quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Like gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de verschillen.
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
User @:Zipportal heeft geen hoge dunk van haar.
Ken je klassiekers man, tsjongejonge.quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Gaan ze wel ergens anders schaatsen, daar maakt echt niemand zich druk omquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou wel geinig zijn als er nu eindelijk dik ijs is en het mag dan niet
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Eens.quote:
Helaas niet kunnen kijken wegens omstandigheden maar maandag ben ik er bij hoor xxquote:
Vind er geen zak meer aan. Serieus onderwerp met die doping weer zo'n schijtfilmpje van de TV Kantine erdoorheen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:55 schreef JaapKroket het volgende:
Topshow echt. Wilfredje zet iedereen scherp en Valentijn zet AZ op kampioen in 2021
Goede opmerking. Goede terechte opmerking.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vind er geen zak meer aan. Serieus onderwerp met die doping weer zo'n schijtfilmpje van de TV Kantine erdoorheen.
Waar is de Sparta jas?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ twitter ]
IJsmeester Aad is weer terug.
Wimpie Wimpie zo te zienquote:
Omdat 22:20 stom is.quote:
Ja dat zeg ik.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:32 schreef Haags het volgende:
SPEEL GODVERDOMME EENS IETS VAN THE GOLDEN EARRING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als we nu met z'n allen heel hard roepen komt ze toch welquote:Op maandag 8 februari 2021 20:32 schreef Coco het volgende:
Ik ben er.
Hopelijk @:Lavenderr dit keer wel.
Zullen we het een beetje rustig houden? Bvdquote:Op maandag 8 februari 2021 20:32 schreef Haags het volgende:
Schreeuw niet zoquote:Op maandag 8 februari 2021 20:32 schreef Haags het volgende:
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:33 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Zullen we het een beetje rustig houden? Bvd
@GGMM check ditquote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:33 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Zullen we het een beetje rustig houden? Bvd
ik ben ZIEDENDquote:
Hebben ze niet in hun repertoirequote:Op maandag 8 februari 2021 20:32 schreef Haags het volgende:
Ik wel, op zich best vermakelijkquote:Op maandag 8 februari 2021 20:35 schreef Coco het volgende:
Ik heb nog nooit dat marble mania gekeken.
Jij wel @:bluedisplay ?
eerste keer met wesley, gio en ronaldquote:Op maandag 8 februari 2021 20:35 schreef Coco het volgende:
Ik heb nog nooit dat marble mania gekeken.
Jij wel @:bluedisplay ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |