CK begint morgen weer met een baan na een jaar thuis te zitten, feliciteer hem even met zijn nieuwe depressiequote:
Hij is vader; denk niet dat je hem een depressie hoeft toe te wensen.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:43 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
CK begint morgen weer met een baan na een jaar thuis te zitten, feliciteer hem even met zijn nieuwe depressie
Ik heb alle vertrouwen in catkillerquote:Op maandag 1 februari 2021 20:43 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
CK begint morgen weer met een baan na een jaar thuis te zitten, feliciteer hem even met zijn nieuwe depressie
Waar zijn je sneren noellequote:Op maandag 1 februari 2021 21:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in catkiller
werken voor je geldquote:
Werd emo bij zn last ride op zn knol, met die muziekquote:Op maandag 1 februari 2021 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Red Dead is wel echt een pareltje he, sjonge jonge
Heb je wel het kamp een beetje aandacht gegeven of knal je alleen door de hoofdverhaal heen, je lijkt me niet het type dat lekker gaat jagen voor die ene skinquote:Op maandag 1 februari 2021 21:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Werd emo bij zn last ride op zn knol, met die muziek
Wat gvd mooi was dat
Vriend, ik heb uren door de dikke laag sneeuw gelopen om die witte bizon door zn harses te schieten. Heb er zelfs nog kampvuur gemaakt en tentje opgezet omdat mn sokken nat werden.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je wel het kamp een beetje aandacht gegeven of knal je alleen door de hoofdverhaal heen, je lijkt me niet het type dat lekker gaat jagen voor die ene skin
Wow.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vriend, ik heb uren door de dikke laag sneeuw gelopen om die witte bizon door zn harses te schieten. Heb er zelfs nog kampvuur gemaakt en tentje opgezet omdat mn sokken nat werden.
Wat praat jij.
Is hij echt zo of is dit een act?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:32 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
@:Vloggendechipszak hey niet-braddie die nu post in het topic van braddies favoriete saaie programma, doe je nog mee met mijn puik plan of niet
Wel paardje borstelen, voeren en aaien he.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wow.Zal mn beeld even bijstellen. Zo hoort het; opgaan in de natuur en haar elementen. Je doet echt wat unieks als maker als je zonder tegenzin urenlang kan rondhuppelen op je paardje in de wildernis, prachtig.
Iedere keer als ik onderweg ben streel ik m even door die manen en hoor ik m hinniken en pruttelen van genot.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wel paardje borstelen, voeren en aaien he.
Als je onderweg bent naar een boerderij en daar de bewoners, de hond en het vee met een dubbelloops shotgun afslacht voordat je het huis loot en in brand steekt?quote:Op maandag 1 februari 2021 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Iedere keer als ik onderweg ben streel ik m even door die manen en hoor ik m hinniken en pruttelen van genot.
Nee ik vind dat niet bij Arthur passen, speel de held en help waar nodig.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je onderweg bent naar een boerderij en daar de bewoners, de hond en het vee met een dubbelloops shotgun afslacht voordat je het huis loot en in brand steekt?
Ja topspel
Dat zal hem lerenquote:Op maandag 1 februari 2021 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee ik vind dat niet bij Arthur passen, speel de held en help waar nodig.
Alleen toen laatst een goudwinner stoer begon te doen met zn zeefje, nadat ik dichterbij kwam om gedag te zeggen, heb ik hem in elkaar gebeukt en die 2.80 afgepakt.
wat vind je er zo leuk aanquote:Op maandag 1 februari 2021 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Red Dead is wel echt een pareltje he, sjonge jonge
Beleving. Je zit er vuistdiep in. Deze presentatie heb ik nog nooit in een game gezien op deze schaal. De sfeer, het oog voor detail, de wereld die echt leeft en realistisch reageert. En dan de geweldige voice acting met de personages. Het tempo moet je liggen, maar dat geeft de game het volwassen karakter.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat vind je er zo leuk aan
grafisch wel mooi ja
LENNYquote:Op maandag 1 februari 2021 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beleving. Je zit er vuistdiep in. Deze presentatie heb ik nog nooit in een game gezien op deze schaal. De sfeer, het oog voor detail, de wereld die echt leeft en realistisch reageert. En dan de geweldige voice acting met de personages. Het tempo moet je liggen, maar dat geeft de game het volwassen karakter.
Maar hij/zij/het is toch ziek in zn hoofd?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:09 schreef Solotovski het volgende:
Je mag blijkbaar niet in een topic van kluun zeggen dat ie ziek in zn hoofd is, want dan krijg je een note
Hahahahahahah
Ja maar dat mag je blijkbaar niet zeggenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar hij/zij/het is toch ziek in zn hoofd?
Van welk crew-member zou Kluun een kloon zijn?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:17 schreef Solotovski het volgende:
Ja maar dat mag je blijkbaar niet zeggen
even kijken of ik ook notes er bij hebquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja maar dat mag je blijkbaar niet zeggen
link naar topic pleasequote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:09 schreef Solotovski het volgende:
Je mag blijkbaar niet in een topic van kluun zeggen dat ie ziek in zn hoofd is, want dan krijg je een note
Hahahahahahah
Ik had een shire, wat een unitquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij had zeker zo;n sterk werkpaard om die dikke reet van je te ondersteunen ;p
Beetje langzaam, heb een American Standardbredquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik had een shire, wat een unit![]()
Ideaal voor de onherbergzame gebieden
Was snel genoeg hoor, onze bonding was ook zo top. Helaas is Sosa niet meerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje langzaam, heb een American Standardbred
Heb je hem nog getuned im Valentine customs, nieuwe rims dit datquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:18 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb een zwarte elite arabian racing horse en heb hem arab genoemd
Ja bonding 4 zodat je kan strafen en aan de handrem kan trekkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Was snel genoeg hoor, onze bonding was ook zo top. Helaas is Sosa niet meer
Klein paard, zo kan je je kleine piemeltje toch nooit compenseren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:18 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:18 schreef Dimachaerus het volgende:
SPOILER: ja jaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds de promotie, hso?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Hee sinds wanneer ben jij ook paars?
Die jongen heeft postnatale abortie nodig.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:09 schreef Solotovski het volgende:
Hahahahahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |