Ja hier ook. Schijt irritant dat ze zo bezig is met hoe de buitenwereld haar ziet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jill is veel te veel bezig met de camera's, de buitenwereld, de productie.
Als BB eerlijk is, spreekt hij haar daar een keer op aan.
Word er een beetje misselijk van. Ze verliest per dag punten bij mij.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
vdP gewonnen en hij dacht een oost-europeaan 2e
Snap ik. Hier hangt ook bijzonder veel van afquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:37 schreef diditje64 het volgende:
Oeh zo spannend ik durf bijna geen koffie te halen.
Moet nog ontbijten maar wil niet naar benedenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:37 schreef diditje64 het volgende:
Oeh zo spannend ik durf bijna geen koffie te halen.
Bij mij ook ik ben een beetje klaar met Jill . Ik ben alleen benieuwd of ze nu met a Thomas blijft optrekken of dat zij hem laat vallen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jill is veel te veel bezig met de camera's, de buitenwereld, de productie.
Als BB eerlijk is, spreekt hij haar daar een keer op aan.
Word er een beetje misselijk van. Ze verliest per dag punten bij mij.
Denk dat ze vooral haar pijlen richt op Matt en Jerrel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Bij mij ook ik ben een beetje klaar met Jill . Ik ben alleen benieuwd of ze nu met a Thomas blijft optrekken of dat zij hem laat vallen.
Hij lijkt op de zoon van Rob de Nijs.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Bij mij ook ik ben een beetje klaar met Jill . Ik ben alleen benieuwd of ze nu met a Thomas blijft optrekken of dat zij hem laat vallen.
Dus is ze valsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral haar pijlen richt op Matt en Jerrel.
Jerrel omdat broerfiguur, Matt omdat potentie.
Thomas zal ze minder mee omgaan.
Heb een nathalie gevoel hier bijquote:
Is ze ook. Ze was al vanaf minuut een doorprikbaar, en ook nu ze zo loopt te geilen op de aandacht...quote:
Hij mag ook wel iets aan zijn kleding doen. Loopt er bij als een clown met die joggingbroek tot aan zijn borst opgetrokkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:40 schreef Jockari het volgende:
Wacht tot Jerrel zijn beauty-case boven haalt...
Als ze Thomas laat vallen kon het wel eens het begin van het einde zijn voor Jill. Als ze aan Jerrel gaat kleven denk ik dat ze vrij snel met hem mee naar buiten kleeft.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ieder zijn mening maar dit vind ik overdreven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is ze ook. Ze was al vanaf minuut een doorprikbaar, en ook nu ze zo loopt te geilen op de aandacht...Min 1 voor Jill
Hahaha, goed verwoordquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ze Thomas laat vallen kon het wel eens het begin van het einde zijn voor Jill. Als ze aan Jerrel gaat kleven denk ik dat ze vrij snel met hem mee naar buiten kleeft.
Hij geeft zich niet zomaar gewonnen maar dit is wel een grote achterstand al.quote:
Da's ook niet echt empatisch van Jerrel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:41 schreef suzi1 het volgende:
bij het woord empathie moet jerrel al schreien
Dat mag. Maar Jill maakt er nu iets te veel een punt van dat die camera's er zijn, laat lekker gaan zeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:43 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ieder zijn mening maar dit vind ik overdreven.
Bij mij heeft ze nooit heel hoog gestaan dus mijn mening is hierin niet heel relevant.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
oeie Jill zakt in de lijstjes wat krijgen we nu een totale ommekeer in de COS
Oh how the turns have tabled!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
oeie Jill zakt in de lijstjes wat krijgen we nu een totale ommekeer in de COS
Dat denk ik ook, maar hopen dat ze het snel inziet. Als hij nog kleffer wordt gaat zij zich denk ik wel ergeren!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ze Thomas laat vallen kon het wel eens het begin van het einde zijn voor Jill. Als ze aan Jerrel gaat kleven denk ik dat ze vrij snel met hem mee naar buiten kleeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |