Dirkie kan bij mij wel een potje breken gezien zijn verdiensten voor de club, maar dat boekje van hem was wel hilarisch moet ik bekennen. Voor wie het nog niet heeft gelezen: zeker doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jazeker, en hij was ook al best opdringerig de laatste twee jaar van zijn carrière wat sowieso een beetje anders was dan daarvoor toen hij altijd wat meer op de achtergrond was. Dat was misschien niet zo erg als voetballer omdat zijn opdringerigheid er ook gedeeltelijk voor heeft gezorgd dat we kampioen zijn geworden maar na zijn carrière je zo opdringen en continu mensen en er aan herinneren hoe belangrijk je bent geweest was wel heel erg irritant (en ook ondermijnend toe naar anderen die belangrijk waren voor de titel, met name Gio).
Want?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik heb niet het idee dat Berghuis een hele leuke jongen is op een verjaardag.
Oh dat verbaast me ook niets. Maar goed dat Arnesen die afspraak niet na wilde komen. Achterlijke afspraak.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:33 schreef Caland het volgende:
Volgens Krabby is de breuk met Kuyt niet echt in goed overleg gegaan, wou Arnesen de gemaakte afspraken met hem gewoon niet nakomen en heeft Kuyt met Rob Jansen er zelfs nog een klein afkoopsommetje uitgepeurd.
Wat voor afspraken waren er precies gemaakt dan en onder wie?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:33 schreef Caland het volgende:
Volgens Krabby is de breuk met Kuyt niet echt in goed overleg gegaan, wou Arnesen de gemaakte afspraken met hem gewoon niet nakomen en heeft Kuyt met Rob Jansen er zelfs nog een klein afkoopsommetje uitgepeurd.
Juist wel man.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik heb niet het idee dat Berghuis een hele leuke jongen is op een verjaardag.
Volgens Krabby heeft Van Geel die toezegging gedaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor afspraken waren er precies gemaakt dan en onder wie?
quote:Kuyt vertelde deze week bij Ziggo Sport dat hij in gesprek is met Feyenoord over een vervolg van zijn trainerscarrière. Het is de vraag wat de voormalig aanvaller gaat doen. "Bij Feyenoord niets, denk ik. Hij had natuurlijk de afspraak met Feyenoord dat hij hoofdtrainer zou worden. Van Geel heeft die toezegging gedaan. Dat heeft Frank Arnesen afgeschoten", vertelt Krabbendam bij Veronica Inside.
"Maar als ze een afspraak hebben, zal dat ook wel zijn vastgelegd", vervolgt de verslaggever. "Die belofte moet wel worden rechtgezet. Ik denk dus dat ze bezig zijn om een overeenkomst te sluiten. Dat hij wat geld mee krijgt en dat hij dan vrij is om te gaan en te staan waar hij wil. Hij doet niets, maar hij heeft wel een contract bij Feyenoord. Officieel is hij in dienst", legt Krabbendam uit.
Jij leeft echt onder een steen hè?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor afspraken waren er precies gemaakt dan en onder wie?
Bedankt Scrummiequote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens Krabby heeft Van Geel die toezegging gedaan.
[..]
Die belofte niet inwilligen behoort tot het project “Domme keuzes van Yellow fixen”. Goed dat Arnesen geen uitzonderingen maakt, dat geeft mij toch wel een fijn gevoel dat hij weet waar hij mee bezig is. In plaats van de zoveelste meeloper.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt Scrummie
Niet meer dan logisch dat daar geen gehoor aan is gegeven door Arnesen.
Nu nog een team in de KKD.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Die belofte niet inwilligen behoort tot het project “Domme keuzes van Yellow fixen”. Goed dat Arnesen geen uitzonderingen maakt, dat geeft mij toch wel een fijn gevoel dat hij weet waar hij mee bezig is. In plaats van de zoveelste meeloper.
Hetzelfde als vorige zomer omdat die tering O21 competitie stil ligt en waarschijnlijk ook niet meer hervat gaat worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat zijn de laatste stand van zaken daaromtrent?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hetzelfde als vorige zomer omdat die tering O21 competitie stil ligt en waarschijnlijk ook niet meer hervat gaat worden.
Hij heeft niet eens toegegeven dat het een fout was toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]![]()
Yellow verdient molotovcocktails door zijn raam voor deze gigantische faal.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:24 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
En waar je 's avonds laat boven op de overloop per ongeluk tegenaan loopt en na een korte aarzeling elkaar heftig begint te zoenen.
Dat was sowieso niet echt een van de (weinige) kwaliteiten van v Geel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens toegegeven dat het een fout was toch?
Ik kan mij herinneren dat hij ooit in een interview heeft gezegd dat het niet aan hem lag, maar aan de voetbalpiramide zelf. Dat alle Jong-teams gewoon in 1 aparte beloftencompetitie moesten spelen ipv in de piramide, want dat zou niet werken. Naast de budgettaire redenen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rare fantasieën hou jij erop na makker.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:24 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
En waar je 's avonds laat boven op de overloop per ongeluk tegenaan loopt en na een korte aarzeling elkaar heftig begint te zoenen.
Hij heeft daar bij FOX nog een keer een leuke draai aan proberen te geven door te beginnen over die U21 competitie (waar toen ook al geen hond op zat te wachten)quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als vGeel gewoon iets had gezegd van ‘ik had naar mijn idee behoorlijke redenen om de gok niet te nemen, maar uiteindelijk heeft de keuze fout uitgepakt’ oid had ik het ook een stuk beter kunnen verkroppen, maar zelfs dat zit er niet inquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat hij ooit in een interview heeft gezegd dat het niet aan hem lag, maar aan de voetbalpiramide zelf. Dat alle Jong-teams gewoon in 1 aparte beloftencompetitie moesten spelen ipv in de piramide, want dat zou niet werken. Naast de budgettaire redenen.
Tuurlijk, Martin. Als zelfs de top 2, AZ, Utrecht, Vitesse en zelfs fucking Sparta (soms vergeet je dat die ook een Jong-team hebben spelen in de Derde Divisie) heil in de voetbalpiramide zagen en bereid waren om er in te investeren met veel mindere begrotingen, dan ligt het misschien niet aan anderen maar aan jouw belabberde inschattingsvermogen.
Ik kan niet tegen dat gedrag dat het aan alles en iedereen ligt, maar 0,0 aan de foutenmaker ligt. Beetje hetzelfde gedrag wat je in de politiek en weleens op FOK! tegenkomt. Bah.
Bij de eerste pilot waren het alleen Ajax, PSV en Twente. Dat was in 2013 of 2014 bepaald toen we inderdaad nog geen cent te makken hadden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:11 schreef Scrummie het volgende:
Dat ze op het eerste moment niet direct instapten was een financieel dingetje en nog wel te begrijpen, maar volgens mij waren er daarna nog 2 of 3 momenten dat het kon zonder dat je zoals nu 2 of 3 keer moet promoveren.
Er was volgens mij nog één moment en dat was toen FC Twente er uit ging en Feyenoord die plek vrij kon overnemen. Dat sloeg echt helemaal nergens op, want op dat moment haalde vGeel spelers als Kramer, Botteghin en Vejinovic naar de club voor transfersommen vergelijkbaar met de kosten van zo’n elftal (en kreeg Kazim zelfs nog een contract aangeboden).quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:11 schreef Scrummie het volgende:
Dat ze op het eerste moment niet direct instapten was een financieel dingetje en nog wel te begrijpen, maar volgens mij waren er daarna nog 2 of 3 momenten dat het kon zonder dat je zoals nu 2 of 3 keer moet promoveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |