quote:Brekket
1) Peter Wright v (64) Ryan Meikle
(32) Adrian Lewis v (33) Simon Whitlock
(16) Ryan Searle v (49) Dimitri Van den Bergh
(17) Daryl Gurney v (48) Callan Rydz
(8) Michael Smith v (57) Boris Krcmar
(25) Gary Anderson v (40) Keegan Brown
(9) Jose De Sousa v (56) Mike De Decker
(24) Vincent van der Voort v (41) Derk Telnekes
(4) Nathan Aspinall v (61) Scott Waites
(29) Ross Smith v (36) Kim Huybrechts
(13) Damon Heta v (52) Maik Kuivenhoven
(20) Stephen Bunting v (45) Ryan Murray
(5) Krzysztof Ratajski v (60) Karel Sedlacek
(28) Madars Razma v (37) Chris Dobey
(12) Danny Noppert v (53) Steve Beaton
(21) Dave Chisnall v (44) Mervyn King
(2) Gerwyn Price v (63) John Henderson
(31) Ricky Evans v (34) Jamie Hughes
(15) Jermaine Wattimena v (50) Steve Lennon
(18) Devon Petersen v (47) Luke Humphries
(7) Ian White v (58) William Borland
(26) Gabriel Clemens v (39) Martijn Kleermaker
(10) Joe Cullen v (55) Adam Hunt
(23) Rob Cross v (42) Jason Lowe
(3) Michael van Gerwen v (62) Darius Labanauskas
(30) Jonny Clayton v (35) Mickey Mansell
(14) Glen Durrant v (51) Wayne Jones
Darren Webster v (46) Jeffrey de Zwaan
(6) James Wade v (59) Niels Zonneveld
(27) Dirk van Duijvenbode v (38) William O'Connor
(11) Brendan Dolan v (54) Luke Woodhouse
(22) Ryan Joyce v (43) Andy Boulton
Formatquote:Speelschema
Friday November 27
First Round
Afternoon Session (1245 GMT)
Main Stage
Dirk van Duijvenbode v William O'Connor
Michael Smith v Boris Krcmar
Rob Cross v Jason Lowe
Joe Cullen v Adam Hunt
Devon Petersen v Luke Humphries
Ryan Searle v Dimitri Van den Bergh
Adrian Lewis v Simon Whitlock
Stage Two
Brendan Dolan v Luke Woodhouse
Ryan Joyce v Andy Boulton
Stephen Bunting v Ryan Murray
Krzysztof Ratajski v Karel Sedlacek
Gabriel Clemens v Martijn Kleermaker
Ian White v William Borland
Jonny Clayton v Mickey Mansell
Daryl Gurney v Callan Rydz
Dave Chisnall v Mervyn King
Evening Session (1900 GMT)
Main Stage
Nathan Aspinall v Scott Waites
Gary Anderson v Keegan Brown
James Wade v Niels Zonneveld
Peter Wright v Ryan Meikle
Michael van Gerwen v Darius Labanauskas
Gerwyn Price v John Henderson
Jose De Sousa v Mike De Decker
Stage Two
Vincent van der Voort v Derk Telnekes
Ricky Evans v Jamie Hughes
Ross Smith v Kim Huybrechts
Damon Heta v Maik Kuivenhoven
Jermaine Wattimena v Steve Lennon
Madars Razma v Chris Dobey
Glen Durrant v Wayne Jones
Darren Webster v Jeffrey de Zwaan
Danny Noppert v Steve Beaton
Saturday November 28
16 x Round Two (two stages)
8 x Round Three (two stages)
Sunday November 29
Quarter-Finals (one stage)
Semi-Finals & Final (one stage)
Plus
PDC Unicorn World Youth Championship Final
Joe Davis v Bradley Brooks
Best of 11 legs
Tijd voor de eerste getinte of vrouwelijke scheidsrechterquote:Op zondag 29 november 2020 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Huw Ware voor een stukje inclusiviteit
Deta Hedman die op t wek Ashton moet callen als ze uitgeschakeld wordtquote:Op zondag 29 november 2020 21:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tijd voor de eerste getinte of vrouwelijke scheidsrechter
Die lijkt ook niet ouder te wordenquote:Op zondag 29 november 2020 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die schrijver achter Huw Ware staat er ook al sinds mensenheugenis
We hebben wel een vrouwelijke schrijfster gehadquote:Op zondag 29 november 2020 21:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2020 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben wel een vrouwelijke schrijfster gehad
Dat was wel een leuke
En hij wordt maar dikker en dikker...quote:Op zondag 29 november 2020 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die schrijver achter Huw Ware staat er ook al sinds mensenheugenis
quote:Op zondag 29 november 2020 21:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Samen met Wright avondmaal genuttigd? #voedselvergiftigingquote:Op zondag 29 november 2020 21:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Gerwen is nog niet op de afspraak
Hij is al een paar jaar geleden overgestaptquote:
Tijd voor Marco Meijer, dan kunnen we een HOLLANDS podium hebbenquote:
Ik ben tegen homofobiequote:Op zondag 29 november 2020 21:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
NietMijnScheids. @:Wereldgozer
Zit die bij de WDF tegenwoordig?quote:Op zondag 29 november 2020 21:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tijd voor Marco Meijer, dan kunnen we een HOLLANDS podium hebben
Bigotquote:
Ho hoquote:
Volgens mij wel.quote:
Ik had onze vriendschap met Gordon graag geheim gehouden.quote:Op zondag 29 november 2020 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ho ho
De Slob en ik hebben een goede gemeenschappelijke homovriend
Nu hebben veel homo's wel een aparte intonatiequote:Op zondag 29 november 2020 21:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Prima dat 'ie homo is, z'n intonatie is het probleem.
Ik hap.
Niet die man die ninety uitspreekt als mightyquote:Op zondag 29 november 2020 21:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tijd voor Marco Meijer, dan kunnen we een HOLLANDS podium hebben
Excuusquote:Op zondag 29 november 2020 21:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had onze vriendschap met Gordon graag geheim gehouden.
GAYme, set & match?quote:Op zondag 29 november 2020 21:21 schreef Tagliano het volgende:
Nu hebben veel homo's wel een aparte intonatie
FAN-TAS-TISCHquote:Op zondag 29 november 2020 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
heer-lijk
ge-wel-dig
en je dan afvragen waarom je nooit hogerop komt
Moet hij weten joh. Lekker met Gerard Joling stappen heeuurluk @Poepz0rquote:Op zondag 29 november 2020 21:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dan moet je wel 105+ gemiddeld blijven gooien natuurlijk.quote:Op zondag 29 november 2020 21:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit had echt allang klaar moeten zijn
Wanneer een vrouwelijke caller?quote:Op zondag 29 november 2020 21:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zou ook gek zijn als ie rustiger speelt zodat ie gaat verliezen...quote:Op zondag 29 november 2020 21:51 schreef Grifte het volgende:
[ twitter ]
Mikey is verdedigend aan het darten
quote:Op zondag 29 november 2020 21:51 schreef Grifte het volgende:
[ twitter ]
Mardle is een dwaas.quote:Op zondag 29 november 2020 21:51 schreef Grifte het volgende:
[ twitter ]
Mooie teksten zijn dat altijd.quote:Op zondag 29 november 2020 21:51 schreef Grifte het volgende:
[ twitter ]
Deze post bárst letterlijk van de ironie, prachtig.quote:
Dit wilde ik net postenquote:Op zondag 29 november 2020 22:00 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik haat die hysterische McDonaldsreclame
Past wel bij de sport toch?quote:
quote:
In tegenstelling tot zijn tegenstanderquote:Op zondag 29 november 2020 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brooks leeft volgens mij op water en brood
Die kon er he-le-maal niks van.quote:Op zondag 29 november 2020 22:11 schreef Tagliano het volgende:
Tricole, die kennen wij nog van het BDO WK van vorig jaar
Zo ziet @JR-Style-93 er uit denk ikquote:Op zondag 29 november 2020 22:10 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben voorstander van dunne darters maar dit gaat mij ver
Fan van Stompe junior?quote:Op zondag 29 november 2020 22:10 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben voorstander van dunne darters maar dit gaat mij ver
Ik dacht meer aan Aiciu.quote:Op zondag 29 november 2020 22:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zo ziet @:jr-style-93 er uit denk ik
Die kwam gisteren op dat scherm met fans in de achtergrondquote:
Dit kan ik ontkennenquote:Op zondag 29 november 2020 22:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zo ziet @:jr-style-93 er uit denk ik
Volgens mij deed hij hier en daar nog wat geinigs maar hij heeft verder geen herinnering bij me achtergelatenquote:
Compenseert Gilding een beetjequote:Op zondag 29 november 2020 22:14 schreef Pino112 het volgende:
Waarom staat Broeks zo'n beetje naast de okkie?
Nee, dat is Deevisquote:Op zondag 29 november 2020 22:14 schreef Pino112 het volgende:
Waarom staat Broeks zo'n beetje naast de okkie?
Hij was laatst nog te bewonderen op een Euro Tour dus is nog actief.quote:Op zondag 29 november 2020 22:13 schreef Pino112 het volgende:
Hoe zit het trouwens met Unterbuchner, zie dat ie dit jaar Q school geprobeerd heeft. Is ie gestopt ofzo nu de BDO dood is?
Darters uit traditionele niet-darts landenquote:Op zondag 29 november 2020 22:11 schreef Tagliano het volgende:
Tricole, die kennen wij nog van het BDO WK van vorig jaar
https://www.dartsdatabase(...)aspx?PlayerKey=18178quote:Op zondag 29 november 2020 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij was laatst nog te bewonderen op een Euro Tour dus is nog actief.
Dartsdatabase is een tijdje niet meer geupdate. Er komt een nieuwe website binnenkortquote:Op zondag 29 november 2020 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.dartsdatabase(...)aspx?PlayerKey=18178
Omdat daar verder niks bij staat vroeg ik het me af, maar mooi.
Dat mag ook wel ja, de tering. Pijn aan de ogen.quote:Op zondag 29 november 2020 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dartsdatabase is een tijdje niet meer geupdate. Er komt een nieuwe website binnenkort
Oh dat valt best mee.quote:Op zondag 29 november 2020 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij staat nu nog iets dunner denk ik
Brooks is zeker wel een talent maar het komt er hier totaal niet uit. Dat hele jeugd WK is ook een farce omdat het gewoon een vloertoernooltje van een dag is, gaat nergens over.quote:Op zondag 29 november 2020 22:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Van deze gasten horen we na deze wedstrijd nooit meer iets
Liever een voorbeschouwing in de studio onder leiding van Maijerquote:Op zondag 29 november 2020 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt liever een Maradona docu?
Gelukkig nietquote:
Dan ga ik nu een DRT-ban aanvragenquote:Op zondag 29 november 2020 22:21 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Liever een voorbeschouwing in de studio onder leiding van Maijer
quote:Op zondag 29 november 2020 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan ga ik nu een DRT-ban aanvragen
Doodsverwensingquote:Op zondag 29 november 2020 22:21 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Liever een voorbeschouwing in de studio onder leiding van Maijer
Op de groei gekocht door z'n moederquote:Op zondag 29 november 2020 22:25 schreef Bluedisplay het volgende:
Waarom heeft Brooks een shirt aan dat drie maten te groot is
en waarom drinken die gasten na elke paar pijltjes alsof ze wen marathon hebben gelopen..quote:Op zondag 29 november 2020 22:25 schreef Bluedisplay het volgende:
Waarom heeft Brooks een shirt aan dat drie maten te groot is
King krijgt paar legjes, zijn voor 00:00 klaar.quote:Op zondag 29 november 2020 22:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
We hadden ook gewoon een extra lange finale kunnen hebben ipv dit gezever
quote:Op zondag 29 november 2020 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan ga ik nu een DRT-ban aanvragen
quote:Op zondag 29 november 2020 22:31 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Niet lachen, dan blijft hij doorgaan
Ik lig dan allang te slapen.quote:Op zondag 29 november 2020 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
King krijgt paar legjes, zijn voor 00:00 klaar.
Ik vind zo'n matje maar kut, verschuift vaak.quote:Op zondag 29 november 2020 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Dartsliefhebbers. In de categorie durf te vragen:
Heb gisteren mijn dartbord verhangen naar een plek waar een tegelvloer onder ligt....... je raad het al, vandaag eerste bouncer hele punt naar de gallemiezen. Zijn er mensen die matje of iets anders kunnen aanraden? En zo ja, wat heb je liggen. En nee, tegels uitbreken en tapijt leggen is geen optieBeter gooien wel, maar dat voorkomt geen bouncers.
goedemorgenquote:Op zondag 29 november 2020 22:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Iedereen in slaap gesukkeld door de jeugd WK finale?
https://www.dartshopzaanstad.nl/?s=matquote:Op zondag 29 november 2020 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Heb gisteren mijn dartbord verhangen naar een plek waar een tegelvloer onder ligt....... je raad het al, vandaag eerste bouncer hele punt naar de gallemiezen. Zijn er mensen die matje of iets anders kunnen aanraden? En zo ja, wat heb je liggen. En nee, tegels uitbreken en tapijt leggen is geen optieBeter gooien wel, maar dat voorkomt geen bouncers.
Ik heb wel een mat liggenquote:Op zondag 29 november 2020 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
https://www.dartshopzaanstad.nl/product/206368/quote:Op zondag 29 november 2020 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.dartshopzaanstad.nl/?s=mat
fapposterquote:Op zondag 29 november 2020 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.dartshopzaanstad.nl/product/206368/
Welke debiel koopt zoiets
@de_boswachterquote:Op zondag 29 november 2020 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke debiel gaat een half uur skype consulten met Manley voor 50 pondquote:Op zondag 29 november 2020 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.dartdiscounte(...)-mat-300-x-60cm.htmlquote:Op zondag 29 november 2020 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Wil jij niet wet hoe Manley aan zijn gains komt?quote:Op zondag 29 november 2020 22:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Welke debiel gaat een half uur skype consulten met Manley voor 50 pond
Is zoiets niks voor je?quote:Op zondag 29 november 2020 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op zondag 29 november 2020 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
https://www.dartdiscounte(...)-mat-300-x-60cm.html
Iets in deze trant, dit materiaal schuift ook niet echt. Wel aardig dat ze hem doodleuk in de "aanbieding" doen voor een hogere prijs maar dat geheel terzijde
quote:Op zondag 29 november 2020 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb wel een mat liggen
Effe zoeken of ik terug kan vinden welke
Ik heb best wat bouncers maar nooit problemen met m'n puntenquote:Op zondag 29 november 2020 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]struikel je daar nooit over? En die beschermt je punten wel. Geven op de betere darts webshops namelijk altijd een winstwaarschuwing af dat ze niet altijd de punten beschermen
Net als bij voetbal dusquote:Op zondag 29 november 2020 22:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nog niet droog achter de oren en dan een sleeve tattoo
dat is wel een echte paupermat.quote:Op zondag 29 november 2020 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iets in deze trant, dit materiaal schuift ook niet echt. Wel aardig dat ze hem doodleuk in de "aanbieding" doen voor een hogere prijs maar dat geheel terzijde
Ben je door je wijf verbannen naar de kelder?quote:Op zondag 29 november 2020 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ja het gaat effe om het type bowaquote:Op zondag 29 november 2020 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dat is wel een echte paupermat.
en het IQ van een palingquote:Op zondag 29 november 2020 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Net als bij voetbal dusZo'n Noa Lang heeft nu al een sleeve, vleugels in z'n nek en nog iets op z'n borst
Dat zijn de dingen die dartsen zo mooi maken.quote:Op zondag 29 november 2020 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Woon alleen dus dat kan het niet zijnquote:Op zondag 29 november 2020 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben je door je wijf verbannen naar de kelder?
[..]
En een kaart van die dikke samen met kaart van MvG. Alsof we jouw kaart willen Vinny...quote:Op zondag 29 november 2020 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op zondag 29 november 2020 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke debiel verkoopt zoiets
Ohja FOK!kers hebben geen vriendin.quote:Op zondag 29 november 2020 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Woon alleen dus dat kan het niet zijn
Gelachenquote:Op zondag 29 november 2020 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In afwachting van hoger beroep?quote:Op zondag 29 november 2020 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Woon alleen dus dat kan het niet zijn
Gewoon hele vieze woorden fluisteren in t oor van je tegenstander:quote:Op zondag 29 november 2020 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil jij niet wet hoe Manley aan zijn gains komt?
Dartsshopzaanstad doet niet aan zulke praktijkenquote:Op zondag 29 november 2020 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja je punten zijn nooit 100% beschermd als ze vanaf 2 meter hoogte op de grond flikkeren.quote:Op zondag 29 november 2020 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]struikel je daar nooit over? En die beschermt je punten wel. Geven op de betere darts webshops namelijk altijd een winstwaarschuwing af dat ze niet altijd de punten beschermen
Op een mat halve tammequote:Op zondag 29 november 2020 22:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tja je punten zijn nooit 100% beschermd als ze vanaf 2 meter hoogte op de grond flikkeren.
Is wel zoquote:Op zondag 29 november 2020 22:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja FOK!kers hebben geen vriendin.
Ja, dat is ook op een mat zo.quote:
PGB inzetten voor een jong kutjequote:Op zondag 29 november 2020 22:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja FOK!kers hebben geen vriendin.
Diederik Gommers welquote:Op zondag 29 november 2020 23:00 schreef Bluedisplay het volgende:
Zijn er echt mensen geinteresseerd in het leven van Famke Louise?
Als je Vinny om een handtekening vraagt reageert ie met ''kun je op mn site kopen''quote:Op zondag 29 november 2020 23:00 schreef AFCNiels het volgende:
Dat is toch geen geld, 1,95 voor een handtekeningenkaart van Vinnie himzelf.
[ afbeelding ]
Hantekening van een kleuterquote:Op zondag 29 november 2020 23:00 schreef AFCNiels het volgende:
Dat is toch geen geld, 1,95 voor een handtekeningenkaart van Vinnie himzelf.
[ afbeelding ]
Die heeft het nogal moeilijk nu, had hij speciaal een nieuw kapsel genomen, werd hij vervolgens gelijk gedumpt door Femke.quote:Op zondag 29 november 2020 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die begint er ook wat teveel in te geloven hé.
Ja denk je dat Famke hem een BJ heeft gegeven met dat beugelbekkiequote:Op zondag 29 november 2020 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft het nogal moeilijk nu, had hij speciaal een nieuw kapsel genomen, werd hij vervolgens gelijk gedumpt door Femke.
Marcel Maijer is de presentator die we niet verdienen.quote:Op zondag 29 november 2020 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
whehehheheheheheheheee
~ Marcel Maijer 29 november 2020
Alles nog goed?quote:
Wij verdienen een type Simon Zijlemansquote:Op zondag 29 november 2020 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marcel Maijer is de presentator die we niet verdienen.
WIJ WILLEN KOERT WIJ WILLEN KOERTquote:Op zondag 29 november 2020 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wij verdienen een type Simon Zijlemans
Stel dat je hier Jan-Joost van Gangelen neerzet.quote:Op zondag 29 november 2020 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wij verdienen een type Simon Zijlemans
Voetbal kijken. Real Sociedad v Villarreal was de kraker van de week, maar de tweede helft was wat teleurstellend. Celta v Granada was het voorgerecht en de leukste wedstrijd van de week.quote:
Die zou nog verder doordraven met NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERSquote:Op zondag 29 november 2020 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stel dat je hier Jan-Joost van Gangelen neerzet.
We hebben je gemist, dat je het even weet. Gewoon mannen onder elkaar, niets homosexueels ofzo.quote:Op zondag 29 november 2020 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voetbal kijken. Real Sociedad v Villarreal was de kraker van de week, maar de tweede helft was wat teleurstellend. Celta v Granada was het voorgerecht en de leukste wedstrijd van de week.
Jan-Joost zou de CL-finale links kunnen laten liggen als er geen Nederlanders meedoen. Zo'n idioot is het.quote:Op zondag 29 november 2020 23:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die zou nog verder doordraven met NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS
Wederzijds. Ik heb alleen moeite om twee dingen tegelijk te kijken. Heb mijn concentratie voor één ding nodig.quote:Op zondag 29 november 2020 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We hebben je gemist, dat je het even weet. Gewoon mannen onder elkaar, niets homosexueels ofzo.
Ik was PSV aan het kijken en King - Wright. Mijn zaad is nu morsdood.quote:Op zondag 29 november 2020 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wederzijds. Ik heb alleen moeite om twee dingen tegelijk te kijken. Heb mijn concentratie voor één ding nodig.
Heb je wel een flinke bezem nodigquote:Op zondag 29 november 2020 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
BREEK KOEKOEK
King kan je nu opvegen
Gaat prima, hij glibbert zo wegquote:Op zondag 29 november 2020 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je wel een flinke bezem nodig
Hoe probeer je dit leed een plekje te geven?quote:Op zondag 29 november 2020 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was PSV aan het kijken en King - Wright. Mijn zaad is nu morsdood.
huil mezelf zo direct even in slaap om morgen weer fris aan de week te beginnen.quote:Op zondag 29 november 2020 23:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe probeer je dit leed een plekje te geven?
Dit was een wedstrijdje leuk maar ik zou hier echt niet toernooien lang naar kunnen kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |