Het moet wel heel raar lopen wil hij niet bij de beste 43 van de Order of Merit zitten van 1A.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
De beste namen zijn na vandaag er wel uit anders morgen wel. Heb je woensdag nog een ultieme kans.
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:04 schreef wimderon het volgende:
Pero gooide 78, 69 en 74 in zijn vorige wedstrijden. En dan gaan ze opeens buitenaards gooien.
Of zingen.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
Als je ouders je Lorenzo noemen.... dan zit er niets anders op dan pijltjes smijten nee. Pfff.
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
Als je ouders je Lorenzo noemen.... dan zit er niets anders op dan pijltjes smijten nee. Pfff.
Schilder?quote:Op maandag 8 februari 2021 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
Painter staat ook weer tegen beter weten in te stuntelen zie ik.... zoek een baan mafklapper.
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja, PSV. Dan weet je het wel.
Prachtig shirtquote:Op maandag 8 februari 2021 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja, PSV. Dan weet je het wel.
Fries.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Michael Plooy ga jij nou maar weer gewoon in een Haags café je pijltjes gooien ja.
Ik verwar hem gewoon met Vincent van der Meer. Hoe dan. Nou ja zelfde laken een pak zullen we maar zeggen.quote:
Kabouter met teveel tattoos en een blond tokkiewijf. Werd een keer enorm boos op een toernooi in de poulefase omdat hij dacht dat twee spelers hem wilden naaien. (De hoofdprijs was 60 euro ofzo)quote:Op maandag 8 februari 2021 16:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik verwar hem gewoon met Vincent van der Meer. Hoe dan. Nou ja zelfde laken een pak zullen we maar zeggen.
Altijd weer hetzelfde gelazer met die idioot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |