Zondag klonk er een spannend muziekje en stonden er 5 silouetten met een vraagteken. Gisterenavond tijdens het eten klonk weer het spannende muziekje en stond deze informatie er. Big Brother vertelde daarna dat ze binnenkort kunnen kiezen uit deze 5 nieuwe bewoners. Het is nog niet bekend hoeveel ze er kunnen kiezen en wanneer.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Hingen die er altijd al?
Of is dat iets wat uitgelegd is op de stream (en ik met videoland dus gemist heb).
Kijk pas sinds een uurtje weer live.
Ah ja. Thanks. Zoiets had ik al wel verwacht, want de profielen sloegen niet op iemand die er al zit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zondag klonk er een spannend muziekje en stonden er 5 silouetten met een vraagteken. Gisterenavond tijdens het eten klonk weer het spannende muziekje en stond deze informatie er. Big Brother vertelde daarna dat ze binnenkort kunnen kiezen uit deze 5 nieuwe bewoners. Het is nog niet bekend hoeveel ze er kunnen kiezen en wanneer.
Zie Streamverslagen topic!
Haha "ding dong", Jill naar de dagboekkamer.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill hoopt dat haar oma een stamppot maakt met een balletje gehakt en dat komt brengen
Aan dit soort uitspraken merk je toch wel dat ze nog erg naief/kinds is...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill hoopt dat haar oma een stamppot maakt met een balletje gehakt en dat komt brengen
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
en dat zij KONTSCHAAMHAAR entdeckt heeftquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:37 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Aan dit soort uitspraken merk je toch wel dat ze nog erg naief/kinds is...
Ach, hoepel op johquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:37 schreef mario390 het volgende:
[..]zij heeft al van veel ballen en ronde gezicht
Voor haar is BB een soort "eerste keer op kamers/kot"quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:37 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik zou Willen dat mijn oma mij nog iets kon brengen. Heeft niks te maken met kinderlijkheidquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:37 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Flinke grasmatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:39 schreef mario390 het volgende:
ik denk patt heeft ook op de rug haren
mijn oma zien eten...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Eens ... eten van oma is onovertroffen
quote:
yep van mijn bekwam ik altijd 2 bratwurstenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Eens ... eten van oma is onovertroffen
Yayquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]ja een huis vol terror
10x zoveel, was echt geweldigquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:44 schreef D. het volgende:
Ik begrijp dat Push geweest is?
Was Nick zo enthousiast als ie vooraf beloofd had?
en je kreeg geen knubbelsnutschenflegels?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:44 schreef mario390 het volgende:
ik bedoel de dingen wel als 3 middageten niet alles
op en dag
Was heel leuk om te zien . Iedereen eigenijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:44 schreef D. het volgende:
Ik begrijp dat Push geweest is?
Was Nick zo enthousiast als ie vooraf beloofd had?
en wat is dat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
en je kreeg geen knubbelsnutschenflegels?
Ja zekerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:45 schreef Tourniquet het volgende:
Jill: "Videoland was toch eerst ook een winkel?"
Ik voel me oud.
thomas is ook geen kassettenkind,dat isquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Thomas met zijn verbazing en vragen over cassettebandjes zorgt ervoor dat ik me walgelijk oud voel.
jij mocht toen zeker nog niet achter het gordijn komen voor de reall deal?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:48 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja zeker
Spelletjes huren voor 5 gulden voor 3 dagen en dan met Cd Clone branden
Ik kom uit `90 en ik ben er mee opgegroeid.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
thomas is ook geen kassettenkind,dat is
uit 80s
Ze hadden geen gordijnquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
jij mocht toen zeker nog niet achter het gordijn komen voor de reall deal?
Gut ja, dat kon ook met vhs banden van de videotheek meen ik mij te herinneren, de “beveiliging” afplakken met stukje plakband. Wat een gedoe was dat ook met 2 vhs recorders.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:48 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja zeker
Spelletjes huren voor 5 gulden voor 3 dagen en dan met Cd Clone branden
dann had je ook last met bandwurstensalatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:50 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik kom uit `90 en ik ben er mee opgegroeid.
Meen je niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:51 schreef einzeinz het volgende:
Op de achtergrond zie je 'profielen', de bewoners zullen mogen kiezen!
Patje zo naar de DBK voor een fysio behandelingquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:52 schreef Kefke04 het volgende:
Patje lijkt ernstig gebleseerd, ze denken dat hij niet mee kan doen aan het wk Petanque/Jeu de boules
cassetebandje moest je afplakken om ze over te nemen, vhs kon gewoon afspelen en dan op je 2e opnemenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gut ja, dat kon ook met vhs banden van de videotheek meen ik mij te herinneren, de “beveiliging” afplakken met stukje plakband. Wat een gedoe was dat ook met 2 vhs recorders.
Liese gaat hem verzorgenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Patje zo naar de DBK voor een fysio behandeling.
Volgens mij heeft ze de hele zomervakanties in Spanje gezeten. Niet alleen maar wel van ouders weg.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor haar is BB een soort "eerste keer op kamers/kot"
Alleen de voorbespeelde, maar die wil je in principe niet overnemen toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
cassetebandje moest je afplakken om ze over te nemen, vhs kon gewoon afspelen en dan op je 2e opnemen
bij tekort aan wel, heb zelfs bobobandjes en hansengrietje bandjes overgenomen met top 40 muziek van de radio, waar liedjes eindigde met een halve zin van curry en inkelquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:56 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen de voorbespeelde, maar die wil je in principe niet overnemen toch?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
bij tekort aan wel, heb zelfs bobobandjes en hansengrietje bandjes overgenomen met top 40 muziek van de radio, waar liedjes eindigde met een halve zin van curry en inkel
jill goedequote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:00 schreef zodeju het volgende:
Wat is eigenlijk de achternaam van Jill??
berenboot en pepi en kokkie had ik ookquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik had geen Bobobandjes
Wel Suske en Wiske luisterstrips, maar die heb ik nog steeds
Hier ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hier al de hele ochtend regen.
Ja. Van 1984 tot 2010 was Videoland een videotheek.In 2004 werd de 200ste vestiging geopend. Ook in België had Videoland meerdere winkels. In 2010 failliet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:45 schreef Tourniquet het volgende:
Jill: "Videoland was toch eerst ook een winkel?"
Ik voel me oud.
Een pizza? Of shoarma.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb gelezen
liese gaat hem bezorgen
Het is raar weerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wel toevallig net die 2. De gameplayers. Die denken vooruit. Willen hun kaarten niet tonen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:56 schreef Tourniquet het volgende:
Zoey en Thomas hebben geen voorkeur dus stemmen niet.
Weten ze nu al hoeveel er gekozen mogen worden?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Men houdt een soort stemronde over welke nieuwe bewoner nu gekozen zou worden (of juist afvalt, dat zou ook kunnnen):
[ afbeelding ]
de niet ketens waren vaak beter, meer amerikaanse en japanse import, akira enzo, was bij videoland pas tegen het eind beschikbaarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja. Van 1984 tot 2010 was Videoland een videotheek.In 2004 werd de 200ste vestiging geopend. Ook in België had Videoland meerdere winkels. In 2010 failliet.
Dan heb je kans dat die vandaag komtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Men houdt een soort stemronde over welke nieuwe bewoner nu gekozen zou worden (of juist afvalt, dat zou ook kunnnen):
[ afbeelding ]
Nee, ze gokken maar watquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weten ze nu al hoeveel er gekozen mogen worden?
Iedereen mag met puzzelstukjes stemmen wie ze het liefst als nieuwe bewoner zouden willen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is raar weer![]()
Wat doen ze eigenlijk met die puzzelstukjes en die blokjes?
Ah!!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Slimquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Iedereen mag met puzzelstukjes stemmen wie ze het liefst als nieuwe bewoner willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij oefend voor Zorroquote:
Allemaal aannames, volgens mij worden ze gefuckt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zeiden eerder, stel dat BB vandaag iets vraagt, dan moeten we er al over nagedacht hebben.
nee ze leggen het aantal stukjes wat ze in de dbk hebben doorgegeven aan stemmen zodat ze bijelkaar zien wie het beste eruit komtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Iedereen mag met puzzelstukjes stemmen wie ze het liefst als nieuwe bewoner zouden willen.
zoveel van geleend haha sentimentquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja. Van 1984 tot 2010 was Videoland een videotheek.In 2004 werd de 200ste vestiging geopend. Ook in België had Videoland meerdere winkels. In 2010 failliet.
Alleen als ze een machtiging in kunnen vullen ... de stembiljetten moeten nog verstuurd worden, dus dan moeten ze die ondertekenen in de DBK of zoquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Over stemmen gesproken, mogen/kunnen de NL’se bewoners eigenlijk stemmen op 17 maart? #dtv
Denk het wel, maar dat moeten andere voor hun doen met een machtiging. Zo ging het in andere RLS's ook altijd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Over stemmen gesproken, mogen/kunnen de NL’se bewoners eigenlijk stemmen op 17 maart? #dtv
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen als ze een machtiging in kunnen vullen ... de stembiljetten moeten nog verstuurd worden, dus dan moeten ze die ondertekenen in de DBK of zo
Dankquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het wel, maar dat moeten andere voor hun doen met een machtiging. Zo ging het in andere RLS's ook altijd.
Ze hebben nog niets doorgegeven in de dagboekkamer, ze hadden het er over dat er vanavond bij het eten misschien extra info over de kandidaatbewoners bij kan komen. Ze houden nu gewoon een soort populariteitspoll om te zien wie ze het liefst zouden hebben mochten ze toch opeens moeten kiezen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee ze leggen het aantal stukjes wat ze in de dbk hebben doorgegeven aan stemmen zodat ze bijelkaar zien wie het beste eruit komt
Als het door gaat op de 17e zal dat wel met machtiging zijn. Ik had gelezen dat ze het ook wilde uitstellen tot juni.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Nee, is allemaal aanname. Ze weten niets, maar willen voorbereid zijn voor als iemand voor de keuze komt te staan. Dat het dan een groepsbeslissing is geweest.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:11 schreef D. het volgende:
Heeft BB al aangegeven dat de bewoners mogen kiezen?
Nee, ze doen maar wat.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:11 schreef D. het volgende:
Heeft BB al aangegeven dat de bewoners mogen kiezen?
nou dan gaan ze die vergeten want ze zeggen volgens mijn net dat iedereen gestemd hadquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgorde is op het moment in populariteit bij de bewoners : kandidaat 1 - 5 - 4 - 3 - 2
Zoey heeft alleen nog niet gestemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik loop nog een paar minuten achter .. ben nu net bij de Jill chaosquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou dan gaan ze die vergeten want ze zeggen volgens mijn net dat iedereen gestemd had
Thomas zei: Iedereen die WILDE stemmen heeft nu gestemd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou dan gaan ze die vergeten want ze zeggen volgens mijn net dat iedereen gestemd had
Zoey wilde zelf niet stemmen. Thomas eerst ook niet, maar die heeft uiteindelijk toch wel gestemd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
meid heeft een IQ van maximum 75, niveau 10-12 jarigequote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze is 'anders' zoals ze dat dan zeggen tegen dit soort mensen...
maakt het nou uit of je even stemtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zoey wilde zelf niet stemmen. Thomas eerst ook niet, maar die heeft uiteindelijk toch wel gestemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag mij af of BB redachtie de kritiek gaat aantrekken?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Nouja, het is ook niet dat ze belangrijkere dingen te doen hebbenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee, is allemaal aanname. Ze weten niets, maar willen voorbereid zijn voor als iemand voor de keuze komt te staan. Dat het dan een groepsbeslissing is geweest.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:19 schreef Poezewoes het volgende:
Wat zijn we toch weer tolerantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag mij af of BB redachtie de kritiek gaat aantrekken?My age is very
Inappropriate
for my behavior
Het is diep triest te noemen dat ze steeds nieuwe kandidaten er bij moeten gooien omdat er al 4 vertrokken zijn. Op dag 86 gooien ze plots nog eens 2 bewoners in het huis die het uiteindelijk maar 2 weken moeten uithouden om de finale te spelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:20 schreef freaky40 het volgende:
Hoop wel dat die nieuwe niet gaan lullen over zaken die er in de buitenwereld leven. Dat laatste groepje begon ook als een soort spraakwaterval te vertellen hoe de wereld er uit zag buiten BB. Geen contact met de buitenwereld dus ook geen nieuws vanuit de buitenwereld was de regel. Dat ze mee hebben kunnen kijken naar BB via de streams en op TV vind ik tot daar aan toe, dat kan ook voor het verdere verloop van hun verblijf wel interessant zijn.
Sowieso een mannetje erbij dusquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Top 3 is geworden op dit moment:
1 - 25 - man - make up artist - grappig en fanatiek
5 - 19 - man - event manager - zorgzaam en lief
4 - 28 - man - adviseur - brabantse gezelligheid
Dat er nieuwe bij komen vind ik niet of nooit zo'n probleem in een RLS. Alleen maar leuk hoe nieuwe het in een groep doen die al aan elkaar gewend is en hoe die ontwikkeling gaat. Dat is een deel van het experiment, en misschien wel het interessantste.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:21 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Het is diep triest te noemen dat ze steeds nieuwe kandidaten er bij moeten gooien omdat er al 4 vertrokken zijn. Op dag 86 gooien ze plots nog eens 2 bewoners in het huis die het uiteindelijk maar 2 weken moeten uithouden om de finale te spelen.
Geen nieuws en geen contact met de buitenwereld is de regel. BB blockt hun eigen regels constant!
die eerste is gewoon een clown niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik moet bij de beschrijvingen denken aan makelaars taal.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Veel te jong!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is een momentopname .. wie weet verandert het als ze meer informatie krijgen. Zeggen ze zelf ook.quote:
OK, maar dan moet die nieuwe groep ook afgezonderd zijn. Dat is vaak niet het geval.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat er nieuwe bij komen vind ik niet of nooit zo'n probleem in een RLS. Alleen maar leuk hoe nieuwe het in een groep doen die al aan elkaar gewend is en hoe die ontwikkeling gaat. Dat is een deel van het experiment, en misschien wel het interessantste.
Dat duurt echt veel te lang allemaal.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:25 schreef utopia2.0 het volgende:
De stem zei gisteren, dat die nieuwe er pas aan het einde van de week in komt of inkomen
Hoezo?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas is wel heel geduldig .. en heel lief
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:25 schreef utopia2.0 het volgende:
De stem zei gisteren, dat die nieuwe er pas aan het einde van de week in komt of inkomen
Dat vind ik niet zo'n probleem. Je moet ze gewoon een spraakverbod op leggen, dat is alles.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:26 schreef einzeinz het volgende:
[..]
OK, maar dan moet die nieuwe groep ook afgezonderd zijn. Dat is vaak niet het geval.
De productie belt hen op en zegt dan dat ze de volgende dag of 2 dagen later klaar moeten staan! Ondertussen hebben die zoveel informatie over de wereld dat ze alles lekker vertellen.
Maar de sterkte van BB is net 'AFGEZONDERD'. Misschien kun je gewoon weer smartphones toe laten in het huis? Komt op hetzelfde neer eigenlijk.
Okayquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is een momentopname .. wie weet verandert het als ze meer informatie krijgen. Zeggen ze zelf ook.
Dat hebben ze toen wel bekend gemaakt:quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:23 schreef einzeinz het volgende:
In 2001 had je de aanslagen van 9/11. Big Brother was toen lopende en werkelijk NIEMAND in het huis wist hiervan, nooit werd het hen gezegd en plots komen ze buiten en leven we met 'terreur'.
In een andere versie werd iedereen ingelicht over de ronde van het coronavirus, ik vond dat persoonlijk al not done!
En nu weten ze alles wat er buiten gebeurt! Want elke week komt er een nieuwe in!
Jaa, kun je evengoed je lockdown thuis gaan uitzitten! Daar kun je zonder schroom naakt in je douche lopen want blijkbaar is het toch wel een issue daar in het huis?
quote:De serie werd verstoord door de terroristische aanslagen van 11 september in Amerika. Deelnemer Aldrico werd vier dagen daarna uit het huis verwijderd door zijn verwarde gedrag na de bekendmaking van de aanslagen. Een aantal andere bewoners dacht aanvankelijk dat de aanslagen verzonnen waren door Big Brother om te kijken hoe men er op zou reageren. De productie besloot om de bewoners te overtuigen door aan hen kranten te verstrekken en een televisiecompilatie te vertonen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_(Nederland)#Big_Brother_3_"The_Battle"_(2001)
quote:Dat was schrikken voor de bewoners van het Big Brotherhuis in Almere. Opeens klonk afgelopen donderdag een zware stem uit de microfoons met de mededeling: ,,Met jullie familie is niets aan de hand...maar er is iets ergs gebeurd...'' Volgde het dramatische nieuws uit de VS. Even later werden ook nog kranten binnengebracht en een tape met beelden van het drama.
https://www.trouw.nl/nieuws/rampnieuws-ook-in-big-brother~b929372f/
Hier ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dan zitten ze de hele dag op hun smartphones ..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:26 schreef einzeinz het volgende:
[..]
OK, maar dan moet die nieuwe groep ook afgezonderd zijn. Dat is vaak niet het geval.
De productie belt hen op en zegt dan dat ze de volgende dag of 2 dagen later klaar moeten staan! Ondertussen hebben die zoveel informatie over de wereld dat ze alles lekker vertellen.
Maar de sterkte van BB is net 'AFGEZONDERD'. Misschien kun je gewoon weer smartphones toe laten in het huis? Komt op hetzelfde neer eigenlijk.
Klopt, cassettebandjes werkte dat net zoquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gut ja, dat kon ook met vhs banden van de videotheek meen ik mij te herinneren, de “beveiliging” afplakken met stukje plakband. Wat een gedoe was dat ook met 2 vhs recorders.
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann had je ook last met bandwurstensalat
zo gek is dat toch niet met corona, quarantaine testen etcquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat duurt echt veel te lang allemaal.
https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/sneeuwradar hier kan je zien waar het nu sneeuwtquote:
Nee dacht ik ook maar ze zijn sportenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:29 schreef Joyce-43 het volgende:
dat is toch geen dansen meer van zoey![]()
weer pech hier... net nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/sneeuwradar hier kan je zien waar het nu sneeuwt
Nee , logisch juist.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:30 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
zo gek is dat toch niet met corona, quarantaine testen etc
zullen ook wel eerst in quarantaine moeten. Maar t blijft saaie boel he, zelfs in boulevard benoemt en in de krant. En ze doen er niets mee.quote:
Vind ik wel, ik ga er vanuit dat ze al mensen hadden klaar zitten om in te springen. Want het vertrek speelde al langer, zeker achter de schermen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:30 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
zo gek is dat toch niet met corona, quarantaine testen etc
nou ze doen allemaal dansje voor met naomi toch voor de volgende dagquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee dacht ik ook maar ze zijn sporten
Ik ging er van uit dat dat meestal wel het geval was, behalve mss voor standaardzaken zoals "zendercheck".quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:39 schreef Tourniquet het volgende:
BB-stem is dus (momenteel) wel echt live, aangezien hij reageert op een vraag van Naomi.
Het is erg veel dansen inderdaad.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:42 schreef waxmask het volgende:
dansenhet begint echt een verzameling van soyouthinkyoucandancesingmakeupandplaygames kut show
Dat dacht ik ook al hoor (niet 24/7 natuurlijk, maar wel tijdens 'kantooruren'), maar sommigen hier dachten dat het allemaal vooraf ingesproken teksten waren. De standaardteksten zijn inderdaad wel opnames.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:40 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat dat meestal wel het geval was, behalve mss voor standaardzaken zoals "zendercheck".
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel "stemmen" er zijn?
Is wel leuk om naar te kijken. De bewoners hebben er ook lol aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het is erg veel dansen inderdaad.
Denk alleen dat we deze opdracht nu niet gaan zien..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is wel leuk om naar te kijken. De bewoners hebben er ook lol aan.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:39 schreef Lobmans het volgende:
Dansopdracht?![]()
Ps: kan iemand me vertellen hoe ik op mobiel de lijst met smileys te zien krijg? Ik zie deze enkel als ik op desktop surf.
Ja, lijkt me niet dat als ze worden aangesproken dit opnames zijn. Anno 2021 hoeft die persoon daarom ook niet aanwezig te zijn natuurlijk, kan gewoon van elders uit worden doorgezonden. Ik betwijfel zelfs of er veel productiepersoneel aanwezig is IN het huis, ik had begrepen dat de regiekamer zich ook in het gebouw van Eldemol zit (die weliswaar in de buurt van het huis staat).quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al hoor (niet 24/7 natuurlijk, maar wel tijdens 'kantooruren'), maar sommigen hier dachten dat het allemaal vooraf ingesproken teksten waren. De standaardteksten zijn inderdaad wel opnames.
Jill is 22, maar ik ben het verder eensquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:49 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Heel fijn dat iemand dit weer even benoemd. Het is gewoon sneu om zulke opmerkingen te maken.
Even een voorbeeld. Ik ben op HBO niveau afgestudeerd. Mijn algemene kennis is niheel. Dit komt omdat ik een beperkt geheugen hebt en veel dingen niet blijven hangen..
Mensen denken ook regelmatig: wat is die dom dan! Tsjah omdat ik niet zoveel brede kennis heb? Net als Jill? Je bent meer dan alleen kennis he.. Ze kan op andere gebieden flink uitvlakken. Daarnaast is ze nog 19. Ik was op die leeftijd heel naïef, volgzaam, geen zelfreflectie, etc..
Ze is 22.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:49 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Heel fijn dat iemand dit weer even benoemd. Het is gewoon sneu om zulke opmerkingen te maken.
Even een voorbeeld. Ik ben op HBO niveau afgestudeerd. Mijn algemene kennis is niheel. Dit komt omdat ik een beperkt geheugen hebt en veel dingen niet blijven hangen..
Mensen denken ook regelmatig: wat is die dom dan! Tsjah omdat ik niet zoveel brede kennis heb? Net als Jill? Je bent meer dan alleen kennis he.. Ze kan op andere gebieden flink uitvlakken. Daarnaast is ze nog 19. Ik was op die leeftijd heel naïef, volgzaam, geen zelfreflectie, etc..
hier zelfde probleem, ook geen smileys op foon, ook niet zoals jou afbeeldingquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
hier zelfde probleem, ook geen smileys op foon, ook niet zoals jou afbeelding
hier ook niet.. iphone.. zou het daar aan liggen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Respect !!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:49 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
quote:
Even melding van maken in FOK!features, Bugs & Development dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook niet.. iphone.. zou het daar aan liggen?
Tyf toch op trol.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:38 schreef 20100 het volgende:
[..]
als je dit niet ziet zal je ook het scherpste potlood niet zijn
Ne kapper ter vervanging van Jowie eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
die eerste is gewoon een clown niet?
ik heb samsungquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook niet.. iphone.. zou het daar aan liggen?
BB stem is gewoon geoutsourced in Indiaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:49 schreef freaky40 het volgende:
Die BB stem hoeft daar ook niet lijfelijk aanwezig te zijn. Die zit gewoon in zijn eigen studio in België met een live verbinding naar het huis in Amsterdam.
Dat kan natuurlijk zeker. Ik denk dat er het grootste gedeelte van de dag inderdaad geen productie in het huis zelf zit. Wel beveiliging natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:48 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Ja, lijkt me niet dat als ze worden aangesproken dit opnames zijn. Anno 2021 hoeft die persoon daarom ook niet aanwezig te zijn natuurlijk, kan gewoon van elders uit worden doorgezonden. Ik betwijfel zelfs of er veel productiepersoneel aanwezig is IN het huis, ik had begrepen dat de regiekamer zich ook in het gebouw van Eldemol zit (die weliswaar in de buurt van het huis staat).
hoe zet je een Tr.. ben ook klaar met die fijne FOKker met zijn geweldige opmerkingen en jij weet dit vast.. nooit nodig gehadquote:
Ik vind Nick een chille gastquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Nick, sinds Theo weg is, steeds leuker worden.
Vond t eerst een slappe volger zonder karakter die altijd maar op de bank lag, maar er komt steeds meer karakter uit naar voren.
Denk wel 'ne jeanettequote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ne kapper ter vervanging van Jowie eigenlijk.
Inmiddels ook wel jaquote:
Ik zet geen TR. Doe daar niet aan meequote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe zet je een Tr.. ben ook klaar met die fijne FOKker met zijn geweldige opmerkingen en jij weet dit vast.. nooit nodig gehad
quote:
Smaken verschillen, vind het niet lelijkquote:
jaaaaa geluktquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:00 schreef engine het volgende:
Die smileys op mobiel zien is een instelling. Moet je dus aanzetten bij instellingen ergens.
Ben daar ook niet kapot vanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Echt jammer van die neptieten van Zjoelie.
op je telefoon of op forum?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:00 schreef engine het volgende:
Die smileys op mobiel zien is een instelling. Moet je dus aanzetten bij instellingen ergens.
Yep, maar blijkbaar is die instelling enkel zichtbaar via mobiel, wanneer er via desktop gesurft wordt dan staat die optie er niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:00 schreef engine het volgende:
wat een goedkope sletquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:02 schreef Blackprinces het volgende:
Die tetten zan zoey pleuren er bijna uit
past ook bij haar kledingquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:06 schreef Jockari het volgende:
Zoey draagt nooit onderbroeken onder kleedjes zegt ze. Proper.
Ik zit wel te zeiken over Liese, kerel blablabla, maar het is een stoer wijf. Mag haar welquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:06 schreef Jockari het volgende:
En Liese heeft straks zo'n dik hoofd zoals Thomas door er weer plamuur op te doen. Dat van deze morgen was blijkbaar nog niet genoeg.
[ afbeelding ]
ik kan de congolese vis tot hier ruikenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:06 schreef Jockari het volgende:
Zoey draagt nooit onderbroeken onder kleedjes zegt ze. Proper.
Want? De bacteriën uit d'r kut vliegen dan zomaar de rondte inquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:07 schreef Blackprinces het volgende:
Zoey draagt nooit een onderbroek onder een jurk.
Lekker hygienisch
Ik draag ook nooit een onderbroek onder een jurk. Nu moet ik er wel bij vermelden, dat ik nooit een jurk aan hebquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:07 schreef Blackprinces het volgende:
Lekker hygienisch
Ze draagt ook nooit een BH.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:07 schreef Blackprinces het volgende:
Lekker hygienisch
klik op je user name en dan op optiesquote:
lkkr de chocoflappen vrijquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:07 schreef Blackprinces het volgende:
Lekker hygienisch
Op Instagram Stories daarnet wel bericht "12 uur live vanuit de gameroom de dansmarathon" met verwijzing naar Videoland en GoPlay.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:07 schreef WAvanBuren het volgende:
En we mogen uiteraard weer niet meekijken.
Op het forum.quote:
Hmm dat zou iemand anders even moeten kijken. Zit zelf mobiel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:06 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Yep, maar blijkbaar is die instelling enkel zichtbaar via mobiel, wanneer er via desktop gesurft wordt dan staat die optie er niet.
Daarentegen bestaan er wel kut users.....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:53 schreef 20100 het volgende:
[..]
dit is gewoon achterlijk.... momenteel moet alles politiek correct ingekleed worden
er bestaan ook geen kutkinderen meer, ze hebben ADHD
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Want? De bacteriën uit d'r kut vliegen dan zomaar de rondte in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |