SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.pdc.tv/news/2(...)llocations-confirmed
Stage 1A: 8-10 februari
Stage 1B: 11-13 februari
Final stage: 14-17 februariCrawling out of the ashes, victorious!
Kun jij op Unibet.eu weddenschappen plaatsen? Ik niet namelijk. In mijn land (NL dus gewoon) is deze site niet toegestaanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:22 schreef T3hTommay het volgende:
Odds voor wie een tour card behaalt: https://www.unibet.eu/betting/sports/event/1007271078
RVB @ 1.50 is niet leuk. Die odds slaan echt nergens op.
Ik zou voor Benito gaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Rare odds ja.... slaan nergens op. Als ik dan een gokje mocht wagen en dan zeg ik bewust gokje dan zette ik m'n geld op John Michael @:3.75
Geen idee maat, ik doe het zelf niet. Misschien kan wedkoning @KingRoland hier op antwoorden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun jij op Unibet.eu weddenschappen plaatsen? Ik niet namelijk. In mijn land (NL dus gewoon) is deze site niet toegestaan
Ik schakel de hulp in van meester in de wetenschap van het wedden @RipCityquote:Op zondag 7 februari 2021 00:45 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Geen idee maat, ik doe het zelf niet. Misschien kan wedkoning @:KingRoland hier op antwoorden.
Boswachter is aan het trollen ;-) hij was de Limburgse koning van het wos-topic.quote:Op zondag 7 februari 2021 03:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik schakel de hulp in van meester in de wetenschap van het wedden @:ripcity
de mensen die spelen zitten al paar dagen in kwerrentain.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Benieuwd of mensen uberhaupt de Q school-locatie gaan halen
" En dus vertrekken we naar huis. Ik moet eerst bijkomen van deze ontiegelijke klap.”quote:Op zondag 7 februari 2021 21:40 schreef Doevelaer het volgende:
Patrick Maat komt niet door de ballotage en mag niet meedoen.
https://www.destentor.nl/(...)%2Fwww.google.com%2F
Overigens plaatste hij nog meerdere foto's met sponsoren waarbij hij niet echt lekker in de bubbel zat, dus eigen schuld dikke bult.
idd jaquote:Op zondag 7 februari 2021 22:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
" En dus vertrekken we naar huis. Ik moet eerst bijkomen van deze ontiegelijke klap.”
Ja jammer dat die welhaast zekere tourcard nu door je neus geboord wordt
quote:Behalve in Niedernhausen wordt er ook in Milton Keynes gevochten om de tourkaarten. Dartbond PDC wilde vanwege de coronapandemie de Britse darters niet naar Europa laten reizen en de Europese darters niet naar Milton Keynes laten komen.
Daar zitten een paar afschuwelijke picks tussen.quote:Op maandag 8 februari 2021 03:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.pdc.tv/news/2(...)-tips-win-tour-cards
Pol zegt dat 'm een kaart gaat pakken.
Onleuk.quote:Op maandag 8 februari 2021 03:27 schreef wimderon het volgende:
Oh, het gaat al niet meer op.
[ afbeelding ]
Uit hetzelfde artikel nog iets dat niet klopt.quote:De overgebleven 21 kaarten worden daarna verdeeld over de twee speellocaties. Hoeveel kaarten er beschikbaar zijn per locatie, wordt pas vlak voor de finaleronde bekendgemaakt.
Scheelt bijna 2.5 minuut man.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Altijd weer 2 autisten die sneller zijn
Kan nog op andere dagen? Ik 'ken' ook een aantal die pas donderdag hoeven.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:32 schreef Kopiko het volgende:
Tot mijn grote teleurstelling zie ik Jeroen Geerdink niet ertussen staan
Gillian Koehoorn, die heeft mij wel een aantal keren van het bord gesmeten.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Raya daarna tegen de winnaar van Gillian Koehoorn tegen Kastner Alexander, aan de loting kan t iig niet liggen..
Mooie kampernaamquote:Op maandag 8 februari 2021 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gillian Koehoorn, die heeft mij wel een aantal keren van het bord gesmeten.
ik krijg hier een opgeblazen gevoel vanquote:Op maandag 8 februari 2021 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik sta ook volledig achter El Abbas El Amri.
Board assignments kan je de boards zien, niet heel overzichtelijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:21 schreef de_boswachter het volgende:
Weet iemand waar ik op Darts Connect de loting kan zien, dus schema tot vinale?
Volgens mij gaan de 3 of 4 dagwinnaars door naar ronde 2, en dan aan t eind van de 2 eerste rondes nog naar de spelers met de meeste puntenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:21 schreef KennyPowers het volgende:
Worden er vandaag al kaarten uitgedeeld of was dat nou veranderd?
65 per been.. Das 130 met 2 benen. Menig darter zou hier voor tekenenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toon met 65 gemiddeld
Snel terug naar huis vriend
dat is al jaren zo kut hé man man manquote:Op maandag 8 februari 2021 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Board assignments kan je de boards zien, niet heel overzichtelijk.
Verder gewoon B1 - B2, B3 - B4, B5 - B6, enzovoorts
Bruder doet het niet veel beter.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:40 schreef de_boswachter het volgende:
Dieptepunt van de dag tot nu toe: René Kruit 43.6
48, dat haal ik zelf nietquote:
Gib mir mein Fahrrad zurück!quote:Op maandag 8 februari 2021 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
tientallen Duitsers zie ik.... kan daar geen max aan gesteld worden zeg
Ik gooide vorige week 44.4. Raak me aan.quote:
Volgens mij opperen we dit al jaren. Maar waarom doen we middels crowdfunding geen Fokker sturen?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij doet dan ook niet mee haha
haha dat gooi ik ook, en dan schaam ik me en dan vertel ik dat nooit tegen iemand.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik gooide vorige week 44.4. Raak me aan.
Ik kreeg er anders een behoorlijke tokus van toen ik de dubbel 11 in één keer uitsmeetquote:Op maandag 8 februari 2021 12:53 schreef koemleit het volgende:
[..]
haha dat gooi ik ook, en dan schaam ik me en dan vertel ik dat nooit tegen iemand.
65 gem voor Toontje Lager @Poepz0rquote:Op maandag 8 februari 2021 12:19 schreef de_boswachter het volgende:
Veenstra legt Greebe over één knie (lol)
Kunnen ze lekker dagelijks hun roes uitslapenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In UK beginnen ze pas 3 uur onze tijd
https://members.dartconne(...)29cb5474325e0fc94a26quote:Op maandag 8 februari 2021 13:12 schreef Madhouse11 het volgende:
Haltmayer gooit 45 gemiddeld en wint met 6-0
En los!!!quote:Op maandag 8 februari 2021 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederlandse kraker over paar minuten!
Leo Hendriks - Rayagod
Kumbek!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Koltsov van 0-5 achter nog 6-5 gewonnen
Onleuk.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Koltsov van 0-5 achter nog 6-5 gewonnen
quote:Op maandag 8 februari 2021 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Board assignments kan je de boards zien, niet heel overzichtelijk.
Verder gewoon B1 - B2, B3 - B4, B5 - B6, enzovoorts
Zekersquote:Op maandag 8 februari 2021 14:31 schreef de_boswachter het volgende:
Moet Barney nu tegen winnaar bord 5 ? Of hoe moet ik het zien.
Moet normaal gesproken vandaag de finale spelen tegen Gawlas tochquote:Op maandag 8 februari 2021 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Raya zal straks wel klagen over koude handen. Erg lang wachten op Board 5
Als het loopt zoals het hoort treft ie Gawlas al in halve finalequote:Op maandag 8 februari 2021 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet normaal gesproken vandaag de finale spelen tegen Gawlas toch
Das een pittige.
Die hun/hem? Volgens mij zit die in batch 2.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:scorpion_17 weet jij of die lekkere van de Women Series mee doet eigenlijk?
Nee ik bedoel die oprecht heel knappe waar je toen een foto van postte.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die hun/hem? Volgens mij zit die in batch 2.
Bij de L8 treft hij Gawlas toch? Volgens Dartsrankings.com is plaatsen voor de L4 genoeg voor een ticket voor de volgende ronde, dus dan zou het de dagfinale moeten zijn vgm.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het loopt zoals het hoort treft ie Gawlas al in halve finale
Ah ja, ik heb me niet zo ingelezen in de regelsquote:Op maandag 8 februari 2021 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij de L8 treft hij Gawlas toch? Volgens Dartsrankings.com is plaatsen voor de L4 genoeg voor een ticket voor de volgende ronde, dus dan zou het de dagfinale moeten zijn vgm.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:32 schreef Vriezzer het volgende:
Mevrouw Meadwell.
[ afbeelding ]
Zeg het maar heren.Ah het was Vriezzer die er mee kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eventjes kijken of stukje goed vlees mee doet.
Edit:
Makkelijk eerste.
Ik heb t even gelezen net. Inderdaad Last Four elke dag naar Final Stage.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij de L8 treft hij Gawlas toch? Volgens Dartsrankings.com is plaatsen voor de L4 genoeg voor een ticket voor de volgende ronde, dus dan zou het de dagfinale moeten zijn vgm.
Gawlas en Barney gaan gezien hun kwaliteit tov de rest hoe dan ook naar de final stage maar het is wel een leuke krachttest voor beiden. Zijn samen met Kurz en Unterbuchner op papier met afstand de sterkste deelnemers van 1Aquote:Op maandag 8 februari 2021 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb t even gelezen net. Inderdaad Last Four elke dag naar Final Stage.
Dan wordt het inderdaad Raya - Gawlas straks
B1-4 wordt nog spannend
B9-12 voor Unterbuchner hopelijk
B13-16 voor Veenstra
Dat heeft Mikel van Maastrigt in de praktijk gebracht tegen Geert.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:21 schreef Mani89 het volgende:
Michael Plooy stop hier maar gewoon mee.
Wow ... maar dit is ook niet meer de Geert van ooit, de Geert die 114 gemiddeld gooide op de Grand Slam.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat heeft Mikel van Maastrigt in de praktijk gebracht tegen Geert.
Goh iemand die Van Maastregg heet is een tokkie, je zou voor minder.quote:
Flyers voorlopig op cruise control.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:50 schreef Mani89 het volgende:
Barnie moet wel een keer gaan breken nog jongens, het zal toch niet.
Laatste BDO-kampioen verliest in eerste ronde op eerste dag Q School, jaja.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:52 schreef wimderon het volgende:
Ween Warren ligt er ook meteen uit, tegen Charlie Symons.
De vervelende Sherrock staat dan weer te ontsnappen tegen Mike Norton, wie kent hem niet.
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moet je niet met 57 59 59 beginnen
Misschien moet hij toch een keer een bord aanschaffen voor thuis.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laatste BDO-kampioen verliest in eerste ronde op eerste dag Q School, jaja.
Kijk aan.quote:my name is Pero Ljubić i am married to my wife Marina, together we have three wonderful children.
I play darts for 15 years, since 2001 I regularly play tournaments in the steel- and softdart area.
I play with darts of the company DiD Pero Ljubic V1 Steeldarts 21 grams and Softdarts 17 grams. ( Coming soon )
Het moet wel heel raar lopen wil hij niet bij de beste 43 van de Order of Merit zitten van 1A.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
De beste namen zijn na vandaag er wel uit anders morgen wel. Heb je woensdag nog een ultieme kans.
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:04 schreef wimderon het volgende:
Pero gooide 78, 69 en 74 in zijn vorige wedstrijden. En dan gaan ze opeens buitenaards gooien.
Of zingen.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
Als je ouders je Lorenzo noemen.... dan zit er niets anders op dan pijltjes smijten nee. Pfff.
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
Als je ouders je Lorenzo noemen.... dan zit er niets anders op dan pijltjes smijten nee. Pfff.
Schilder?quote:Op maandag 8 februari 2021 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
Painter staat ook weer tegen beter weten in te stuntelen zie ik.... zoek een baan mafklapper.
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja, PSV. Dan weet je het wel.
Prachtig shirtquote:Op maandag 8 februari 2021 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja, PSV. Dan weet je het wel.
Fries.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Michael Plooy ga jij nou maar weer gewoon in een Haags café je pijltjes gooien ja.
Ik verwar hem gewoon met Vincent van der Meer. Hoe dan. Nou ja zelfde laken een pak zullen we maar zeggen.quote:
Kabouter met teveel tattoos en een blond tokkiewijf. Werd een keer enorm boos op een toernooi in de poulefase omdat hij dacht dat twee spelers hem wilden naaien. (De hoofdprijs was 60 euro ofzo)quote:Op maandag 8 februari 2021 16:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik verwar hem gewoon met Vincent van der Meer. Hoe dan. Nou ja zelfde laken een pak zullen we maar zeggen.
Altijd weer hetzelfde gelazer met die idioot.quote:
Zie hierboven Hans.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
B11 Smith-Neale, Adam W - D Menzies, Cameron
Menzies heeft zn polsen doorgesneden?
Dat poepen is toch niet echt?quote:
N=1 dag doe ik niet aan.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:55 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Te vroeg voor een trein @:Mani89, @:El-Stinho?
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat poepen is toch niet echt?
ik kwam ook speciaal naar dit topic om deze vraag beantwoord te krijgen..(en het antwoord stelt me niet teleur)quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Hij ging naar een gehandicapten wc omdat 'de andere wc's zo vies zijn'. Jaja, geef dan gewoon gelijk toe dat je geestelijk gehandicapt bentquote:Op maandag 8 februari 2021 16:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
We hebben eerst beeldmateriaal nodig.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:55 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Te vroeg voor een trein @:Mani89, @:El-Stinho?
Facebook leert ons, een getrouwde man met mogelijk 4 kinderen. Ik vind dit een leuk begin.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben eerst beeldmateriaal nodig.
Iemand had hem beter vandaag uit de pot kunnen pratenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie deze nu pas. Lekker elkaar de put in praten via dm:
[ twitter ]
Toen ik het las moest ik voor het eerst van m'n leven denken aan mannenwc's op vloertoernooien, maar ik kan me goed indenken dat het een vreselijk smerig gebeuren moet zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij ging naar een gehandicapten wc omdat 'de andere wc's zo vies zijn'. Jaja, geef dan gewoon gelijk toe dat je geestelijk gehandicapt bent
Vandaag en morgen weer. Daarna 1B 3 dagen en daarna Final Stagequote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:38 schreef koemleit het volgende:
Moet Raya vandaag weer speren?
Of heeft ie een dag vrij om aannemers te bellen?
https://tv.dartconnect.com/events/pdcquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:23 schreef Gohf046 het volgende:
Enig idee hoe laat RAYA begint en waar dat een beetje te volgen is?
Zegt mij helemaal niks eigenlijk.quote:
Hitlerjugend genotquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vBarneveld in het schema van Nico Kurz
2 partijen starten al zo te zienquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zijn nu al bezig met warming-up!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |