindelijk een halve Nalu gedronken. Helemaal los nu.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waar Naomi haar energie vandaan haalt
Check. Aangepastquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bij 5 moet er ook staan "maar ben ook geen muurbloempje ofzo
lekker tochquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik stoor me een beetje aan zoey's kleding
zo h**rig
Naomiquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn lijst der favorieten is upgedate:
1. Naomi
2. Jill
3. Nick
4. Liese (zakt een beetje)
5. Michel
6. Patrick
7. Thomas (terug stijgend)
8.Julie
9. Zoey
Volgens mij is er een grote pan macaroni gemaakt door Nick, daar kunnen ze tussendoor van eten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ze moeten blijven dansen, dus ze zullen wel iets laten bezorgen
Soort pasta met saus en nog ietsquote:
Als ik jou met een zak aardappelen van 50 kilo de dansvloer opstuur zweet jij je ook kapotquote:
macaroni kaas had nick gemaakt maar nou weet ik niet of dat vanmiddag op gegeten isquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ze moeten blijven dansen, dus ze zullen wel iets laten bezorgen
Ze kreeg veel minpunten omdat ze vegan is en omdat ze een hoge stem heeft. Maar toch blijft er genoeg over om #1 te staanquote:
jij snapte mijn opmerking, die is morgen echt wel weer afgevalllen en zelf ziet die het nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk laat ie de helft van zijn kilo's in het huis achter
Denk dat ie het wel ziet, en dat het hem bevalt en daarom extra zijn best doetquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jij snapte mijn opmerking, die is morgen echt wel weer afgevalllen en zelf ziet die het niet
die zak is er niet op gegooid, dat gaat langzaam per aardappel dus dan wen je eraanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ik jou met een zak aardappelen van 50 kilo de dansvloer opstuur zweet jij je ook kapot
Dat klopt, maar als dan besluit te gaan rennen en bewegen (of dansen), dan zit die zak er toch en moet je hem meezeulen. Dat je er aan gewend bent, maakt de enrgie die daarvoor nodig is niet magisch minder.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die zak is er niet op gegooid, dat gaat langzaam per aardappel dus dan wen je eraan
Ja dit lijkt op forcerenquote:
Ze blijven wel stug door gaan .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |