en die andere Benny?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:21 schreef Benny het volgende:
#3 "Ik kan een luisterend oor bieden voor als jullie het even zwaar hebben of als jullie gewoon even lekker willen kletsen"
#4 "Ik houd van een feestje, van spelletjes en natuurlijk ook van Brabantse worstenbroodjes"
#5 "Ik been sfeermaker en ik ben niet dominant. Mijn vader is geboren in Belgie en mijn moeder is geboren in Nederland. Dus dat zit wel goed"
nog niet ontcijfertquote:
Handig die overzichtjes want regelmatig mis ik wat info!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:21 schreef Benny het volgende:
#3 "Ik kan een luisterend oor bieden voor als jullie het even zwaar hebben of als jullie gewoon even lekker willen kletsen"
#4 "Ik houd van een feestje, van spelletjes en natuurlijk ook van Brabantse worstenbroodjes"
#5 "Ik been sfeermaker en ik ben niet dominant. Mijn vader is geboren in Belgie en mijn moeder is geboren in Nederland. Dus dat zit wel goed"
20cm Brabants Worstenbrood?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:21 schreef Benny het volgende:
Ik hou het hier ook bij:quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:23 schreef Sangha het volgende:
[..]
Handig die overzichtjes want regelmatig mis ik wat info!
ff pagina opnieuw ladenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Stream 1 wil bij mij niet laden.
Stream 2 is een lege woonkamer.
Ik zat de hele dag zo te genieten van dansende mensjes
Thanx, goed bezig, heb het gelezen!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik hou het hier ook bij:
BB / De 5 nieuwe bewoners
5 en 2 Nederlanders.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoeveel belgen zitten er nu in 4 toch?
Ja precies, gaat ook gebeuren denk ik!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dan mogen er wel meer Nederlanders bij
Mwa denk het ook welquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:30 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja precies, gaat ook gebeuren denk ik!
Bloedirritant inderdaad, bord voor de kop. Je kunt wel aanvoelen dat ze dan 100% voor de Belg was gegaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:28 schreef Ang3l het volgende:
"Maar waar zijn de Belgen?!"
Ja Julie, en dan nog beweren dat t niemand iets uitmaakt of t Vlaams of Nederlands is.
quote:
Klopt, foutje van mij!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:31 schreef KnalPoenani het volgende:
7 Belgen toch nu? En 2 Nederlanders?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh nou gooi er dan alleen maar Nederlanders in dan
Misschien in de live uitzending pas?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:33 schreef aswesleep het volgende:
Morgen de foto's er bij op de schermen en donderdag allemaal het huis in.
Daniëlle had hem al bipolair genoemdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
#1 "Met mij kan je lachen, huilen, dansen, maar ook een diepgaand gesprek voeren"
Ik dacht Liese ook "zingen" te horen benoemen daarbij. Maar weet het niet zeker. Had jij ook teruggespoeld?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
#1 "Met mij kan je lachen, huilen, gek doen, dansen, maar ook een diepgaand gesprek voeren"
Ja ... het ging heel snelquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik dacht Liese ook "zingen" te horen benoemen daarbij. Maar weet het niet zeker. Had jij ook teruggespoeld?
Nog een keer geluisterd, geen zingen. Ah .. en Pat zei het daarna rustig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |