abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197765293
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Daar kan je toch geen fatsoenlijk les mee geven. Krijg je een onverstaanbaar gebrabbel in plaats van een volwaardige les.
Als zorgmedewerker mis je ook heel veel communicatie door de maskers.
Maar je moet toch offers brengen om zo beschermd mogelijk te kunnen werken. Het is in elk geval beter dan online les.
pi_197765299
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:34 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja. Een deel althans.
Dat zou ik graag willen zien.
pi_197765306
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:33 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch eigenlijk wel teleurstellend dat we na 2 maanden in volle lockdown er minstens nog een maand tegenaan gooien.

En dan hebben we het geen eens over zaken die al sinds september/oktober vorig jaar dicht zijn.
Vroeger was het nog een treurnis toen de horeca eerder moest sluiten. Tegenwoordig mag je - lichtelijk gechargeerd - al blij zijn dat je naar buiten mag. Lijkt me best zwaar voor de ondernemingen die nu in een vergetelhoekje zijn geraakt en weten dat ze pas als laatste weer aan de beurt komen.
I'll give you something to do
pi_197765314
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:31 schreef galantis het volgende:

[..]

Deze beste man brengt het dan weer heel anders dan bijv een Kuipers. Hij zegt van ALS we de druk op de IC omlaag willen, DAN is het verstandig om zus en zo te doen. Precies hoe een expert zich hoort uit te laten.
Ben ook niet anders gewend van het UMCG. Daar zijn ze altijd wat rationeler en slimmer dan het westen van het land en weten ze heel goed hoe ze zich horen uit te laten.

Kennen we Alex Friedrich nog aan het begin van de pandemie? Ook zo'n topper wat hij toen deed.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_197765315
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:34 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja. Een deel althans.

Dat kwam ook meermaals in het nieuws. Werd alleen weggewuifd omdat het aanstellers zouden zijn. Ze moesten maar dankbaar zijn dat ze überhaupt konden werken.
[..]

Dit lees je nog steeds onder nieuwsberichten, dat ze niet moeten zeuren, dat ze een luizenbaantje hebben, dat ze blij moeten zijn dat ze nog werk hebben :{ :{
Tap tap tap
pi_197765319
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nu zijn er talloze onderzoeken uit het buitenland (en zelfs het OMT en Hugo houden rekening met nieuwe stijgingen vanwege de heropening) die claimen dat die mutatie een groter effect op kinderen heeft dan de oude vertrouwde variant. Laat dat nou net de mutatie zijn die terrein aan het winnen is.
https://www.nu.nl/coronav(...)4#coral_talk_wrapper

quote:
Kinderen lijken, in tegenstelling tot eerdere berichten, niet vatbaarder voor de Britse variant van het coronavirus. Dat blijkt uit het laatste onderzoek uit Engeland, zo zei Jaap van Dissel van het RIVM woensdag in gesprek met de Tweede Kamer.
pi_197765320
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:28 schreef Momo het volgende:

[..]

Is er een groep die we nog niet hebben gehad om voorrang te krijgen?
Sekswerkers, wij mogen toch samen met de andere contactberoepen al vrij snel weer waarschijnlijk XD

Oh en defensie! Ik heb miliairen nog niet horen bedelen :D
#WeesGeenWhales
pi_197765325
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als zorgmedewerker mis je ook heel veel communicatie door de maskers.
Maar je moet toch offers brengen om zo beschermd mogelijk te kunnen werken. Het is in elk geval beter dan online les.
Een zorgmedewerker heeft over het algemeen geen monologen van anderhalf uur in een rumoerig klaslokaal. Dat is gewoon geen doen.
blablablabla
pi_197765329
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:36 schreef galantis het volgende:

[..]

Vroeger was het nog een treurnis toen de horeca eerder moest sluiten. Tegenwoordig mag je - lichtelijk gechargeerd - al blij zijn dat je naar buiten mag. Lijkt me best zwaar voor de ondernemingen die nu in een vergetelhoekje zijn geraakt en weten dat ze pas als laatste weer aan de beurt komen.
Ik zou voorrang geven aan winkels en horeca op te openen.

En scholen: ja, voor de bovenbouw van middelbare scholen en de hoogste klassen van de basisschool. Zoiets zo ik doen.

Juist onderwijs rustig opbouwen, maar wel winkels openen, en bepaalde horeca.
pi_197765332
quote:

[..]

De hele evenementensector is al een jaar dicht, de horeca straks 9 maanden? Het mkb drie maanden. Straks zijn alleen nog de multinationals er nog en daar kunnen de kleine bedrijven niet tegen concurreren. Hoppa, een monopolie.
  maandag 1 februari 2021 @ 17:37:45 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197765335
twitter

Ondertussen grijpt Ernst Kuipers elk momentje aan om paniek te zaaien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197765337
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:34 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Ah oké, maar die maatregelen komen er toch gewoon? Wat is dan het probleem?

Ik weet niet wat de bezwaren van de leraar in kwestie precies waren dus het is een beetje een schimmenspel zo. Maar wie een 100% garantie verwacht dat hij op werk nooit besmet zal raken met corona (of verkoudheid, of griep), zal bedrogen uitkomen. Dan zal hij toch een kantoorbaan moeten gaan zoeken waarbij hij thuis kan werken.
Het is nog niet zeker dat die maatregelen er komen; er stond enkel dat ze ernaar gingen kijken en dat het besproken zou worden.

Het verleden heeft al vaak genoeg aangetoond dat dat geen garantie is.

Dat je overal risico loopt ben ik het mee eens ja, maar ik snap best dat het op bepaalde plekken net even wat spannender is. Helemaal als je dat soort onderzoeken leest.
  maandag 1 februari 2021 @ 17:38:25 #288
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_197765351
quote:
ik geloof er zelf niet veel van, Jaap.
Waarom zijn ze niet vatbaar voor die variant?
pi_197765356
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Een zorgmedewerker heeft over het algemeen geen monologen van anderhalf uur in een rumoerig klaslokaal. Dat is gewoon geen doen.
Nee, die werken vaak met ouderen die toch al geen zak horen en er weinig van begrijpen. Zo heeft iedereen wel wat.
Tap tap tap
pi_197765364
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Een fatsoenlijke docent houdt ook geen monologen van anderhalf uur in een rumoerig lokaal :D
  maandag 1 februari 2021 @ 17:40:08 #291
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197765385
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 16:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoezo dalen die cijfers in de UK dan alweer zo hard nu dat kan toch niet ze zijn nog geen maand in lockdown _O- .

Krijg steeds meer het gevoel dat dat gelul over die mutaties bangmakerij is om ons de winter door de helpen :') .
Het gedrag van de bevolking is belangrijker dan de maatregelen die van kracht zijn. Want zelfs tijdens de strengste lockdown zullen de meeste besmettingen die plaatsvinden vermijdbaar zijn. Als men vindt dat het allemaal wel meevalt zullen veel van die besmettingen plaatsvinden, als men vreest dat het op een ramp zal uitdraaien veel minder. Daarom wordt een hoge piek met een record aantal opnames en doden gevolgd door een sterke daling. De maatregelen bepalen misschien de grenzen waarbinnen de waarde van R zal liggen, bvb tussen 0.6 en 1.5, maar het is de "stemming" onder de bevolking die bepaalt of het 0.7 of 1.4 is.
are we infinite or am I alone
pi_197765397
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Ondertussen grijpt Ernst Kuipers elk momentje aan om paniek te zaaien.
Ouwe beddenbaas denkt dat hij viroloog is. Maar is feitelijk is hij niks meer dan een derderangs manager bij de Van der Valk.
pi_197765399
twitter

Het klopt mogelijk toch niet. :')
Wat raar nu zeg, Hugo heeft de boel niet voor elkaar.

Wanneer stopt deze nachtmerrie?
zie email 27 oktober
pi_197765403
quote:
Ken ik.

Ik ken ook de onderzoeken uit Duitsland, Belgie, Denemarken, etc. List goes on.

Opvallend dat die zomaar aan de kant worden geschoven door sommigen.

Er is gewoon teveel onduidelijkheid nog als iedereen wat anders roept. Extra voorzichtigheid lijkt me dan geboden.
pi_197765407
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:40 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]

Dit verwacht je gewoon niet.
  maandag 1 februari 2021 @ 17:41:29 #296
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197765408
quote:
[ twitter ]

Niet voordat de Jonge ontheven is van zijn taken, lijkt me.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197765414
Volgens mij hebben ze alleen in Den Haag zorgen gehad over de 'britse variant', elk weldenkend mens had allang dood dat er daar iets heel anders aan de hand was, zoals Kerst :')
pi_197765417
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:41 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ken ik.

Ik ken ook de onderzoeken uit Duitsland, Belgie, Denemarken, etc. List goes on.

Opvallend dat die zomaar aan de kant worden geschoven door sommigen.
Kom er eens mee. Ik heb ook nog wel andere onderzoeken uit Engeland, de VS, Nederland etcetera.

quote:
Er is gewoon teveel onduidelijkheid nog als iedereen wat anders roept. Extra voorzichtigheid lijkt me dan geboden.
Precies, dus voorzichtig zijn met sluitingen.
  maandag 1 februari 2021 @ 17:42:19 #299
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_197765421
quote:
[ twitter ]

Zodra Hugo zelf de stekker er uit trekt, het zou me niet verbazen als hij niet terug wil keren na de verkiezingen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_197765423
quote:

[..]

Maak je geen zorgen. Die krijgen miljarden en miljarden en miljarden. Het is geen toeval dat niemand failliet gaat.

De gewone mag zal dat moeten betalen straks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')