Dank je.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, als je echt zekerheid wil is een biopt noodzakelijk. (Ervaring van dierenartsen helpt ook wel, maar ja, die hebben ook geen ogen met lensvergroting ingebouwd. Zou soms handig zijn).
Het is zover ik weet inderdaad niet 'acuut' dodelijk; het is meer dat als het gaat groeien en verspreidt en gaat ontsteken dat het natuurlijk steeds vervelender wordt. En dat als plekken met chirurgie verwijdert moeten/kunnen worden, het wel fijn is dat de bultjes niet al te groot zijn, dat scheelt weer huid. (En in het oor scheelt het je misschien een oorschelp, hoewel ze daar ook zonder kunnen)
Dank je. Ik stop met het geven van opties. Ze is nogal in de warquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:48 schreef gcjoel het volgende:
@:Lucky, mocht je vrienden Kimmy Schmidt nog niet hebben gezien, ook een aanrader. Totale nonsens, lekker kort en ik vind het grappig.
Vrouwen hebben geen zakken nodig, algemeen bekend.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:30 schreef Candaasje het volgende:
Jas binnen; mweuh. Romp-gedeelte is te kort, mouwen ook wat. Hoewel 'ie qua breedte verder wel goed is. Mooie taille ook wel, behalve dan dus wat te hoog![]()
En de zakken lijken dicht gestikt te zijn![]()
Handvatten binnen voor op de kast:![]()
Nu weer even een mail naar de uni sturen, want ik sta ingeroosterd voor staldiensten. Hartstikke leuk, doe het zo, maar ik denk verzekeringstechnisch mogelijk niet handig.
zakken worden vaker dichtgestikt om lubberen te voorkomen bij passen. Dat zie je vaker in winkelverkoopquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:30 schreef Candaasje het volgende:
Jas binnen; mweuh. Romp-gedeelte is te kort, mouwen ook wat. Hoewel 'ie qua breedte verder wel goed is. Mooie taille ook wel, behalve dan dus wat te hoog![]()
Nu weer even een mail naar de uni sturen, want ik sta ingeroosterd voor staldiensten. Hartstikke leuk, doe het zo, maar ik denk verzekeringstechnisch mogelijk niet handig.
Plus, je moet getest worden als je de grens over gaat sinds kort!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:30 schreef Candaasje het volgende:
Ah, weer wat geleerd!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen zakken nodig, algemeen bekend.
(soms is het gewoon een los stiksel dat je los moet/kan knippen. Maar als mensen continue handen in die zakken steken gaan ze beetje open staan en dat is dan niet zo mooi in de winkel.)
Niet als je vanwege studie komt toch? Ik zou het dan combineren met mijn kamer leeghalen, dat moet ook nog gebeurenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Plus, je moet getest worden als je de grens over gaat sinds kort!
Trouwens, als je met de auto gaat niet, als je <48 uur blijft. Als je met de bus of trein gaat wel. Rare Belgen...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Niet als je vanwege studie komt toch? Ik zou het dan combineren met mijn kamer leeghalen, dat moet ook nog gebeuren![]()
(En nouja, anders maar wel een test doen, ik heb er nog geen gehad, dus dan kan ik ook eens meepraten)
Ik las vandaag ook dat iemand in België het advies had gegeven dat je op kantoor ook een mondkapje moet dragen. Ook tijdens telefoneren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Trouwens, als je met de auto gaat niet, als je <48 uur blijft. Als je met de bus of trein gaat wel. Rare Belgen...
oha die is leuk... en superkorte afleveringen dus je kijkt hem overal tussendoorquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:48 schreef gcjoel het volgende:
@:Lucky, mocht je vrienden Kimmy Schmidt nog niet hebben gezien, ook een aanrader. Totale nonsens, lekker kort en ik vind het grappig.
Ik zit regelmatig met Grieken te videobellen die mondmaskers op moeten op kantoor daarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik las vandaag ook dat iemand in België het advies had gegeven dat je op kantoor ook een mondkapje moet dragen. Ook tijdens telefoneren.
Welke vulling?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik duim voor de poes Lucky!
Rondje stad gewandeld. Dure business altijdMaar nu wel snoeperij en gegrillde halve haan in huis
![]()
En kaaspakketje voor bijna-jarige moeders.
En pierogi! Eerste keer! Kan ik dat zo eten (na koken natuurlijk) of heeft het nog wat opleuking nodig? En zo ja, wat zijn aanraders?
Een zak met rund en nog watquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Welke vulling?![]()
Ik doe ze koken en dan langzaam in boter
gebakkenn uien erbij
Je kunt ze koken maar bakken is lekkerder. R wordt meestal ui, spekjes of creme fraiche met bieslook bij geserveerd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Een zak met rund en nog wat
Een zak met kip en nog wat
Een zak met champignons en nog wat.
Als ik de plaatjes mag geloven, mijn Pools is nog steeds niet best![]()
Uien heb ik, dat wordt top![]()
Ga het denk ik ook als vulling voor mijn groentesoep gebruiken
Of je batterijtester is kapot...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
De batterijen van mijn batterijtester zijn leeg
Hij is net nieuw en werkte twee weken geleden nog heel goed. Ik denk dat ik hem gewoon niet aan had moeten laten staanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of je batterijtester is kapot...
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
De batterijen van mijn batterijtester zijn leeg
Oh goeie! Die dikke van de Poolse winkel is lekker ja!quote:
Lelies gaan volgens mij ook niet zo goed samen met kattenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg alweer bloemen vandaag, twee mooie bossen. Zonder lelies deze keer. Heb alle lelies uit de voorgaande boeketten gehaald, want je hele huis stinkt er dan naar. Zo zonde, want ze waren serieus prachtig.
Jross komt binnen een vraagt direct wat er zo heerlijk ruikt. Ik heb de chai latte opstaan.
Lelies gaan heel slecht met katten. Werkelijk alles van die plant is giftig voor ze.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lelies gaan volgens mij ook niet zo goed samen met katten
Nou, ik kreeg vandaag een boeket dat echt rook naar een bloemenwinkelquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:41 schreef AnneX het volgende:
Ruiken bloemen serieus nog?
Lelies vind ik eigenlijk begrafenisbloemen, en het stuifmeel maakt lelijke vlekken.
Vandaag werk gemaakt van koekjes bakken waarnaar ik uitkeek.
En ze smaken nergens naar.![]()
CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #35
Simpel he! Ik vroeg mezelf echt af waarom ik dit niet eerder zelf ben gaan maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:58 schreef Isabeau het volgende:
De chai latte is lekker, Myra. En super simpel. Alles heb ik toch eigenlijk standaard in huis, al heb ik nu wel mijn laatste kaneelstokje gebruikt.
Ik weet wel waarom ik het niet probeerde, want nadat ik goddelijke chai latte kreeg in een sauna, kreeg ik een super smerig drankje bij Bagels & Beans. Maar dat smaakte eigenlijk vooral naar kruidnagel, veel te overheersend. Dus mijn associatie met chai latte was inmiddels dat het vies was.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:02 schreef Myraela het volgende:
Simpel he! Ik vroeg mezelf echt af waarom ik dit niet eerder zelf ben gaan maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit ook binnen. Geen regen maar je wordt wel zeikenat van een paar meter lopen. Inmiddels extreem vroeg voor mij doen het avondeten achter de kiezen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:45 schreef fietsie het volgende:
Ik zou normaal zo na het eten boodschappen doen op de fiets
Maar aiaiai dat pisweer.
Zeker. Een gouden manquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Captain Tom overleden
https://www.ad.nl/buitenl(...)-overleden~a00d1cb4/
Wat heeft die een bijzondere levensavond gehad.
Nohquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Captain Tom overleden
https://www.ad.nl/buitenl(...)-overleden~a00d1cb4/
Wat heeft die een bijzondere levensavond gehad.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:40 schreef gcjoel het volgende:
Wij eten zo dit:
https://bettyskitchen.nl/flammkuchen-met-pompoen-boerenkool/
Ben benieuwd
Oh, nee. Ik lees de samenvatting wel ergens.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:06 schreef Myraela het volgende:
Kijken er eigenlijk nog mensen naar de persconferentie? Het voelt eigenlijk wel echt doelloos om het op te zetten.
Dit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:06 schreef Myraela het volgende:
Het voelt eigenlijk wel echt doelloos om het op te zetten.
Het stond helemaal bovenin in de koeling bij de kookroom. (Dat is bij mijn AH een ander schap dan de crème fraiche.)quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, nee. Ik lees de samenvatting wel ergens.
Haver fraiche... Ik heb er van gehoord, heb het alleen nog nooit gezien. Zou het zoeken bij de slagroom, zure room en crème fraiche. Maar daar staat het dus niet? Waar wel?
Plantaardige zuivel staat vaak apart bij, nouja, de plantaardige zuivel. Weet niet of dat daarmee ook zo is, maar zo zocht ik een hele poos tussen de andere Gü toetjes naar de vegan variant, maar die stond dus ook bij de plantaardige zuivel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Haver fraiche... Ik heb er van gehoord, heb het alleen nog nooit gezien. Zou het zoeken bij de slagroom, zure room en crème fraiche. Maar daar staat het dus niet? Waar wel?
Ik kijk nog wel altijd maar ze zeggen altijd precies wat al uitgelekt is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:06 schreef Myraela het volgende:
Kijken er eigenlijk nog mensen naar de persconferentie? Het voelt eigenlijk wel echt doelloos om het op te zetten.
Ja en dan hebben ze 10 verschillende hoekjes met de 10 verschillende categorieën plantaardige "zuivel" waarbij je ook goed moet nadenken of je bij de koeling moet zijn of bij het houdbare schap.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Plantaardige zuivel staat vaak apart bij, nouja, de plantaardige zuivel. Weet niet of dat daarmee ook zo is, maar zo zocht ik een hele poos tussen de andere Gü toetjes naar de vegan variant, maar die stond dus ook bij de plantaardige zuivel.
Ik keek op FB via Een livestream. Die reactiesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:06 schreef Myraela het volgende:
Toch niet de livestreams zonder geluid he?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:14 schreef derLudolf het volgende:
Ik keek op FB via Een livestream. Die reacties
Uh nee, hoezo?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toch niet de livestreams zonder geluid he?
Daar hep je Koekel Meps voor toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:12 schreef fietsie het volgende:
Wat heeft NL nou aan een routekaart, de helft kan geen kaartlezen ?
Hebben ze het alweer over een routekaart ja? Die vorige, dat zag er leuk uit, maar deden ze eigenlijk niets meequote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:12 schreef fietsie het volgende:
Wat heeft NL nou aan een routekaart, de helft kan geen kaartlezen ?
Bij de AH staat het hier wel bij de crème fraiche en slagroom. Staat dan wel samen met de plantaardige spreads en slagroom.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben hem totaal vergeten zelfs. Lees het wel na in de media.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:06 schreef Myraela het volgende:
Ja, de veganslagroom en de oatly spreads stonden ernaast.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Bij de AH staat het hier wel bij de crème fraiche en slagroom. Staat dan wel samen met de plantaardige spreads en slagroom.
En daar mis je iets aan? Bij mister teflon en draaikont.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij de livestreams van Rutte en De Jonge doet het geluid het niet.
Ik heb er vanmiddag eentje laten samenstellen bij de kaasboer.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit.
Het staat aan maar kan eigenlijk niet zeggen dat ik aan het luisteren ben.
Ben op zoek naar leuke kaaspakketten die ik als cadeau kan geven.
Originele reactie, joh. Lachen gieren brullen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:21 schreef z80 het volgende:
En daar mis je iets aan? Bij mister teflon en draaikont.
Stuurlui -> wal.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Originele reactie, joh. Lachen gieren brullen.
Ja denk dat ik zo iets ook maar doe.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb er vanmiddag eentje laten samenstellen bij de kaasboer.
Werd zowat de winkel uitgejaagd zodat ze ruimte had voor nieuwe klanten en tussendoor rustig iets kon maken. Ze mocht er van alles in doen, want wat weet ik nu van kaas![]()
Dus een rondje door de stad gelopen EN TOEN WERD HET DUUR
Oh die van RTV Drenthe stond bovenaan op de tijdlijn en die doet het gewoon.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij de livestreams van Rutte en De Jonge doet het geluid het niet.
Zal wel een prijsverschil in zitten. Hogere prijs en meer winst op de gekoelde. Want vers. Houdbaar heeft toch een mindere naam bij zuivel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, de veganslagroom en de oatly spreads stonden ernaast.
(Die had ik ook nog niet eerder geziener is ook AH eigen merk sojakookroom, zowel houdbare als gekoelde. Waarom zou iemand de gekoelde kopen, wat is daar anders aan? Sowieso, merk je verschil tussen "verse" en houdbare zuivelvervangers?)
Bij de zuivel heb ik liever verse, want vers (bederfelijk) is dus minder bewerkt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, de veganslagroom en de oatly spreads stonden ernaast.
(Die had ik ook nog niet eerder geziener is ook AH eigen merk sojakookroom, zowel houdbare als gekoelde. Waarom zou iemand de gekoelde kopen, wat is daar anders aan? Sowieso, merk je verschil tussen "verse" en houdbare zuivelvervangers?)
Zand in de ogen strooien. Goede strategiequote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef Lonaa het volgende:
'Ja er zit vertraging op de lijn. LATEN WE HEEL VEEL RUIS AANBRENGEN ZODAT WE DE VERTRAGING NIET MEER HEBBEN'
Ja. ggd systeem is niet lek. O toch een beetje maar ik wist van niets. Onee ik wist wel dat het niet veilig was, maar er het is nu veilig. O O toch niet we kijken er na en leggen er een doekje onder tegen het lekken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Originele reactie, joh. Lachen gieren brullen.
Ik weet ook nog wel dat houdbare melk beduidend anders smaakte dan verse.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij de zuivel heb ik liever verse, want vers (bederfelijk) is dus minder bewerkt.
Is dat bij zuivelvervangers anders? Ik kan me in elk geval voorstellen dat vanuit de zuivelredenering je hetzelfde denk over (de bewerking van) zuivelvervangers.
Beleef jij het ook echt zo?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:29 schreef gcjoel het volgende:
MAAR MENSEN WE ZITTEN DUS TOT MAART SOWIESO NOG OPGESLOTEN!!![]()
meh!
Als je het moet koken is het gesteriliseerd. Pasteuriseren gebeurt bij ongeveer 60 Graden. Waarbij er een bepaalde hoeveelheid warmte energie in het product gestopt wordt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel dat houdbare melk beduidend anders smaakte dan verse.
Verschillende merken sojamelk smaken allemaal wel net wat anders, maar dat heeft volgens mij ook met toevoegingen te maken. (Ik had in Frankrijk een biologische, en die vormde klontjes)
Je moet de sojabonen toch koken om er "melk" van te maken, dus als je dat een beetje schoon doet heb je toch meteen een gepasteuriseerde / lang houdbare variant?
Nu wel meer dan in het voorjaar.quote:
Vroeg ik naar onzin? Nee? Ga dan je onzin spuien in ONZ, ok?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja Sperzeit, 75 jaar geleden, unsere Leiters
Was mijn kind op bed smijten en de Gruffalo aan het lezen, had anders wel gekeken voor de subtiele zinnetjes tussen de duidelijkere boodschappen doorquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:06 schreef Myraela het volgende:
Als je wil ergeren aan vragen, dan moet je het juist aanzettenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Was mijn kind op bed smijten en de Gruffalo aan het lezen, had anders wel gekeken voor de subtiele zinnetjes tussen de duidelijkere boodschappen door
Klote.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu wel meer dan in het voorjaar.
Kan nu minder rond het huis ofzo, en het thuis werken is de lol ook wel af.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu wel meer dan in het voorjaar.
Kan nu minder rond het huis ofzo, en het thuis werken is de lol ook wel af.
De details die bewust wel verteld of weggelaten worden zijn vaak wel erg interessant voor mijquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je wil ergeren aan vragen, dan moet je het juist aanzetten
Ja zeker waar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Klote.
Ik hoop maar dat iedereen zich redt, het kloterige aan de situatie vind ik dat je dat nauwelijks meer kan zien. Collega's die bijna omvallen -> je merkt er niks van totdat het te laat is.
Familie/vrienden maak ik me niet echt zorgen om. Maar als ik die (meer) had zou daarvoor hetzelfde gelden vrees ik.
Er zit verschil in bewerking tussen vers en houdbaar. Gekoeld/niet gekoeld. Uniek kan dit waarschijnlijk uitleggen maar die heb ik hier al weer even niet meer gezien.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:36 schreef Candaasje het volgende:
Persconferentie gekeken. Ik onthou me maar even van commentaar![]()
Wat betreft plantaardige zuivel; Hier altijd ongekoelde sojamelk. Geen idee of gekoeld anders smaakt.
Ik dacht wel te hebben gelezen dat de gekoelde slagroom van de AH lekkerder is en/of beter spuit dan de ongekoelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |