SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 02-02-2021 17:46:28 ]SOONY
Omdat het nog geen dinsdagmiddag is.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
verdorie waarom is control nog niet psplus download
2 woorden, 9 lettersquote:Op maandag 1 februari 2021 22:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Omdat het nog geen dinsdagmiddag is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op maandag 1 februari 2021 22:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
2 woorden, 9 lettersnachtje slapen, iets langer blijven liggen en hij is er al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het downloaden zal langer duren, gezien psn zo taffus langzaam is, zelfs op de 5
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Third person shooter zoals Max Payne en Quantum Breakquote:Op maandag 1 februari 2021 22:29 schreef Jimbo het volgende:
waarom geilt iedereen eigenlijk op control?
Sure het is een grappige game voor een uurtje maar vond hem best heel langdradig
Hier geen snelheidsproblemen hoor? Kijk je kabels anders nog eens naquote:Op maandag 1 februari 2021 22:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nachtje slapen, iets langer blijven liggen en hij is er al.
Het downloaden zal langer duren, gezien psn zo taffus langzaam is, zelfs op de 5
Wat ik er grafisch van zie spreekt het me erg aan! De titel is verder geheel aan mijn radar ontsnapt.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:29 schreef Jimbo het volgende:
Sure het is een grappige game voor een uurtje maar vond hem best heel langdradig
wat is je speed bij psn? Hier 1gbps op xbox en 300 ofzo op psnquote:Op maandag 1 februari 2021 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier geen snelheidsproblemen hoor? Kijk je kabels anders nog eens na
Jouw mening klopt nietquote:Op maandag 1 februari 2021 22:29 schreef Jimbo het volgende:
Volgens mij trek ik gewoon de volle 250mbit van ziggoquote:Op maandag 1 februari 2021 22:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is je speed bij psn? Hier 1gbps op xbox en 300 ofzo op psn
BL3 speelt wel heeerlijk weg nu op de PS5quote:Op maandag 1 februari 2021 21:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat wordt een hele mooie dag voor ps5 gamers morgen![]()
Control ultimate edition en God of War ps5 update![]()
Daar duw duw ik toch even bugsnax en BL3 voor aan de kant
Mja daar heb je t alquote:Op maandag 1 februari 2021 22:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Volgens mij trek ik gewoon de volle 250mbit van ziggo
De games stromen binnen in een moordgang in elk geval.
Dat mag je vindenquote:
alle games van hun zijn geloof ik op psn gekomen, dus ja die kans is heel grootquote:Op maandag 1 februari 2021 22:38 schreef DKUp het volgende:
Benieuwd of Returnal wat gaat worden. Dat gaat een PS Plus game worden volgend jaar heb ik het idee.
Eigenlijk daarna is de eerste grote titel Resident Evil Village begin mei.
FF afwachten wanneer Ratchet and Clank Rift Apart en Far Cry 6 uitkomen.
In ieder geval sinds de PS5 haal ik tot nu toe elke keer mijn volle downloadsnelheid.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Volgens mij trek ik gewoon de volle 250mbit van ziggo
De games stromen binnen in een moordgang in elk geval.
R&C wil ik zo enorm graagquote:Op maandag 1 februari 2021 22:38 schreef DKUp het volgende:
Benieuwd of Returnal wat gaat worden. Dat gaat een PS Plus game worden volgend jaar heb ik het idee.
Eigenlijk daarna is de eerste grote titel Resident Evil Village begin mei.
FF afwachten wanneer Ratchet and Clank Rift Apart en Far Cry 6 uitkomen.
Die hebben geen PS5 update van Control, daarom.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
azië kreeg meer games, oa bloodstained.
Die zal binnenkort ook wel in plus komen dus
Had sommige dingen wel liever anders gezienquote:
Vast, zit ook al in Game Pass. Is ook al vaak in de aanbieding geweest volgens mijquote:Op maandag 1 februari 2021 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
azië kreeg meer games, oa bloodstained.
Die zal binnenkort ook wel in plus komen dus
Geen haast inderdaad. Gewoon tijd voor nemen.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
R&C wil ik zo enorm graag
Maargoed, laat de bazen van insomniac die game maar gewoon perfect optimaliseren
Ik zet hem in mijn bibliotheek, maar denk niet dat ik die ga spelen. Niet mijn ding.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:38 schreef KennyPowers het volgende:
Wel beetje jelly voor destruction allstars
Dat is waarschijnlijk precies 1 week leuk (de eerste)
Volgens geruchten komen morgen heel wat details van GameInformer over Mass Effect naar buiten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:14 schreef Drankster het volgende:
Dit weekend trailer van Mass Effect Remasters. Vooral deel 1 schijnt flink geüpdatet te zijn. Laten we hopen dat het niet enkel een resolutie en framerate remaster is maar ook gameplay/UI etc.
Oeh zin in.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:27 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Volgens geruchten komen morgen heel wat details van GameInformer over Mass Effect naar buiten.
Dat is heel snelquote:
Ik zag er gisteren een filmpje over op youtube.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:14 schreef Drankster het volgende:
Dit weekend trailer van Mass Effect Remasters. Vooral deel 1 schijnt flink geüpdatet te zijn. Laten we hopen dat het niet enkel een resolutie en framerate remaster is maar ook gameplay/UI etc.
Nieuw account, Vault-Boyquote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:27 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Volgens geruchten komen morgen heel wat details van GameInformer over Mass Effect naar buiten.
Blijkbaar vannacht om 00.00 live gegaanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is heel snel![]()
Meestal staan ze er rond een uur of 12-13 in.
Zo maar even downloaden dan, dan kan ik er straks meteen mee aan de slagquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Blijkbaar vannacht om 00.00 live gegaan
Bij mij downloadde die standaard de PS5 versie. Als ik nu naar de Store pagina van Control ga kan ik wel schakelen naar de PS4 versie en vice versa (bij PS4 versie staat 'Download' bij de PS5 versie staat 'Open').quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:52 schreef StateOfMind het volgende:
Je moet de games handmatig zoeken nog, maar ze staan er idd al in.
Nou zie ik voor Control Ultimate Edition geen specifieke PS5 versie staan.
Krijgt die dan automatisch een update als je hem opstart of hoe zit dat?
Bij mij zag ik in de Store 2 versies staan van de Ultimate Edition.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bij mij downloadde die standaard de PS5 versie. Als ik nu naar de Store pagina van Control ga kan ik wel schakelen naar de PS4 versie en vice versa (bij PS4 versie staat 'Download' bij de PS5 versie staat 'Open'.
Koop CIV 6.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:06 schreef Ang3l het volgende:
Fenyx uitgespeeld.
The wolf among us uitgespeeld.
Dus maar weer terug naar AC Origins, voor de 3e keer.
En dan is t wel ongeveer op
Totaal niks voor mijquote:
I see what you did therequote:
Ik was net te laatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:20 schreef Bolasie het volgende:
Nou net een PS5 drop om Amazon DE en besteld, vrijdag binnen. Ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:20 schreef Bolasie het volgende:
Nou net een PS5 drop om Amazon DE en besteld, vrijdag binnen. Ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I see what you did there
Net alsof ik dan ineens zoveel extra's zou kunnen spelen
Er was - vreemd genoeg - dusdanig lang/veel op voorraad dat ik er twee heb kunnen bestellen. Eentje kan ik mooi thuis kwijt zo.quote:
Ik geloof wel dat Control mooi zal zijn op PS5.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:22 schreef StateOfMind het volgende:
De Control versie waar geen PS logo bij staat is idd de PS5 versie.
Net even gekeken bij de Display settings en daar kan ik kiezen tussen 60fps en rayrtracing.
Mooi.
Nu even opschieten en met de hond naar het bos en dan eens ienemienemutte gaan doen voor welke game ik ga spelen
Ja ik was ook gewoon niet snel genoeg... Maargoed, mooi dat er nu dus schijnbaar al wat grotere voorraden beschikbaar komen. Geeft hoop voor de toekomst!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Er was - vreemd genoeg - dusdanig lang/veel op voorraad dat ik er twee heb kunnen bestellen. Eentje kan ik mooi thuis kwijt zo.
Nein. Verwacht dat vandaag, ten laatste morgen het geld op zijn rekening staat.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:28 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd of onze huis-Belg hem al binnen heeft.
De ander voor 800 euro verkopen en bam, goedkope ps5 in huis.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Er was - vreemd genoeg - dusdanig lang/veel op voorraad dat ik er twee heb kunnen bestellen. Eentje kan ik mooi thuis kwijt zo.
Met een beetje mazzel heb je hem dan voor het weekend binnen dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:34 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Nein. Verwacht dat vandaag, ten laatste morgen het geld op zijn rekening staat.
Had mijn bank van de eerste keer duidelijk gemeld wat het probleem was...
5 februari dacht ik voor de Nioh upgrade.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heb je hem dan voor het weekend binnen dan.
Wanneer komt die next gen upgrade van de Nioh games eigenlijk?
Zag gisteren dat er een update geīnstalleerd was voor Nioh 1. Geen idee alleen of dat de next-gen update is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heb je hem dan voor het weekend binnen dan.
Wanneer komt die next gen upgrade van de Nioh games eigenlijk?
Zeg dat wel! Zit sinds mijn operatie (7 dec) thuis. Morgen krijg ik te horen of ik volgende week weer aan het werk mag of dat ik nog vakantie heb tot 2 maart. Thuiswerken kan ik niet ivm analoge gevoelige stukken.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:59 schreef Jimbo het volgende:
nou... maar goed dat we in een lockdown zitten dan he
Ik zou voor deze gaan: https://www.psx-sense.nl/(...)-5-voorraad-checker/quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:10 schreef blessed19 het volgende:
Welke telegram groep raden jullie aan om een ps5 te kunnen bemachtigen?
https://fcksclprs.nl/ps5-monitor/quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:10 schreef blessed19 het volgende:
Jimboquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:10 schreef blessed19 het volgende:
te laat wakker hierquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Ook net weer te laat... was bezig met bestellen ik klikte op Ideal... en gone.
ps4 doet het nog prima.quote:
Mijn interesse in Judgement is pas gekomen na het ontdekken van Yakuza dus dit is een aangename verassing.quote:
Ome Jimbo lag lekker te slapenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:41 schreef Leonos het volgende:
[..]
@:Jimbo , nog wat geregeld voor mij?
En Ryū ga Gotoku Kenzan. Je zou denken dat dat na het succes van Nioh en Ghost of Tsushima wel zou gebeuren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mijn interesse in Judgement is pas gekomen na het ontdekken van Yakuza dus dit is een aangename verassing.
Ik hoop nog steeds op een port van Ryū ga Gotoku Ishin!
Waarom, het is niet of ik werk heb ofzoquote:
Je hebt toch gewoon werkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom, het is niet of ik werk heb ofzo
Lig nu ook nog prinsheerlijk op bedje
Geen baan of iets, werk voor mezelf he. Dus nu het rustig is werk ik een uurtje per dag en in dec van 0600 tot ergens in de nacht als ik klaar ben, meestal 1-0200u ofzo. Dan een uurtje of 3,4 lang pitten en dan begint als opnieuw.quote:
Games van ATLUS net zo toch, Sega kan bakken met geld verdienen met ports van SMT en de Persona serie (zie P4: Golden op Steam en de P5 Switch port beggars).quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:49 schreef Aurelius het volgende:
[..]
En Ryū ga Gotoku Kenzan. Je zou denken dat dat na het succes van Nioh en Ghost of Tsushima wel zou gebeuren.
Sega be like...
[ afbeelding ]
Die hebben een of andere onderhandse exclusiviteitsdeal met Sony. Kan niet anders. Is toch belachelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:58 schreef Drankster het volgende:
Games van ATLUS net zo toch, Sega kan bakken met geld verdienen met ports van SMT en de Persona serie (zie P4: Golden op Steam en de P5 Switch port beggars).
Yakuza reeks verkoopt nu wel goed, ook in het westen. Dus wie weet.quote:Hopen dat Yakuza 7 genoeg verkoopt en de paar mensen die een Xbox hebben de Yakuza serie via GamePass gaan spelen om Sega te kunnen overtuigen maar ik verwacht er niks van.
Maar nu merkt iedereen ook gelijk hoe kut yakuza wel niet isquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:07 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Die hebben een of andere onderhandse exclusiviteitsdeal met Sony. Kan niet anders. Is toch belachelijk.
[..]
Yakuza reeks verkoopt nu wel goed, ook in het westen. Dus wie weet.
Yakuza 7 is uit de weg, dus de vertaalafdeling heeft even niks te doen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:13 schreef Jimbo het volgende:
Maar nu merkt iedereen ook gelijk hoe kut yakuza wel niet is
Dacht laatst aan die serie te beginnen, als je echt van lezen en zoeken houdt is de serie misschien wel leuk, maar voor zo tussendoor (waar toch het grootste gros van de gamer zich bevind) is het natuurlijk geen game. Zo ook voor mij, zou hem dolgraag willen spelen maar zat al gelijk een uur vast in de stad omdat je met mensen moet praten of luisteren ofzo (yakuza 0) en dan heb ik al geen zin meer, ga wel iets anders spelen.
Helemaal mee eens. Door Angry Joe heb ik me ooit eens laten verleiden om een Yakuza spel aan te schaffen, maar wat een gelul, gezeik en gezoek. Nee, dan kijk ik liever een aflevering van de Sopranos ofzo, veel relaxter.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar nu merkt iedereen ook gelijk hoe kut yakuza wel niet is
Dacht laatst aan die serie te beginnen, als je echt van lezen en zoeken houdt is de serie misschien wel leuk, maar voor zo tussendoor (waar toch het grootste gros van de gamer zich bevind) is het natuurlijk geen game. Zo ook voor mij, zou hem dolgraag willen spelen maar zat al gelijk een uur vast in de stad omdat je met mensen moet praten of luisteren ofzo (yakuza 0) en dan heb ik al geen zin meer, ga wel iets anders spelen.
Ja jammer is datquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:20 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Door Angry Joe heb ik me ooit eens laten verleiden om een Yakuza spel aan te schaffen, maar wat een gelul, gezeik en gezoek. Nee, dan kijk ik liever een aflevering van de Sopranos ofzo, veel relaxter.
Same, ook met rdr2. Zelfs voor mijn pa is rdr2 te traag.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja jammer is dat
De setting en gameplay vind ik helemaal tof, maar dat langdradige is gewoon zo kut
Heb ik ook met RDR2, ooit wil ik hem nog uitspelen maar kom er gewoon niet doorheen omdat het zoooo fucking traag is
het schijnt dat er een wereld voor je open gaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:23 schreef theclansman het volgende:
Toch maar weer een nieuwe headset aangeschaft. Altijd tevreden geweest over turtle beach dus ben benieuwd hoe ze klinken met de 3d audio van de ps5
Als 30+er zou je toch anders verwachten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:24 schreef Aurelius het volgende:
De aandachtspanne van de huidige generatie ADHD-tjes is weer erg klein hoor ik.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Same, ook met rdr2. Zelfs voor mijn pa is rdr2 te traag.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het schijnt dat er een wereld voor je open gaat.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:30 schreef 7nightwing7 het volgende:
Hoppa ! Vanochtend om 09:09 Amazon de ps5 drop gepakt. Vrijdag ps5 bezorgd.. Komen nog meer drops deze week op Amazon DE en Amazon UK.
Psx sense ja. Daar had ik vanochtend ook direct prijs. Ze zijn tot nu toe de snelste met melden van de drops.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:10 schreef blessed19 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |