Hot bitch hoor!quote:Op maandag 1 februari 2021 19:10 schreef Fok-it het volgende:
Nog even een schattig honten filmpje om de week goed te beginnen
Honten
Moet ik Gio-filmpjes posten dan? Die vind @ChevyCaprice erg leukquote:Op maandag 1 februari 2021 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja doe dan ook niet zo raar met je vlogmiep
[..]
Had je nog wat goed
vindquote:Op maandag 1 februari 2021 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik Gio-filmpjes posten dan? Die vind @:ChevyCaprice erg leuk
Klopt maar haar vlogs zijn een beetje kut. Daarom kijk ik die van Gio als Jade er ook in zitquote:
Je kijkt toch niet naar haar omdat ze zo goed kan vloggenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt maar haar vlogs zijn een beetje kut. Daarom kijk ik die van Gio als Jade er ook in zit
Waarom zou ik anders naar haar kijkenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kijkt toch niet naar haar omdat ze zo goed kan vloggen
Kijk je dat serieus?quote:Op maandag 1 februari 2021 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
vind
Ja klopt die vind ik inderdaad leuk.
Oh dacht jij valt ook op minderjarige meisjesquote:Op maandag 1 februari 2021 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou ik anders naar haar kijken
Wie nog meer dan?quote:Op maandag 1 februari 2021 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dacht jij valt ook op minderjarige meisjes
Mot jequote:Op maandag 1 februari 2021 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie nog meer dan?
Oh hi @:Solotovski
Ik heb jou nog niet opgegeven, Chevy is inderdaad precies het type dat die dingen kijkt, liket en sharetquote:Op maandag 1 februari 2021 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik Gio-filmpjes posten dan? Die vind @:ChevyCaprice erg leuk
Prof is er ook wel vanquote:Op maandag 1 februari 2021 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie nog meer dan?
Oh hi @:Solotovski
Joh (lol)quote:Op maandag 1 februari 2021 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dacht jij valt ook op minderjarige meisjes
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kijk je dat serieus?
Chevy is 13
Je kan niet de hele dag intellectueel bezig zijn. Maar influencers en de Gio's en Enzo's van de wereld gaat ook wel wat ver jaquote:Op maandag 1 februari 2021 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niet opgegeven, Chevy is inderdaad precies het type dat die dingen kijkt, liket en sharet
Ik vond het knikkeren donderdag niet zo leuk wat jijquote:Op maandag 1 februari 2021 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan niet de hele dag intellectueel bezig zijn. Maar influencers en de Gio's en Enzo's van de wereld gaat ook wel wat ver ja
Ga doorquote:Op maandag 1 februari 2021 21:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kijk je dat serieus?
Chevy is 13
Voor jonge en oudere kinderen jaquote:Op maandag 1 februari 2021 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]Is vermaak voor jong en oud maat.
Ik ben een groot kindquote:Op maandag 1 februari 2021 21:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Voor jonge en oudere kinderen ja
Jochie
Pseudomodjequote:Op maandag 1 februari 2021 21:47 schreef Fok-it het volgende:
Laten we even lief zijn voor Chevy allemaal
Je bent niet de enigequote:
Jazeker. Was een prima grapje maatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
Chevy had je m'n grapje nog wel gelezen?
Het is weggemodereerd
Wat had je gepostquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
Chevy had je m'n grapje nog wel gelezen?
Het is weggemodereerd
Ik schrijf m op, ben nog steeds bezig in Tolstoj - Opstandingquote:Op maandag 25 januari 2021 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SuperboekPast ook precies goed in de periode waarin ik me nu bevind. Zo grappig is dat. Heb je Letters to a young poet van Rilke ook gelezen? Ook echt aanrader voor jou wel
In de context van amor fati een meer interessante uitspraak dan popcultuur doet vermoeden inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:47 schreef Fok-it het volgende:
Aus der Kriegsschule des Lebens. — Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
Eentje voor @:Naatje_1
Ja die Adolf zat altijd vol goede teksten, of niet? HAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:47 schreef Fok-it het volgende:
Aus der Kriegsschule des Lebens. — Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
Eentje voor @:Naatje_1
Oh dat kan jij natuurlijk gewoon terugzien (lol)quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jazeker. Was een prima grapje maat
Toe maar. Ben je zelf ook aan een opstanding bezig?quote:Op woensdag 3 februari 2021 01:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik schrijf m op, ben nog steeds bezig in Tolstoj - Opstanding
Je kan beter dan ditquote:Op woensdag 3 februari 2021 01:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja die Adolf zat altijd vol goede teksten, of niet? HAHAHAHAHAHAHA
Ik denk dat je hem een beetje overschatquote:
Mwah. Zo één keer in de maand misschien.quote:
Zit hier serieus met tranen in m'n ogen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 01:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja die Adolf zat altijd vol goede teksten, of niet? HAHAHAHAHAHAHA
Eerst DJMO, nu jijquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:30 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Zit hier serieus met tranen in m'n ogen.
Hoop dat @:ChevyCaprice blij is met z'n opmerking
Da's wel zo'n kansloos zeikwijf hequote:Op woensdag 3 februari 2021 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst DJMO, nu jij
Hier mag KEIHARD tegen opgetreden worden
Vreselijk ja.quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Da's wel zo'n kansloos zeikwijf he
quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:30 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Zit hier serieus met tranen in m'n ogen.
Hoop dat @:ChevyCaprice blij is met z'n opmerking
Volgens mij word jij al gesponsordquote:Op woensdag 3 februari 2021 14:26 schreef Fok-it het volgende:
Al zouden jullie mij natuurlijk best donaties mogen sturen als ik straks naar de appie loop
Vertel dat maar aan mijn rekening danquote:Op woensdag 3 februari 2021 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij word jij al gesponsord
Als micro-influencer krijg je nog niet zoveel geld (lol)quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan mijn rekening dan
Ik heb anders een macro-piemelquote:Op woensdag 3 februari 2021 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als micro-influencer krijg je nog niet zoveel geld (lol)
Iedereen hier tochquote:
Kaneel niet. Die is indoquote:
lolquote:
Op smallpplovers.com zal je vast wel wat aanbod kunnen vindenquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lol
Is ook meteen de enige met een partner hier.
Ik vind dit HEEL vreemd
Hahahahahahahaquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:11 schreef Fok-it het volgende:
Hoerenmoederse koppijn en ik moet nog tot 5
Kan dat pallets sorteren niet thuis gebeuren?quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahahahahaha
Ik ga zo lekker naar huis
Beter van niet, ik voorkom graag teleurstellingenquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op smallpplovers.com zal je vast wel wat aanbod kunnen vinden
Neequote:Op woensdag 3 februari 2021 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan dat pallets sorteren niet thuis gebeuren?
Klinkt als een topventquote:
Sinds nieuwjaar was ik goed bezig, maar inmiddels mis ik toch echt sociale contacten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toe maar. Ben je zelf ook aan een opstanding bezig?
Wat een boefjequote:Op woensdag 3 februari 2021 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had wel ff een gelukje met een race-incident want ik tikte er heel zachtjes ééntje af maar ik heb geen penalty gekregen van de stewards
Ik was best wel op de limiet bezig, maar wel fair. Wordt wel veel gezeken door die sneeuwvlokjes zegquote:
De proud boys gaan er tegenaan!quote:
Het hoogtepuntje van de week voor alle lezers van ONZ SCquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:12 schreef GGMM het volgende:
Ik kwam hier even lezen over chevy zijn race
Mooi dat ik weer op de hoogte ben
quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:20 schreef Solotovski het volgende:
Hopelijk crash je met je godvergeten kut racewagen in de bandenstapel
Daar zit ik dus ook elke week op te wachten maar het gebeurt maar nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:20 schreef Solotovski het volgende:
Hopelijk crash je met je godvergeten kut racewagen in de bandenstapel
Ja je moet wat als je geen ribba hebt zekerquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar zit ik dus ook elke week op te wachten maar het gebeurt maar niet
Ik ben best wel goed
Ben al ervaren bestuurder maatquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja je moet wat als je geen ribba hebt zeker
Had vandaag moeder van Eredivisie-speler aan de lijn voor ribbaquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja je moet wat als je geen ribba hebt zeker
Ja wat moet je anders in je vrije tijdquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben al ervaren bestuurder maat
Watquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had vandaag moeder van Eredivisie-speler aan de lijn voor ribba
Watquote:
Zei ze met de moeder van Berghuis of heb je haar gegoogledquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had vandaag moeder van Eredivisie-speler aan de lijn voor ribba
Lolquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zei ze met de moeder van Berghuis of heb je haar gegoogled
Hoe weet je dat het de moeder van een eredivisie club is. Verklaar jezelf of ik ga iets verzinnenquote:
Zie toch gegevensquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het de moeder van een eredivisie club is. Verklaar jezelf of ik ga iets verzinnen
Zoontje aan het trainen waarschijnlijk hequote:
Iets met vrouwen of zoquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders in je vrije tijd
Ondermijn je nu de kwaliteit van Tongquote:
Die fipo doet het ook lekkerquote:
Goeiedag zegquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die fipo doet het ook lekker
Je hebt me inspiratie gegeven voor een nieuwe ondertitelquote:Op woensdag 3 februari 2021 01:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In de context van amor fati een meer interessante uitspraak dan popcultuur doet vermoeden inderdaad
Wat heeft Jesse Klaver met het weer te makenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
lol
Er komt blijkbaar sneeuw aan. Lekkere timing voor die Jesse Klaver
quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft Jesse Klaver met het weer te maken
Hallo flipsel. Je gebeden zijn verhoord. Je kan dit weekend zelfs in Nederland skieenquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo flipsel. Je gebeden zijn verhoord. Je kan dit weekend zelfs in Nederland skieen
Naw. Moet je ook geleidelijk lekker naar binnen laten in de koudere maanden van het jaarquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]Maak me beetje zorgen om mijn konijnen
Ze kunnen prima buiten hoorquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naw. Moet je ook geleidelijk lekker naar binnen laten in de koudere maanden van het jaar
Ik ook niet nee. Rip konijnenquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze kunnen prima buiten hoorEn wie rekent er nou op -10 en 20cm sneeuw
quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet nee. Rip konijnen
Dat wordt een vroege flappie dit jaar
Heb je geen schuur of andere ruimte in huis waar het niet warm is? Voor 2 dagen kan dat primaquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Ik heb al heel veel stro maar goed
Schuur is weinig ventilerend.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je geen schuur of andere ruimte in huis waar het niet warm is? Voor 2 dagen kan dat prima
Komt lekker uit met zijn global warming HOAX!!!!!!quote:
Smerige deuger!!quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Komt lekker uit met zijn global warming HOAX!!!!!!
Op naar de NUL zetelsquote:
Zwakkeling. Alle grote denkers waren halve incels.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sinds nieuwjaar was ik goed bezig, maar inmiddels mis ik toch echt sociale contacten.
Ik las dat ze willen dat iedere werknemer in Nederland kan afdwingen om thuis te werken dus dan heb je gelukquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook wel eens een weekje corona kluizenaartijd. Maar moet de hele tijd werken.
Leuk, een bewoner mee naar huis nemenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las dat ze willen dat iedere werknemer in Nederland kan afdwingen om thuis te werken dus dan heb je geluk
Gros van de mensen kan niet eens thuiswerkenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las dat ze willen dat iedere werknemer in Nederland kan afdwingen om thuis te werken dus dan heb je geluk
Wat doe je voor werk dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leuk, een bewoner mee naar huis nemen
Nou ja, moet me wel corrigeren. Iedere werknemer die thuis `kan' werken danquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gros van de mensen kan niet eens thuiswerken
Echt weer zo'n D66 idee
En dat dan ook nog wilquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, moet me wel corrigeren. Iedere werknemer die thuis `kan' werken dan
Ja okequote:Op donderdag 4 februari 2021 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen met een neurologische stoornis en gedragsproblemen verzorgen
Zou het afwisselend met kantoor wel prima vinden eigenlijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dat dan ook nog wil
Thuiswerken is vreselijk
Ja klopt, maar wilde toch liever wat andersquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke![]()
Wel tof, dacht alleen dat jij iets van geologie deed ofzo?
Dat sowieso ja.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wilde toch liever wat anders
Dus doe nu een interne opleiding tot verpleegkundige.
Achteraf misschien maar goed, nu mag ik tenminste de deur nog uit.
Ik heb de opleiding maar afgemaakt omdat ik er al zolang mee bezig was, maar na het afstudeeronderzoek nooit een baan in gezocht.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso ja.
Behalve het wel? Kan me eigenlijk weinig bij het werk van een geoloog voorstellen moet ik zeggen
Hm, nee dat lijkt me ook niet heel wat nee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb de opleiding maar afgemaakt omdat ik er al zolang mee bezig was, maar na het afstudeeronderzoek nooit een baan in gezocht.
Je kunt vooral werken in onderzoek, en de olie/gasindustrie. Leek me beide niet echt mijn ding.
Dacht eerst dat ik onderzoek wel leuk zou vinden, maar de ervaring leerde anders
Valt mee, het was denk ik 1:2 vrouwen/mannen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, nee dat lijkt me ook niet heel wat nee.
Denk dat de man/vrouw ratio daar ook wel aardig scheef lag of niet?
Niet misselijk allemaal. Buiten wat middelbaar school kennis houdt het voor mij wel op wat natuurkunde,scheikunde etc betreft. Maar ik ben dan ook totaal geen betaquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt mee, het was denk ik 1:2 vrouwen/mannen?
Ik deed vooral geofysica vakken, daar was het wel wat schever
Ik zal de grap niet makenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet misselijk allemaal. Buiten wat middelbaar school kennis houdt het voor mij wel op wat natuurkunde,scheikunde etc betreft. Maar ik ben dan ook totaal geen beta
Oh die had ik allang ingecalculeerd maar ik vond hem wat makkelijk om zelf te postenquote:
Dan mag Solotovski de pallets mee naar huis nemenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mokersaaie vakken waren dat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet misselijk allemaal. Buiten wat middelbaar school kennis houdt het voor mij wel op wat natuurkunde,scheikunde etc betreft. Maar ik ben dan ook totaal geen beta
Nou ja, denk dat je al snel een vak saai noemt als je er geen reet van begrijptquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mokersaaie vakken waren dat.
Scheikundeproefjes waren wel vetquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mokersaaie vakken waren dat.
Oh zeker maar ik begreep er dan ook geen tyfus van. En het interesseerde mij ook te weinig om me erin te verdiepen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, denk dat je al snel een vak saai noemt als je er geen reet van begrijptTenminste, dat had ik. Denk dat sommige onderwerpen best boeiend zijn maar dat ging echt het ene oor in en het andere oor uit
Kan ik me niet zoveel boeiends van herinneren tbh.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Scheikundeproefjes waren wel vet
Beetje goochelen met die scheikundige codenamen (heet heel anders maar weet ff niet hoe) vond ik ook wel lolligquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ik me niet zoveel boeiends van herinneren tbh.
School interesseerde me op dat moment sowieso te weinig uiteindelijk. Best jammer wel. Ach ja, als je vroeger al had geweten wat je uiteindelijke passies waren had het er voor iedereen makkelijker uitgezienquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh zeker maar ik begreep er dan ook geen tyfus van. En het interesseerde mij ook te weinig om me erin te verdiepen.
Symbolenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje goochelen met die scheikundige codenamen (heet heel anders maar weet ff niet hoe) vond ik ook wel lollig
Zelfde voor mij hoor, maar ik zou dat nu nog steeds niks vinden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
School interesseerde me op dat moment sowieso te weinig uiteindelijk. Best jammer wel. Ach ja, als je vroeger al had geweten wat je uiteindelijke passies waren had het er voor iedereen makkelijker uitgezien
Nee misschien niet, maar dan had je wel beter je best kunnen doen zodat je sneller kon zijn waar je wezen wiltquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfde voor mij hoor, maar ik zou dat nu nog steeds niks vinden.
Ja maar zo kijk ik er totaal niet naar.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee misschien niet, maar dan had je wel beter je best kunnen doen zodat je sneller kon zijn waar je wezen wilt
Nee, is ook niet iets wat je zou moeten doen inderdaad. Maar soms als je er aan terug denkt wel verleidelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar zo kijk ik er totaal niet naar.
Dat terugkijken wat je anders beter of sneller kon doen is zo'n onzin, ja met de kennis van nu had ik als pasgeboren baby ook al wel meteen kunnen lopen en met volzinnen kunnen aangeven dat ik wil eten.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:27 schreef Fok-it het volgende:
Een vriend van mijts ziet zijn kinderen als accessoires
Nee ik heb hem juist door!!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fokkie is in een trolletje getrapt (lol)
[..]
Goeiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geen idee, heb zijn piemel niet gezien
Ja Mortaxx liked altijd en haalt hem dan weer weg. Alleen mannen met een kleine piemel doen datquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja heb de like gezien hoor haha
Ja vooral bij flippie wil hij niet laten zien hoe leuk hij haar vindt maar hij beseft niet dat hij haar hiermee afschrikt door te zeggen hey ik heb een klein pikkiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Mortaxx liked altijd en haalt hem dan weer weg. Alleen mannen met een kleine piemel doen dat
Maar is wel zo eerlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja vooral bij flippie wil hij niet laten zien hoe leuk hij haar vindt maar hij beseft niet dat hij haar hiermee afschrikt door te zeggen hey ik heb een klein pikkie
Heerlijk ingegleden; correct en op het randje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
Karakterloos, kraak noch smaak en vooral om snel te vergeten
Haha @:le_professeur zie dit
Levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heerlijk ingegleden; correct en op het randje.
[ afbeelding ]
Dit past beter bij jou met altijd dezelfde soort opmerkingen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
Karakterloos, kraak noch smaak en vooral om snel te vergeten
Haha @:le_professeur zie dit
Ik voel mij de laatste tijd echt als Hans, nog een paar porren en ga op anoniem.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:58 schreef Fok-it het volgende:
Houden we het hier een beetje gezellig?
zegt me niks, ik ga op klaver stemmen persoonlik, die man weet waar hij het over heeft!quote:
Heb gestemdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
https://plpotm.easports.com/ Stem op Saka, ook al houd je niet van voetbal. Geen account nodig!
@:Solotovski jij sowieso
Wie? Die! https://streamvi.com/watch/1609008140
Jij bent zeker weer zo'n quinoa vretert. Nou ik heb gewoon me stukkie vlees nodig hoor elke dag. En Geert weet ook waar die het over heb, die zegt temminste wat tie denk!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:37 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zegt me niks, ik ga op klaver stemmen persoonlik, die man weet waar hij het over heeft!
Dan mag je ook niet meer klagen!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:56 schreef Fok-it het volgende:
Maar in alle eerlijkheid zou het me niks verbazen als dit de eerste keer wordt dat ik niet stem
Ik klaag dan ook weer niet zoveel. Politiek gezien danquote:
Zeker van die homo zoon van chabotquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:22 schreef Fok-it het volgende:
Zelfs een partij die zich Splinter heeft genoemdOh, the irony
Nou nou nouquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeker van die homo zoon van chabot
Mag ook, bedanktquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
Heb natuurlijk op Leno gestemd. Jullie snappen wel waarom
Nee dan mag je echt nergens meer over klagen! NERGENSquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik klaag dan ook weer niet zoveel. Politiek gezien dan
Oke, dan stem ik wel op de partij van naastenliefdequote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dan mag je echt nergens meer over klagen! NERGENS
Christelijk?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, dan stem ik wel op de partij van naastenliefde
quote:
Je hebt last van het Messiascomplex?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik begin zelf langzamerhand te geloven in een bovennatuurlijke kracht persoonlijk
Gegoogled. Gelachen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt last van het Messiascomplex?
Waar komt de hogere macht opeens vandaan danquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gegoogled. Gelachen.
Maar nee
Spelen mensen dat spel nogquote:
Dat weet ik ook wel natuurlijkquote:
Zeker. Met jou ook Fokkie?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel natuurlijk
Alles kits?
Gaat prima jaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:21 schreef Cachie het volgende:
[..]
Zeker. Met jou ook Fokkie?
Wat is Fok uitgestorven zeg. Ik schrik ervan.
Ja, zonde. De nacht bagger etc. Gouden tijden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat prima ja![]()
Ja he, de nachtelijke SC-sessies zijn al een tijdje voorbij
Jij hebt anders ook genoeg te doen dat je je gezicht niet vaak meer laat zien?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:25 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ja, zonde. De nacht bagger etc. Gouden tijden.
Maar goed om te horen dat het prima gaat.
Ja, studie, bedrijf, vriend en game nu graag in de avonden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook genoeg te doen dat je je gezicht niet vaak meer laat zien?
Heequote:
Hoe kunnen sneeuwvlokjes anders zo’n mooie vorm hebben?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar komt de hogere macht opeens vandaan dan
Studeer je nog steeds? Dacht dat je inmiddels al afgestudeerd wasquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:31 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ja, studie, bedrijf, vriend en game nu graag in de avonden.
Moet zeggen dat ik Fok vaak vergeet.Door een toeval een week geleden ben ik genoodzaakt om een stapje terug te doen en heb ik wat ballen die ik normaal hoog hou even moeten laten vallen. Dat is niet anders.
Vermaak jij je nog een beetje?
Haha, ja met hbo vorig jaar. Ben nu halverwege m’n master (Bedrijfskunde).quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Studeer je nog steeds? Dacht dat je inmiddels al afgestudeerd was
Ik vermaak me altijd wel. Hoop met mezelf bezig (nee, niet op de lewde manier) dus dat is positief
Ambitieusquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:38 schreef Cachie het volgende:
[..]
Haha, ja met hbo vorig jaar. Ben nu halverwege m’n master (Bedrijfskunde).
Haha, met jezelf bezig zijn en positief. Oh oh oh.
Waarom?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is Succession een heerlijke serie zeg.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe kunnen sneeuwvlokjes anders zo’n mooie vorm hebben?
Ik ken er genoeg die sneeuwvlokjes lelijke mensen vindenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe kunnen sneeuwvlokjes anders zo’n mooie vorm hebben?
Verhaal klinkt wel echt heel saaiquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou van series waarin iedereen een klootzak is.
Nee geen mensen, sneeuwvlokjesquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die sneeuwvlokjes lelijke mensen vinden
Het wordt gedreven door de personages, die maken het interessant. Hun dynamiek tussen elkaar, de dialogen en het drama.quote:
Die zijn wel mooi jaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee geen mensen, sneeuwvlokjes
Je was toch die Nederlandse serie aan het kijken?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het wordt gedreven door de personages, die maken het interessant. Hun dynamiek tussen elkaar, de dialogen en het drama.
Ik kan daar wel van genieten hoor, dat maakt het verhaal boeiend genoeg.
Ik ga me dan ook niet bekeren, maar het is wel een teken voor me dat er meer is tussen hemel en aardequote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn wel mooi ja
Al denk ik niet dat er veel mensen bekeerd zijn dankzij een sneeuwvlokje
Wat?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je was toch die Nederlandse serie aan het kijken?
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga me dan ook niet bekeren, maar het is wel een teken voor me dat er meer is tussen hemel en aarde
Dit is dan ook serieuze materie!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]Helemaal serieus reageren ook
Dat geloof ik ook wel ja.
Nou ja stelt ook allemaal niet zo bijzonder veel voor verder. Maar voor je het weet zit je in een existentiële crisis als je daar teveel over nadenkt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is dan ook serieuze materie!
En oh, wist ik niet
De basis van ons bestaanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja stelt ook allemaal niet zo bijzonder veel voor verder. Maar voor je het weet zit je in een existentiële crisis als je daar teveel over nadenkt.
Ik bedoel het meer dat mijn visie daarop niet zoveel voorstelt. Omdat je zei dat je dat niet wist. Is niet zo dat ik een hardcore gelovige ben ofzo. Maar zeker ook geen hardcore nihilistische atheïst.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De basis van ons bestaanstelt wel wat voor vind ik.
Ah, verhelderend.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer dat mijn visie daarop niet zoveel voorstelt. Omdat je zei dat je dat niet wist. Is niet zo dat ik een hardcore gelovige ben ofzo. Maar zeker ook geen hardcore nihilistische atheïst.
Nou verlos me maar van mijn slapeloosheid dan want ik ga naar bed (lol)quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah, verhelderend.
Ik was tot voor kort wel een hardcore atheïst. Maar nu dus niet meer. Ik ben de verlosser!
grgrquote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou verlos me maar van mijn slapeloosheid dan want ik ga naar bed (lol)
Welterusten
Misschien eens een keer op een normale tijd naar bed gaan, komt de sc ook ten goedequote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou verlos me maar van mijn slapeloosheid dan want ik ga naar bed (lol)
Welterusten
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien eens een keer op een normale tijd naar bed gaan, komt de sc ook ten goede
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]deze sc bestaat niet meer als ik er niet meer zou posten
Maar dat heb je natuurlijk kunnen lezen toen we beide afwezig waren
quote:
Genoten van de capriolen van Ajax de afgelopen weken?quote:
Eigenlijk best zielig als je het terugleest hequote:
Wat stel je voor? Ban aanvragen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Eigenlijk best zielig als je het terugleest he
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Genoten van de capriolen van Ajax de afgelopen weken?
Neuh, dat je ff lekker andijviestamppotje voor me maaktquote:
Is goed. Zal ik het eerst lekker kapot koken?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Neuh, dat je ff lekker andijviestamppotje voor me maakt
K zal zou eens helemaal kapot neuken kokenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is goed. Zal ik het eerst lekker kapot koken?
Zo danquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K zal zou eens helemaal kapot neuken koken
Maar ben geen bttm sryquote:
Falen met Promes, falen met Haller, falen met Brobbey, falen met Rijkhoff, de zaak rond Nouri. Het is wel echt een shitshow dit jaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt niet goed nee. Volgend jaar met de Steek de CL beginnen
Nou ja. Kan je maar beter allemaal in een keer gehad hebbenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Falen met Promes, falen met Haller, falen met Brobbey, falen met Rijkhoff, de zaak rond Nouri. Het is wel echt een shitshow dit jaar.
Tegen Lille hadden ze sowieso niet gewonnen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Kan je maar beter allemaal in een keer gehad hebbenKampioen wordt je toch wel. Maar El kan je wel vergeten
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegen Lille hadden ze sowieso niet gewonnen.
Ach, met huilen worden we ook niet beter.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vond deze wel erg ludiek
Mja wie neem je dan? Ik dacht altijd wel dat Ajax voor Slot zou gaan danquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, met huilen worden we ook niet beter.
Ben benieuwd of ze met Steek en met al die herrie nog kampioen gaan worden. Het voordeel is dat EtH vertrekt bij geen kampioenschap.
Ik zie Overmars en vd Sar wel voor vd Gaag of Reiziger gaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja wie neem je dan? Ik dacht altijd wel dat Ajax voor Slot zou gaan dan
Ik speel wat fm met Dinamo Zagreb. Over het algemeen gaat het best aardig.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja wie neem je dan? Ik dacht altijd wel dat Ajax voor Slot zou gaan dan
Goed resultaat weer van The Gunnersquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien eens een keer op een normale tijd naar bed gaan, komt de sc ook ten goede
Ja maar dat komt omdat jij op Maddison hebt gestemd, dat snap je ook wel hequote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed resultaat weer van The Gunners
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]deze sc bestaat niet meer als ik er niet meer zou posten
Maar dat heb je natuurlijk kunnen lezen toen we beide afwezig waren
You think I'm funny?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Heerlijk om in de sneeuw te wandelen welquote:
Het is wel allemaal van dat stuifsneeuw. Geen dikke vlokken.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heerlijk om in de sneeuw te wandelen welLijkt Oostenrijk wel hier
Levert wel geinige beelden op als je buiten loopt. Wel spekkiegladquote:Op zondag 7 februari 2021 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel allemaal van dat stuifsneeuw. Geen dikke vlokken.
Zonde.
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:59 schreef Mortaxx het volgende:
@:chevycaprice kijk note #190ik heb je onheus bejegend
Heb witte privilegesquote:Op zondag 7 februari 2021 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dacht dat het gewone volk dat pas na een week kon zien
Pas je wel op dat je niet valtquote:Op zondag 7 februari 2021 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Levert wel geinige beelden op als je buiten loopt. Wel spekkieglad
quote:Op zondag 7 februari 2021 18:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je niet valt
Waarom speel je met Dinamo Zagreb?quote:Op zondag 7 februari 2021 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb Dinamo Zagreb opgezocht op wikipedia omdat ik spelletje FM met ze speel. Krijg ik gelijk updates van hun wedstrijden op hun telefoon. Toevalligerwijs scoorde een speler die ik vanmiddag verkocht heb.
Technologie is niet meer leuk vrinden
Ik probeerde na Ajax een paar potjes met kleinere ploegen, zoals Volendam en TOP Oss. Ging finaal mis, nadat het me ook al niet volledig lukte met Ajax en Bayern. Dus ik dacht: laat ik een potje doen waarin je baanzekerheid hebt omdat je de enige fatsoenlijke ploeg in de competitie bent en de enige met geld.quote:
Makes sense. Komt volgens mij ook best veel talent bij die club vandaanquote:Op zondag 7 februari 2021 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeerde na Ajax een paar potjes met kleinere ploegen, zoals Volendam en TOP Oss. Ging finaal mis, nadat het me ook al niet volledig lukte met Ajax en Bayern. Dus ik dacht: laat ik een potje doen waarin je baanzekerheid hebt omdat je de enige fatsoenlijke ploeg in de competitie bent en de enige met geld.
Ik begrijp dat ze een beetje de hub zijn voor al het talent. Veel clubs waar ze mee samenwerken, waardoor bijna al het talent bij hen kan komen voor weinig.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Makes sense. Komt volgens mij ook best veel talent bij die club vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |