Dit duurde wel heel lang en dit leek mij de enige tt die geschikt wasquote:Op maandag 1 februari 2021 14:21 schreef Catkiller het volgende:
Hallo geef degene die sluit eens de tijd joh aanranddebiel
Is goed VallendBroodjeBanaanquote:Op maandag 1 februari 2021 14:22 schreef Chia het volgende:
Waarom wordt hier nog steeds zo glashard beweerd dat ik @:Chai ben? Want newsflash dat ben ik niet
Oke ZeurChauffeurquote:Op maandag 1 februari 2021 14:22 schreef Chia het volgende:
Waarom wordt hier nog steeds zo glashard beweerd dat ik @:Chai ben? Want newsflash dat ben ik niet
Ik heb je usernaam 100 keer in 1 post gezet maar die post kan ik niet meer vinden, weet jij waarom?quote:
Had ze nu wel de goeie chips meequote:Op maandag 1 februari 2021 14:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze stond net huilend bij de deur omdat ik dikke voeten heb trouwens.
Ja, kan ik weer mooi porties eten in plaats van de hele zak in 1 keer. Helaas wel het verkeerde merk leverworst. Vrouwen.quote:
Ja herkenbaar. Altijd 2 handjes maar daarna wordt het me te pittigquote:Op maandag 1 februari 2021 14:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, kan ik weer mooi porties eten in plaats van de hele zak in 1 keer. Helaas wel het verkeerde merk leverworst. Vrouwen.
Is mijn username niet, dus ik denk dat die post ook is verwijderd vanwege identiteitsfraude.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb je usernaam 100 keer in 1 post gezet maar die post kan ik niet meer vinden, weet jij waarom?
Maar diegene zit niet op FOK! dus hoe kan dat??????quote:Op maandag 1 februari 2021 14:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Is mijn username niet, dus ik denk dat die post ook is verwijderd vanwege identiteitsfraude.
Ik ziet hier toch onder de naam Chia, dus dat kan zeker wel. Heet jij in het echt Catkiller? Dacht het niet hèquote:Op maandag 1 februari 2021 14:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar diegene zit niet op FOK! dus hoe kan dat??????
Als ik de voorwaarden van tevoren had gelezen was ik liever blauw geblevenquote:Op maandag 1 februari 2021 14:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit zou jij moeten weten, jij bent immers zelf ook paars.
En nu is er geen weg meer terug?quote:Op maandag 1 februari 2021 14:58 schreef Fugue het volgende:
[..]
Als ik de voorwaarden van tevoren had gelezen was ik liever blauw gebleven
dat wist iedereen wel toen je de titel beste discussievoerder kreegquote:Op maandag 1 februari 2021 14:22 schreef Chia het volgende:
Heeft Trump hier ook hertellingen gevraagd?quote:Op maandag 1 februari 2021 16:02 schreef Chia het volgende:
Die is nog niet officieel, want Erasmus moet nog hertellen.
RTquote:Op maandag 1 februari 2021 19:26 schreef okselzweet het volgende:
[..]
ja maar het staat er nu niet meer dus telt het niet!!
@VloggendeChipsZak hey niet-braddie die nu post in het topic van braddies favoriete saaie programma, doe je nog mee met mijn puik plan of nietquote:Op maandag 1 februari 2021 09:34 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
er is een prima manier om te bewijzen dat je Braddie niet bent, log een week lang 8 uur 's ochtends in
ik zie je morgenochtend lambertus
Wat is mijn puik plan manquote:Op maandag 1 februari 2021 20:32 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
@:Vloggendechipszak hey niet-braddie die nu post in het topic van braddies favoriete saaie programma, doe je nog mee met mijn puik plan of niet
CK begint morgen weer met een baan na een jaar thuis te zitten, feliciteer hem even met zijn nieuwe depressiequote:
Hij is vader; denk niet dat je hem een depressie hoeft toe te wensen.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:43 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
CK begint morgen weer met een baan na een jaar thuis te zitten, feliciteer hem even met zijn nieuwe depressie
Ik heb alle vertrouwen in catkillerquote:Op maandag 1 februari 2021 20:43 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
CK begint morgen weer met een baan na een jaar thuis te zitten, feliciteer hem even met zijn nieuwe depressie
Waar zijn je sneren noellequote:Op maandag 1 februari 2021 21:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in catkiller
werken voor je geldquote:
Werd emo bij zn last ride op zn knol, met die muziekquote:Op maandag 1 februari 2021 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Red Dead is wel echt een pareltje he, sjonge jonge
Heb je wel het kamp een beetje aandacht gegeven of knal je alleen door de hoofdverhaal heen, je lijkt me niet het type dat lekker gaat jagen voor die ene skinquote:Op maandag 1 februari 2021 21:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Werd emo bij zn last ride op zn knol, met die muziek
Wat gvd mooi was dat
Vriend, ik heb uren door de dikke laag sneeuw gelopen om die witte bizon door zn harses te schieten. Heb er zelfs nog kampvuur gemaakt en tentje opgezet omdat mn sokken nat werden.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je wel het kamp een beetje aandacht gegeven of knal je alleen door de hoofdverhaal heen, je lijkt me niet het type dat lekker gaat jagen voor die ene skin
Wow.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vriend, ik heb uren door de dikke laag sneeuw gelopen om die witte bizon door zn harses te schieten. Heb er zelfs nog kampvuur gemaakt en tentje opgezet omdat mn sokken nat werden.
Wat praat jij.
Is hij echt zo of is dit een act?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:32 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
@:Vloggendechipszak hey niet-braddie die nu post in het topic van braddies favoriete saaie programma, doe je nog mee met mijn puik plan of niet
Wel paardje borstelen, voeren en aaien he.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wow.Zal mn beeld even bijstellen. Zo hoort het; opgaan in de natuur en haar elementen. Je doet echt wat unieks als maker als je zonder tegenzin urenlang kan rondhuppelen op je paardje in de wildernis, prachtig.
Iedere keer als ik onderweg ben streel ik m even door die manen en hoor ik m hinniken en pruttelen van genot.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wel paardje borstelen, voeren en aaien he.
Als je onderweg bent naar een boerderij en daar de bewoners, de hond en het vee met een dubbelloops shotgun afslacht voordat je het huis loot en in brand steekt?quote:Op maandag 1 februari 2021 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Iedere keer als ik onderweg ben streel ik m even door die manen en hoor ik m hinniken en pruttelen van genot.
Nee ik vind dat niet bij Arthur passen, speel de held en help waar nodig.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je onderweg bent naar een boerderij en daar de bewoners, de hond en het vee met een dubbelloops shotgun afslacht voordat je het huis loot en in brand steekt?
Ja topspel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |