Hot bitch hoor!quote:Op maandag 1 februari 2021 19:10 schreef Fok-it het volgende:
Nog even een schattig honten filmpje om de week goed te beginnen
Honten
Moet ik Gio-filmpjes posten dan? Die vind @ChevyCaprice erg leukquote:Op maandag 1 februari 2021 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja doe dan ook niet zo raar met je vlogmiep
[..]
Had je nog wat goed
vindquote:Op maandag 1 februari 2021 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik Gio-filmpjes posten dan? Die vind @:ChevyCaprice erg leuk
Klopt maar haar vlogs zijn een beetje kut. Daarom kijk ik die van Gio als Jade er ook in zitquote:
Je kijkt toch niet naar haar omdat ze zo goed kan vloggenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt maar haar vlogs zijn een beetje kut. Daarom kijk ik die van Gio als Jade er ook in zit
Waarom zou ik anders naar haar kijkenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kijkt toch niet naar haar omdat ze zo goed kan vloggen
Kijk je dat serieus?quote:Op maandag 1 februari 2021 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
vind
Ja klopt die vind ik inderdaad leuk.
Oh dacht jij valt ook op minderjarige meisjesquote:Op maandag 1 februari 2021 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou ik anders naar haar kijken
Wie nog meer dan?quote:Op maandag 1 februari 2021 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dacht jij valt ook op minderjarige meisjes
Mot jequote:Op maandag 1 februari 2021 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie nog meer dan?
Oh hi @:Solotovski
Ik heb jou nog niet opgegeven, Chevy is inderdaad precies het type dat die dingen kijkt, liket en sharetquote:Op maandag 1 februari 2021 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik Gio-filmpjes posten dan? Die vind @:ChevyCaprice erg leuk
Prof is er ook wel vanquote:Op maandag 1 februari 2021 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie nog meer dan?
Oh hi @:Solotovski
Joh (lol)quote:Op maandag 1 februari 2021 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dacht jij valt ook op minderjarige meisjes
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kijk je dat serieus?
Chevy is 13
Je kan niet de hele dag intellectueel bezig zijn. Maar influencers en de Gio's en Enzo's van de wereld gaat ook wel wat ver jaquote:Op maandag 1 februari 2021 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niet opgegeven, Chevy is inderdaad precies het type dat die dingen kijkt, liket en sharet
Ik vond het knikkeren donderdag niet zo leuk wat jijquote:Op maandag 1 februari 2021 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan niet de hele dag intellectueel bezig zijn. Maar influencers en de Gio's en Enzo's van de wereld gaat ook wel wat ver ja
Ga doorquote:Op maandag 1 februari 2021 21:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kijk je dat serieus?
Chevy is 13
Voor jonge en oudere kinderen jaquote:Op maandag 1 februari 2021 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]Is vermaak voor jong en oud maat.
Ik ben een groot kindquote:Op maandag 1 februari 2021 21:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Voor jonge en oudere kinderen ja
Jochie
Pseudomodjequote:Op maandag 1 februari 2021 21:47 schreef Fok-it het volgende:
Laten we even lief zijn voor Chevy allemaal
Je bent niet de enigequote:
Jazeker. Was een prima grapje maatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
Chevy had je m'n grapje nog wel gelezen?
Het is weggemodereerd
Wat had je gepostquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
Chevy had je m'n grapje nog wel gelezen?
Het is weggemodereerd
Ik schrijf m op, ben nog steeds bezig in Tolstoj - Opstandingquote:Op maandag 25 januari 2021 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SuperboekPast ook precies goed in de periode waarin ik me nu bevind. Zo grappig is dat. Heb je Letters to a young poet van Rilke ook gelezen? Ook echt aanrader voor jou wel
In de context van amor fati een meer interessante uitspraak dan popcultuur doet vermoeden inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:47 schreef Fok-it het volgende:
Aus der Kriegsschule des Lebens. — Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
Eentje voor @:Naatje_1
Ja die Adolf zat altijd vol goede teksten, of niet? HAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:47 schreef Fok-it het volgende:
Aus der Kriegsschule des Lebens. — Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
Eentje voor @:Naatje_1
Oh dat kan jij natuurlijk gewoon terugzien (lol)quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jazeker. Was een prima grapje maat
Toe maar. Ben je zelf ook aan een opstanding bezig?quote:Op woensdag 3 februari 2021 01:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik schrijf m op, ben nog steeds bezig in Tolstoj - Opstanding
Je kan beter dan ditquote:Op woensdag 3 februari 2021 01:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja die Adolf zat altijd vol goede teksten, of niet? HAHAHAHAHAHAHA
Ik denk dat je hem een beetje overschatquote:
Mwah. Zo één keer in de maand misschien.quote:
Zit hier serieus met tranen in m'n ogen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 01:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja die Adolf zat altijd vol goede teksten, of niet? HAHAHAHAHAHAHA
Eerst DJMO, nu jijquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:30 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Zit hier serieus met tranen in m'n ogen.
Hoop dat @:ChevyCaprice blij is met z'n opmerking
Da's wel zo'n kansloos zeikwijf hequote:Op woensdag 3 februari 2021 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst DJMO, nu jij
Hier mag KEIHARD tegen opgetreden worden
Vreselijk ja.quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Da's wel zo'n kansloos zeikwijf he
quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:30 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Zit hier serieus met tranen in m'n ogen.
Hoop dat @:ChevyCaprice blij is met z'n opmerking
Volgens mij word jij al gesponsordquote:Op woensdag 3 februari 2021 14:26 schreef Fok-it het volgende:
Al zouden jullie mij natuurlijk best donaties mogen sturen als ik straks naar de appie loop
Vertel dat maar aan mijn rekening danquote:Op woensdag 3 februari 2021 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij word jij al gesponsord
Als micro-influencer krijg je nog niet zoveel geld (lol)quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan mijn rekening dan
Ik heb anders een macro-piemelquote:Op woensdag 3 februari 2021 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als micro-influencer krijg je nog niet zoveel geld (lol)
Iedereen hier tochquote:
Kaneel niet. Die is indoquote:
lolquote:
Op smallpplovers.com zal je vast wel wat aanbod kunnen vindenquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lol
Is ook meteen de enige met een partner hier.
Ik vind dit HEEL vreemd
Hahahahahahahaquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:11 schreef Fok-it het volgende:
Hoerenmoederse koppijn en ik moet nog tot 5
Kan dat pallets sorteren niet thuis gebeuren?quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahahahahaha
Ik ga zo lekker naar huis
Beter van niet, ik voorkom graag teleurstellingenquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op smallpplovers.com zal je vast wel wat aanbod kunnen vinden
Neequote:Op woensdag 3 februari 2021 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan dat pallets sorteren niet thuis gebeuren?
Klinkt als een topventquote:
Sinds nieuwjaar was ik goed bezig, maar inmiddels mis ik toch echt sociale contacten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toe maar. Ben je zelf ook aan een opstanding bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |