Marcel Maijer is de presentator die we niet verdienen.quote:Op zondag 29 november 2020 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
whehehheheheheheheheee
~ Marcel Maijer 29 november 2020
Alles nog goed?quote:
Wij verdienen een type Simon Zijlemansquote:Op zondag 29 november 2020 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marcel Maijer is de presentator die we niet verdienen.
WIJ WILLEN KOERT WIJ WILLEN KOERTquote:Op zondag 29 november 2020 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wij verdienen een type Simon Zijlemans
Stel dat je hier Jan-Joost van Gangelen neerzet.quote:Op zondag 29 november 2020 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wij verdienen een type Simon Zijlemans
Voetbal kijken. Real Sociedad v Villarreal was de kraker van de week, maar de tweede helft was wat teleurstellend. Celta v Granada was het voorgerecht en de leukste wedstrijd van de week.quote:
Die zou nog verder doordraven met NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERSquote:Op zondag 29 november 2020 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stel dat je hier Jan-Joost van Gangelen neerzet.
We hebben je gemist, dat je het even weet. Gewoon mannen onder elkaar, niets homosexueels ofzo.quote:Op zondag 29 november 2020 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voetbal kijken. Real Sociedad v Villarreal was de kraker van de week, maar de tweede helft was wat teleurstellend. Celta v Granada was het voorgerecht en de leukste wedstrijd van de week.
Jan-Joost zou de CL-finale links kunnen laten liggen als er geen Nederlanders meedoen. Zo'n idioot is het.quote:Op zondag 29 november 2020 23:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die zou nog verder doordraven met NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS
Wederzijds. Ik heb alleen moeite om twee dingen tegelijk te kijken. Heb mijn concentratie voor één ding nodig.quote:Op zondag 29 november 2020 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We hebben je gemist, dat je het even weet. Gewoon mannen onder elkaar, niets homosexueels ofzo.
Ik was PSV aan het kijken en King - Wright. Mijn zaad is nu morsdood.quote:Op zondag 29 november 2020 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wederzijds. Ik heb alleen moeite om twee dingen tegelijk te kijken. Heb mijn concentratie voor één ding nodig.
Heb je wel een flinke bezem nodigquote:Op zondag 29 november 2020 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
BREEK KOEKOEK
King kan je nu opvegen
Gaat prima, hij glibbert zo wegquote:Op zondag 29 november 2020 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je wel een flinke bezem nodig
Hoe probeer je dit leed een plekje te geven?quote:Op zondag 29 november 2020 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was PSV aan het kijken en King - Wright. Mijn zaad is nu morsdood.
huil mezelf zo direct even in slaap om morgen weer fris aan de week te beginnen.quote:Op zondag 29 november 2020 23:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe probeer je dit leed een plekje te geven?
Dit was een wedstrijdje leuk maar ik zou hier echt niet toernooien lang naar kunnen kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |