Zondag klonk er een spannend muziekje en stonden er 5 silouetten met een vraagteken. Gisterenavond tijdens het eten klonk weer het spannende muziekje en stond deze informatie er. Big Brother vertelde daarna dat ze binnenkort kunnen kiezen uit deze 5 nieuwe bewoners. Het is nog niet bekend hoeveel ze er kunnen kiezen en wanneer.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Hingen die er altijd al?
Of is dat iets wat uitgelegd is op de stream (en ik met videoland dus gemist heb).
Kijk pas sinds een uurtje weer live.
Ah ja. Thanks. Zoiets had ik al wel verwacht, want de profielen sloegen niet op iemand die er al zit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zondag klonk er een spannend muziekje en stonden er 5 silouetten met een vraagteken. Gisterenavond tijdens het eten klonk weer het spannende muziekje en stond deze informatie er. Big Brother vertelde daarna dat ze binnenkort kunnen kiezen uit deze 5 nieuwe bewoners. Het is nog niet bekend hoeveel ze er kunnen kiezen en wanneer.
Zie Streamverslagen topic!
Haha "ding dong", Jill naar de dagboekkamer.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill hoopt dat haar oma een stamppot maakt met een balletje gehakt en dat komt brengen
Aan dit soort uitspraken merk je toch wel dat ze nog erg naief/kinds is...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill hoopt dat haar oma een stamppot maakt met een balletje gehakt en dat komt brengen
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
en dat zij KONTSCHAAMHAAR entdeckt heeftquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:37 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Aan dit soort uitspraken merk je toch wel dat ze nog erg naief/kinds is...
Ach, hoepel op johquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:37 schreef mario390 het volgende:
[..]zij heeft al van veel ballen en ronde gezicht
Voor haar is BB een soort "eerste keer op kamers/kot"quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:37 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik zou Willen dat mijn oma mij nog iets kon brengen. Heeft niks te maken met kinderlijkheidquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:37 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Flinke grasmatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:39 schreef mario390 het volgende:
ik denk patt heeft ook op de rug haren
mijn oma zien eten...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Eens ... eten van oma is onovertroffen
quote:
yep van mijn bekwam ik altijd 2 bratwurstenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Eens ... eten van oma is onovertroffen
Yayquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]ja een huis vol terror
10x zoveel, was echt geweldigquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:44 schreef D. het volgende:
Ik begrijp dat Push geweest is?
Was Nick zo enthousiast als ie vooraf beloofd had?
en je kreeg geen knubbelsnutschenflegels?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:44 schreef mario390 het volgende:
ik bedoel de dingen wel als 3 middageten niet alles
op en dag
Was heel leuk om te zien . Iedereen eigenijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:44 schreef D. het volgende:
Ik begrijp dat Push geweest is?
Was Nick zo enthousiast als ie vooraf beloofd had?
en wat is dat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
en je kreeg geen knubbelsnutschenflegels?
Ja zekerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:45 schreef Tourniquet het volgende:
Jill: "Videoland was toch eerst ook een winkel?"
Ik voel me oud.
thomas is ook geen kassettenkind,dat isquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Thomas met zijn verbazing en vragen over cassettebandjes zorgt ervoor dat ik me walgelijk oud voel.
jij mocht toen zeker nog niet achter het gordijn komen voor de reall deal?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:48 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja zeker
Spelletjes huren voor 5 gulden voor 3 dagen en dan met Cd Clone branden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |