vast @TARDIS weerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:17 schreef Fugue het volgende:
[..]
Excuus dan was ik in de war met iemand anders
Deze man snapt hetquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:17 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Deleted User die niet Aber is:
Hoorde dat ik Breakpoint wsl leuk vind dus die ga ik van de week downloaden
Hermann:
maar breakpoint is sowieso kut, zou dan voor wildlands gaan die 10x beter en goedkoper is
graag een spijtbetuiging
Ik heb van allebei de games nog nooit gehoord.quote:
Lasterparade, gastquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:30 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik heb van allebei de games nog nooit gehoord.
Graag een spijtbetuiging.
Ik wacht ook nog steeds op de excuses van @:vloggendechipszak na zijn lasterparade van gisteren.
Oh dus wij mogen ook gewoon zeggen dat je een flutmuzikant bentquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Lasterparade, gast___! Het zijn maar uitspraken op het grootste afvoerputje van Nederland, waar de fuck maak je je druk om
gezegd door iemand die zich al jaren druk maaktquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
waar de fuck maak je je druk om
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:37 schreef Chia het volgende:
Gewoon in BB blijven is echt te hoog gegrepen blijkbaar.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:37 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Aandachtshoeren gonna aandacht
Waarom schrijf jij dan telkens hele betogen naar aanleiding van elk kritisch puntje? Als iedereen zo zou reageren op elke enigszins kritische reactie wordt het echt een grote gierput aan egocentrische schijt hier.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Lasterparade, gast___! Het zijn maar uitspraken op het grootste afvoerputje van Nederland, waar de fuck maak je je druk om
heb geen wortels in huisquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:38 schreef Solotovski het volgende:
Ga anders weer even langs bij die knuppel met een wortel en een krop sla
was het nou wel of niet de OG braddie?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:37 schreef Chia het volgende:
Gewoon in BB blijven is echt te hoog gegrepen blijkbaar.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het nou wel of niet de OG braddie?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Bij zo'n vreemd account wordt er sws gescand op een kloon van gebande. Dat was hij niet, want anders had hij een ban. En iemand die zich Braddie UI's loopt aan te meten en zich semi als Braddie voordoet, maar hem niet is krijgt ook gewoon een ban.
Dus op zich is het voor iedereen duidelijk op één persoon na die nog altijd denkt dat hij een geniale troll is.
volgens mij kan alleen iemand als Bryan Cranston zo goed een Braddie rage acterenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het nou wel of niet de OG braddie?
dus een imitatie vetklep. okequote:
Dat is zijn vader. Gadverdamme man.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:49 schreef Solotovski het volgende:
De echte braddie ligt nu seks te hebben met het marc
Ok dan ik ben Braddie ik ben geen Braddie ik ben Braddiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:55 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ja man, ik vraag constant om aandacht, maar het topic is dicht en hier word gewoon doorgeluld, maar ik ben de aandachtshoer en laat het constant om mij gaan, riiigghhhhttttttt![]()
Houdoe.
blij dat je het eindelijk eens zelf inziet vriendquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:55 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
ik vraag constant om aandacht, ik ben de aandachtshoer en laat het constant om mij gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |