ik zag niemand huiltequote:Op zondag 31 januari 2021 17:51 schreef mario390 het volgende:
hoezo huilte julie om 17 00 op stream?
Dat is het toch altijd?quote:Op zondag 31 januari 2021 17:53 schreef Pearlbitch het volgende:
BBQ? Lijkt eerder een dierencrematorium.
huh ? wat leggen jullie dan naast vis, kipstokjes en biefstuk op de bbq ?quote:Op zondag 31 januari 2021 17:53 schreef Pearlbitch het volgende:
BBQ? Lijkt eerder een dierencrematorium.
Jaquote:Op zondag 31 januari 2021 17:55 schreef Joyce-43 het volgende:
ik as bezig anders met topic hoor heb 2 min toch
valse familie, kenissen ,vervelende buurenquote:Op zondag 31 januari 2021 17:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
huh ? wat leggen jullie dan naast vis, kipstokjes en biefstuk op de bbq ?
je gaf me weinig tijd als nieuwelingquote:Op zondag 31 januari 2021 17:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Topic geopend duurde wat lang
groetjes
kloptquote:Op zondag 31 januari 2021 17:55 schreef Joyce-43 het volgende:
ik as bezig anders met topic hoor heb 2 min toch
Wie?quote:
Het gaat er niet om wat je erop legt, maar om de mate waarin je het laat verkolen.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
huh ? wat leggen jullie dan naast vis, kipstokjes en biefstuk op de bbq ?
nou was nog niet eens 1 min voorbijquote:
hoezo ?quote:Op zondag 31 januari 2021 17:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Het valt me eigenlijk nu pas op dat Liese linkshandig is.
[ afbeelding ]
quote:
dat is bijna nergens meer te krijgenquote:Op zondag 31 januari 2021 17:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Frietjes uit de airfryer.
Wat is er toch gebeurd met het ouderwetse ossenwit?
ik vind het er heerlijk uitzien hoorquote:Op zondag 31 januari 2021 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat je erop legt, maar om de mate waarin je het laat verkolen.
Ik hoorde niks misschien kan je meer vertellenquote:Op zondag 31 januari 2021 17:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Lekker dankbaar richting je vriendin Jill, klagen dat je gek werd van je vriendin die 10 dagen opofferde om jou te begeleiden in quarantaine.
Doe ze de groetjes.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga nu afsluiten, moet zo het BB huis. Dit was mijn laatste contact met de buitenwereld
Zal wel nog hinten naar FOK! straks in het huis
Niemand zou je missen hierquote:Op zondag 31 januari 2021 18:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga nu afsluiten, moet zo het BB huis. Dit was mijn laatste contact met de buitenwereld
En het lijkt 5 mannen dat wordt vechten hahahaquote:Op zondag 31 januari 2021 18:00 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dat zou wel vuurwerk geven.
Weer 5 huilwappies erin
Jahh succes hé? En wel je phone inleveren na al die dagen Q ...quote:Op zondag 31 januari 2021 18:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Opschieten graag.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn broertje zal verder posten op dit acc
spreek voor je zelf, trutquote:
die vriendin snapt precies wat ze bedoeld, daar is het een vriendin voor, die denkt niet negatief maar positief omdat ze Jill kent.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Lekker dankbaar richting je vriendin Jill, klagen dat je gek werd van je vriendin die 10 dagen opofferde om jou te begeleiden in quarantaine.
Laurens is een naam.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:00 schreef Kinga het volgende:
Wtf is Laurens? En waar sloeg dat worstelen net op
Doe ikquote:
Die vriendin is één van die 2 kippen van Jill.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
die vriendin snapt precies wat ze bedoeld, daar is het een vriendin voor, die denkt niet negatief maar positief omdat ze Jill kent.
Ieder zijn meug, maar ik ben blij dat ik andere vriendschappen onderhoud.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
die vriendin snapt precies wat ze bedoeld, daar is het een vriendin voor, die denkt niet negatief maar positief omdat ze Jill kent.
quote:
Conclusie: Muis en Hoodie in quarantaine en daarna het huis in!quote:Op zondag 31 januari 2021 18:03 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dat is het temperament dat we missen in het huis.
Was al beslist voor ze het wisten dat de kijkcijfers laag warenquote:Op zondag 31 januari 2021 18:05 schreef cvketeltje89 het volgende:
Big Brother wordt in België per morgen een uur later uitgezonden, dus om 22.30. Bron: officiële BB account op Instagram.
Begin van het einde.
Ik las dat altijd als 'zurig', wat beter bij de inhoud past.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Conclusie: Muis en Hoodie in quarantaine en daarna het huis in!
Bedoel je mij? Ik hoef niet voor lul te staan voor een paar duizend euros. Ik heb het voor elkaarquote:Op zondag 31 januari 2021 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Conclusie: Muis en Hoodie in quarantaine en daarna het huis in!
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn broertje zal verder posten op dit acc
Die dachten, kat in het bakkie! Wij hebben de macht.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:07 schreef Jockari het volgende:
Er heerst toch een lichte paniekerige reactie bij K4. Patje ligt er niet van wakker.
De kijkcijfers in belgie waren net aan t stijgen. Laatste live 374000quote:Op zondag 31 januari 2021 18:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was al beslist voor ze het wisten dat de kijkcijfers laag waren
Gaat het 18+ worden??quote:Op zondag 31 januari 2021 18:05 schreef cvketeltje89 het volgende:
Big Brother wordt in België per morgen een uur later uitgezonden, dus om 22.30. Bron: officiële BB account op Instagram.
Begin van het einde.
Wel leuk, maar dat spelelement vind ik er niet in horen.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:08 schreef Chanel5 het volgende:
Hoop dat het nog wat wordt heb sinds dit weekend de RLS "Nieuwe Boeren" opgepakt en moet zeggen leuk!!!
Ik vind het wel wat hebben en je ziet, het is zeker niet altijd koek en ei er valt genoeg te zien.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wel leuk, maar dat spelelement vind ik er niet in horen.
dtch wayquote:Op zondag 31 januari 2021 18:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou Jill aanspreken: Dag Jill wat ben je een leuk meisje
Ik zou er best in willen, maar er is me al te verstaan gegeven dat ik er dan kan blijven.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Bedoel je mij? Ik hoef niet voor lul te staan voor een paar duizend euros. Ik heb het voor elkaar
Humbug. Iedereen weet en wist al dat er aangevuld gaat worden.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die dachten, kat in het bakkie! Wij hebben de macht.
Die van Michel van 42 jaar of die stalker van Liesequote:Op zondag 31 januari 2021 18:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Komt er eindelijk een "Love interest" in? Of misschien een ex van iemand?
Het zou eens tijd worden. Als iedereen na een maand BB 's morgens nog in zijn eigen bed wakker wordt, weet je dat er iets goed mis is.quote:
is toch mais ?quote:Op zondag 31 januari 2021 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
Zit arme VegaNoom tegenwoordig alleen maar van bruine bollen te knagen voor de show.. is er niet anders voor die ½NepVegan?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zou eens tijd worden. Als iedereen na een maand BB 's morgens nog in zijn eigen bed wakker wordt, weet je dat er iets goed mis is.
mensen die dieren eten -> maken eigen keuzes, mensen die plantaardig eten -> maken eigen keuzesquote:Op zondag 31 januari 2021 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
Zit arme VegaNoom tegenwoordig alleen maar van bruine bollen te knagen voor de show.. is er niet anders voor die ½NepVegan?
[ afbeelding ]
Maar waar kan je nog 5 Nederlanders vinden die er vrijwillig in willen?quote:Op zondag 31 januari 2021 18:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
5 nieuwe bewoners kan wel logisch zijn
7 Belgen
2 Nederlanders
+5 Nieuwe Nederlanders
Terug 7-7
Omdat ze geen héle Vegan isquote:Op zondag 31 januari 2021 18:14 schreef lyo het volgende:
[..]
mensen die dieren eten -> maken eigen keuzes, mensen die plantaardig eten -> maken eigen keuzes
vertel mij, waarom is Naomi een halve nepvegan?
Omdat ze wel mosselkes eet.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:14 schreef lyo het volgende:
[..]
mensen die dieren eten -> maken eigen keuzes, mensen die plantaardig eten -> maken eigen keuzes
vertel mij, waarom is Naomi een halve nepvegan?
Die 5 zussen van Jill mischien ?quote:Op zondag 31 januari 2021 18:15 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Maar waar kan je nog 5 Nederlanders vinden die er vrijwillig in willen?
De Queen of Belgium.quote:
1 kans op 14 op 100000 euro niet zo moeilijk denk ikquote:Op zondag 31 januari 2021 18:15 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Gaan we samenquote:Op zondag 31 januari 2021 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou er best in willen, maar er is me al te verstaan gegeven dat ik er dan kan blijven.
overal vinden ze gekken voor , en dit is van te voren allemaal bedacht he, die scenario's zijn allemaal besproken dus ook op voorbereid. er zijn mensen daar is tegen gezegd, er is een kans dat je er nog in mag, maar ook een kans dat dat niet gebeurd. veel mensen denken dat de productie perplex was gister dat er 3 uitgingen, maar geloof me ze zijn er op voorbereid. net als dat er een compleet nieuwe regie zit te wachten als er 1 van de regie corona krijgt, alles is voorbereid.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:15 schreef aswesleep het volgende:
[..]
En de lol van de one of a lifetime experience.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:17 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
1 kans op 14 op 100000 euro niet zo moeilijk denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Top.quote:
Daar hebben Thomas Jill nick en Michel toch geen baat bij.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:18 schreef aswesleep het volgende:
Ik zou dus nu met deze groep al afspreken om de 2 nieuwe te nomineren.
Dat is het Hakim het Oliebollenbakker syndroom..gaat niet lukken, je houd altijd één Nieuwe over , die wel eens kon backfirenquote:Op zondag 31 januari 2021 18:18 schreef aswesleep het volgende:
Ik zou dus nu met deze groep al afspreken om de 2 nieuwe te nomineren.
Happie, de super steukert.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is het Hakim het Oliebollenbakker syndroom..gaat niet lukken, je houd altijd één Nieuwe over , die wel eens kon backfiren
DJ, dus het zal wel weer.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:21 schreef rinardo het volgende:
Het instagram account van Big Brother volgt Damian Diepeveen (het account volgt voor de rest al de andere bewoners). Het is een dj die ook al eerder meedeed aan Temptation Island, wat denken jullie?
Technisch gezien zijn dat inderdaad ook dieren, maar mosselen hebben geen zenuwstelsel en ervaren dus geen pijn. Dat is de reden waarom sommige vegan mensen er wel voor kiezen mosselen te eten. Maakt iemand niet minder vegan... ieder maakt z'n keuzes en heeft z'n reden.quote:
Jill en Michel wel. Gaan van een kans op finale van 1 op 2 naar misschien wel 1 op 5.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:19 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Daar hebben Thomas Jill nick en Michel toch geen baat bij.
Temptation Whatever.. het is er tijd voorquote:Op zondag 31 januari 2021 18:21 schreef rinardo het volgende:
Het instagram account van Big Brother volgt Damian Diepeveen (het account volgt voor de rest al de andere bewoners). Het is een dj die ook al eerder meedeed aan Temptation Island, wat denken jullie?
OMG. Zit in ene aan die dakloze van Utopia te denken. Die blonde die bleef terug komen...en kreeg praatjes. Die zou wel willen. Heeft al honderd keer gesolliciteerd . Was zijn naam niet Rob Donkers.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
overal vinden ze gekken voor , en dit is van te voren allemaal bedacht he, die scenario's zijn allemaal besproken dus ook op voorbereid. er zijn mensen daar is tegen gezegd, er is een kans dat je er nog in mag, maar ook een kans dat dat niet gebeurd. veel mensen denken dat de productie perplex was gister dat er 3 uitgingen, maar geloof me ze zijn er op voorbereid. net als dat er een compleet nieuwe regie zit te wachten als er 1 van de regie corona krijgt, alles is voorbereid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vegan is toch totaal geen dierlijke producten gebruiken?quote:Op zondag 31 januari 2021 18:22 schreef lyo het volgende:
[..]
Technisch gezien zijn dat inderdaad ook dieren, maar mosselen hebben geen zenuwstelsel en ervaren dus geen pijn. Dat is de reden waarom sommige vegan mensen er wel voor kiezen mosselen te eten. Maakt iemand niet minder vegan... ieder maakt z'n keuzes en heeft z'n reden.
Dat is ook waar al denkt Jill niet zo volgens mijquote:Op zondag 31 januari 2021 18:22 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Jill en Michel wel. Gaan van een kans op finale van 1 op 2 naar misschien wel 1 op 5.
Een paar dagen ja nu niet meerquote:Op zondag 31 januari 2021 18:21 schreef rinardo het volgende:
Het niet dragen van wol begrijp ik niet. Als ik eens schaap was, zou ik enorm blij zijn als ze mijn wol eraf willen scheren. Zeker bij 30 graden buiten.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vegan is toch totaal geen dierlijke producten gebruiken?
En wel mossels eten maar geen wol dragen? 🤔
Hoe vinden jullie dit allemaalquote:Op zondag 31 januari 2021 18:21 schreef rinardo het volgende:
Denkt zij?quote:Op zondag 31 januari 2021 18:24 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Dat is ook waar al denkt Jill niet zo volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al eens een schaap proberen scheren. Die vinden dat echt niet fijnquote:Op zondag 31 januari 2021 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het niet dragen van wol begrijp ik niet. Als ik eens schaap was, zou ik enorm blij zijn als ze mijn wol eraf willen scheren. Zeker bij 30 graden buiten.
De tandarts is ook geen feestjequote:Op zondag 31 januari 2021 18:26 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Heb je al eens een schaap proberen scheren. Die vinden dat echt niet fijn
Hij is Nederlandsquote:Op zondag 31 januari 2021 18:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ziet er me een saaie lul uit. Type Rene
Begrijp dat ook niet helemaal, was iets met de produktie en opvoeren van schapen. Net als het ei, snap dat ook niet, moet terug naar de kippen voor het kalk.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het niet dragen van wol begrijp ik niet. Als ik eens schaap was, zou ik enorm blij zijn als ze mijn wol eraf willen scheren. Zeker bij 30 graden buiten.
Ook prima, als die sterven door oververhitting in de zomer, prima shoarma .. hoe de natuur dingen regelt.. zo mooiquote:Op zondag 31 januari 2021 18:26 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Heb je al eens een schaap proberen scheren. Die vinden dat echt niet fijn
Wij eten toch geen eierschillen ? De schil van het ei is erg goed voor de kip.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begrijp dat ook niet helemaal, was iets met de produktie en opvoeren van schapen. Net als het ei, snap dat ook niet, moet terug naar de kippen voor het kalk.
Alsjeblieft niet zeg, nare ventquote:Op zondag 31 januari 2021 18:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
OMG. Zit in ene aan die dakloze van Utopia te denken. Die blonde die bleef terug komen...en kreeg praatjes. Die zou wel willen. Heeft al honderd keer gesolliciteerd . Was zijn naam niet Rob Donkers.
Ja welquote:Op zondag 31 januari 2021 18:30 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, nare vent
mij gisteren toen ze de gitaar andersom hield (herkenbaar want ben zelf ook linkshandig)quote:Op zondag 31 januari 2021 17:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Elsquote:Op zondag 31 januari 2021 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks gaan Rene, Ziko en Els terug in dat huis
Ziko met Els dat gaat vonken gevenquote:Op zondag 31 januari 2021 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je bent niet zo dom toch? Dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik speculeer.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent niet zo dom toch? Dat gaat niet gebeuren.
Er is veel te leren, maar dan op eigen houtje.. Want de industrie en rijke economen zullen niks uitleggenquote:Op zondag 31 januari 2021 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je speculeert verkeerd. Ik denk wel dat er wat andere mensen in komenquote:
Iedereen heeft vrijwillig het huis verlaten. Enkel Jill is daar nog, omdat ze denkt dat de anderen shoppen zijn voor het avondeten.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Paar uur niet kunnen kijken. Heb ik nog wat gemist?
Bij heel veel vegans gaat het willen deugen boven het dierenwelzijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nope.. een rij vraagtekens aan de muur .. bleek fake news .. nix aan de handquote:Op zondag 31 januari 2021 18:34 schreef WAvanBuren het volgende:
ziko heeft heel negatief over de producenten van het programma gepraat erg negatief, die gaan ze niet terugnemenquote:Op zondag 31 januari 2021 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er komen nieuwequote:Op zondag 31 januari 2021 18:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Nee, ik bedoel om daarom geen eieren meer te eten. Is juist goed als je die gelegenheid hebt om ze die te geven dat eten we ook niet.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij eten toch geen eierschillen ? De schil van het ei is erg goed voor de kip.
Wij geven dat altijd aan de kippen, en de kippen vermoorden bijna elkaar om die schil te pikken
Oh shit ga je planten water geven met bloedquote:Op zondag 31 januari 2021 18:33 schreef lyo het volgende:
[..]
Er is veel te leren, maar dan op eigen houtje.. Want de industrie en rijke economen zullen niks uitleggen
Ik weet niet of jullie deze info bvb zullen aannemen, maar vertel het maar;
Van nature hoeven schapen niet geschoren te worden. en is het 30 graden buiten, ja kun je een schaap eens scheren.. Maar schapen worden speciaal voor hun wol gefokt en moeten wel door mensen geschoren worden. Gevolg? Dat schapen te vroeg geschoren worden, terwijl het buiten nog vrij koud is en daardoor doodgaan van de kou..
Daarnaast; vegan is een vrij breed begrip, het betekent dat de persoon zo min mogelijk dierlijke producten probeert te gebruiken
BBQ sessie met Michelquote:Op zondag 31 januari 2021 18:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Vreselijke vent.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:30 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, nare vent
linkje of samenvatting?quote:Op zondag 31 januari 2021 18:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
ziko heeft heel negatief over de producenten van het programma gepraat erg negatief, die gaan ze niet terugnemen
Ok, hoor ze speculeren over nieuwe bewoners, maar dat is dus niet officieel dat die komen?quote:Op zondag 31 januari 2021 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope.. een rij vraagtekens aan de muur .. bleek fake news .. nix aan de hand
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh shit ga je planten water geven met bloed
Nee, en hoop dat ze er ook zo over denken.....quote:Op zondag 31 januari 2021 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
de zoemer ging en toen kwamen op die 5 ogen/schermen in de keuken 5 silhouetten van gezichten met vraagtekenquote:Op zondag 31 januari 2021 18:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Die komen vast wel.. ooitquote:Op zondag 31 januari 2021 18:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ok, hoor ze speculeren over nieuwe bewoners, maar dat is dus niet officieel dat die komen?
Jawel is aangekondigt in t huisquote:Op zondag 31 januari 2021 18:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ok, hoor ze speculeren over nieuwe bewoners, maar dat is dus niet officieel dat die komen?
En Jill heeft op haar knieën Thomas gepijptquote:Op zondag 31 januari 2021 18:34 schreef WAvanBuren het volgende:
hoe opquote:Op zondag 31 januari 2021 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh shit ga je planten water geven met bloed
Keffie is de nieuwe Freak40quote:
Jill: "pijpen"quote:Op zondag 31 januari 2021 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En Jill heeft op haar knieën Thomas gepijpt
Dat is nog niet bekend. De 5 gezichten verschenen op de schermen in de keuken en de sirene ging afquote:Op zondag 31 januari 2021 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh Mooi, jij weet meer.. wanneer komen ze?
Op zich is het wel ok maar de uitvoering is wat kutquote:Op zondag 31 januari 2021 18:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hoe op
smerig.. geen woorden verder voor
knettergek
Dat is dan sinds vandaag, want vanmiddag nog niet ...quote:Op zondag 31 januari 2021 18:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hoe vinden jullie dit allemaal
Blaas eens op mijn toeter zei Thomas, en Jill was er als de kippen bij.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En Jill heeft op haar knieën Thomas gepijpt
Okquote:Op zondag 31 januari 2021 18:42 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Denk je dat die schermen er voor de lol waren
Ik ken hem niet maar klinkt als een heel slecht idee.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hoe vinden jullie dit allemaal
Heb je het tegen een muur?quote:Op zondag 31 januari 2021 18:41 schreef lyo het volgende:
[..]
Waarom vertel je mij wat ik moet doen? Haha slaat nergens op
zal dan toch niet heel lang meer duren waarschijnlijk, vanavond of morgenochtend misschien? actie is nodig voor de tvquote:Op zondag 31 januari 2021 18:41 schreef Kefke04 het volgende:
Dat
[..]
Dat is nog niet bekend. De 5 gezichten verschenen op de schermen in de keuken en de sirene ging af
Je moest die beelden eens zienquote:Op zondag 31 januari 2021 18:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Blaas eens op mijn toeter zei Thomas, en Jill was er als de kippen bij.
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:46 schreef spapaars het volgende:
1 gezicht zonder vraagteken.
Al iets over bekend?
[ afbeelding ]
Doet weer denken aan Utopia , waar het profiel van een Nieuwe vooruit gepost werd op Social Media.. die plaatjes zullen dus met de dagen verstrijken meer duidelijker worden dusquote:Op zondag 31 januari 2021 18:41 schreef Kefke04 het volgende:
Dat
[..]
Dat is nog niet bekend. De 5 gezichten verschenen op de schermen in de keuken en de sirene ging af
Je ziet toch ook dat Zoey er gewoon voor staat? En het zijn ook maar 5 afbeeldingen omdat er toevallig 5 schermen hangen.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:46 schreef spapaars het volgende:
Al iets over bekend?
[ afbeelding ]
Doe eens niet zo racistisch johquote:Op zondag 31 januari 2021 18:46 schreef spapaars het volgende:
Al iets over bekend?
[ afbeelding ]
Paar users hier moeten echt nodig de ogen laten controlerenquote:Op zondag 31 januari 2021 18:47 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Je ziet toch ook dat Zoey er gewoon voor staat? En het zijn ook maar 5 afbeeldingen omdat er toevallig 5 schermen hangen.
Ook vraagteken, maar Zoey (denk ik??) staat er voor.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:46 schreef spapaars het volgende:
Al iets over bekend?
[ afbeelding ]
lolquote:Op zondag 31 januari 2021 18:47 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Je ziet toch ook dat Zoey er gewoon voor staat? En het zijn ook maar 5 afbeeldingen omdat er toevallig 5 schermen hangen.
Of ik trap in een geslaagde troll actie.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:47 schreef engine het volgende:
[..]
Paar users hier moeten echt nodig de ogen laten controleren
Ja dat is kut. In het begin van BB praatte meeste nogal ABN niet dat het moet maar het is wel een Nederlands programma. Dat vervaagd al weken. Niemand snapt er nog wat van en de uitzending is ondertiteld.quote:
This will end in tears.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Blaas eens op mijn toeter zei Thomas, en Jill was er als de kippen bij.
Ook mogelijkquote:Op zondag 31 januari 2021 18:48 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Of ik trap in een geslaagde troll actie.
Slecht nieuws, niet één in je reetquote:
Jill zegt tegen iedereen U ondertussen....alleen niet tegen Thomas.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:49 schreef Angelique61 het volgende:
Ahhh schattig, Jill zegt U tegen Patrick
En ze lult ook nog binnensmonds en maakt zinnen niet af.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is kut. In het begin van BB praatte meeste nogal ABN niet dat het moet maar het is wel een Nederlands programma. Dat vervaagd al weken. Niemand snapt er nog wat van en de uitzending is ondertiteld.
Lekker he?quote:
Ik vermoed dat ze wel wat meer out of the box zullen denken nu.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:51 schreef Yolk het volgende:
Ik hoop dat de nieuwkomers weer in een doos zitten, ook als het geen praktisch nut heeft.
Wat irritant, dat geklaag over dat geklaag hierquote:Op zondag 31 januari 2021 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat irritant dat geklaag hier. Vlaams is ook Nederlands, je moet maar meer moeite doen om het te begrijpen. West Vlamingen, die begrijp je pas niet. Net zoals Fries
JHUHIULuiopeópb[quote:Op zondag 31 januari 2021 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat irritant dat geklaag hier. Vlaams is ook Nederlands, je moet maar meer moeite doen om het te begrijpen. West Vlamingen, die begrijp je pas niet. Net zoals Fries
Weet je wat irritant is? Waanneer jij in de spiegel kijktquote:Op zondag 31 januari 2021 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja logisch...ik praat met vrienden ook anders als op het werk. Ziko was pas echt onverstaanbaar als hij tegen Liese sprak soms.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:53 schreef suzi1 het volgende:
ik versta dat wel, maar als er nog maar 2 nlers zitten gaan ze toch meer vlaams spreken. dan doen ze geen moeite met aanpassen
En geen Ego Homootjes meer, en Cougars met een berg kids thuis of Oude Vrouwen met leidinggevende functiequote:Op zondag 31 januari 2021 18:52 schreef Rodriho het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze wel wat meer out of the box zullen denken nu.
Julie en Patrick zijn de ergstenquote:Op zondag 31 januari 2021 18:54 schreef rinardo het volgende:
nou de laatste 10 minuten versta ik echt niets van patrick hoor
op mijn werk sprak op een gegeven moment de helft arabisch. schiet echt niks op hoor.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja logisch...ik praat met vrienden ook anders als op het werk. Ziko was pas echt onverstaanbaar als hij tegen Liese sprak soms.
ja zoiets denk ik ook, en misschien deze week geen eliminatie of zoquote:
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent niet zo dom toch? Dat gaat niet gebeuren.
niks linkshandig kan gewoon niet deftig etenquote:Op zondag 31 januari 2021 17:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Net zoals je verschillende soorten vegans hebt, heb je ook verschillende soorten linkshandigen.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:01 schreef 20100 het volgende:
[..]
niks linkshandig kan gewoon niet deftig eten
ook linkshandigen houden hun vork in het linkerhand
net zoals 2 vieze biggen in de modderquote:Op zondag 31 januari 2021 18:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lijkt mij toch geen gezonde relatie die ze met haar opa heeftquote:
nou blijven er helemaal geen kijkers meer overquote:Op zondag 31 januari 2021 18:05 schreef cvketeltje89 het volgende:
Begin van het einde.
Heb er ook geen probleem mee.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Als ik zowel de nederlanders als de belgen perfect versta,
ben ik dan gewoon slimmer dan de rest van jullie?
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hebben ze die net niet gecremeerd op de BBQ ?
quote:Op zondag 31 januari 2021 19:04 schreef 20100 het volgende:
[..]
lijkt mij toch geen gezonde relatie die ze met haar opa heeft
is ze wees of zo? zou haar kinderlijk gedrag kunnen verklaren
of een dwarsligger als Spilliequote:Op zondag 31 januari 2021 18:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Inderdaad een type Betty zou wel vuurwerkgeven
Nee je rookt te veel weedquote:Op zondag 31 januari 2021 18:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Als ik zowel de nederlanders als de belgen perfect versta,
ben ik dan gewoon slimmer dan de rest van jullie?
Ze is daar gedeeltelijk grootgebracht. Dan heb je een andere band.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:04 schreef 20100 het volgende:
[..]
Kan je dat vertalen?quote:Op zondag 31 januari 2021 19:06 schreef MissyZ het volgende:
Komt niemand in. Die schermen zijn om bijvoorbeeld familieleden achter te laten staan. Een kadootje. Op het silhouet dacht ik Soufian te herkennen.
Quarantaine duurt 5 dagen. Op zijn vroegst zit je dan op Donderdag.
de silhouetten zijn gelijk alle 5quote:Op zondag 31 januari 2021 19:06 schreef MissyZ het volgende:
Komt niemand in. Die schermen zijn om bijvoorbeeld familieleden achter te laten staan. Een kadootje. Op het silhouet dacht ik Soufian te herkennen.
Ik kan het wel samenvatten: onzinquote:
Die spoort nietquote:
Kan ookquote:
Alle bewoners (op Jill na in hotel) hebben toch 10 dagen in quarantaine gezeten?quote:Op zondag 31 januari 2021 19:06 schreef MissyZ het volgende:
Bull crap, ze is grotendeels grootgebracht door haar grootouders en heeft een hele goede relatie met haar opa. Ze heeft zelfs verteld dat ze samen naar festivals gaan.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:04 schreef 20100 het volgende:
[..]
Ga je moeder lopen trollen...quote:Op zondag 31 januari 2021 19:03 schreef rinardo het volgende:
Nou kom op Freaky vertel het ons, niemand leest mee verder , wie komen erin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Op dit zelfde moment op de andere stream hebben de andere het ook over Jill en Thomas wat het nu tussen hun is
Heb je dat ook?
Volgens mij is ze meer bij haar grootouders geweestquote:Op zondag 31 januari 2021 19:04 schreef 20100 het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze steeds reserve personen in contact gehouden.. Ik denk dat men vijf dagen eerder wel al kon aanvoelen dat het verkeerd zat en er eventueel bewoners zouden vertrekken. Dus effe quarantaine en test en hop, new people in the housequote:Op zondag 31 januari 2021 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alle bewoners (op Jill na in hotel) hebben toch 10 dagen in quarantaine gezeten?
Ze is heel vaak bij haar opa en oma vooral toen haar ouders gingen scheiden. opa en oma wonen vlak bij haar ouderlijk huis.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:04 schreef 20100 het volgende:
[..]
quote:
Daar ga ik ook vanuit. Ook achter de schermen hebben ze steeds mensen on hold klaar staan als iemand positief getest is op covid.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:13 schreef lyo het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze steeds reserve personen in contact gehouden.. Ik denk dat men vijf dagen eerder wel al kon aanvoelen dat het verkeerd zat en er eventueel bewoners zouden vertrekken. Dus effe quarantaine en test en hop, new people in the house
bbrrr.. bzzzzz.... white noisequote:Op zondag 31 januari 2021 19:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit. Ook achter de schermen hebben ze steeds mensen on hold klaar staan als iemand positief getest is op covid.
Ja dat dus. Krijg een kind en dump hetquote:Op zondag 31 januari 2021 19:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is heel vaak bij haar opa en oma vooral toen haar ouders gingen scheiden. opa en oma wonen vlak bij haar ouderlijk huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |