quote:Op maandag 8 februari 2021 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Board assignments kan je de boards zien, niet heel overzichtelijk.
Verder gewoon B1 - B2, B3 - B4, B5 - B6, enzovoorts
Zekersquote:Op maandag 8 februari 2021 14:31 schreef de_boswachter het volgende:
Moet Barney nu tegen winnaar bord 5 ? Of hoe moet ik het zien.
Moet normaal gesproken vandaag de finale spelen tegen Gawlas tochquote:Op maandag 8 februari 2021 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Raya zal straks wel klagen over koude handen. Erg lang wachten op Board 5
Als het loopt zoals het hoort treft ie Gawlas al in halve finalequote:Op maandag 8 februari 2021 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet normaal gesproken vandaag de finale spelen tegen Gawlas toch
Das een pittige.
Die hun/hem? Volgens mij zit die in batch 2.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:scorpion_17 weet jij of die lekkere van de Women Series mee doet eigenlijk?
Nee ik bedoel die oprecht heel knappe waar je toen een foto van postte.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die hun/hem? Volgens mij zit die in batch 2.
Bij de L8 treft hij Gawlas toch? Volgens Dartsrankings.com is plaatsen voor de L4 genoeg voor een ticket voor de volgende ronde, dus dan zou het de dagfinale moeten zijn vgm.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het loopt zoals het hoort treft ie Gawlas al in halve finale
Ah ja, ik heb me niet zo ingelezen in de regelsquote:Op maandag 8 februari 2021 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij de L8 treft hij Gawlas toch? Volgens Dartsrankings.com is plaatsen voor de L4 genoeg voor een ticket voor de volgende ronde, dus dan zou het de dagfinale moeten zijn vgm.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:32 schreef Vriezzer het volgende:
Mevrouw Meadwell.
[ afbeelding ]
Zeg het maar heren.Ah het was Vriezzer die er mee kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eventjes kijken of stukje goed vlees mee doet.
Edit:
Makkelijk eerste.
Ik heb t even gelezen net. Inderdaad Last Four elke dag naar Final Stage.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij de L8 treft hij Gawlas toch? Volgens Dartsrankings.com is plaatsen voor de L4 genoeg voor een ticket voor de volgende ronde, dus dan zou het de dagfinale moeten zijn vgm.
Gawlas en Barney gaan gezien hun kwaliteit tov de rest hoe dan ook naar de final stage maar het is wel een leuke krachttest voor beiden. Zijn samen met Kurz en Unterbuchner op papier met afstand de sterkste deelnemers van 1Aquote:Op maandag 8 februari 2021 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb t even gelezen net. Inderdaad Last Four elke dag naar Final Stage.
Dan wordt het inderdaad Raya - Gawlas straks
B1-4 wordt nog spannend
B9-12 voor Unterbuchner hopelijk
B13-16 voor Veenstra
Dat heeft Mikel van Maastrigt in de praktijk gebracht tegen Geert.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:21 schreef Mani89 het volgende:
Michael Plooy stop hier maar gewoon mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |